Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa. Ei meillä sitten maltettukaan odottaa sinne maaliskuulle yrityksen aloituksen kanssa 27.1. olisi pitänyt aloittaa uusi pilleriliuska, jota en sitten aloittanutkaan. Tässä nyt sitten olen aloittanut ovulaation metsästyksen tikuttamalla, kun ei mitään käsitystä tuleeko minulle mitään tunnistettavia oireita tai koska ovulaatio voisi olla tai tuleeko sitä ylipäänsä. Jänniä aikoja siis täälläkin elellään.
Minut voi siis lisäillä listalle. Yritys aloitettu 2/21, 1. lapsi. Kp. huomenna torstaina 12/?.
 
stellavanilja
Dpo 10 ja nähny ihme unia. Että oisin jo rv15 enkä oo tiennyt siitä mitään. Tai tänään aamuyön tunnilla näin, että uitin veressä raskaustestiliuskaa :eek:

Sikäli toivo on jo jotenkin menny täällä, mutta kunnes toisin todistetaan eli että menkat ei alkaiskaan.

Näillä fiiliksillä tänään. Mukavaa päivää kaikille :)
Teen tänään lettuja mulle ja tyttärelle piristykseksi.
 
Dpo 10 ja nähny ihme unia. Että oisin jo rv15 enkä oo tiennyt siitä mitään. Tai tänään aamuyön tunnilla näin, että uitin veressä raskaustestiliuskaa

Sikäli toivo on jo jotenkin menny täällä, mutta kunnes toisin todistetaan eli että menkat ei alkaiskaan.

Näillä fiiliksillä tänään. Mukavaa päivää kaikille
Teen tänään lettuja mulle ja tyttärelle piristykseksi.
täällä myös todella villejä unia. Nyt juuri koetan kaiken itsehillinnän pitää, jotta en testailisi vielä tänään.
 
Mulla myös kierukan poiston jälkeen olisi ollut melkeen heti ovulaatiopäivä ja haaveilin jo että jos oliskin tärpännyt heti. Mutta poistosta 2 päivää alkoi ihan tajuton vuoto ja oikein lorahteli verta ja supisteli.. Viikon kesti ja sen jälkeenkin tuli vielä hyytymiä. Nyt sitten seuraavia menkkoja odotellessa.
Täällä oli sama juttu, että ovis ehti ehkä olla heti kierukan poiston jälkeen. Ekat vuodot poiston jälkeen tuli kp24 ja siitä sitten seuraavat kierrot olleet kokoajan 25-28 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Bubbu
Omaa napaa. Ei meillä sitten maltettukaan odottaa sinne maaliskuulle yrityksen aloituksen kanssa 27.1. olisi pitänyt aloittaa uusi pilleriliuska, jota en sitten aloittanutkaan. Tässä nyt sitten olen aloittanut ovulaation metsästyksen tikuttamalla, kun ei mitään käsitystä tuleeko minulle mitään tunnistettavia oireita tai koska ovulaatio voisi olla tai tuleeko sitä ylipäänsä. Jänniä aikoja siis täälläkin elellään.
Minut voi siis lisäillä listalle. Yritys aloitettu 2/21, 1. lapsi. Kp. huomenna torstaina 12/?.
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan:) Lisäsin sinut listalle :)
 
Omaa napaa. Ei meillä sitten maltettukaan odottaa sinne maaliskuulle yrityksen aloituksen kanssa 27.1. olisi pitänyt aloittaa uusi pilleriliuska, jota en sitten aloittanutkaan. Tässä nyt sitten olen aloittanut ovulaation metsästyksen tikuttamalla, kun ei mitään käsitystä tuleeko minulle mitään tunnistettavia oireita tai koska ovulaatio voisi olla tai tuleeko sitä ylipäänsä. Jänniä aikoja siis täälläkin elellään.
Minut voi siis lisäillä listalle. Yritys aloitettu 2/21, 1. lapsi. Kp. huomenna torstaina 12/?.
Tervetuloa @jennie_ !
Ovistikuista on kyllä hyötyä oviksen tunnistamisessa, varsin hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen:)
Itselle antoi jo huojennusta tieto siitä, että ovuloin!
Toivon sulle ja meille kaikille pikaista plussaa! Meilläkin yrityksessä ensimäinen lapsi
 
Minullakin ikää jo 38 v. Gynekologi sanoi, että se ei ole ongelma, mutta näyttää olevan...
Minulle gynekologi toivotti onnea yritykseen silloin keväällä.Onnea ei ole ollut,kertaakaan ei ole hedelmöittymistä tapahtunut:( Monet "poppakonstit"koetettu,syön monivitamiinia,rautaa, maitohappobakteereja ja vahvaa d-vitamiinia, nyt on mieskin jo vitamiini kuurilla.Ovista tikutin kolmisen kiertoa, enää en viitsi kun tiedän suunnilleen oviksen ajankohdan ja talletuksia on säännöllisesti.Stressiä on .Ei tässä enää tiedä mitä voisi tehdä toisin,yrittää parhaansa ja toivoa,että ihme vielä tapahtuisi....
 
Jos tänään viel päivitetään listaa, niin tuun piinailee, tälle päivälle dpo1.

Saa nähdä miten käy tässä kierrossa nyt. Saatiin kaikesta huolimatta talleteltuu dpo0, -2 ja -4. Huomenna aamulla pistän sisään ekan lugesteronin. Tai sit jo tänään illalla, ku kivuista päätellen munarakkula eilen kyl jo irtosi, et sen puoleen uskaltaisi jo laittaa.
Toiveet ei kovin korkealla, jotenkin aattelen et se ottaa useamman kierron ennenkun tai jos ja kun lääke alkaa tepsiä.
 
Onko tässä ryhmässä/ketjussa Teroluteja käyttäneitä? Mulla tänään just 4. pilleri otettu, aloitin ne heti gynen käskystä koska tosiaan vuotoa tässä odotellaan ja kiertoa käynnistyväksi. Ultrassa näkyi munasarjojen olevan "heräilemisvaiheessa" ja tosiaan gyne epäili että hyvä mahdollisuus ekassa kierrossa tulla raskaaksi. Alan varmaan tikutella ovista sit vasta kun se vuoto on loppunut... Ei varmaan ennen sitä kannata?
 
Kierukasta.
Eli minulla oli vuoden kierukka eikä kuukautisia ollenkaan. Poiston jälkeen meni 2kk ennenkuin tuli ekan kerran. Ovis- ja kuukautisoireet olleet tosi vahvoja pois oton jälkeen. Nyt vaikuttaa,että kierto n.30pv.
Edit. Oli eka vuoto kierukasta pari päivää poisoton jälkeen mutta sitten tuli 2kk päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tässä ryhmässä/ketjussa Teroluteja käyttäneitä? Mulla tänään just 4. pilleri otettu, aloitin ne heti gynen käskystä koska tosiaan vuotoa tässä odotellaan ja kiertoa käynnistyväksi. Ultrassa näkyi munasarjojen olevan "heräilemisvaiheessa" ja tosiaan gyne epäili että hyvä mahdollisuus ekassa kierrossa tulla raskaaksi. Alan varmaan tikutella ovista sit vasta kun se vuoto on loppunut... Ei varmaan ennen sitä kannata?
Se miten kroppa reagoi teroihin on tosi yksilöllistä ja riippuu myös kuinka sekaisin oma kierto on.

Minulla eka terolut-kuuri vuosia sitten alkoi heti reseptin saamisesta, koska takana oli useita kuukausia lähes yhtämittaisesti jatkunut tiputtelu ilman menkkoja. Kuurin jälkeen tyhjennysvuoto loppuikin kuin seinään, kun kp4 iski sitten ovulaatio. :eek: Tietysti olosuhteet (limakalvon paksuus ja munasolun kypsyys) olivat surkeat, joten onnistumisen mahdollisuuksia ei oikeastaan ollut. En siis välttämättä tikuttaisi ennen vuodon loppua, koska tällainen ennenaikainen ovis tuskin olisi kuitenkaan hedelmöitymiskykyinen.

Toinen heti aloitettu kuuri taas poiki minulla oviksen kesken terojen. Tuolloin ei siis ollut pientä tiputtelua lukuunottamatta ollut mitään isompaa vuotoa ja kolmannen tabletin jälkeen huomasin ovuloivani. Silloin söin kuurin loppuun ja luulen tilanteen olleen parempi raskautumistakin ajatellen, vaikkei kyllä tärpännyt tuolloinkaan.

Tsemppiä sinulle @pupup :) ihan tehokkasti ne terot yleensä on kierron käynnistäneet, voi vaan ekassa kierrossa tulla yllätyksiä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
vierailija
Täällä kierukka poistettu toissapäivänä aikalailla juuri ovulaation tienoilla. Eilen alkoi kovat jomotukset vatsan vasemmalla puolella, loppuilta menikin makoillessa ja panadolin otin yötä vasten. Tyhjennysvuotoa ei ole ainakaan vielä tullut. Saa nähdä miten kierto lähtee tästä etiäpäin rullaamaan. Onko kellään raskaus napannut heti kierukan poiston jälkeen?
Mulla kierukka poistettiin 11.1, menkat alkoi 13.1 ja kesti viikon. Nyt tässä jännäillään kuinka käy, seuravaien menkkojen alkamiseen ois vanhan kierron mukaan 6päivää vielä, eli kiertopäivä 23 nyt menossa.
Joko kuvittelen tai sit nää oireet on todellisia.. Menkkamaisia tunteita, alaselkäsärkyä ja nyt ollu melkein 24/7 usiamman päivän pääkipua, ovismaisia limoja tulee edelleen välillä.
Joko mielikuvitus tekee töitään, tai sit jotain on tapahtunu. Vielä pitäis jaksaa odotella et vois testailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Minulle gynekologi toivotti onnea yritykseen silloin keväällä.Onnea ei ole ollut,kertaakaan ei ole hedelmöittymistä tapahtunut Monet "poppakonstit"koetettu,syön monivitamiinia,rautaa, maitohappobakteereja ja vahvaa d-vitamiinia, nyt on mieskin jo vitamiini kuurilla.Ovista tikutin kolmisen kiertoa, enää en viitsi kun tiedän suunnilleen oviksen ajankohdan ja talletuksia on säännöllisesti.Stressiä on .Ei tässä enää tiedä mitä voisi tehdä toisin,yrittää parhaansa ja toivoa,että ihme vielä tapahtuisi....
Halaus sulle @petronella09 ja jaksamista
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Dpo 10 ja nähny ihme unia. Että oisin jo rv15 enkä oo tiennyt siitä mitään. Tai tänään aamuyön tunnilla näin, että uitin veressä raskaustestiliuskaa

Sikäli toivo on jo jotenkin menny täällä, mutta kunnes toisin todistetaan eli että menkat ei alkaiskaan.

Näillä fiiliksillä tänään. Mukavaa päivää kaikille
Teen tänään lettuja mulle ja tyttärelle piristykseksi.
Samat fiilikset, elättelen pienen pientä toivoa menkkojen alkamispäivään saakka...
Toivottavasti oli mukavat lettukestit! Pienet piristykset päivässä tekee hyvää.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4. 2. 2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21,1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp ?/30
Nuorena äidiksi...........kp 43/36
Wanti...........................kp 32/35-48
Toivojatintti.............kp 30/31
Spekulaattori82.....kp 27/29
Persikka123.............kp 26/33
Nuunuu-84...............kp 26/30
Liilja.............................kp 26/28-33
Suhveli.................... Kp 26/27
Toive23.....................kp 25/27
Lavender_.....................kp 23/25
Petronella09................kp 19/25-26
SandraB..........................kp 18/26
Iinanen.............................kp 15/23-24
Mamtobe......................kp 15/28
Chili_............................. kp 12/28-29
Jennie..........................kp 12/?
Kirjoh89....................kp 9/28

Daisy01.....................kp 8/34
Iinesankka.............kp 6/28-31
Sinisilmät...............kp 5/30
Krippis......................kp 1/22-24



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 12
Nuunuu-84.................dpo 12
Wanti.............................dpo 10
Petronella09..............dpo 8
SandraB.......................dpo 5
Mamtobe....................dpo 4
Iinanen.........................dpo 2
Chili.................................dpo-1







★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lavender_

Kp12 ja alkaa olla jo rfsu:lla plussa :O Myös vv kirkasta ja runsaampaa, jomottelua jo myös. Aika aikaisessa on jos nyt tulee! Tuli stressi, että ollaanko myöhässä, jos puolilta päivin vasta hommaillaan, sos :D Nyt tuntuu kroppa toimivan normaalisti, just vv on mitä pitää ja sitä rataa, ehkä se viime kk vaikutti kun oli koko alkukierron ja oviksen ajan kipeänä ja hiivatulehduskin pukkasi päälle :D
 
Täällä siis dpo11 ja en malttanut olla testamatta apteekin ultralla. Antoi ehkä jonkun viivanpaikan tai esiäitien haamun. Ei ole vielä kovin innostunut olo, kun nuo vissiin antaa herkkää viivanpaikkaa. Tavoitteena testata seuraavan kerran aikasintaan sunnuntaina!
Onko sulla ollut mitään oireita? Mäkin meen dpo 11. Mulla kans antoi jonkun viivanpaikan rfsun 25 testiin nyt aamulla.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@pupup mulla oli kanssa pari kiertoo terot tiputtelun takia käytössä, kierto oli siis säännöllinen kyllä mut aloin 6pv ennen menkkoja tiputtaan. Siitä ei ollu apua ja varasin toiselle gynelle ajan joka ihmetteli ees koko terojen alotusta, sillä se on kaiketi lähinnä vaan epäsäännölliseen kiertoon, eli väärä lääke mulle hänen mielestään.. Tää jälkimmäinen gyne alotti sit lugesteronit jolla tiputtelu onkin pysyny poissa :)
 
KP1 alkoi tänään kovien menkkakipujen saattelemana :( Eli voi poistaa piinailijoista. Huomenna aloitan Letrot ekaa kertaa ja jännittää, millainen olo niistä tulee. Onneksi on vain 5 pv kuuri aina. Masentaa, että alhaisen AMH:n takia lääkäri suosittelee tehtäväksi vain 3 kiertoa kevyillä hoidoilla. Tullut stressiä ja surua, että nyt on pakko onnistua 2kk sisällä. Mutta, pakkohan se on sitten kovempiin hoitoihin lähteä jos näistä ei tärppää. Huh, on tämä rankkaa...
 
Mulle voi päivittää DPO 10.

Oireita on etova olo ja kipeet rinnat. Mutta samat oireet on olleet edellisissä kierroissakin tarkoittamatta mitään. Onko kellään muulla pahoinvointia dpo7-dpo14? Keskenmenon jälkeen ollut nyt joka kierrossa. Aika tympeä fiilis kun on pahoinvointia joka kierrossa.
Luulenpa että testaan huomisaamuna vaikka aikaista se onkin. Testasin tänäänkin ja eilen. Eilen ei ollut testissä mitään, tänään näkyy tietyssä kulmassa haamujen esiäiti.. pitää tyyliin päällään seisoa ja katsoa oikeassa asennossa jotta näkyy.. on siis tod näk viivanpaikka eikä mikään sen kummempi. Taas vesitty päätös siitä että en testaa liian aikaisin..
 

Yhteistyössä