Toiveissa vauva 2021

Huomenta!

kyllä tätä on vaan niin vaikea ymmärtää, että miksi pikkukakkonen ei tärppää? Yritystä heinäkuun lopulta. Kierto kuin kello, ovulaatio tapahtuu tikutuksen, kipujen ja lämpöjen mukaan joka kierto, petipuuhia on n. 8 kertaa tasaisesti ennen ovulaatiota, sen aikana ja ehkä jälkeenkin. Luteaali 14 päivää. Olimme todella onnekkaita ja esikoisemme tärppäsi 1. kierrosta.

Mitä tässä kannattaisi lähteä tutkimaan? Kannattaako jotain tutkia? Olisiko jostain lääkkeestä apua, kun ei ole tiputteluakaan koskaan eikä mitään erityistä. Onko syy todennäköisemmin minussa, eikai miehen siittiöt ole parissa vuodessa huonontuneet, ja jos ovat niin miksi?

Epätoivoista pohdintaa täöllä...

ja toivon etten pahoita tällä pohdinnalla kenenkään mieltä. Tiedän, että täällä on paljon ensimmäistä pitkään toivoneita. Olen onnellinen esikoisestani ja toivon teille kaikille samaa sydämestäni <3

Täällä sama juttu: esikoinen tärppäsi tasan yhdestä kerrasta! Nyt toista yritetty vuoden verran. Ovis tapahtuu joka kierrossa, kierto säännöllinen ja ultran mukaan kaikki kohdussa kunnossa (hyvä limakalvo, kolmikerrokinen rakenne jne)

Kuinka kauan teillä yritystä takana?Mulla tutkimukset edenneet nöin:
* ultra oviksen aikaan
*verikokeet, joista mitattiin LH; FSH, progesterini ja AMH (nämäkin ok., paitsi AMH vähän alentunut)
* miehen siemennestenäyte

Meille tehtiin nuo yllä olevat tutkimukset puolen vuoden yrityksen jälkeen. Mitään vikaa ei mistään löytynyt. Veikkaan, että ongelmana on munasolujen laatu, kun ikääkin on jo kohta 40 v. Nyt menossa ensimmäinen ovulaation induktio.
 
stellavanilja
Kiitos muuten kaikille tuesta, tää on ihana ryhmä. Mulla on ees jotain etten oo ihan yksin.

Tuomiopäivä lähestyy, kääk... enköhän mä uittanu ekan raskaustestin tänä aamuna dpo 8 ja tottakai se oli nega :D en toki oottanutkaan muuta, se piti vaan saada tehdä. Vielä pissatessakin mietin et miks mä tuhlaan tän testin, mut en voinu omalle päälleni mitään. No sepä on nyt sit tehty, ainakin nyt tajuaa malttaa oikeesti odottaa kauemmin
 
Kiitos muuten kaikille tuesta, tää on ihana ryhmä. Mulla on ees jotain etten oo ihan yksin.

Tuomiopäivä lähestyy, kääk... enköhän mä uittanu ekan raskaustestin tänä aamuna dpo 8 ja tottakai se oli nega en toki oottanutkaan muuta, se piti vaan saada tehdä. Vielä pissatessakin mietin et miks mä tuhlaan tän testin, mut en voinu omalle päälleni mitään. No sepä on nyt sit tehty, ainakin nyt tajuaa malttaa oikeesti odottaa kauemmin
MUllakin tänään dpo 8 tai sitten dpo 7. Tissikipu alkoi heti oviksen jälkeen ja alkoi eilen hiipua pois. Mutta tilalle tullut yöllä pissillä käymiset kerran tai kaksi kertaa ja repivät/vihlaisevat alavatsa kivut.. olo on kyllä hiukan kaksijakoinen ja en kyllä uskalla testata, vaan odotan viikon päästä alkavia kuukautisia
 
Tervehdys kaikille! Olen seuraillut tätä teidän ketjua, ja odottelen että tänne tulee ketju vuoden 2022 vauvojen yrittäjille, sillä oma kolmannen lapsen yritys alkaa vasta toukokuussa.
Tämä palsta kuitenkin vähän helpottaa kamalaan vauvakuumeeseen ja omaan yrityksen aloituksen odotukseen, oon jännittänyt teidän puolesta. ☺
Ja pakko kommentoida että ihana miten lämpimästi ja tsemppaavasti kirjotatte toisillenne täällä ❤ Plussatuulia kaikille toivottelen!
 
Huomenta!

kyllä tätä on vaan niin vaikea ymmärtää, että miksi pikkukakkonen ei tärppää? Yritystä heinäkuun lopulta. Kierto kuin kello, ovulaatio tapahtuu tikutuksen, kipujen ja lämpöjen mukaan joka kierto, petipuuhia on n. 8 kertaa tasaisesti ennen ovulaatiota, sen aikana ja ehkä jälkeenkin. Luteaali 14 päivää. Olimme todella onnekkaita ja esikoisemme tärppäsi 1. kierrosta.

Mitä tässä kannattaisi lähteä tutkimaan? Kannattaako jotain tutkia? Olisiko jostain lääkkeestä apua, kun ei ole tiputteluakaan koskaan eikä mitään erityistä. Onko syy todennäköisemmin minussa, eikai miehen siittiöt ole parissa vuodessa huonontuneet, ja jos ovat niin miksi?

Epätoivoista pohdintaa täöllä...

ja toivon etten pahoita tällä pohdinnalla kenenkään mieltä. Tiedän, että täällä on paljon ensimmäistä pitkään toivoneita. Olen onnellinen esikoisestani ja toivon teille kaikille samaa sydämestäni <3
Ymmärrän kyllä tuskastumisen, jos esikoinen tärppäsi heti! Sehän saattoi olla aikamoinen onnenkantamoinen :) Jos ikää ei ole vielä kovin paljoa ja kun kerran kaikki ok ja yksi lapsikin on niin en millään jaksaisi uskoa, että olisi jostain muusta kyse kun vaan ihan normaalista tuurista ja faktasta, että ei se tsänssi ole silti kauhean suuri per kk, vaikka kaikki on niinkuin pitääkin :) Mutta eihän tää tietty ole mun uskon asia, ihan varmasti mielenrauhaa saa, jos sitten esim keväällä käy tsekkaamassa perushommat,itse ehkä tekisin niin:) Ja hyvähän se on sitten mieskin tutkia, jos ei ala kuulumaan. Toivottavasti pian tärppää! Meillä on aina mennyt reippaasti yli 6kk, lähemmäs vuosi käytännössä. Ja sehän on aivan normaalia, vaikkakin tuskaa odotella :poop:
 
Onko jollain kokemusta irrotuspiikistä (minulla ovitrelle), kuinka pian munasolu irtoaa? Piikistä on nyt kulunut 48h, onkohan siis jo irronnut? Itseä mietityttää, kun vieläkin jotain tuntemuksia munasarjojen kohdalla.. Toki illalla nukkumaan mennessä kivut oli todella paljon suuremmat. Voiko tuntemuksia olla munasarjoissa vielä irtoamisen jälkeenkin? Pelottaa, että ovulaatiota ei kuitenkaan kaikista lääkkeistä ja vaivasta huolimatta tapahdu.. :(
 
Onko jollain kokemusta irrotuspiikistä (minulla ovitrelle), kuinka pian munasolu irtoaa? Piikistä on nyt kulunut 48h, onkohan siis jo irronnut? Itseä mietityttää, kun vieläkin jotain tuntemuksia munasarjojen kohdalla.. Toki illalla nukkumaan mennessä kivut oli todella paljon suuremmat. Voiko tuntemuksia olla munasarjoissa vielä irtoamisen jälkeenkin? Pelottaa, että ovulaatiota ei kuitenkaan kaikista lääkkeistä ja vaivasta huolimatta tapahdu..
Mulla on joskus tullut ihan muutaman tunnin sisään kivut pregnylistä, mut silloin ovistesti on ollut jo plussa ennen pistosta, eli varmaan aikalai ollut ihan just muutenkin irtoamassa. Viimeksi, kun ei ollut tullut vielä plussa, niin kivut tuli melko tarkasti 36h pistoksesta :) Lisäys vielä et on kyllä välillä jäänyt kaikenlaisia tuntemuksia vielä vaik ne selkeimmät oviskivut jo ohi!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsemppauksista ja viesteistä ja omista tilanteista kertomisista @petronella09, @tokkurainen @rosmarin ja @chili_ . ❤ Tsemppiä teille kaikille omiin tilanteisiin, toivon, että saatte pian plussat ❤

Eipä tässä ihan nuoria enää olla, ollaan 36v. ja esikoinen on 1,5-vuotias. Menkat alkoivat synnytyksen jälkeen jo yli vuosi sitten säännöllisinä. Niinpä, voihan se olla, että esikoisen raskaus oli vain tosi hyvää tuuria. Ja voi että miten sitä arvostankaan! ❤

Mammakavereista ne, kellä tärppäsi eka nopeasti, ovat tulleet raskaaksi toisenkin kerran tosi helposti. Se varmaankin on luonut itselle sitä outoa oloa siitä, että mikä minulla nyt on muuttunut? Ja voisiko tähän vaikuttaa itse jotenkin? Ehkä ne munasolut nyt sitten ovat huonontuneet... Eikai auta muu, kun käydä selvittämässä asiaa. Ja sen taidon kun jostain saisi, ettei joka kuukausi stressaisi niin hurjasti tätä, että miksi ei tärppää... että voisi ottaa tämän vain niin, että ”tulee jos on tullakseen”. Ei menisi koko elämä tämän asian ympärillä pyörimiseen. On vaan aika rankkaa seurata, kun esikoisen kavereiden äidit ovat nyt suurimmaksi osaksi kaikki raskaana. Asia lyödään vähän niinkui vasten kasvoja päivittäin hiekkalaatikolla ja keskusteluissa.

Mutta ei auta kun jatkaa vaan eteenpäin, kuukausi kerrallaan ja toivoa...
 
Onko jollain kokemusta irrotuspiikistä (minulla ovitrelle), kuinka pian munasolu irtoaa? Piikistä on nyt kulunut 48h, onkohan siis jo irronnut? Itseä mietityttää, kun vieläkin jotain tuntemuksia munasarjojen kohdalla.. Toki illalla nukkumaan mennessä kivut oli todella paljon suuremmat. Voiko tuntemuksia olla munasarjoissa vielä irtoamisen jälkeenkin? Pelottaa, että ovulaatiota ei kuitenkaan kaikista lääkkeistä ja vaivasta huolimatta tapahdu..
Mulle lääkäri sanoi Pregnylistä, että ovis tapahtuu 48 tunnin päästä pistosta. En ole varma huomasinko edes koko ovulaatiota. Mutta oletettuna ovispäivänä tuli kyllä pientä tiputtelua, joka on normaalia.

Tällä hetkellä dpo10 ja rusehtavaa tuhrua tulee toista päivää :S Liekkö kiinnittymisvuotoa vaiko alkaako menkat. Veikkaan viimesintä.
 
Kiitos vastauksista @chili_ ja @Krippis ! Olisi kyllä outoa, jos munasolu ei olisi yön aikana irronnut, koska kivut oli kyllä kovat illalla juuri oikealla, missä johtofolli on ultran mukaan kasvanut hyvin. :)

Nyt sitten luget keskiviikosta eteenpäin. Menkoistahan sen tietää, onko ovulaatio tapahtunut. On kai silti aika epätodennäköistä, että irrotuspiikillä munasolu ei kuitenkaan irtoa..?
 
Tuntuu taas,että ei tämäkään kierto ole plussa kierto,rinnat ihan älyttömän kipeät, selän puoleltakin särkee.Voiskohan jumissa olevat rintalihakset oireilla myös näin?
Tänä aamuna oli myös flunssainen olo joka kyllä hävisi. Nyt en ole enää varma oviksestakaan kun lauantaina tuli ne ihme limat..vaikka luulin jo silloin aiemmin kun oli kipuja yms...oviksen olevan..:(
 
Tuntuu taas,että ei tämäkään kierto ole plussa kierto,rinnat ihan älyttömän kipeät, selän puoleltakin särkee.Voiskohan jumissa olevat rintalihakset oireilla myös näin?
Tänä aamuna oli myös flunssainen olo joka kyllä hävisi. Nyt en ole enää varma oviksestakaan kun lauantaina tuli ne ihme limat..vaikka luulin jo silloin aiemmin kun oli kipuja yms...oviksen olevan..
@petronella09
Aika samat fiilikset täällä, tosin erilaisia oireita, menkkajomotus alkoi tänään ja olo pessimistinen, mietin jo ensi kiertoa. Mulla oli ovis tosi myöhään, menkat pitäisi alkaa sunnuntaina ja silloin vasta dpo 9. Testailijat, koska sitä uskaltaa testailla ja koska teillä on tullut plussia? Siis ei mitään haamuja, vaan jonkunlaisia viivoja?...Varmaan tiputtelu/menkat alkaa ennen kuin tarvitsee miettiä tätä, mutta jos ei sunnuntaihin mennessä ole mitään vuotoa, niin mietin, uskallanko testailla niin aikaisin.

Asiasta toiseen, juttelin eilen kahden vanhan työkaverin kanssa. Yksi heistä kysyi, olenko miettinyt miehen kanssa lapsia. Sain kakistettua, että ollaan yrittämässä ja mun työkaveri sanoi, että hän on käynyt tutkimassa hedelmällisyyttä viime syksynä (ollaan samanikäisiä), vaikka ei ole nyt yrittämässä, mutta häntä huolestutti asia. Olipa hyvä, että avasin suuni, oli tosi kiva jutella asiasta hänen kanssa, Hän lähetti vielä illalla tietoja hänen lääkäristä jne. Itse päätin, että jos tulee tämä yritys puheeksi läheisten ystävien kanssa, niin sanon kyllä asiasta ja sanon, että asia on aika herkkä ja huolestuttaa itseä. Helpottaa huomattavasti, suosittelen muillekin olemaan avoin. Silloin huomaa, että ei ole yksin näiden huolien ja yrityksen kanssa ❤
Tietysti vertaistuki täällä on myös tärkeää! ❤

Jaksamista piinalijoille, uuteen kiertoon siirtyville ja tsemppiä ovisbongailijoille!
 
stellavanilja
@petronella09
Aika samat fiilikset täällä, tosin erilaisia oireita, menkkajomotus alkoi tänään ja olo pessimistinen, mietin jo ensi kiertoa. Mulla oli ovis tosi myöhään, menkat pitäisi alkaa sunnuntaina ja silloin vasta dpo 9. Testailijat, koska sitä uskaltaa testailla ja koska teillä on tullut plussia? Siis ei mitään haamuja, vaan jonkunlaisia viivoja?...Varmaan tiputtelu/menkat alkaa ennen kuin tarvitsee miettiä tätä, mutta jos ei sunnuntaihin mennessä ole mitään vuotoa, niin mietin, uskallanko testailla niin aikaisin.

Asiasta toiseen, juttelin eilen kahden vanhan työkaverin kanssa. Yksi heistä kysyi, olenko miettinyt miehen kanssa lapsia. Sain kakistettua, että ollaan yrittämässä ja mun työkaveri sanoi, että hän on käynyt tutkimassa hedelmällisyyttä viime syksynä (ollaan samanikäisiä), vaikka ei ole nyt yrittämässä, mutta häntä huolestutti asia. Olipa hyvä, että avasin suuni, oli tosi kiva jutella asiasta hänen kanssa, Hän lähetti vielä illalla tietoja hänen lääkäristä jne. Itse päätin, että jos tulee tämä yritys puheeksi läheisten ystävien kanssa, niin sanon kyllä asiasta ja sanon, että asia on aika herkkä ja huolestuttaa itseä. Helpottaa huomattavasti, suosittelen muillekin olemaan avoin. Silloin huomaa, että ei ole yksin näiden huolien ja yrityksen kanssa
Tietysti vertaistuki täällä on myös tärkeää!

Jaksamista piinalijoille, uuteen kiertoon siirtyville ja tsemppiä ovisbongailijoille!
Liityn jonon jatkoksi pessimistinä. Jotenkin puuttuu vaan kokonaan ne pienetkin oireet mitä parissa plussakierrossa ollut.

Mullakin pitäis sunnuntaina alkaa menkat, voi toivottavasti meillä ei alkais <3
 
@Lavender_ sama täällä, että lapsihaaveesta kertominen jännittää mutta lopulta on aina helpottunut ja hyvä olo, että kertoi.

Kp5 ja menkat ohi, wuhuu! Oon tässä pari kiertoa nyt seurannut omia fiiliksiä ja sattumaa tai ei niin tää menkkojen ja oviksen välinen aika on hyvän fiiliksen aikaa, ja oviksesta menkkoihin oon masentunut :D Eli nyt pari viikkoa nautin olosta kunnes taas vaivun luteaalivaiheen masennukseen...
 
@Lavender_ sama täällä, että lapsihaaveesta kertominen jännittää mutta lopulta on aina helpottunut ja hyvä olo, että kertoi.

Kp5 ja menkat ohi, wuhuu! Oon tässä pari kiertoa nyt seurannut omia fiiliksiä ja sattumaa tai ei niin tää menkkojen ja oviksen välinen aika on hyvän fiiliksen aikaa, ja oviksesta menkkoihin oon masentunut :D Eli nyt pari viikkoa nautin olosta kunnes taas vaivun luteaalivaiheen masennukseen...
Samoja fiiliksiä;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Tuntuu taas,että ei tämäkään kierto ole plussa kierto,rinnat ihan älyttömän kipeät, selän puoleltakin särkee.Voiskohan jumissa olevat rintalihakset oireilla myös näin?
Tänä aamuna oli myös flunssainen olo joka kyllä hävisi. Nyt en ole enää varma oviksestakaan kun lauantaina tuli ne ihme limat..vaikka luulin jo silloin aiemmin kun oli kipuja yms...oviksen olevan..
@petronella09 pitkästä aikaa täällä lukemassa... Kuulostaa mun raskausoireilta mulla tuli "ovislimat" vasta oviksen jälkeen..ja ekat oireet oli kuumeinen olo :giggle:
 
@Lavender_ sama täällä, että lapsihaaveesta kertominen jännittää mutta lopulta on aina helpottunut ja hyvä olo, että kertoi.

Kp5 ja menkat ohi, wuhuu! Oon tässä pari kiertoa nyt seurannut omia fiiliksiä ja sattumaa tai ei niin tää menkkojen ja oviksen välinen aika on hyvän fiiliksen aikaa, ja oviksesta menkkoihin oon masentunut Eli nyt pari viikkoa nautin olosta kunnes taas vaivun luteaalivaiheen masennukseen...
Ihan totta! Minullekin alkupuoli kiertoa on tyyneyden ja tyytyväisyyden aikaa. :) Luteaalivaiheessa itsensä tarkkailu ahdistaa, googlaaminen ahdistaa, oma pessimismi ahdistaa ja optimismi se vasta ahdistaakin. Tässä kierrossa sain itseni kiinni haaveilemasta sitä toista viivaa pidemmälle. Olen kieltänyt moisen itseltäni ankarasti, koska silloin se pettymys on iso. Edes LA päivää en ole laskenut...
 
Täällä kierukka poistettu toissapäivänä aikalailla juuri ovulaation tienoilla. Eilen alkoi kovat jomotukset vatsan vasemmalla puolella, loppuilta menikin makoillessa ja panadolin otin yötä vasten. Tyhjennysvuotoa ei ole ainakaan vielä tullut. Saa nähdä miten kierto lähtee tästä etiäpäin rullaamaan. Onko kellään raskaus napannut heti kierukan poiston jälkeen?
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

2. 2. 2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 81/30
Nuorena äidiksi...........kp 41/36
Sinisilmät......................kp 32/30
Wanti...........................kp 30/35-48
Toivojatintti.............kp 28/31
Spekulaattori82.....kp 25/29
Persikka123.............kp 24/33
Nuunuu-84...............kp 24/30
Liilja.............................kp 24/28-33
Suhveli.................... Kp 24/27
Toive23.....................kp 23/27
Krippis.......................kp 23/22-24
Lavender_.....................kp 21/25
Petronella09................kp 17/25-26
SandraB..........................kp 16/26
Iinanen.............................kp 13/23-24
Mamtobe......................kp 13/28
Chili_............................. kp 10/28-29
Kirjoh89....................kp 7/28

Daisy01.....................kp 6/34
Iinesankka.............kp 4/28-31



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Krippis............................dpo 11
Toive23...........................dpo 10
Nuunuu-84.................dpo 10
Petronella09..............dpo 6
SandraB.......................dpo 3
Mamtobe....................dpo 2





★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

2. 2. 2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 81/30
Nuorena äidiksi...........kp 41/36
Sinisilmät......................kp 32/30
Wanti...........................kp 30/35-48
Toivojatintti.............kp 28/31
Spekulaattori82.....kp 25/29
Persikka123.............kp 24/33
Nuunuu-84...............kp 24/30
Liilja.............................kp 24/28-33
Suhveli.................... Kp 24/27
Toive23.....................kp 23/27
Krippis.......................kp 23/22-24
Lavender_.....................kp 21/25
Petronella09................kp 17/25-26
SandraB..........................kp 16/26
Iinanen.............................kp 13/23-24
Mamtobe......................kp 13/28
Chili_............................. kp 10/28-29
Kirjoh89....................kp 7/28

Daisy01.....................kp 6/34
Iinesankka.............kp 4/28-31



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Spekulaattori82........dpo 12
Krippis............................dpo 11
Toive23...........................dpo 10
Nuunuu-84.................dpo 10
Petronella09..............dpo 6
SandraB.......................dpo 3





★★★★★★★★★★★★★★★★★★

laitoin jo eilen punasella että mut sais lisätä piinalistalle. Tänään tiistaina siis dpo 2 jo :)
 
Heippa :)

Minut saa poistaa piinailijoista, koska tiputtelu alkoi. Se on kohdallani selvempi tulos kuin mikään testinega. Oli siis erittäin hyvää mielikuvitusta se dpo9:n varjo.

@Krippis, Terolut aiheuttaa hyvinkin tiputtelua. Minulla myös parhaillaan käytössä ja luomukierroissa tiputtelu ei ala ennen dpo13. Tänään otin viimeisen ja tiputtelee. Joskus alkaa jo toiseksi viimeisen tabletin kohdalla ja onpa muistiinpanoissani myös merkintä tiputtelusta heti ensimmäisistä tableteista alkaen. Tästä huolimatta terolutit voivat vaikuttaa ihan toivotulla tavalla. :) Meidän toinen lapsi sai alkunsa terokierrossa, silloin vain jäi sitten tiputtelutkin tulematta, kun istukka toimi. ♡
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Krippis
Hei. Kp 24 menossa. En saanut selviä merkkejä ovulaatiosta. Pientä kutittelua ainakin vasemmalla puolen alavatsassa, en muista mikä kp.
Limoja en ole tarkkaillut aikaisemmin, enkä tässäkään kierrossa mitään selkoa niistä ottanut.
Kaikki meidän kuumemittarit vaikuttavat olevan todella epäluotettavia (näyttää mitä sattuu) joten lämpöjäkään en saanut mitattua. :LOL:
Eli ei mitään hajua mikä dpo tai olenko edes ovuloinut! Ja kierto tosiaan heittelee kuusikin päivää...
Oireena ainoastaan kipeät nännit. Jännittävät päivät edessä! Torstaina aikasintaan vois apteekin herkällä testata. :giggle:
 

Yhteistyössä