Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea ihanista plussista! <3 Täällä nyt ollut aamupäivä oviskivut oikealla, missä pitääkin, aika tarkasti piti tuo 36h pregnylistä paikkansa! :D Eiköhän tässä nyt ole edellytykset piinailuun, kun DPO-2 ja -1 äksönit, voisi yrittää illalla vielä, vaikka en tiedä onko liian myöhäistä jo silloin sitten :D Pitkät tulee olemaan päivät, kun ei edes voi pregnylin takia testailla liian aikaisin. Nyt sit vaan ajatukset kaikkeen muuhun :geek:
 
Onnea plussanneille!

Minulle saa huomiseen keskiviikon listaan laittaa kp 4/30 ja poistaa piinailijoista.. Kyllå kesti menkkojen alkaminen, vaikka tunsi et ne on tulollaan mut ei vain alkanut. Pitää kierroksi arvioida nyt 30..ajattelin tikuttaa oviksen nyt viimeisen päälle että näkyykö mitään sillä nyt se on ehkä ollut 18pv, ei mitään tietoa...
No nyt eka kierto mennyt ja sen voi laittaa harjoituksen piikkiin luultavasti ei sattunut kohdalleen talletuksetkaan..
 
Kiitos onnitteluista! :love:

Mulla oli tukahdutettua pientä toivon kipinää lukuun ottamatta tosiaan aika varma fiilis että tästä kierrosta ei ole tärpännyt, heh. Kaikissa kolmessa aiemmassa raskaudessani (esikoinen + 2 keskenmennyttä) oon tiennyt rintojen kipeytymisestä että oon raskaana jo melkein viikko ennen kuukautisia. Nyt ei oo yhtään kipeet. :oops: Todella pääsin nyt todistamaan sen että raskauksien välillä voi olla eroja oireissa!

Muutenkaan ei oo oireita ollut. Valkovuotoa ei oo tullut yhtään dpo3 jälkeen, täysin kuivaa. :D

Tietysti nyt sitten oireettomuus laittaa pelottamaan ettei olisi esim. tuulimuna. Mutta täytyy koittaa nyt vain nauttia raskaudesta niin kauan kuin sitä kestääkään. ❤
 
Näiden tänään tulleiden plussien innoittamana tein raskaustestin joka tietenkin negatiivinen (dpo 9) :( ,tein sitten digi ovis testin,kun oli 1 liuska enää jäljellä, ja negatiivinen sekin :( Eli kp10 asti ovistesti negatiivinen ,kp11 plussa(hymynaama) ja nyt kp 21 jälkeen negatiivinen, viivoista katsoin myös,että selkeä negatiivinen.

Onko joku tutkinut enemmänkin miten ovis testit käyttäytyy loppu kierrossa?Kun olen lukenut että vaihdevuodet voi antaa väärää positiivista (olla kokoajan plussa),mutta minulla alku kierron miinus ja sitten oviksen aikaan plussa ja ilmeisesti loppu kierrosta taas miinus.Eikö vaikuttaisi silloin,ettei vielä mitään menopaussia ole? Kuuluuko ovis testin olla positiivinen mikäli on raskaana ?Nyt odotellaan terkan soittoa ja pääsyä niihin verikokeisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Näiden tänään tulleiden plussien innoittamana tein raskaustestin joka tietenkin negatiivinen (dpo 9) ,tein sitten digi ovis testin,kun oli 1 liuska enää jäljellä, ja negatiivinen sekin Eli kp10 asti ovistesti negatiivinen ,kp11 plussa(hymynaama) ja nyt kp 21 jälkeen negatiivinen, viivoista katsoin myös,että selkeä negatiivinen.

Onko joku tutkinut enemmänkin miten ovis testit käyttäytyy loppu kierrossa?Kun olen lukenut että vaihdevuodet voi antaa väärää positiivista (olla kokoajan plussa),mutta minulla alku kierron miinus ja sitten oviksen aikaan plussa ja ilmeisesti loppu kierrosta taas miinus.Eikö vaikuttaisi silloin,ettei vielä mitään menopaussia ole? Kuuluuko ovis testin olla positiivinen mikäli on raskaana ?Nyt odotellaan terkan soittoa ja pääsyä niihin verikokeisiin.
Pahoitteluni negasta @petronella09, halauksia sinne! Sama fiilis täällä, en edes viittinyt tehdä r-testiä, kun on ollut tiputtelua niin paljon, että en voi olla raskaana. Huomenna alkaa kunnolla menkat.

Mä olen ymmärtänyt, että ovistestit (ne liuskat, digeistä en tiedä) näyttävät vahvempaa viivaa ovulaation jäkeisinä päivinä (ja erityisesti loppukierrosta) kierrossa, jossa olet raskaana, muuten haalentuvat. Toi sun kuvailema "alku kierron miinus ja sitten oviksen aikaan plussa ja ilmeisesti loppu kierrosta taas miinus" kuulostaa mun mielestä ihan normi kierrolta, jossa ei tapahdu raskautumista, joten en uskoisi, että sinulla on mitään menopaussia, mutta kysy asiaa terkalta. Koska sulla onkaan puhelu terkan kanssa? Tsemppiä:)
 
Pahoitteluni negasta @petronella09, halauksia sinne! Sama fiilis täällä, en edes viittinyt tehdä r-testiä, kun on ollut tiputtelua niin paljon, että en voi olla raskaana. Huomenna alkaa kunnolla menkat.

Mä olen ymmärtänyt, että ovistestit (ne liuskat, digeistä en tiedä) näyttävät vahvempaa viivaa ovulaation jäkeisinä päivinä (ja erityisesti loppukierrosta) kierrossa, jossa olet raskaana, muuten haalentuvat. Toi sun kuvailema "alku kierron miinus ja sitten oviksen aikaan plussa ja ilmeisesti loppu kierrosta taas miinus" kuulostaa mun mielestä ihan normi kierrolta, jossa ei tapahdu raskautumista, joten en uskoisi, että sinulla on mitään menopaussia, mutta kysy asiaa terkalta. Koska sulla onkaan puhelu terkan kanssa? Tsemppiä
Kiitos:) Perjantai iltapäivällä pitäisi soitella minulle .Pelkään vain,että lääkäri on todennut,ettei ole mitään tarvetta tutkimuksille, meillä kun lapsia jo ennestään useampi..

Yk11 alkaa seuraavaksi ja se ahdistaa todella paljon :( n. 8 kiertoa vielä aikaa yrittää...
 
Kiitos Perjantai iltapäivällä pitäisi soitella minulle .Pelkään vain,että lääkäri on todennut,ettei ole mitään tarvetta tutkimuksille, meillä kun lapsia jo ennestään useampi..

Yk11 alkaa seuraavaksi ja se ahdistaa todella paljon n. 8 kiertoa vielä aikaa yrittää...

Uskon tosi vahvasti, että se vielä ehtii tarrata tuona aikana! Ja toivottavasti kuitenkin nyt selvittävät kaiken voitavansa, että ei tarvii olla epätietoisuudessa.
 
Uskon tosi vahvasti, että se vielä ehtii tarrata tuona aikana! Ja toivottavasti kuitenkin nyt selvittävät kaiken voitavansa, että ei tarvii olla epätietoisuudessa.
Näin toivon myös.Jos mitään "vikaa" ei löydy minusta ,niin jos vika onkin toisessa osapuolessa,joka ei halua mihinkään tutkimuksiin,juurikin sen vuoksi että lapsia on ja hänen mielestä pitää tyytyä siihen,että jos ei tule,niin ei tule... :( mutta minä en voi olla enää omasta puolestani tietämättömyydessä..kaiken lisäksi minä se olen ,joka kuukausi toisen jälkeen kokee nämä inhottavat PMS oireet:(

Tänään iski paha olo ja päätä särkee :( Ulkonakin on niin kamala myräkkä, että pysyttävä sisällä..

Anteeksi negatiivinen viesti,mutta mieli on maassa :(
 
Näin toivon myös.Jos mitään "vikaa" ei löydy minusta ,niin jos vika onkin toisessa osapuolessa,joka ei halua mihinkään tutkimuksiin,juurikin sen vuoksi että lapsia on ja hänen mielestä pitää tyytyä siihen,että jos ei tule,niin ei tule... mutta minä en voi olla enää omasta puolestani tietämättömyydessä..kaiken lisäksi minä se olen ,joka kuukausi toisen jälkeen kokee nämä inhottavat PMS oireet

Tänään iski paha olo ja päätä särkee Ulkonakin on niin kamala myräkkä, että pysyttävä sisällä..

Anteeksi negatiivinen viesti,mutta mieli on maassa
Ymmärrän tosi hyvin sun fiilikset ja sit vielä ton pattitilanteen kun mies ei halua asiaa enempää tutkia.

Mut sun oireethan kuulostaa hyvältä ja dpo9 on tosi aikaista testailla 25mlU/ml testillä minusta. Ei sillä, ettenkö itsekin testaisi, mutta aikaa vielä on myös tässä kierrossa plussata ja onneksi sulla on hyvin näkymää eteenpäin. Pidän peukkuja täällä!
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Heips!
Täällä ensimmäinen kierto yritystä, nyt piinailut menossa ja kp29. Yritin ekaa kertaa ikinä myös tikuttaa ovista, aloittaen kp12 jolloin olo oireeton ja testissä suht vahva, ei kuitenkaan kontrollin vahvuinen viiva. Kp20 tienoilla sit jonkinmoisia ovulaation oireita, ja kp21 tikussa lähes kontrollin sävyinen viiva. Eilen tein raskauskeijun herkän testin, ja tänään aamulla rfsun herkän (kuvassa). Pieniä toiveita on, ihan kuin mieskin ois nähnyt jotain hailakkaa kuvassa. Toivotaan parasta!

https://aijaa.com/ZMibAq
 
Kiitos Perjantai iltapäivällä pitäisi soitella minulle .Pelkään vain,että lääkäri on todennut,ettei ole mitään tarvetta tutkimuksille, meillä kun lapsia jo ennestään useampi..

Yk11 alkaa seuraavaksi ja se ahdistaa todella paljon n. 8 kiertoa vielä aikaa yrittää...
Mullakin lääkärin puhelinaika perjantaina iltapäivällä, odotan sitä. Kerro sitten, miten meni ja mitä sulta testataan verikokeissa @petronella09 . Minusta on kyllä väärin, jos ei tutkita sen takia, että on jo lapsia. Kuten täällä on puhuttu, niin toive 1. tai 5. lapsesta on ihan samaa tuskaa ja yhtä haastavaa, Ei niitä voi arvottaa ja kyllä pitäisi päästä tutkittavaksi vaikka sinulla on jo lapsia!! Toivotaan parasta:)

Mulla oli eilen hieman mieli maassa, tänään parempi, toivottavasti sullakin huomenna parempi fiilis ja ahdistus väistyy. Niin tämä vain menee, aikamoista vuoristorataa.

Joten isot tsempit kaikille, joilla mieli maassa! ❤

Ja isot onnittelut plussista @Mansikka3 ja @liljannuppu - ihania yllätyksiä!! Toivon sydemellisesti, että kaikki sujuu hyvin ❤
 
Tsemppiä hurjasti, monella on uusi kierto alkanut/alkamassa ja mieli maassa. ❤ Muistakaa että tuokin olo väistyy kun kierto etenee. Isot halaukset!

Mun ovistestit näyttää edelleen tyhjää/haamuviivaa. Merkkasin ovulaation nyt Clueen kp19, koska kp17-18 tuli parhaat viivat. Meinaan kuitenkin testata menkkoihin asti koska ei mulla tässä parempaakaan tekemistä tässä kierrossa, heh.
 
Ääääh. Nyt kp 29/28 ja tulee vähän verta paperiin. Ei vielä pöksyihin asti. Menkkamaisia jomotuksia on, mutta ei niin pahoja. Esikoisesta mulla ei ollut mitään vuotoja, joten vaikka google sanoo, että normaalia niin ahdistaa silti.

Kp 26/28 asti on siis tullut haamuja / plussaa, sitä ennen roskishaamuja.

Kun vertaan tätä edelliseen kiertoon, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus, niin silloin sain ensin roskishaamuja, sitten kp 28-29 haamuja, 30 alko haalenemaan ja 32 = 1 eli silloin testasin jo negan, ja alkoi menkat illalla.

Nyt testit ei oo vielä haalentunut ja vuotoa tulee. Käykö kemiallisessa aina niin, että tulee nega (tai haalenee) ennen vuodon alkua? Nyt tuntuu, että hormonitasot olis olleet korkeammalla kuin viimeksi, koska tulee parempia plussia.
 
Ääääh. Nyt kp 29/28 ja tulee vähän verta paperiin. Ei vielä pöksyihin asti. Menkkamaisia jomotuksia on, mutta ei niin pahoja. Esikoisesta mulla ei ollut mitään vuotoja, joten vaikka google sanoo, että normaalia niin ahdistaa silti.

Kp 26/28 asti on siis tullut haamuja / plussaa, sitä ennen roskishaamuja.

Kun vertaan tätä edelliseen kiertoon, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus, niin silloin sain ensin roskishaamuja, sitten kp 28-29 haamuja, 30 alko haalenemaan ja 32 = 1 eli silloin testasin jo negan, ja alkoi menkat illalla.

Nyt testit ei oo vielä haalentunut ja vuotoa tulee. Käykö kemiallisessa aina niin, että tulee nega (tai haalenee) ennen vuodon alkua? Nyt tuntuu, että hormonitasot olis olleet korkeammalla kuin viimeksi, koska tulee parempia plussia.
Hei! Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kemiallisista, mutta kovasti toivon, että sinulla ei siihem jää vaan raskaus etenee <3 Monta tiedän, joilla ihan alussa tullut vuotelua, välillä enemmänkin. Niin vaikeaa varmasti vaan odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :/ Millä olet testannut haamut/plussat? :) Pahoittelut voi olla, että olen nähnytkin kuvasi testistä, muisti on täällä päässä vaan susihuono :D
 

Yhteistyössä