Toiveissa vauva 2021

Ääääh. Nyt kp 29/28 ja tulee vähän verta paperiin. Ei vielä pöksyihin asti. Menkkamaisia jomotuksia on, mutta ei niin pahoja. Esikoisesta mulla ei ollut mitään vuotoja, joten vaikka google sanoo, että normaalia niin ahdistaa silti.

Kp 26/28 asti on siis tullut haamuja / plussaa, sitä ennen roskishaamuja.

Kun vertaan tätä edelliseen kiertoon, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus, niin silloin sain ensin roskishaamuja, sitten kp 28-29 haamuja, 30 alko haalenemaan ja 32 = 1 eli silloin testasin jo negan, ja alkoi menkat illalla.

Nyt testit ei oo vielä haalentunut ja vuotoa tulee. Käykö kemiallisessa aina niin, että tulee nega (tai haalenee) ennen vuodon alkua? Nyt tuntuu, että hormonitasot olis olleet korkeammalla kuin viimeksi, koska tulee parempia plussia.
Mäkään en sun kysymykseen osaa vastata, mutta toivon kovasti että vuoto lakkaa ja on vaaratonta ❤
 
Ääääh. Nyt kp 29/28 ja tulee vähän verta paperiin. Ei vielä pöksyihin asti. Menkkamaisia jomotuksia on, mutta ei niin pahoja. Esikoisesta mulla ei ollut mitään vuotoja, joten vaikka google sanoo, että normaalia niin ahdistaa silti.

Kp 26/28 asti on siis tullut haamuja / plussaa, sitä ennen roskishaamuja.

Kun vertaan tätä edelliseen kiertoon, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus, niin silloin sain ensin roskishaamuja, sitten kp 28-29 haamuja, 30 alko haalenemaan ja 32 = 1 eli silloin testasin jo negan, ja alkoi menkat illalla.

Nyt testit ei oo vielä haalentunut ja vuotoa tulee. Käykö kemiallisessa aina niin, että tulee nega (tai haalenee) ennen vuodon alkua? Nyt tuntuu, että hormonitasot olis olleet korkeammalla kuin viimeksi, koska tulee parempia plussia.
Kemiallisista en tiedä, mutta mulla esikoista odottaessa vuoteli silloin tällöin viikolle 15 asti. Syytä ei löytynyt. Eli raskauden on ihan mahdollista jatkua, vaikka tiputtelua olisikin. Toivottavasti sulla olisi näin. ♡
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Hei! Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kemiallisista, mutta kovasti toivon, että sinulla ei siihem jää vaan raskaus etenee <3 Monta tiedän, joilla ihan alussa tullut vuotelua, välillä enemmänkin. Niin vaikeaa varmasti vaan odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :/ Millä olet testannut haamut/plussat? Pahoittelut voi olla, että olen nähnytkin kuvasi testistä, muisti on täällä päässä vaan susihuono
Mä oon siis testannut lähinnä rfsun herkällä testillä kunnes totesin ne ihan susihuonoiksi, eivät antaneet haamua vaikka vähemmän herkät antoivat.

Tässä on mun lista:

7.1. kp 24/28 rfsun testiin 2min testiajan jälkeen haamu
8.1. kp 25/28 aamupissasta testiajan jälkeen haamu (rfsu)
9.1. kp 26/28 rfsu nega, pc normi haamu. Päiväpissasta early testillä selkeä plussa
10.1. kp 27/28 rfsu testiajalla tosi haalea haamu, pc selkeämpi haamu
12.1. kp 29/28 päiväpissasta pc selkeä haamu.

Eli pregcheck ja sitten apteekin oisko ollu early predictor on ollut nyt käytössä. Ja edellisessä kierrossa tosiaan pc alkoi haalenemaan, digi sanoi nega ja sitten alkoi vuoto.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Ja tosiaan, tää vuoto ei oo nyt ainakaan yhtään menkkamaista. Vähän jomottelee samaan tapaan, mutta pyyhkiessä tulee vähän niinkuin krämmäleitä. Ei kuitenkaan hyytymiä. Vaan ihanku ois paperi täynnä ruskeita naruja :| ja väri tosiaan selkeä ruskea.

Mun menkat alkaa hyvin samalla tavalla aina, eli hetken jomottaa ja sitten tulee kirkasta punaista verta paperiin.
Samoin joulukuun kemiallinen, eli pyyhkiessä kunnon punaista verta ja sitten alkaa valumaan vauhdilla. Siihen nähden tää on ainakin erilaista vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@huumis Alkuraskauden vuodot on yleisiä, varsinkin just menkkojen alun aikaan. Eli niin kauan kun ei vuoto ylly tai tuu kunnon kipuja, niin ei luultavimmin ole hätää :) Mulla tiputteli myös esikoisen raskaudessa johonkin 15-20 viikolle, syytä ei löytynyt ja kaikki meni hyvin. Mut todella stressaavaa se on, kun ei voi tehdä mitään muuta kun odotella ja odotella :/ tsemppiä <3
 
Vau, mikä plussa-aalto taas. Onnea, jos en kaikkia ole onnitellut ♡

Toivotaan @huumis , että vuoto kuuluu asiaan ja kaikki menisi hyvin. Sormet ja varpaat ristissä.

Onko kukaan tarkkaillut kohdunnipukkaa plussakierrossa/ylipäätään ennen menkkoja. Mulla nyt tosiaan dpo8 ja vaikka en usko tämän kierron plussaan, niiiiiin. Huomasin kn:n olevan kiinni. Tai ainakin tosi "pienenä" ja se "pää" pehmoinen. Yleensä loppu kierrosta kn on vaan kova ja ihan hitusen auki. Oviksen ja menkkojen aikaan pehmeä ja isosti auki. Heräsi vähän toiveet. :X3:
 
@Satsuma_ joo on kokemusta! Kohdunnipukkaa tuli tarkkailtua noissa hoidoissa kun laitoin lugesteronia 2 x päivässä. Onnistuneessa raskaudessa kohdunnipukka nousi dpo 14 tietämillä niin ylös, ettei sormet enää ylettäneet siihen ja sinne jäi. Muistan kiinnittääni siihen huomiota, koska kokemus oli ihan uusi. Tuulimunaraskaudessa myös sama, mutta sillä erotuksella että kohdunsuu tulikin alas pari pv myöhemmin. Siitä arvasin jo, et homma ei tule menemään kuten pitää vaikka piti sinne rv 8 asti odottaa et asia selvisi. Mutta onnistuneessa raskaudessa tosiaan tuo kokemus siitä, että nousi ylös niin korkealle ettei sormet enää ylettäneet.
 
Plussia satelee, ihanaa!❤ Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( ❤

Täällä nyt kp 29 ja oletettavasti dpo 8 ja tämän päivän pc nega.. Ei oo toiveet kovin korkealla.. Oireita muutama, rinnoissa välillä tulee semmonen hetkellinen jännä kirvely/pistely rintojen sisällä ja sit tuikkimista on välillä tuola aivan alhaalla sellanen jännä niiku puukolla pistettäis ja valkkaria tulee.. Muuten olo ihan normi. Et saa nähdä..
 
  • Tykkää
Reactions: chili_

Tänään dbo11 ja tein apteekkarin raskaustestin ja viiva selkeä. Viiva tuli minuutin testauksen sisällä.
Pysyn täällä ja odottelen kuitenkin rauhassa tuleeko tämä jatkumaan.

Olen kuitenkin niiiiiin onnellinen nyt, toivottavasti ei tarvitse tippua korkealta.

@Aniaj kiitos onnitteluista ja ihana kun käyt vielä täällä seurailemassa.
Kuinkas pitkällä sä jo ootkaan?
Ihanaa odotusaikaa ❤❤❤
 
Hiukan huolestuttaa kun aamupissasta pc ei anna vieläkään kunnon tummaa viivaa. Toisaalta antaa kuitenkin viivan, eli ei ole lähtenyt haalistumaan, mikä viittais kemialliseen.

Tässä la aamun testi eli kp 27/28


Ja tässä tänäpäinen eli kp 30/28


Aika pieni ero näissä siis. Mutta kunnon vuoto ei onneksi ole alkanut.

Ootteko muut soittaneet neuvolaan / menneet varhaisultraan jos tässä alussa tiputtelee? Mulla tosiaan edellisessä kierrossa kemiallinen / varhainen keskenmeno, eikä menkkoja tässä välissä.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@huumis mulla oli lokakuussa tuulimunaraskaus, jossa alussa viivat vahvistui tosi hitaasti. Lopulta ne oli kyllä ihan vahvojakin. Mutta joo, mä en varannut neuvolaa ikinä, kun oli sellain kutina ettei kannata. Varhaisultraan kyllä menin ja onneksi menin että se selvisi ettei tarvinut pidempään kuin sinne rv 8 kärvistellä epämääräisiä oloja. Kannatan kyllä varhaisultraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
Hiukan huolestuttaa kun aamupissasta pc ei anna vieläkään kunnon tummaa viivaa. Toisaalta antaa kuitenkin viivan, eli ei ole lähtenyt haalistumaan, mikä viittais kemialliseen.

Tässä la aamun testi eli kp 27/28


Ja tässä tänäpäinen eli kp 30/28


Aika pieni ero näissä siis. Mutta kunnon vuoto ei onneksi ole alkanut.

Ootteko muut soittaneet neuvolaan / menneet varhaisultraan jos tässä alussa tiputtelee? Mulla tosiaan edellisessä kierrossa kemiallinen / varhainen keskenmeno, eikä menkkoja tässä välissä.
Mulla oli tiputtelua rv 7-12, jolloin kävin vielä ylimääräisessä ultrassa neuvolan kautta. Sitä ennen hoitojen takia oli ollut jo varhaisultra missä kaikki hyvin. Kävin vielä rv 14 yksityisellä ultrassa, kun vuotoa alkoi tulemaan uudestaan, ainakin siitä saa mielenrauhan. :giggle:
 
vierailija
@huumis Minulla kemiallisessa viivat vahvistui tosi huonosti, mutta oli kuitenkin noita tummempi. Tiputtelua oli 4+3 lähtien sinne kunnon vuotoon asti 6+0.
Toivottavasti sinulla olisi kunnon raskaus kyseessä ja vain hitaasti nouseva hcg.
 

Tänään dbo11 ja tein apteekkarin raskaustestin ja viiva selkeä. Viiva tuli minuutin testauksen sisällä.
Pysyn täällä ja odottelen kuitenkin rauhassa tuleeko tämä jatkumaan.

Olen kuitenkin niiiiiin onnellinen nyt, toivottavasti ei tarvitse tippua korkealta.

@Aniaj kiitos onnitteluista ja ihana kun käyt vielä täällä seurailemassa.
Kuinkas pitkällä sä jo ootkaan?
Ihanaa odotusaikaa
12+5 meneillään nyt :) Kiitos paljon ja onnea sinulle paljon raskautumisesta, hyvältä näyttää viivat :love:
 
Hiukan huolestuttaa kun aamupissasta pc ei anna vieläkään kunnon tummaa viivaa. Toisaalta antaa kuitenkin viivan, eli ei ole lähtenyt haalistumaan, mikä viittais kemialliseen.

Tässä la aamun testi eli kp 27/28


Ja tässä tänäpäinen eli kp 30/28


Aika pieni ero näissä siis. Mutta kunnon vuoto ei onneksi ole alkanut.

Ootteko muut soittaneet neuvolaan / menneet varhaisultraan jos tässä alussa tiputtelee? Mulla tosiaan edellisessä kierrossa kemiallinen / varhainen keskenmeno, eikä menkkoja tässä välissä.
Ootko testannut muilla merkeillä? :) toivotaan, että lähtisi pian vahvistumaan niin saisit mielenrauhan.

Oon niin ylpeä itsestäni. Jo dpo9 ja en oo uittanut yhtäkään raskaustestiä. :D tänä aamuna lämpö 36,9 kun muuten se on ollut 36,6 oviksen jälkeen ja 36,4 ennen ovista. Hmmh ♡ ja kuin kutittelisi vatsaa vähän. En tiedä. Ehkä kuvittelen :unsure:
 
@Satsuma_ mä oon seuraillut kohdunnapukkaa melkeen joka kierrossa. Ovulaation jälkeen laskeutuu alemmas ja on selvästi kova ja kiinni, menkkojen lähestyessä vetäytyy ylös ja pehmenee/avautuu. Plussakierroissa mun oli ihan samanlaiset, kovin pitkille dpo en tosin tunnustellutkaan enää sit plussan jälkeen :) Toivottavasti enteilisi sulla plussaa ♡

@huumis sulla on vielä niin pienet viikot , niin en olisi yhtään huolissaan ettei vahvene niin nopeasti. Just selailin kuvia taaksepäin ja mulla on ollut suunnilleen samanlaiset viivat dpo15. Toiseks, testien viivoja ei kannata ihan hirveästi vertailla keskenään, sillä niissä voi olla määrät sitä väriainetta, joka jo itessään tekee eroja. Ja kuivien testien värit tuppaa myös muuttumaan.

Mulla alkoi eilen nipistellä vatsaa, toiveet vähän nousi, vaikka uskon tän johtuvan lumenluonnista ja huonoista syvistä vatsalihaksista :LOL: tänään on dpo6 ja viikko menkkojen alkuun. Rinnat ei ole kipeät, imetys ei satu ja muutenkin on kovin tasapaksu olo.
 
Ovis + tänään. Kirjoh89 voi laittaa piinailijoihin huomiselle dpo0.

Saatiin postissa aika lapsettomuustutkimuksiin naistentautien yksikköön 1 1/2kk päähän. Miehen siemennestenäyte pitää olla siihen mennessä tutkittu. Mistä niitä näytepurkkeja sais, pitääkö mennä lapsettomuuspuolen labrasta hakemaan, jonne näyte toimitettavana, jos näytteen haluaa ottaa kotona?

Ois tietysti huippu juttu, jos tästä kierrosta tärppäis just ennen tutkimusten alkua.

Onnittelut kaikille plussanneille.
 
Hiukan huolestuttaa kun aamupissasta pc ei anna vieläkään kunnon tummaa viivaa. Toisaalta antaa kuitenkin viivan, eli ei ole lähtenyt haalistumaan, mikä viittais kemialliseen.

Tässä la aamun testi eli kp 27/28


Ja tässä tänäpäinen eli kp 30/28


Aika pieni ero näissä siis. Mutta kunnon vuoto ei onneksi ole alkanut.

Ootteko muut soittaneet neuvolaan / menneet varhaisultraan jos tässä alussa tiputtelee? Mulla tosiaan edellisessä kierrossa kemiallinen / varhainen keskenmeno, eikä menkkoja tässä välissä.
Mikä dpo nyt on tuossa kp30? Niinkuin tuolla joku sanoi, niin ei kantsii vertailla, viivat on nii erilaisia eri ihmisillä ja itselläkin voi olla eri tahti viivojen vahvistumisessa eri raskauksissa. Aika pian tuon varmasti nyt näkee, että alkaako vahvistumaan, tekisin ehkä samalla pc:llä niin pystyisi vertailla? :) Kovasti tsemppiä täältä, että vahvistumaan päin ovat! <3 Neuvolaanhan voi myös soittaa ja kysyä, pääseekö verikokeeseen, vaikka en tiedä olisiko sen aika vasta vahvojen viivojen jlk, en tiedä. Itse pääsin viimeksi heti alkuviikoilla verikokeeseen kun stressasin hommaa niin paljon km jälkeen.
 
Täällä alotettu ovistestailut. Olettaisin että olisi la-ti välillä. Tää on kierron parasta aikaa kun toiveet on korkealla ja kaikki edessäpäin. Joskin aina vähän jännittää et osuuko tallettelut "täydellisesti", kun on niin neuroottinen näissä. Mutta yritetään saada kavereita tasaisesti talleteltua nyt viikon ajan
Heh mä oon kanssa vähän samanlainen et pitäs saada tallettelut just eikä melkein :D Ja nyt oon jo masistellut, kun tuli "vain" Dpo-1 eikä enää keritty ovispäivänä. Vaikka tiedän hyvin, että tuo voi riittää! Kai tämä on jotain itsensä valmistamista pettymykseen, jossei tärppääkään :D Muoks. Lisäyksenä vielä että harmittaa kyl hirveesti tää flunssa! Tekis mieli vetää kaikkea oloa helpottavaa, mut en halua ottaa riskiä, että haittaa mahdollista kiinnittymistä tms. Mut kuinka vastaanottavainen kroppa ees voi millekään alkiolle olla, jos on joku pöpö. Tämänkin masistelu käynnissä jo nyt Dpo1 :D En kestä taas yhtään itseäni tän touhun kanssa o_O
 
Viimeksi muokattu:
Mikä dpo nyt on tuossa kp30? Niinkuin tuolla joku sanoi, niin ei kantsii vertailla, viivat on nii erilaisia eri ihmisillä ja itselläkin voi olla eri tahti viivojen vahvistumisessa eri raskauksissa. Aika pian tuon varmasti nyt näkee, että alkaako vahvistumaan, tekisin ehkä samalla pc:llä niin pystyisi vertailla? Kovasti tsemppiä täältä, että vahvistumaan päin ovat! <3 Neuvolaanhan voi myös soittaa ja kysyä, pääseekö verikokeeseen, vaikka en tiedä olisiko sen aika vasta vahvojen viivojen jlk, en tiedä. Itse pääsin viimeksi heti alkuviikoilla verikokeeseen kun stressasin hommaa niin paljon km jälkeen.
Ehkä dpo 16. Mutta tosiaan edellinen kierto päättyi keskenmenoon niin kierto voi olla myös sekaisin. Normaslisti mulla on tasan 28pvä ja ovis siinä keskellä eli kp 14.

Mä soitin neuvolaan niin halusivat varmuudeksi ultran, koska käytännössä on mahdollista että oon tehnyt väärän negan joulukuussa eikä se mennytkään kesken. Jolloin olisin jo yli rv 8. Vaikka se onkin epätodennäköistä. Mut katsotaan, aika tulee tälle tai ensi viikolle.
 
Heh mä oon kanssa vähän samanlainen et pitäs saada tallettelut just eikä melkein Ja nyt oon jo masistellut, kun tuli "vain" Dpo-1 eikä enää keritty ovispäivänä. Vaikka tiedän hyvin, että tuo voi riittää! Kai tämä on jotain itsensä valmistamista pettymykseen, jossei tärppääkään Muoks. Lisäyksenä vielä että harmittaa kyl hirveesti tää flunssa! Tekis mieli vetää kaikkea oloa helpottavaa, mut en halua ottaa riskiä, että haittaa mahdollista kiinnittymistä tms. Mut kuinka vastaanottavainen kroppa ees voi millekään alkiolle olla, jos on joku pöpö. Tämänkin masistelu käynnissä jo nyt Dpo1 En kestä taas yhtään itseäni tän touhun kanssa
Käyn täältä taustalta huutelemassa, että itse olin flunssassa juuri kiinnittymisen aikoihin ja siitä viikko eteenpäin. Ja samaa tautia oli muillakin perheessä, eli ei varmaankaan liittynyt tähän raskautumiseen. Sitäkin kuullut, että flunssaiset oireet useilla juuri raskautuessa. Mutta mulla siis selkeä joku pöpö ja silti tärppäsi. Nyt siis RV 9 . Toivotaan kovasti plussaa teille!
 
  • Tykkää
Reactions: rosmarin
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.1.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 58/30
Suhveli..............................kp 56/27
Meemuli.........................kp 30/30-34
Mansikka3.....................kp 25/29
Lavander_....................kp 25/25
Satsuma_....................kp 23/28-32
Mamtobe...........................kp 23/28
Rimaleli...............................kp 23/34
Petronella09..............kp 22/25-28
Daisy01...............................kp 22/32
SandraB............................kp 22/26
Nuorena äidiksi...........kp 21/36
Nipsuneiti83.................kp 20/25-33
Chili_.................................kp 16/28-29
Iinanen...........................kp 14/23-24
Coguine.......................kp 13/27
Kirjoh89.........................kp 13/28
Sinisilmät......................kp 12/30
Iinesankka ..............kp 11/28-31
Wanti...........................kp 10/35-48
Toivojatintti.............kp 8/31
Persikka123.............kp 4/33
Nuunuu-84...............kp 4/30
Liilja.............................kp 4/28-33
Toive23.....................kp 3/27








★★★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat★

Mamtobe........................dpo 11
Mansikka3................dpo 11
Petronella09................dpo 10
Meemuli...........................dpo 9
Satsuma.........................dpo 9
SandraB.......................dpo 8
Rimaleli.........................dpo 8
Rosmarin......................dpo 6
Iinanen...........................dpo 4
Chili..................................dpo 1










★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@huumis tsemppiä epätietoisuuteen, toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin ❤

Mun ovistestailut jatkuu ja tänään tuli yllärinä selkeä plussa. Erikoista, en oikein keksi mistä johtuu, mutta jos testit piti paikkansa niin lh-tasot "dippasi" pari päivää ennen ovista, koska tosiaan kolme edeltävää päivää ollut ihan haaleaa viivaa tai melkein tyhjää. Ja tänään sit ihan selkeä plussa. Mutta hyvä tieto tämäkin jos toistuu muissa kierrossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Käyn täältä taustalta huutelemassa, että itse olin flunssassa juuri kiinnittymisen aikoihin ja siitä viikko eteenpäin. Ja samaa tautia oli muillakin perheessä, eli ei varmaankaan liittynyt tähän raskautumiseen. Sitäkin kuullut, että flunssaiset oireet useilla juuri raskautuessa. Mutta mulla siis selkeä joku pöpö ja silti tärppäsi. Nyt siis RV 9 . Toivotaan kovasti plussaa teille!
Olipa tuuri siellä <3 Joo täälläkin joku oikea pöpö, yli viikon oon ollut itse kipeä, kukaan muu perheestä ei. No kerrankos näin päin :D Kiitos tässä sitä piinaillaan!
 

Yhteistyössä