Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Kaksi testiä tehty nyt dpo 12, molemmista puhdas nega. Oireita tuntui olevan tässä kierrossa ja siksi toiveetkin ehti nousta, nyt sen takia eka kunnon pettymys :confused: En siis usko tuosta enää muuttuvan. No, tietääpähän odottaa kuukautisia parin päivän päästä. Seuraava ovis onkin sitten...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 olen tosi pahoillani teidän puolesta :cry: Voimia suruun ja tilanteen käsittelyyn. Käsittämättömän epäreilua :(
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Mä aion myös loppuviikosta testata, ehkä perjantaina tai lauantaina vasta.
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Vau, paljon onnea ja tarrasukkia :love:
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Heh, siis veripisaraa eikä vesi :D:D
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Dpo7 ja olisikohan äsken ollut pari vesipisaraa kiinnittymisvuotoa :unsure::love:
  7. L

Toiveissa vauva 2021

Varmasti turhauttaa kun oma keho ei toimi kuten ennen, mutta ei nyt ulkopuolisen korviin kuulosta siltä että mitään ongelmaa välttämättä olisi, jos kierukka vasta muutama kuukausi sitten otettu pois. Voisiko ongelma olla lähinnä liian korkeissa ennakko-odotuksissa, jos kolme lasta saatu nopeasti...
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Täällä myös yksi sokerihiiri, jonka täytyisi skarpata sen suhteen :cautious:
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Tää oli erityisen kiinnostava kommentti, voisko tosiaan jotain oiretta huomata jo ennen mahdollista kiinnittymistä :love:
  10. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla nyt ekan kerran kunnon piinailua, pari ekaa kiertoa onnistuin ottamaan rennosti kuten oli tarkoituskin. :D Vasta dpo3 mut toiveet heränny vv runsaudesta ja rintojen arkuudesta, jota ollut oviksesta lähtien vaikkei oo ennen ollut (oli kyllä myös kivuliaampi ovis kuin ennen et oisko...

Yhteistyössä