Toiveissa vauva 2021

@chili_ Joo hitto mä olin edellisessä kierrossa kolme viikkoa putkeen kipeä, hain sit jo ihan kunnon lääkkeetkin kun oli pää niin jumissa jo. Mut en sit tietty ottanu niitä lääkkeitä, kun pelkäsin vaikutusta mahdolliseen kiinnittymiseen. Ja sit se flunssa loppuikin kun menkat alkoi :D Ja sama juttu että aina sit piinapäivillä jo ajatukset siinä, että onko talleteltu liian vähän tai liian paljon tai väärään aikaan, väärässä asennossa, väärällä mielialalla, väärän kuun aikana, väärällä huoneen lämmöllä jne. Ei ei oo helppoa ollenkaan, ei :D
 
@chili_ Joo hitto mä olin edellisessä kierrossa kolme viikkoa putkeen kipeä, hain sit jo ihan kunnon lääkkeetkin kun oli pää niin jumissa jo. Mut en sit tietty ottanu niitä lääkkeitä, kun pelkäsin vaikutusta mahdolliseen kiinnittymiseen. Ja sit se flunssa loppuikin kun menkat alkoi Ja sama juttu että aina sit piinapäivillä jo ajatukset siinä, että onko talleteltu liian vähän tai liian paljon tai väärään aikaan, väärässä asennossa, väärällä mielialalla, väärän kuun aikana, väärällä huoneen lämmöllä jne. Ei ei oo helppoa ollenkaan, ei
No tämä just että sitten kärsii ihan turhaan, voi vee miten välillä tässä hommassa koetellaan! :D Tsemit sinne talletteluhulluuden keskelle :D
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
@chili_ Joo hitto mä olin edellisessä kierrossa kolme viikkoa putkeen kipeä, hain sit jo ihan kunnon lääkkeetkin kun oli pää niin jumissa jo. Mut en sit tietty ottanu niitä lääkkeitä, kun pelkäsin vaikutusta mahdolliseen kiinnittymiseen. Ja sit se flunssa loppuikin kun menkat alkoi Ja sama juttu että aina sit piinapäivillä jo ajatukset siinä, että onko talleteltu liian vähän tai liian paljon tai väärään aikaan, väärässä asennossa, väärällä mielialalla, väärän kuun aikana, väärällä huoneen lämmöllä jne. Ei ei oo helppoa ollenkaan, ei
Tämä on niin tuttua :) Kamala stressi,että onnistuuko ajoitus oikein.Tässä monta kiertoa jo mennyt,ja aluksi en edes tikuttanut ovista,talletettiin vain säännöllisesti, nyt loppui ovistikut ,enkä tiedä ainko enää tikuttaa kun olen nyt monena kiertona nähnyt,että ovis plussa tullut kp10-12, eikä tärppi ole itsellä käynyt tikutan tai en :(Haluaisin edellen jatkaa digillä tikuttamiset mutta en raaski ostaa jatkuvasti sitä..

Olo ei ole niin maassa kun eilen,olen toiveikas,että pääsen johonkin tutkimuksiin,se rauhoittaisi mieltä.

Jännästi vatsa on kokoajan turvonnut,vessassa saa juosta välillä kun kramppaa ja on todella kipeä.Menkkojen pitäisi alkaa vasta maanantaina,niin ihmeen monta päivää ennemmin tulee tommosia vatsa vaivoja.. Jos tässä kierrossa vielä saisin plussan niin se olisi todellinen yllätys,koska kaikki oireet yms..viittaa menkkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@Kuumeilija40 mulla on ovis lähes aina keskellä viikkoa, ja me ollaan vaan niin väsyneitä työviikon aikana ettei jakseta sekstailla. Mä en myöskään ikinä sano miehelle et nyt kiitos kellistys kun on tuo ovis - on vaan sovittu et lapsi saa tulla, jos sattuu tulemaan, en painosta ”yrittämiseen”. Joten, melko harvoin on oikeaan aikaan puuhattu. Eipä siis ihme senkään osalta etten raskaudu!!
 
Hei! Mä voisin liittyä seuraan, päätettiin just et kolmas lapsi on tervetullut meidän perheeseen.
Liilja, ya 1/21, 3. lapsi

kp 4/28-33
menossa. Vaikka kierto heitteleekin muutamia päiviä, en ala testaileen ovista. Tarkoitus ottaa ihan rennosti tää. Vahva luotto siihen, et viimestään keväällä -22 meillä on vauva.
Tervetuloa mukaan:) Lisäsin sinut listalle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
Huvittuneena tutkin mun oviskalenteria. Ja totesin että lähes joka kerta ovis on osunut perjantaille. Onko muut huomanneet että osuu usein samalle päivälle? Nyt näyttää käyvän samoin. Ainakin oireiden perusteella. Kun en tikuta enää mutta oireet tunnistan
Aika monena kertana ovis osunut täälläkin viikonlopulle,silloin haasteena tuo teini joka kotona,viikot on muualla koulussa. Nuo miehen yö työtkin sotkee tätä yrittämistä kun osunut juuri ovis viikolle:(
 
Onko muilla tullut koskaan ennen ovista limaklönttiä/limatulppamaista vuotoa? Oon nyt yrittänyt perehtyä näihin limoihini ja tänään tuli iso klöntti.. lueskelin että ennen ovista sellainen limatulppa olis ihan normaali ja vissiin hyvä juttu siis. Lähinnä nyt mietin että koska siitä sit vois ajatella oviksen olevan? Taitaa toki sekin olla yksilöllistä. Mutta mielenkiintoista jos muilla kokemuksia :)
 
Onko muilla tullut koskaan ennen ovista limaklönttiä/limatulppamaista vuotoa? Oon nyt yrittänyt perehtyä näihin limoihini ja tänään tuli iso klöntti.. lueskelin että ennen ovista sellainen limatulppa olis ihan normaali ja vissiin hyvä juttu siis. Lähinnä nyt mietin että koska siitä sit vois ajatella oviksen olevan? Taitaa toki sekin olla yksilöllistä. Mutta mielenkiintoista jos muilla kokemuksia
Ällötysvaroitus, hyppää yli, jos et halua lukea.



Hei, tänään oli tikuissa just aamusta ovisplus, samalla vessareissulla pönttöön tippui iso (isompi kun teelusikka) limaklimppi. Aattelin ensiksi, että olisko ollut spermaa vaan niin reilusti eilisten yhdyntöjen jäljeltä, mutta veikkaankin enemmän et oli limatulppa. Jospa se oiski the juttu. Tänään myöhemmin päivällä limat vessassa käydessä pyyhkiessä vähentyneet, mutta kirkasta vuotoa kuitenkin puuvilla-alkkareihin reilusti tullut tänään. Koko tää kierto ollu jänniä oireita täynnä jo, vaikka nyt ovisaika.
 
Täällä dpo 9 eikä haamun haamua.. Toki testit 25 herkkyydellä olevia, et voi olla aika aikasta vielä saada haamua mut nettiä kun selaa niin tuntuu et kaikki saanu jo tyyliin dpo 9 selvää haamua.. Toivo alkaa kyllä vähä karista, et tää olis se the kierto :(
 
Mulla on menossa tällä hetkellä luomukierto, olis testien mukaan ovuloin, mutta en varmaksi tietenkään voi sanoa. Normaali oireita ei oo ollut mitään ja epäilen vahvasti etten raskaudu. Tässä kierrossa kuitenkin aivan uutena on tullut dpo 2 lähtien elohiiri vasemman munasarjan kohdalla, siis ihan päivittäin :unsure: Onko muilla ilmennyt elohiiriä ennen raskautumista?
Yleensä mulla on kaikki niin sanotut raskauden oireet, mutta epäilen että ne ovat johtuneet pregnylistä.:D
 
Täällä dpo 9 eikä haamun haamua.. Toki testit 25 herkkyydellä olevia, et voi olla aika aikasta vielä saada haamua mut nettiä kun selaa niin tuntuu et kaikki saanu jo tyyliin dpo 9 selvää haamua.. Toivo alkaa kyllä vähä karista, et tää olis se the kierto
Mie sain plussan ekasta vasta dpo 11, että älä vielä luovuta ❤
 
Mulle voi torstain listaan laittaa kp 2/25 :( Voin itsekin päivittää, jos joku kertoo, miten se tehdään!
Mulla oli 4 päivää ruskehtavaa tiputtelua, mutta tänään alkoi kunnolla vuotamaan. Eikö se ole niin, että ekaksi kiertopäiväksi lasketaan vasta se päivä, jolloin "kunnolla" alkaa menkat? Jos jotain hyvää tästä kierrosta, niin ainakin oli säännöllinen, kuten viimeiset 3 kuukautta.
 
Mulle voi torstain listaan laittaa kp 2/25 Voin itsekin päivittää, jos joku kertoo, miten se tehdään!
Mulla oli 4 päivää ruskehtavaa tiputtelua, mutta tänään alkoi kunnolla vuotamaan. Eikö se ole niin, että ekaksi kiertopäiväksi lasketaan vasta se päivä, jolloin "kunnolla" alkaa menkat? Jos jotain hyvää tästä kierrosta, niin ainakin oli säännöllinen, kuten viimeiset 3 kuukautta.
Listan saa päivitettyä niin että ottaa edellisen päivän listan ja painaa Vastaa painiketta, sitten vaan korjaa uuden päivämäärän ja kiertopäivät eteenpäin :) Sitten listaa pystyy muokkaamaan se kuka on sinä päivänä sen lähettänyt:) Toivottavasti osasin selvästi selittää:)
 
Ällötysvaroitus, hyppää yli, jos et halua lukea.



Hei, tänään oli tikuissa just aamusta ovisplus, samalla vessareissulla pönttöön tippui iso (isompi kun teelusikka) limaklimppi. Aattelin ensiksi, että olisko ollut spermaa vaan niin reilusti eilisten yhdyntöjen jäljeltä, mutta veikkaankin enemmän et oli limatulppa. Jospa se oiski the juttu. Tänään myöhemmin päivällä limat vessassa käydessä pyyhkiessä vähentyneet, mutta kirkasta vuotoa kuitenkin puuvilla-alkkareihin reilusti tullut tänään. Koko tää kierto ollu jänniä oireita täynnä jo, vaikka nyt ovisaika.
Minullakin tullut ovis plussan jälkeen tuollainen limatulppa.
 
Mulla on menossa tällä hetkellä luomukierto, olis testien mukaan ovuloin, mutta en varmaksi tietenkään voi sanoa. Normaali oireita ei oo ollut mitään ja epäilen vahvasti etten raskaudu. Tässä kierrossa kuitenkin aivan uutena on tullut dpo 2 lähtien elohiiri vasemman munasarjan kohdalla, siis ihan päivittäin Onko muilla ilmennyt elohiiriä ennen raskautumista?
Yleensä mulla on kaikki niin sanotut raskauden oireet, mutta epäilen että ne ovat johtuneet pregnylistä.
Mulla oli plussakierrossa pari kertaa elohiirifiilis kohdussa dpo 5 muistaakseni! Muulloin ei ole sellaisia ollut, joten jospa ois hyvä merkki tuo sulle...!
 
Mulla dpo 18 ja viikkonäytöllinen digitesti näytti ihan oikein raskaana 2-3 viikkoa ❤

Lisäksi tein pregcheckin liuskan, jota piti verrata toissapäiväiseen, mutta osui ekan kerran virheellinen paketti ja kummassakaan testissä ei ollut kontrolliviivaa... testatessa ei tullut yhtään viivaa. Ärsyttävää kun olisin halunnut verrata onko viiva tummunut. Mutta onneksi digitesti kuitenkin antoi tuloksen. :giggle:
 

Yhteistyössä