Toiveissa vauva 2021


Kyllä se on plussa! Ikinä ei ole kp12 ollut vielä, mut kai letrot voi aikaistaa? Jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta sen takia, koska nyt on niin hyvät normaalit ovisoireet ja jotenkin varmaan kun on terveenä jne Ja kiitos miehen etätöiden tallettelu aloteltu tänään pikku kaffetauolla, heh, toivottavasti osuisi nyt ajoitus kohdilleen ja irtoaminen tapahtuisi ilman pregnyliä.....Niin ja nythän tosiaan mennään riskillä, en käynyt väliultrassa, vaikka letrot söin. Jännittää siksi tämä tsiljoona kertaa enemmän! Tätähän nyt tietty lähdin sitten spekuloimaan, että voiko lh nousta jotenkin nopeampaa, jos siellä on useampi follit tyrkyllä

Minulle voi päivittää siiis tälle päivälle dpo -1 kiitos jos joku päivittää, tulen piinailemaan

TÄYTYY nyt taas yrittää nauttia tästä reilusta viikosta, kun on toiveikas olo
Mulla ei oo kokemusta letroista, mutta tässä kierrossa ekaa kertaa mulla oli käytössä gonal-f -piikit kierron päivinä 5-10. Eilen kävin gynellä kp 10 ja johtofolli oli jo 18 mm. Samantien sitten ovitrelle-piikki kehiin, ja tänään olikin jo inssi. Eli mulla ainakin vaikutti gonal f niin, että ovis tuli tosi aikaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mulla ei oo kokemusta letroista, mutta tässä kierrossa ekaa kertaa mulla oli käytössä gonal-f -piikit kierron päivinä 5-10. Eilen kävin gynellä kp 10 ja johtofolli oli jo 18 mm. Samantien sitten ovitrelle-piikki kehiin, ja tänään olikin jo inssi. Eli mulla ainakin vaikutti gonal f niin, että ovis tuli tosi aikaisin.
Kiva kuulla kokemuksestasi!:) Itellä tämä nyt muistaakseni 3. (Tai 4.) kierto letroilla, tähän asti ovisplussa ollu kp13-14, nyt tosiaan kp12 aamu, eli vuorokauden ainakin aikaistui. Aloin jo miettimään, että söinhän varmasti vain 5 päivää niitä :D Mutta uskottava se on, kun kivutkin alkoivat!

Oi vitsit teilläkin sitten tosi jännää, voi kumpa tärppi käy molemmille!!<3 Niinkuin tietysti meille kaikille! :)^
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
KP1 alkoi tänään kovien menkkakipujen saattelemana Eli voi poistaa piinailijoista. Huomenna aloitan Letrot ekaa kertaa ja jännittää, millainen olo niistä tulee. Onneksi on vain 5 pv kuuri aina. Masentaa, että alhaisen AMH:n takia lääkäri suosittelee tehtäväksi vain 3 kiertoa kevyillä hoidoilla. Tullut stressiä ja surua, että nyt on pakko onnistua 2kk sisällä. Mutta, pakkohan se on sitten kovempiin hoitoihin lähteä jos näistä ei tärppää. Huh, on tämä rankkaa...
Meille lääkäri suositteli vaan kahta ovilaatioinduktiota. Sitten IVF:ään. Mä olen kyllä ihan tyytyväinen, jos ei tartte pidempään kokeilla ovulaatioinduktiolla. IVF:llä onnistumisprosentti on paljon parempi, joten aikaa ei kannata hukata ovulaatioinduktioihin. Toki rahaa kuluu paljon enemmän IVF:ään, mutta toisaalta ajan kanssa myös OI:t tulee kovin kalliiksi.

Muakin jännitti tämän kierron gonal f -pistokset. En kuitenkaan saanut mitään sivuoireita, joten turhaan jännitin. Pistäminenkin sujuu ihan hyvin.

Tsemppiä teille tähän kiertoon!
 
Kp19 ja olo on tyyni,olen jo valmistautunut uuden kierron alkuun. Olen tässä matkan varrella toivonut jos mitä,mutta nyt olisi toive, että ennen syksyä vielä olisin raskaana. Olisihan se ihana,että vielä tämä vuonna saisi vauvan,mutta vähiin käy mahdollisuude tänä vuonna enää vauvaa saada :/ Vähän jännittää myös, jos saisi loppu vuoden vauvan,että miten jaksaisi sen pimeän ajan,toisaalta vauva voisi tuoda valoa pimeään aikaan Onko muilla samoja ajatuksia?
Toki alkuvuoden 22 vauvakin voisi olla kiva kokea Olisi mitä odottaa uudelta vuodelta
Hmm. Kun aloitettiin yritys niin toivoin että tärppää ekoissa kierrossa niin oisin päässyt kesälomalta äippälomalle suoraan. Nyt ei ehkä enää oo "väliä" kun tohon ei enää voi päästä… Jouluvauvakin ois ihana. <3
On muuten jännä vaik tota kesälomaa miettiä, kun toive tottakai että sillon ois jo raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Omaa napaa heti aamuun. Labratulokset tuli jo ja muutama ylläri sieltä löytyi. Ei onneksi kilpirauhasen kanssa ongelmaa, mutta muutama muu arvo pisti silmään. Ferritiini multa mitattiin kesäkuussa, ja se oli silloin 77. Oon nyt syyskuisen keskenmenon jälkeen syönyt lisärautaa ihan "varmuuden vuoksi" ja se onkin ollut ilmeisesti tarpeen. Ferritiini oli laskenut 55:een! Tää vähän hämmensi, voiko keskenmenolla olla noin iso vaikutus tohon arvoon edelleen!? Eihän toi nyt huonoimmasta päästä ole edelleenkään, mutta aika iso lasku puolessa vuodessa.

Lisäksi d-vitamiinin arvot oli 50, kun raja-arvo on 75. Eli puutostilaa siinäkin.

Mitään soittoaikaa ei lekurille ole, mietin että varaanko vielä jonkun soittoajan tms. Vai oisko nää nyt kuitenkin molemmat ihan sellasia mitkä voin itsenäisesti lääkitä raudalla ja d-vitamiinilla, jos haen vähän vahvempaa troppia apteekista :unsure:
 
Mitään soittoaikaa ei lekurille ole, mietin että varaanko vielä jonkun soittoajan tms. Vai oisko nää nyt kuitenkin molemmat ihan sellasia mitkä voin itsenäisesti lääkitä raudalla ja d-vitamiinilla, jos haen vähän vahvempaa troppia apteekista
Molempia saa apteekista ilman reseptiä mutta raudan puutteessa lääkärit yleensä haluaa tutkia syyn ennen lisäraudan määräämistä. Soittaisin vielä lääkäriin koska molemmat arvot kannattaa myös kontrollikäynnillä tsekata myöhemmin, ja saat tän kontrollin sit julkisella jos oot "hoidossa" siellä asian tiimoilta. Jos siis lääkäri näkee lisäraudan tarpeellisenan sun arvoilla.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

5. 2. 2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21,1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp ?/30
Nuorena äidiksi...........kp 44/36
Wanti...........................kp 33/35-48
Toivojatintti.............kp 31/31
Spekulaattori82.....kp 28/29
Persikka123.............kp 27/33
Nuunuu-84...............kp 27/30
Liilja.............................kp 27/28-33
Suhveli.................... Kp 27/27
Toive23.....................kp 26/27
Petronella09................kp 20/25-26
SandraB..........................kp 19/26
Iinanen.............................kp 16/23-24
Mamtobe......................kp 16/28
Chili_............................. kp 13/28-29
Jennie..........................kp 13/?
Kirjoh89....................kp 10/28

Daisy01.....................kp 9/34
Iinesankka.............kp 7/28-31
Sinisilmät...............kp 6/30
Krippis......................kp 2/22-24
Lavender_............kp 1/25



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 13
Nuunuu-84.................dpo 13
Wanti.............................dpo 11
Petronella09..............dpo 9
SandraB.......................dpo 6
Mamtobe....................dpo 5
Iinanen.........................dpo 3
Chili.................................dpo 0







★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa heti aamuun. Labratulokset tuli jo ja muutama ylläri sieltä löytyi. Ei onneksi kilpirauhasen kanssa ongelmaa, mutta muutama muu arvo pisti silmään. Ferritiini multa mitattiin kesäkuussa, ja se oli silloin 77. Oon nyt syyskuisen keskenmenon jälkeen syönyt lisärautaa ihan "varmuuden vuoksi" ja se onkin ollut ilmeisesti tarpeen. Ferritiini oli laskenut 55:een! Tää vähän hämmensi, voiko keskenmenolla olla noin iso vaikutus tohon arvoon edelleen!? Eihän toi nyt huonoimmasta päästä ole edelleenkään, mutta aika iso lasku puolessa vuodessa.

Lisäksi d-vitamiinin arvot oli 50, kun raja-arvo on 75. Eli puutostilaa siinäkin.

Mitään soittoaikaa ei lekurille ole, mietin että varaanko vielä jonkun soittoajan tms. Vai oisko nää nyt kuitenkin molemmat ihan sellasia mitkä voin itsenäisesti lääkitä raudalla ja d-vitamiinilla, jos haen vähän vahvempaa troppia apteekista :unsure:
Hienoa ettei mitään aivan hälyttävää löytynyt:)

Minä varmaan aloittaisin ominpäin lisäraudan ja vahvemman D-vitamiini valmisteen :) Itse otan suihkeena raudan ja raskausmonivitamiinin lisäksi vahvaa D-vitamiinia.
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
Omaa napaa heti aamuun. Labratulokset tuli jo ja muutama ylläri sieltä löytyi. Ei onneksi kilpirauhasen kanssa ongelmaa, mutta muutama muu arvo pisti silmään. Ferritiini multa mitattiin kesäkuussa, ja se oli silloin 77. Oon nyt syyskuisen keskenmenon jälkeen syönyt lisärautaa ihan "varmuuden vuoksi" ja se onkin ollut ilmeisesti tarpeen. Ferritiini oli laskenut 55:een! Tää vähän hämmensi, voiko keskenmenolla olla noin iso vaikutus tohon arvoon edelleen!? Eihän toi nyt huonoimmasta päästä ole edelleenkään, mutta aika iso lasku puolessa vuodessa.

Lisäksi d-vitamiinin arvot oli 50, kun raja-arvo on 75. Eli puutostilaa siinäkin.

Mitään soittoaikaa ei lekurille ole, mietin että varaanko vielä jonkun soittoajan tms. Vai oisko nää nyt kuitenkin molemmat ihan sellasia mitkä voin itsenäisesti lääkitä raudalla ja d-vitamiinilla, jos haen vähän vahvempaa troppia apteekista
Pakko kommentoida tohon ferritiini asiaan, arvosi ei ole hyvä, vaikka usein lääkärit niin väittääkin...onko sulla oireita?
Raskautta yrittävillä olisi hyvä olla 100 pintaan ferritiini.
Keskenmenolla on tosi suuri vaikutus. Mulla oli kkm viime joulukuussa, nyt otettiin ferritiinit kun olo niin huono ja väsyttää kokoajan, mul oli tippunut 70->40 ja olen ollut rautakuurilla ollut 1,5vuotta. Lähtö mulla oli aikalailla 0, kun menetin verta toisessa keskenmenossa niin paljon, sen jälkeen ferritiini nousi puolessa vuodessa 18, eli ei juurì mihinkää, tyhjät varastot silloinkin ja diagnoosina raudanpuuteanemia. Lääkäristä ei saa mitään apuja jos ei ole perehtynyt raudanpuutteeseen. Noh sain sentään kontrolli labrat huhtikuulle...
D vitskuista mulla on käytössä se vahvin, suosittelen (y)
 
Mitä mieltä? Menkat 4 päivää myöhässä, kp 32/27 dpo ei tiedossa. Jos huomenna aamusta testaa apteekin herkällä voisiko jotain näkyä. Eilen Pc oli omasta mielestä nega.
Tämä on minun eilinen postaus
Päivitystä nyt tähän. Aamun apteekin testi nega ehkä jotain kuitenkin näkyvää. Kp 33/27 tänään. CB Digi odottaa tuolla hyllyllä kun joskus rohkaistuu sitä käyttämään. Edellisellä vessa reissulla ronklasin kohdunsuuta ja se on kiinni mutta suht alhaalla. Syömisen jälkeen etoo välillä ja yhtenä iltana teki mieli silakkalaatikkoa vaikka silakka on yksi inhokki ruoka. Jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Tämä on minun eilinen postaus
Päivitystä nyt tähän. Aamun apteekin testi nega ehkä jotain kuitenkin näkyvää. Kp 33/27 tänään. CB Digi odottaa tuolla hyllyllä kun joskus rohkaistuu sitä käyttämään. Edellisellä vessa reissulla ronklasin kohdunsuuta ja se on kiinni mutta suht alhaalla. Syömisen jälkeen etoo välillä ja yhtenä iltana teki mieli silakkalaatikkoa vaikka silakka on yksi inhokki ruoka. Jännää!
mä oon kuullu että joillakin näkyy tyyliin vasta kun menkat on viikon myöhässä.. ite odottelisin päivän tai pari ennen uutta testiä :) HCG pitäis tuplaantua parissa päivässä :)

tiedän kuinka turhauttavaa toi on, mulla ollu kanssa pariin otteeseen 5pv menkat myöhässä ja kaikki testit negoja.. kertaanaan en siis raskaana ole ollut :(

ON: täällä dpo 5ja ihan kamala yö takana.. alavatsa niin kipee ettei oo saanu kunnolla nukuttua, huonoo oloo ja sykkeet koholla.. aivan krapulainen olo.. :( ei kai nyt 2x 12cl voi vie krapulaa tuoda.. ! Jouduin panadolin ottaan päänsärkyyn ja alavatsakipuun tossa kun mies heräs töihin:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Lagertha
@Alinna86 joo yleisen väsymyksen takia kokeita vähän otettiin, krooninen unettomuus taustalla. Ei tosiaan lääkärit ole ikinä olleet noista ferritiineistä kiinnostuneita, ja itsekin havahtunut siihen vasta nyt raskaushaaveen myötä uudelleen. Mut kiitos vertaiskokemuksesta että sielläkin keskenmeno aiheuttanut arvon laskua.. Eihän se toki ihme olekaan. Täytyy nyt taas skarpata kaikkien lisävitamiinien kanssa ja selvitellä parasta komboa itselle. Tuntuu että tässä saa itse tohtoroida itseään kun ei ole vähintään pää kainalossa..

Lupaavia oireita monella, tsemppiä piinailuihin!
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
vierailija
Tuosta ferritiinistä. Minä käytin eilen nuorinta neuvolassa ja otin sitten terveydenhoitajan kanssa puheeksi molemmista lapsista otetut ferritiiniarvot kun niistä juuri tulokset sain. Th sanoi miten tuo ferritiiniasia on vähän kakspiippunen juttu kun on lääkärit on vähän erimieltä siitä ja on kahta eri koulukuntaa. Meinasin sanoo et niin, ne lääkärit jotka aiheesta tietää ja ne jotka kuvittelee tietävänsä. Th laittoi sitten lääkärille viestiä että kommentoi niitä tuloksia ja soittaa ensi viikolla minulle lääkärin kommentit. Voin jo melkein arvata mitä mieltä lääkäri niistä arvoista on, kun sain vaatimalla vaatia niitä kokeitakin kun ei nähnyt tarpeelliseksi niitä testata. Lapsilla siis oli ferritiinit 13 ja 14 et molemmilla ihan tyhjät varastot :(
Minulla itselläni on raudanpuute ollut todennäköisesti jo vuosia ja lapset on sitten saanut jo lähtökohtasesti huonot rautavarastot.
 
@chili_ oii siellähän on aikanen ovulaatio, letrot tosiaan vaikuttaa ihan varmasti! Toivotaan nyt, että olisi se the kierto :love:

Kp 17 ehkä. Täällä oli eilen kaiketi ovulaatio, tallettelut ei nyt menneet ihan nappiin, mutta mahollisuus raskauteen silti pitäisi olla. Nyt närästää, se onkin ollut muutaman kierron poissa - jospa olisi ihan hyvä enne :D ihmeen venynyt kierto, oletan, että menkat alkaa ennen kuin mahollinen kiinnittyminen on, joten en nyt taida edes liittyä piinailijoihin. Maaliskuussa sitten :)
 
@minttuni Kiitos tsempeistä ja sinne myös hurjasti <3 Nyt en valitettavasti muista, mutta mikä tilanne teillä on nyt tuon IVF:n suhteen? Onko se tulossa lähitulevaisuudessa, oletteko jonossa vaiko miten? Ja oletteko julkisella vaiko yksityisellä?

@petronella09 Kiitos paljon ihana <3

@tokkurainen Se on kyllä ihan hyvä, ettei jäädä jahkailemaan. Itselleni tuli vaan jotenkin niin yllärinä tämä nopea aikataulu ja pää ei meinaa pysyä mukana, kun vastahan meillä eka hoitokerta alkoi. Ja yhtäkkiä pitäisi miettiä jo IVF:ää. Mutta nyt on mieli sen verran pehmennyt, että IVF ei pelota enää niin paljoa. Oon kuullut jotenkin niin paljon negatiivista siitä, miten kipeä ja henkisesti raskas se prosessi on. Mutta, jokaisella meillä on oma tarinansa ja kokemuksensa, ei voi vertailla muiden kokemuksiin. Ja se, että oma lapsi sitä kautta tulisi, olisi tietenkin kaiken sen arvoista <3

Ihanaa viikonloppua kaikille, olette tärkeitä! :love:
 
@Futurmama pahoittelut, otan osaa :( voit täällä purkaa tuntemuksia ihan vapaasti. Nimimerkkisi jäänyt minulle mieleen, harmi että raskaus ei jatkunut :(

@Krippis olemme julkisella jonossa ja huhtikuussa pitäisi alkaa valmistautuminen pitkän kaavan ivf-hoitoon synarela-lääkkeellä. Ymmärtääkseni omaa toimintaa ajetaan alas ja sitten lähdetään kasvattamaan follikkeleja ja limakalvoa. Jos olen oikein ymmärtänyt. Toukokuun puolelle menisi sitten mahdollinen punktio. Tämä meille ensimmäinen ivf. Yksityisellä tehty ovulaation induktio+inseminaatio 3 kertaa. Näissäkin kaikki näytti olevan ok, mutta ei onnistanut. Selittämätön on dg, eli syytä lapsettomuuteen emme tiedä.
 

Yhteistyössä