Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli erikoinen herätys aikaisin tänä aamuna, taisi olla elämäni ensimmäinen selkeästi kivulias ovis :oops: En saanut untakaan enää, kun menkkakipujen tyylisesti jomotti alavatsaa niin pahasti. Varsinkin selällä maatessa kipu tuntui kovana, kyljellään helpotti vähän. En kyllä silti erottanut...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Tuli ihan kyynel silmään kun luin sun viestiä, paljon voimia vaikeaan tilanteeseen! Toivottavasti kaikki menee tällä kerralla hyvin :love:
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Hymiöt :sneaky::D näköjään putosi mun viestin lopusta pois
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Onnea raskaudesta ❤ Varmasti totta monen kohdalla, mitä kirjoitit stressaamisesta. Mutta voi juma, just liityin tänne palstalle ja on tullut tavaksi päivittäin käydä, ja nyt niin moni heti toteaa et plussa tulee kun tästä pitää taukoa
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Ootko testiä tehnyt? :giggle: Vaihteleeko sulla yleensä kierto noin paljon? Mulla oli just viime kierrossa menkat hyvin epätyypillisesti pari päivää myöhässä. Yhden puhtaan negan ehdin testata, mut sittenhän ne kuukautiset jo alkoikin.
  6. L

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Haaleasti kyllä näkyy, oliko toi aamupissasta? Toivottavasti nyt vahvistuisi :love:
  7. L

Toiveissa vauva 2021

@Aniaj Mulla oli selvästi rinnat kipeät aamuisin herätessä alkaen jo melkein viikko ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Selvä oire oli sekä onnistuneessa että keskenmenneessä raskaudessa, plussat ei sen takia tullut yllätyksenä
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Moi kaikille! Uskaltaudun nyt liittymään uutena keskusteluun, hetken oon jo taustalta seuraillut. Meillä juuri alkoi yk3 toisen lapsen yrityksessä. Oon kolmekymppinen, mieheni vuoden vanhempi. Meillä on taustalla yksi keskenmeno, yksi kohdunulkoinen ja yksi onnistunut raskaus, josta kohta 2...

Yhteistyössä