Hakutulokset

  1. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi päivittää kp2...
  2. K

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä kp24 ja menkkoja odottelen. iiIhmettelen kun ei ole mitään menkka tuntemuksia ja olen huomannut että mulla on alamaha turvoksissa. Noh, jos ei viikonloppuna ala niin vois tehdä uuden testin... Joka päivä odotan että tulis menkkajomot mutta vielä ei näy. Onkohan siis vielä toivoa ja tein...
  3. K

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta! Päätin jo illalla testata nyt aamulla ja negaa se näyttää.. Lämmötkin laskussa joten eiköhän menkat ole tulossa. Ei ainakaan vielä ole nuo apukeinot toimineet. Jään odottelemaan vuotoa mutta jos ei jostain syystä ala ennen viikonloppua niin varmaan testaan uudelleen. Tsemppiä kaikille!
  4. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on dpo11 tai 12. En ole koskaan eläissäni testaillut haamuja kun olen malttanut odottaa menkkojen myöhästymistä mutta nyt tekisi hirveesti mieli testata mutta pelkään jos vielä ei näykkään mitään. Mulla olis torstaina kp24 lyhyimmän kierron mukaan eikä vielä mitään menkkatuntemuksia vaikka...
  5. K

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta päivää! Täällä kärvistellään vielä testauksen kanssa.. Hirveesti tekisi mieli mutta kun ei uskalla. Miten mä saisin laitettua tuolta flosta mun lämpökäyrän?
  6. K

    Toiveissa vauva 2021

    Sunnuntaita kaikille! Eilen kaupasta tarttu matkaan testi mutta laitoin sen vielä kaappiin kun en oikein tiedä voisko se vielä näyttää mitään kun nyt on kp20 ja dpo 11?? Lämmöt edelleen koholla ja tisseissä vieläkin niitä kipeitä vihlasuja. Ei muuten tunnu kauhean kivoilta varsinkaan kun en ole...
  7. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mä niin tiedän ton tunteen! Olen monena iltana tässä kierrossa käynyt vihasena ja turhautuneena nukkumaan kun ei ole seksiä tippunut. Mun mielestä näyttää todella surkealta noi kerrat mitä ollaan harrastettu mutta onneksi ne sentään tällä kertaa osui kohilleen. Muutenkin ärsyttää kun seksi menee...
  8. K

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä eletään todellisia piinapäiviä. Lämmöt olleet oviksesta asti sitkeästi koholla. Tällaista ei ole tapahtunut sen jälkeen kun alotin niiden mittailun! Pitkään ollut myös jotenkin kipeä olo ja naama kuumottaa ja punoittaa. En kyllä oikeasti kipeä ole koska sen tunnistaisin kyllä ja menisin...
  9. K

    Toiveissa vauva 2021

    Huomasin tänään että mulla ei ole normaalia päiväväsymystä ja olo on jotenkin reipas ja valpas. Olen kärsinyt jo pidemmän aikaa väsymyksestä päivällä ja nukkunut päikkäritkin melkein joka päivä ja silti ajoissa nukkumaan. Veri-arvoissa ei löydy mitään selitystä sille. Korkein lämpö on ollut...
  10. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla tosiaan flo muutti oviksen kp9 ja kp10 mulla oli kovat kivut oikeassa munasarjassa joten kaipa se oli silloin. Olen nyt vasta alkanut tehostetusti tarkkailemaan kroppaani ja uskoisin että olen alkanut tunnistamaan oviksen. Mulla on kierto nyt 24-27.
  11. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kiva että en ole ainoa jolla on ovis aikasessa vaiheessa kiertoa. Olen kyllä aikaisemminkin epäillyt että mulla tulee ovis aika nopeasti menkkojen jälkeen mutta nyt tuntuu että noi Inocapsit ja greippimehu on vahvistanut noita ovistuntemuksia. Hyvä jos noi alkaa nyt toimimaan.
  12. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mä olen itselläni nyt huomannut että mulla on seksin aikana kipuja ovulaation aikaan. Tuntuu muutenkin kipeältä paikat.
  13. K

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta! Täällä eletään jännän äärellä kun lämmöt alkaneet nousta. Flo muutti mun oviksen lämpöjen perusteella kp9 eli tuon sovelluksen mukaan mulla pitäisi olla nyt dpo3 mutta niitten toissapäiväisten kipujen mukaan luulen että olisi dpo2. Voiko merkata dpo2-3? Mulla on alkanut usko nousta...
  14. K

    Toiveissa vauva 2021

    Ihanaa kun täällä on niin paljon plussia ja peukkuja että haamutkin vahvistuu! Mä niin toivon että itellä auttaisi noi Inocapsit ja jatkuva greippimehun litkiminen asiaa.. Eilen aamulla bongasin limoja ja tänään kova kipu ja paine oikeassa munasarjassa. Flo ennustaa ovista ensi tiistaille...
  15. K

    Toiveissa vauva 2021

    Nyt täytyy myöntää että olen vähän "kateellinen" noista lämmöistä kun itellä ei meinaa nousta millään tollasiin lukemiin. Tosin aloin mittailemaan vasta viime kierrossa mutta en ole päässyt lähellekään 37 astetta. Mulla tuntuu muutenkin olevan jotenkin epänormaali ruumiinlämpö kun en...
  16. K

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta! Menkat on kärsitty ja katse alkaa kääntyä tähän uuteen kiertoon. Tänään haen Inocapsit postista ja rupean niitä popsimaan, josko niistä olisi jotain apua tähän tilanteeseen. Illalla kävin hakemassa kaupasta verigreippimehua kun ei tossa alepassa ollut muutakaan. Kun rupesin...
  17. K

    Toiveissa vauva 2021

    Iltaa! Täällä kärvistellään kp2. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomenna pitäisi menkkojen alkaa hiipumaan vaikka ei nuo kovin runsaat ollut tälläkään kertaa. Tilaa päräytin nuo Inocapsit kokeiluun kun olen paljon lukenut positiivista palautetta siitä. Oletteko sitä käyttävät syöneet...
  18. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi päivittää kp1. Kierto on nyt 24-27.
  19. K

    Toiveissa vauva 2021

    Sitä minäkin toivon! Tuli ihan yllätyksenä itellekkin kun tajusin että perhana mullahan piti viimeistään tänään alkaa menkat kun edellisiä kiertoja kattelin ja kerkesin jo kirveenkin heittää kaivoon kun petyin noitten lämpöjen kanssa sählätessä.
  20. K

    Toiveissa vauva 2021

    Iltapäivää kaikille! Olen tarkoituksella pitänyt taukoa kirjoittelusta kun ei ole pahemmin raportoitavaa ollut. Mulla meinasi tosiaan usko mennä lämpöjen mittailun takia ja olen nyt siitäkin pitänyt taukoa. Oireetonta on ollut paitsi että nyt ollut joitakin päiviä menkka tuntemuksia varsinkin...

Yhteistyössä