Toiveissa vauva 2021

Mulla tuli just samanlainen! Jänskää. <3
lähinnä mulla on tää rintojen kipu ja kutina sekä rasvottuvat hiukset se minkä takia on olo että nyt tarppäs :) mut onhan toi mielenkiintosta testata ovistestilläkin vaikka luotettava ei ookkaan ! Jännittää kyllä ihan hirveesti ! Meillä kuitenkin jo yk 12 menossa !
kuinkas kauan teillä on yritystä takana ?
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
Hei onko kellään teistä tullut kiinnittymisvuotoa aiemmissa raskauksissa? Millaista se on ollut? Mulla on siis tänään dpo 8 (kp 25/31) ja pyyhkiessä jäi kellertävänrusehtavaa (sorry jos TMI) :D Tätä en muista koskaan ennen tapahtuneen...

Muuten on ollut samaa kuin eilen - turvottaa, kuvottaa (etenkin jos en syö), närästää, alaselkää särkee ja jonnekin tuonne ihan alas vihloo.
 
Ai että toi lugesteron väsyttää miuta. Illalla ei niinkään haittaa, kun nukun nyt yöt tosi syvää unta. Mut sitku aamu satsin ottaa, niin voi hitsi mitä taistelua ettei nukahda.
Muita oireita ei oo vielä tullu. Jotain pientä nippailua alakerrassa.
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
vierailija
Täällä on dpo12 eikä niin mitään oireita. Lueskelin tuossa flowta ja viime kierrossa on tässä vaiheessa ollu kaikenlaisia raskausoireita. Etovaa oloa, mahan nippailua, väsymystä, huimausta, vihlontaa alapäässä, hengästymistä jnejne ja sillon ei ollut vielä edes yritystä raskautua joten menkathan sieltä sit tuli.
Kuulun siis näihin jotka ei oireista voi päätellä kyllä yhtään mitään, aiemmissakin raskauksissa vasta plussa testi on kertonut raskauden, jännä nähdä miten nyt käy kun meinasin testata vasta sit jos menkat ei ala :)
 
lähinnä mulla on tää rintojen kipu ja kutina sekä rasvottuvat hiukset se minkä takia on olo että nyt tarppäs :) mut onhan toi mielenkiintosta testata ovistestilläkin vaikka luotettava ei ookkaan ! Jännittää kyllä ihan hirveesti ! Meillä kuitenkin jo yk 12 menossa !
kuinkas kauan teillä on yritystä takana ?
Toivottavasti jo olisi teidän vuoro plussata ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamtobe
lähinnä mulla on tää rintojen kipu ja kutina sekä rasvottuvat hiukset se minkä takia on olo että nyt tarppäs :) mut onhan toi mielenkiintosta testata ovistestilläkin vaikka luotettava ei ookkaan ! Jännittää kyllä ihan hirveesti ! Meillä kuitenkin jo yk 12 menossa !
kuinkas kauan teillä on yritystä takana ?
Voi, teille tosiaan toivoisin jo sitä plussaa. <3 Meillä yritys vasta alkoi, joten itsellä nämä oireet (nippailu vatsalla ja alakerrassa) voi johtua ihan siitäkin että kierukka on vasta äskettäin poistettu. Tänään töissä meinasin tosin ruveta itkemään kun mietin ajatusta jos oisinkin raskaana, mutta se nyt ei kerro mitään kun muutenkin olen niin herkkä ihminen. :D

Millon meinasit tehdä ekan raskaustestin? Kerrothan sitten tuloksen! :)
 
Voi, teille tosiaan toivoisin jo sitä plussaa. <3 Meillä yritys vasta alkoi, joten itsellä nämä oireet (nippailu vatsalla ja alakerrassa) voi johtua ihan siitäkin että kierukka on vasta äskettäin poistettu. Tänään töissä meinasin tosin ruveta itkemään kun mietin ajatusta jos oisinkin raskaana, mutta se nyt ei kerro mitään kun muutenkin olen niin herkkä ihminen.

Millon meinasit tehdä ekan raskaustestin? Kerrothan sitten tuloksen!
juu tuun kyllä kertomaan :)
Varmaan ens ma teen ihan raskaustestin.. alkuviikon meinasin huvin vuoks seurata tummuuko ovulaatiotesti.. to-su oon reissussa niin ei tuu testailtua mitään :)
Mä niin toivon että olis jo meidän vuoro, niin paljon jo surua ja tuskaa takana..
 
  • Rakkaus
Reactions: Marsku88
Kiitos kaikille myötäelämisestä. Ei nämä ole helppoja juttuja ja toipuminen kestää. Paras lääke tietty olisi jos tärppäisi uudestaan. Täällä on myös paljon pitkään yrittäneitä, joille ei ole koskaan tärpännyt ja sekin on ihan hirveää. Tiedän kun itselläkin yritystä takana 2 vuotta ennen tuota ekaa tärppiä ja km:a. Tavallaan ainakin nyt tiedän, että mahdollista on tulla raskaaksi. Vaikka nyt sitten, jos tärppi joskus käy uudestaan, niin tiedän, että pelko km:sta on varmaan ihan kauhea.
@Enerisa3 hurjasti onnea ja toivon että nyt menee kaikki hyvin!

Toivottavasti me kaikki saataisin se plussa testiin ja lapsi syliin pian! :)
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8. 2. 2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
+ Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti...........................kp 36/35-48
Toivojatintti.............kp 35/31
Persikka123.............kp 30/33
Nuunuu-84...............kp 30/30
Liilja.............................kp 30/28-33
Toive23.....................kp 29/27
Neitperhoinen............kp 26/30-31
Petronella09................kp 23/25-26
SandraB..........................kp 22/26
Iinanen.............................kp 19/23-24
Mamtobe......................kp 19/28
Chili_............................. kp 16/28-29
Jennie..........................kp 16/?
Kirjoh89....................kp 13/28
Daisy01.....................kp 12/34
Iinesankka.............kp 10/28-31
Sinisilmät...............kp 9/30
Krippis......................kp 5/22-24
Lavender_............kp 4/25
Spekulaattori82.........kp 4/28-36
Suhveli......................kp 2/27
Hulda_84..................kp 1/26-30



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 16
Nuunuu-84.................dpo 16
Wanti.............................dpo 15
Petronella09..............dpo 12
SandraB.......................dpo 9
Mamtobe....................dpo 8
Iinanen.........................dpo 6
Chili.................................dpo 3



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
En halua lannistaa ovistesteillä, mutta itellä ne ainakin näyttää niin vahvaa kuin olla ja voi päivä kaks ennen menkkoja. Ne toimii toki kaikilla varmaan ihan erilailla, mutta raskaana, sekä ei raskaana ollessa minulla kirkuvan tumma loppukierrosta.

Toivottavasti teillä olisi kuitenkin kyytiläinen mukana :)
 
Tässä kierrossa testaillu ovistikuilla (PC). Dpo 10 aloitin ja silloin tullut vahvin viiva tähän mennessä, ei kuitenkaan mun mielestä plussa ja sit haalistuneet. Nyt kp 13, täytyy tässä vielä muutama päivä ainaki testailla. Toivottavasti tässä kierrossa tulis ovis. Tässä kierrossa on otettu menetelmä joka 3 pv tallettelut, ja mies aikoi käydä antamassa siemennäytteen tutkittavaksi just päivä 4, (tallettelupäivä, joka olis kp 16, jolloin olis vielä mahdollista oviksen näkäkulmasta talletella). Oon tosin tehny nuo ovistestit ainoastaan aamun ensimmäisestä virtsasta joka päivä, lienee vaikuttanee, kun edelliset menkat alkoi klo 15, nii oiskohan sit klo 15 hyvä myös ovista testata?
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja rosmarin
Eli lauantai aamulla tein digin ja ei raskaana. Nyt kp huitelee 36/27 ja sovellus sanoo 8 päivää myöhässä. Voiko olla että kun alkukierron söin geleetä, olisko sekoittanut kiertoa? No kuitenkin kohdunkaula kova ja kiinni. Suunnitelma olis että keskiviikkona ostan testin ja torstaina sen tekisin aamulla.
 
Hei! Liityn uutena mukaan. ☺ Miehen kanssa päätettiin, että kolmas lapsi saisi tulla jos on tullakseen ja nyt on menossa yk2. Dpo 7 tänään ja lupaavia "oireita" on ollut. Lämmöt olleet minulle korkeat aina ovulaation jälkeisestä päivästä lähtien. Erilaisia tuntemuksia ollut kohdun paikkeilla joka päivä. Minun kroppani on aina reagoinut herkästi hormonimuutoksille, minkä takia jo ovulaation nostamat hormonit aiheuttavat minulle kuukausittain pahoinvointia. Siitä ei voi siis päätellä mitään. Nyt neljän yön ajan olen herännyt keskellä yötä ja en ole saanut unta pariin tuntiin. Tämä on minulle hyvin epätavanomaista. Yleensä nukun kuin tukki aamuun saakka. Olen myös nähnyt vilkkaita unia.

Tänään dpo7 havaitsin aamulla pissalla käydessä vessapaperissa vaaleanpunaista, veriviiruista vuotoa. Nyt elättelen toiveita, että kyseessä olisi kiinnittymisvuoto. Ajattelin testata eka kerran keskiviikkona kun olisi 9 dpo.

Toivottavasti tulisi tähän ketjuun paljon plussia ja ehtisi tulla vielä vauvoja tämän vuoden puolelle ❤
 
En olekaan muutamaan kuukauteen tänne kurkkinut. Kolme vuotta yritystä syö niin perkeleesti välillä. Meillä jonkinlainen takaraja paukkuu, kun haaveissa oli lapset pienellä ikäerolla. Esikoinen täyttää jo neljä. Ei yhtään raskautta, ei edes kuukautiskiertoa. Tikutan välillä toiveikkaana ovista, mutta ei yhtään plussaa... Meillä on keskiviikkona onneksi nyt aika lapsettomuuspoliklinikalle, vihdoin. Jotain toivon kipinää ehkä saadaan sieltä? Ainakin suunnitelma. Ollaan mietitty miten pitkälle halutaan ja jaksetaan hoidoissa mennä. Mulla on menkkamaisia jomotuksia alavatsalla ja rinnat kipeenä, toivon että menkat tulisi itsestään niin ehkä saataisiin jotain tolkkua tähän hommaan...
 
@Myytta voi ei, oliko sinulla tiedossa syy, miksi kiertoa ei ole? Toivottavasti kyse jostain ns. pienestä, helposti hoidettavasta. Hyvä käydä juttelemassa ja miettimässä ammattilaistenkin kanssa, miten olisi hyvä edetä. Tsemppiä ajan odotteluun.

Nuorena äidiksi, kääk, onnea!!! ❤ Onko milloin laskettu aika? Oliko raskaus missä vaiheessa, kun huomasitte?
 
Moi!
Minäkin liityn uutena mukaan. Oon vähän aikaa tässä taustalla seuraillut ja jännäillyt teidän kanssa. Meillä ei mitään "virallista" yritystä ole, vaan yritetään olla ajatuksella et tulee jos on tullakseen. Ennestään kaksi lasta 8v ja 10v. Minä taidan olla se joka enempi haaveilee vielä siitä iltatähdestäkin.
Tänään alkoi kp1/26-30. Voisin listalle kuitenkin liittyä mukaan. :)
 
Heippa taas! Olen nyt seuraillut taustalta teidän juttujanne, tästä on tullut kyllä ihan vakiosivusto ja ketju jota käyn aktiivisesti kyttäilemässä :D

TIlannepäivitystä itseltäni, eli otin eilen viimeisen Terolutin ja nyt sit vaan odotellaan ensimmäisiä menkkoja minipillereiden jälkeen. Voi kunpa ne eivät tulisi ja olisin pamahtanut paksuksi :D Sain terot tosiaan kuukautiskierron alkamisen tueksi, kun lopetin pillerit tammikuun alussa.

Olen koittanut etsiskellä tietoa tuottaako Terolutin syöminen raskausoireiden kaltaisia oireita mutta en ole oikein saanut selvää vastausta, onko jollain teistä tästä jotain tietoa? Mulla on ollut pillereiden syönnin aikaan useinkin hyvin vahvoja oireita jotka voisi sekoittaa alkaneeseen raskauteen, mutta raskaana en ole ollut (epäilen kyllä pari kertaa olleen kemiallisia silti...). Nyt on ollut aivan tolkutonta väsymystä joka alkoi viime viikolla ja ihan suunnatonta palelua sekä itkuherkkyyttä :D olen nyt kolmena päivänä putkeen alkanut pillittämään ihan ihme asioista! :D Ehkäpä ne hormonit vaan nyt hyrrää ja enteilee kuukautisia. Raskaustestejä (sofi one step) olen huvikseni tehnyt haamuviivojen toivossa, mutta negaa näyttää. Ovis testejä teen vasta sitten kun ne menkat sieltä tulee, koska muuten ne näyttää sitä hailakkaa viivaa mulla joka tapauksessa....

Mikäli nää mun oireet johtuisi raskaudesta eikä Teroluteista, ovulaation ajankohdasta ei olisi mitään hajua. Osaako joku kertoa omakohtaisia kokeumuksia miten tuo keltarauhashormoni voi vaikuttaa kroppaan oireillen?
 
@Myytta voi ei, oliko sinulla tiedossa syy, miksi kiertoa ei ole? Toivottavasti kyse jostain ns. pienestä, helposti hoidettavasta. Hyvä käydä juttelemassa ja miettimässä ammattilaistenkin kanssa, miten olisi hyvä edetä. Tsemppiä ajan odotteluun.

Nuorena äidiksi, kääk, onnea!!! Onko milloin laskettu aika? Oliko raskaus missä vaiheessa, kun huomasitte?
PCOS dg tullut jo 2012. Exän kanssa 5 vuotta yritettiin ja käytiin vähän hoitojenkin puolella, tuloksetta. Kuitenkin tämän mun aviomiehen kanssa tärppäsi esikoinen 4 kk jälkeen. :D Ja nyt taas ihan hiljaista siitä saakka.
 

Yhteistyössä