Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Kiitos listapäivityksestä! Mun nimimerkki oli vähän muuttunut piinalistalle :D
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksista. :) Veikkaisin että ovis nyt oli tänään, joten voisin tulla piinalistalle mukaan: huomenna siis dpo 1. Samalla kiertolistaan voisi muuttaa kiertoa pidemmäksi: 29-32.
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Jatkuuko muilla kirkas ja venyvä ovislima monta päivää?.... mulla nyt jo kolmatta päivää ja tänään jo kp 18/29. Eilen ja toissapäivänä molempina jo luulin et on ovulaatio, mut oisko sit kuitenkin vasta tänään. Saa nähdä tuleeko sitten taas pidempi kiertokin. Täytyy kyllä ensi kuussa ottaa taas...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Hyvää joulua kaikille ❤
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Jep, ehkä ne niihin liittyy mullakin lähinnä. Tuntuu et viimeisen puolen vuoden aikana ollut aiempaa enemmän, mut varmasti ainakin osa johtuu siitä että nyt yrittäessä on niin tarkkana kaikista tuntemuksista :sneaky:
  6. L

Toiveissa vauva 2021

Mullakin osassa kierroissa on pahoinvointia oviksen paikkeilla, ehkä just vähän ennen sitä. Tosin mulla silloin tällöin muutenkin vähän etovaa oloa ilman että olen paikantanut sitä tiettyyn kohtaan kiertoa...
  7. L

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Kiitos hymiöistä :) Nyt pitää ihan testata ❤ <3 Muoks. Jes, onnistui :D
  8. L

Toiveissa vauva 2021

Joo, nää hymiöt on kyllä haasteellisia. Vikana pitää lisätä, jos mitään muokkaa niin häviävät. Ja mistä te osa saatte erilaisia hymiöitä tai esim. sydämen? Mulla ei <3 ikinä muutu sydämeksi. :D:unsure:
  9. L

Toiveissa vauva 2021

Pystytkö mun kiertopäivän korjaamaan, tänään vasta kp 12/29. :) Se oli jo jonain aiempana päivänä pompannut yhden liian pitkälle.
  10. L

Kohdun ulkoisen jälkeen uudestaan raskaaksi

En valitettavasti sun kysymyksiin oikein osaa vastata, mut meillä vähän samanlainen tilanne eli yritetään toista lasta (nyt yk 4) ja ennen esikoista toinen munatorvi jouduttiin poistamaan kohdunulkoisen takia. Mä en myöskään tunnista kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu. Kaksi raskautta...
  11. L

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä, toi epätietoisuus on kyllä kauheaa. :( Toivottavasti tilanne selviää mahdollisimman pian ja kaikki olisi hyvin <3
  12. L

Toiveissa vauva 2021

Mä oon onnistunut jo kaksi kertaa raskautumaan kohdunulkoisen jälkeen. :D Esikoista yrittäessä 2017 eka raskaus oli kohdunulkoinen ja päädyin lopulta kiireellä leikkaukseen, jossa toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan. Sen jälkeen me pidettiin useamman kuukauden tauko fyysisen ja henkisen...
  13. L

Toiveissa vauva 2021

Okei, hienoa :love:
  14. L

Toiveissa vauva 2021

Listan mukaan sulla kuitenkin vasta kp 35/36 eli kuukautiset ei vielä ole myöhässä? Ehkä parasta jos maltat pari päivää odottaa alkavatko ja testaat sitten uudestaan jos ovat myöhässä?
  15. L

Toiveissa vauva 2021

@Loree viivaa näkyy :love: Pystytkö vielä muokkaamaan tuota listaa? Mulla siis tänään kp 2, eilen alkoi menkat.
  16. L

Toiveissa vauva 2021

No nyt vihdoin alkoi oikein rytinällä kuukautiset muutaman päivän myöhässä. Pari päivää jo ehdin niitä kaivatakin :D Mulle voisi huomenna päivittää kp 2/29, kiitos:)
  17. L

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love mikä sulla on tilanne, onko verenvuoto pysynyt poissa?
  18. L

Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti olis tärpännyt. <3 Mistä pahasta lähinnä olet huolissasi?
  19. L

Toiveissa vauva 2021

Mulla tänään kp 31/29, dpo 16 ja toiveet taas pääsi heräämään kun ei menkat aamulla vieläkään alkaneet. Tein siis testin, mutta negatiivinen se oli kuten perjantainakin. :( Ei hitto vie näitä turhia toiveita! Alkaisi nyt sitten ne kuukautiset eikä kierto venyisi. Hieman kyllä outoa jos tulee...
  20. L

Toiveissa vauva 2021

Voi @Titi-Love tsemppiä paljon, toivotaan että tällä kertaa vuoto olisi harmitonta ja kaikki sujuisi hyvin. Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut vuotoa, yksi sujui silti onnellisesti loppuun asti. Pidän sulle peukkuja <3

Yhteistyössä