Toiveissa vauva 2021

Heippa ja onnea kaikille plussanneille! :love:
Oon niin kauan seurannut tätä keskustelua sivusta, että tuntuu hassulta liittyä mukaan :ROFLMAO: Ihan stalkkeriolo!

Vaikuttaa siltä, että nyt on ihan älytön vauvakevät käynnissä - raskausuutisia satelee paitsi täällä, niin myös somessa joka viikko! Vai voiko syy olla vaan se, että kun omalle kohdalle raskautta ei toiveista huolimatta suoda, niin näihin uutisiin kiinnittää aiempaa enemmän huomiota? :confused:

Me aloitettiin yrittäminen 6/19, joten kohta on vuosi täynnä eikä vieläkään MITÄÄN. Viime kesä ja syksy mentiin aikalailla tjottaillen, mutta viimeisen puoli vuotta on kyllä yritetty ihan tosissaan. Oviksia en tosin oo vielä tikuttanut vielä ollenkaan, ajattelin aloittaa sen nyt seuraavasta kierrosta..
Greippimehua aloin nyt kittaamaan :D

Sen verran aktiivisesti oon palstaa seurannut, että mut voi lisätä listoille heti mukaan. Tänään kp 23/29 ja ya siis 6/19, 1.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Vitsi mikä haamu/plussa aalto täällä!! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. Toivotaan viivoille vahvistumista :love:

Lähtiskö joku mun kaa piinailee ja testattais yhessä :D ei kyl oo kovin suuret odotukset, enkä uskalla kovin toivoa, mutta mistäs sitä ikinä tietää :ROFLMAO:

Voisin vaikka tullakin piinalistalle, huomiselle saa laittaa dpo 1
 

Alempi aamuinen 10herkkä onestep
Ylempi sofin 25 herkkyinen ja tunnin pidätetty pissa. apua. Tuo viiva tuli lähes heti. Ja tänää vasta dpo9.
Oli kyllä sofi taas aika runnotun näköinen alkujaan, koloja ym. Mut en tiedä voiko olla viallinen sen takia ja siksi värillinen viiva, vai onko tässä syy mun krapulaiseen oloon aamuisin.

Edit. Jaa viivaki melkein katos yritän uudelleen, kädet tärisee niin paljon et kuvatki epäselviä

Siis eikö 10herkkä pitäisi kaiken järjen mukaan antaa noista ekana tuloksen? Kiva kun nää testit on näin kryptisiä :D. Mutta se että sulla on melkeen samat piinapäivät (taidat mennä pari päivää eellä) ja nyt haamuilet siel jo ei auta yhtään mua zemppaamaan ens viikkoon asti testaamisen kera. Etenkin kun noita molempia testejä löytyy kaapista :D hehehe. Nyt kaikki samoilla piinapäivillä menevät mistä saan selkärangan ja malttia :D.
 
Ei alkanut eilen menkat, no flon ja omien laskelmien mukaan ei oiskaan pitänyt alkaa, mut kivut oli kyl sitä luokkaa, et hyvin ois voinut alkaa. Tänään polttanut alaselkää, mut mahassa ei sitä eilistä menkkakipua ole, mutta lenkillä tuikki oikealle nivuseen kummallisesti (liekkö siellä menkat tekee valmistautumista) ja vatsa ollut aivan kuralla koko hemmetin päivän.. Mitään uskalla syödä, kun kaikki tulee ulos :( Huomenna menkkojen pitäis alkaa, joten odotellaan nyt sit vielä.
 
Ei alkanut eilen menkat, no flon ja omien laskelmien mukaan ei oiskaan pitänyt alkaa, mut kivut oli kyl sitä luokkaa, et hyvin ois voinut alkaa. Tänään polttanut alaselkää, mut mahassa ei sitä eilistä menkkakipua ole, mutta lenkillä tuikki oikealle nivuseen kummallisesti (liekkö siellä menkat tekee valmistautumista) ja vatsa ollut aivan kuralla koko hemmetin päivän.. Mitään uskalla syödä, kun kaikki tulee ulos Huomenna menkkojen pitäis alkaa, joten odotellaan nyt sit vielä.
Toivotaan, että olisikin raskausoireita :X3:
 
Voi onpas tänne tullut teiltä monen monta viestiä.
Voisin nyt kuitenkin listoille tulla tässä vaiheessa
Hopeanuoli/1.lapsi/ya 04/20
Olen tämän kierron kp1 alkaen tikuttanut ovulaatiota, sillä kierto lyheni ja aikaistui, joten haluasin "tarkkailla tilannetta".
Kaiken järjen mukaan eilen kipuili alavatsasta sen verran ja viiva oli tummempi, (ei kuitenkaan plussaksi muuttunut missään kohtaan) voisin silti tuntemusten perusteella veikata, että nyt mentäisiin dpo0. Huomiselle 15.5 DPO1.
kp11/22-24
 
@Lilmi89 Joo tein.
Negahan se tietenkin :sneaky:
Meni kyllä aika tunteisiin etten tännekään jaksan tulla kommentoimaan:cry:
Ihanaa kyl kun tää on niin aktiivinen ryhmä mut nyt menee hetki et saan kaikki luettua:D
Tänään tosiaan pitäs alkaa menkat mut lämmöt oli edelleen korkeella ja ferritiini tuloksia oottelen mut ei oo vieläkää tullut:oops:
Mut siis @Helmiii Onnea!:love: Ihanaa kun pitempään yrittäneetkin onnistuu luo toivoa myös itselle vaikka nyt on taas niin lannistunut fiilis mut kyl tää taas tästä ku pari päivää masistelee:poop:
Meillä @Kasikuus ootellaan samoihin aikoihin menkkoja alkavaksi näköjää :whistle:
 
Ihanaa kun täällä on niin paljon plussia ja peukkuja että haamutkin vahvistuu!
Mä niin toivon että itellä auttaisi noi Inocapsit ja jatkuva greippimehun litkiminen asiaa..
Eilen aamulla bongasin limoja ja tänään kova kipu ja paine oikeassa munasarjassa. Flo ennustaa ovista ensi tiistaille mutta en nyt kyllä tiedä luottaisiko tuohon kun alkaa tuntemuksia oviksesta olla jo nyt. Silloin on Kp15.
Täytyy yrittää ahkerasti talletella ja toivoa että nää käyttöön otetut keinot tuottaisi tulosta. Lämmöissä ei vieläkään mitään kehuttavaa.
 
Voi ei @Alinna86 , pahoittelut negasta :( Mutta mä edelleen pidän peukkuja että muuttuis vielä plussaksi, kun oli niin lupaavia oireitakin <3 Ja @Kasikuus mä niin toivon että nuo sunkin oudot oireet johtuis vaan siitä että plussa viimein pärähtäis <3

Voi ei @Töppönen_ :( Mutta mä niin toivon että ois kuitenkin vaan harmitonta vuotelua, ns. valemenkat ja olisikin kaikki hyvin <3

Ja täällä on kyllä ihan uskomaton plussa-aalto, paljon onnea kaikille plussista ja haamuille vahvistumisia!:love:

muoks. ja ihanaa kuulla että @Wintersun sulla jo vatsa näkyvissä ja oot noin pitkällä, niin ihanaa :love:

Täällä ovista ootellaan, tänään oli jo vähän vahvempi viiva joten ehkä viikonloppuna. Kauheen hitaasti menee aika. Päätettiin et ens kierrossa sit jatketaan tutkimuksia jos ei tästä tärppää...
 
@Shibali täälläkin ovis lähestyy! Kasvukipuja tainnut jo tuntea ja tänään alko vuoto olla valkuaismaisempaa:X3: Flon mukaan pitäis olla huomenna, joidenkin muiden laskurien mukaan la-ma välillä. Taidettiinkin menkkojen aikaan kattoa, että samoihin aikoihin päästäis piinaileen!:love:

@Mirella92 okei, jännittävää!(y) Vähän perässä tuun, seuraavien menkkojen pitäis alkaa ihan toukokuun vikoina päivinä, et viimeistään 1.6 testaan, jos ei oo alkanut:X3: Luultavasti täpinöissäni jo aiemmin:ROFLMAO:
 
Siis eikö 10herkkä pitäisi kaiken järjen mukaan antaa noista ekana tuloksen? Kiva kun nää testit on näin kryptisiä . Mutta se että sulla on melkeen samat piinapäivät (taidat mennä pari päivää eellä) ja nyt haamuilet siel jo ei auta yhtään mua zemppaamaan ens viikkoon asti testaamisen kera. Etenkin kun noita molempia testejä löytyy kaapista hehehe. Nyt kaikki samoilla piinapäivillä menevät mistä saan selkärangan ja malttia .

Kaiken järjen mukaan joo :D mut nyt muistin että mulla kävi tämä sama viime plussassa. Et kai tuo one steppi ei vaan oo mulle oikee merkki testaukseen :D ja mun aamupissa ei oo paras, vaan vasta se päivän toka, en tiedä mikä siinä on, mut aina iltaa kohden vahvistuu, vähän kuin ovistesteissäkin
 
@Shibali täälläkin ovis lähestyy! Kasvukipuja tainnut jo tuntea ja tänään alko vuoto olla valkuaismaisempaa Flon mukaan pitäis olla huomenna, joidenkin muiden laskurien mukaan la-ma välillä. Taidettiinkin menkkojen aikaan kattoa, että samoihin aikoihin päästäis piinaileen!

@Mirella92 okei, jännittävää! Vähän perässä tuun, seuraavien menkkojen pitäis alkaa ihan toukokuun vikoina päivinä, et viimeistään 1.6 testaan, jos ei oo alkanut Luultavasti täpinöissäni jo aiemmin
Mä mietinkin kenen kanssa se oli kun mietittiin samanaikaista piinailua, hyvä et muistutit mua :love: jee, kivaa kyllä kohta päästä piinaileen, vaikka se onkin aina yhtä hidasta ja kiduttavaa:X3::ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Voi ei @Alinna86 , pahoittelut negasta Mutta mä edelleen pidän peukkuja että muuttuis vielä plussaksi, kun oli niin lupaavia oireitakin <3 Ja @Kasikuus mä niin toivon että nuo sunkin oudot oireet johtuis vaan siitä että plussa viimein pärähtäis <3

Voi ei @Töppönen_ Mutta mä niin toivon että ois kuitenkin vaan harmitonta vuotelua, ns. valemenkat ja olisikin kaikki hyvin <3

Ja täällä on kyllä ihan uskomaton plussa-aalto, paljon onnea kaikille plussista ja haamuille vahvistumisia!

muoks. ja ihanaa kuulla että @Wintersun sulla jo vatsa näkyvissä ja oot noin pitkällä, niin ihanaa

Täällä ovista ootellaan, tänään oli jo vähän vahvempi viiva joten ehkä viikonloppuna. Kauheen hitaasti menee aika. Päätettiin et ens kierrossa sit jatketaan tutkimuksia jos ei tästä tärppää...
Me kans käydään vielä viimeiset tutkimukset seuraavassa kierrossa, jos ei nyt tärppää. Mutta toivotaan toisin! :)
 

Yhteistyössä