Toiveissa vauva 2021

Kiitos lohduttavista sanoista, liikutui ❤ minä toivon myös kaikille onnistumista, toivon että jokainen saisi juuri sen verran lapsia kuin toivoo ❤ kyllä tänään lenkillä mietin, että ensi vuonna tähän aikaan olen äiti tai odotan esikoistamme.

Ja minä kans elän ihan vauvahuuruissa, ja toivoa ei ole menetetty. Lapsi tuntemattoman kanssa -sarja tuli todella hyvään saumaan. Podcasteja en ole koskaan kuunnellut, pitäisi opetella, varmasti tykkäisin myös kuunnella ohjelmia. Ja tämä palsta, oikein mietin että missä vaiheessa saan palkinnoksi tulla lukemaan palstaa :D ❤
 
Tuohon lapsettomuus asiaan piti kommentoida, että itsekin nyt tuota Lapsi tuntemattoman kanssa-ohjelmaa katsoessa tuli semmoinen olo, että kun jokaisella meistä on tietty prosentti onnistua joka kierrossa, niin mieluusti itse odottaisin vielä, jos se ”minun plussa” menisi jollekin, joka sitä on kauan odottanut. Meillä kuitenkin jo kolme lasta ja toivoisin, että jokainen pääsisi kokemaan äitiyden <3
 
Me mennään sit suunnilleen samoissa! Itellä loppu kans eilen illalla menkat ja nyt ovista odotellessa verigreippien ja greippimehun kanssa :D En nyt yhtään muista sun kierronvaiheita, osaatko yhtään arvioida millon vois ovis mahdollisesti olla? :) Meillä on kans yks vaate ollut valmiina jo varmaan ~5 vuotta:love:
Jännää, kivaa päästä sit yhdessä piinaileen! :D Täällä kans greippimehua litkitty. En osaa vielä sanoo millon ovis, mutta varmaan joskus viikon päästä aikasintaan, veikkaisin. Mä mittaan aamulämmöt mun hedelmällisyystietokoneella (Lady Comp baby), niin sen mukaan ois ovis noin ens viikon la, mutta koska oon nyt pitänyt taukoo lämpöjen mittailuista niin se ei oo ihan täysin kartalla. Luotan nyt noihin ovistesteihin, aikomus ois kohta alkaa testata 2 kertaa päivässä etten vaan missaa sit ovista. :)

Ja ihanaa kuulla että sielläkin on jo varauduttu pikkuisen tuloon :love:

Kiitos @Alinna86 tsempeistä :love: Tuntuu kyllä välillä niin epäreilulta varsinkin tuollaiset "tulin vahingossa raskaaksi, hups, mutta pidetään se nyt sitten"-tyyppiset tapaukset... Miksei ne, jotka sitä vauvaa toivoo enemmän kun mitään voi tulla raskaaks, vaan miks niitä vauvoja jaellaan ihan randomisti?? Mutta toivotaan että se pysyvä plussa pian tulisi sinne ja tännekin, ja kaikille muillekin kuumeilijoille :love:

Ja kiitos @Pampula3 sullekin tuesta :love: Miehen ois tarkotus seuraavaks mennä simppatesteihin ja mun pitäs mennä kierron kartotukseen, mutta ne jäi tän koronan takia... Oon nyt noin kuukauden syönyt DHEA:ta, jota lääkäri määräs mulle ennen tätä taukoo, sen pitäs parantaa hormonitoimintaa ja jos joudutaan ivf:ään turvautuun myöhemmin, niin sitä on pitänyt syödä 3 kuukautta ennen hoitoja, joten lääkäri sano et voin jo aloittaa varmuuden vuoks. Mutta muuten siis tällä hetkellä luomuna mennään. Puhuttiin kyllä miehen kans että ehkä ens kierrossa vois sit jatkaa tutkimuksia jos ei nyt tärppää. Kovasti toivotaan luomuonnistumista kun kummiskin se yks plussa tuli yk2, vaikka kkm:ään päättykin... Nyt kyl huomaa et tulee välillä enemmän surullisia fiiliksiä tän toiveikkuuden keskelle, kun heinäkuu lähestyy, heinäkuussa kun ois ollu vauvan laskettu aika jos se ois meille suotu... <3

Ja @3milia ja @Hipposka täällä ollaan kans koukussa Lapsi tuntemattoman kanssa ohjelmaan, varsinkin viimeisin jakso oli ihana :love: Ja muutenkin vauvahaaveilu on sfääreissä, oon kattellu youtubesta ties kuinka monia "vauvavuoden parhaat hankinnat, sairaalakassin sisältö..." videoita, googlaillu yhdistelmävaunuja ja vaihtanut joka viikko omaa vaunusuosikkia, googlaillu hoitolaukkuja, sittereitä, pinnasänkyjä jne. :D Ja äitiysvaatteita, ja vauvanvaatteita, ja harsoja... Yritän vähän niin kuin universumille viestiä että HALOO, täällä ois vauvalle hyvin valmistauduttu, antaa tulla vaan :ROFLMAO:
 
@Shibali Jee, varmaan sit yhdessä päästään piinaileen! :X3: Mulle Flo näyttää oviksen perjantaille ja uskon, että tulee to-la välillä, aika säännöllisesti on tuntemukset tullu siinä kp13-15 ainakin ennen :) Ja ihana kuulla, että siellä kans vauvahaaveillaan:love: Mä oon kanssa jo miettinyt minkä värisen Ainu-ensipupun haluan vauvalle, vaunuja oon kattellut netistä, kummipoikien vanha pinnis on meille säästössä..:ROFLMAO:

Itellä oli aiemmin sellainen ajatus, että tulee jos tulee. Ja kun omilla vanhemmilla lapsettomuutta ja kesti todella kauan mut saada alulle, niin tiedän että aikaa voi mennä tai ei välttämättä ikinä saada, niin oon jo useamman vuoden yrittänyt olla sen kummemmin ajattelematta. Nyt se vauvakuume sit vaan iski, ja kun on antanut itsensä miettiä ja haaveilla, niin tuntuu todella pahalta, jos ei saisikaan kokea äitiyttä ja saada lasta:cry:

Toivon niin paljon plussia täällä kaikille teille ihanille❤ Etenkin pitkään esikoistaan yrittäneille voimia ja paljon paljon peukkuja, että pian tarraa pikkuinen matkaan❤
 
Voi @minttuni toivon niin että teilläkin viimein se plussa tulisi, viimeistään sitten hoitojen alettua
Ja täällä jännätään taas @Alinna86 miten käy, käyrä näyttää niin lupaavalta!
Ja toivottavasti muillakin tärppäis mahdollisimman pian

Täällä menkat viimein ohi ja nyt alkaa aika mateleen kun oottelee ovista. Päätin nyt testailla tässä kierrossa ja mittailla myös lämpöjä. Luottoo ei oikein oo et nyt tärppäis mut eihän sitä tiedä. Mä viime kierrossa sorruin tilaan yhdet äitiyslegginsit kun oli niin ihanat ja päätin et kyllä niille viä käyttöö tulee.. Ja kun sillon oli niitä muka niin lupaavia oireitakin niin rohkaistuin. Myönnän myös tilanneeni pari vaatettakin jo tulevalle pikkuiselle. Kovasti täällä siis meidän tulevaa esikoista ootellaan jo, kunhan nyt vaan tarttuisi matkaan
Aika maltilliset hankinnat vielä, ei ihan hirveä menetys vaikka niiden käyttöä joutuis vielä hetken odottelemaan. Mutta toivottavasti on jo pian käytössä!
Itse oon miettinyt että koska sukulaiset ja kaverit huomaa että meiltä löytyy vielä kaikki vauvakamppeet :D tai ehkä ne on panneet asian merkille, mutta hienotunteisesti pysyvät hiljaa eivätkä utele että kauankohan meinataan niitä jemmailla :D
 
Tein vielä uudemman ovisliuskan ja kontrolliviivasta tuli tuplasti tummempi kuin päivän aikaisemmassa testissä. Myös testiviiva oli tummempi, mutta jäi kauas kontrollista. Alkoi huolettaa, että näyttääköhän digi jo huomiselle hymynaamaa tätä tahtia. :eek: Toivottavasti ei! Nyt menen kyllä nukkumaan, jotta huominen tulee nopeammin :D :D :D
 
@Zennuli Kuulostaapa jännältä tuo vitamiini, oon kans miettiny että otan kyllä mitä vaan että sais pms oireet pois!!! Siis kunhan sais tämän tokan lapsen alulle.. Mistä keksit alkaa syömään tuota?!

@Töppönen_ no nyt kuulostaa lupaavalta!! Oliko sulla viime kierto sakin sitä kiinnittymisvuotoa??

Ja Äitienpäivä on varmasti rankka päivä monelle :( Samaa mieltä että kyllä pitäis pitkään yrittäneille jo se plussa tulla<3
 
@Zennuli Kuulostaapa jännältä tuo vitamiini, oon kans miettiny että otan kyllä mitä vaan että sais pms oireet pois!!! Siis kunhan sais tämän tokan lapsen alulle.. Mistä keksit alkaa syömään tuota?!

@Töppönen_ no nyt kuulostaa lupaavalta!! Oliko sulla viime kierto sakin sitä kiinnittymisvuotoa??

Ja Äitienpäivä on varmasti rankka päivä monelle Samaa mieltä että kyllä pitäis pitkään yrittäneille jo se plussa tulla<3
No mä oon kärsimättömänä googlannut kaiken millä vois tukea hedelmällisyyttä ja nopeuttaa raskautumista ☺ ton löysin kun tosiaan ton km jälkeen tuntunut et kroppa viel vähän sekasin niin aattelin kokeilla kun tolla jengi saanut kiertonsa ja hormoonit kuntoon. Mulle toki nyt tais toimia vähän turhankin tujusti.
 
@Shibali oli pakko googlettaa toi DHEA, oli mulle ihan vieras. Sen käytöstä/hyödyistä oli melko erilaista tietoa eri nettisivuilla. Mut täytyy kysyä lääkäriltä ens viikolla, voisko siitä olla mullekin hyötyä. Ihmettelen et siitä ei oo sanottu mitään, kun meidänkin on tarkoitus koittaa ivf hoitoa vielä mahdollisimman pian tämän vuoden puolella, jos pistoshoidot ei auta. Mut kysymällä se selvii, kun ens viikolla oon muutenkin klinikkaan tiiviisti yhteydessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Shibali
Huh tänään kuukautiset pitäisi alkaa, eilen kauheat pms itku ahdistukset, yö myös meni valvoessa kokonaan kun kylmä ja kuuma, aamuyöstä oli pakko käydä vessassa.. Tänään dpo13(?) ja ihme haamujen esihaamu sofiin. Dpo 11 luulin jo kuukautisten alkaneen, kun tuli vaaleanpunainen vv yhdellä vessakäynnillä, mutta siihen se jäi. Ihme hommaa, alan jotain turhaa toivoa elättelemään täällä. Ajattelin kirjoittaa teille, kun pakko sanoa nää ääneen enkä kelleen muulle kehtaa näitä selitellä.
Tää on niin tätä, tihrustella silmät ristissä testejä. Mä oon saanut sofilla kyllä aina järkkyjä haamuja..
 
Huomenta!
Menkat on kärsitty ja katse alkaa kääntyä tähän uuteen kiertoon.
Tänään haen Inocapsit postista ja rupean niitä popsimaan, josko niistä olisi jotain apua tähän tilanteeseen.
Illalla kävin hakemassa kaupasta verigreippimehua kun ei tossa alepassa ollut muutakaan. Kun rupesin yrittämään keskimmäistä lasta niin join mehua myös ja plussasin. Miksen ole tajunnut aloittaa juomista jo aikoja sitten?!
Noh, ovista odotellessa.. Aika matelee.
Plussatuulia kaikille ja onnittelut jo plussanneille niin raskauden kuin oviksenkin vuoksi!
 
@Mans115 olispa nyt tosi kyseessä ja olisit raskaana ❤

@Keisarinna85 toivotaan että nuo keinot auttaisi tällä kertaa ja tästä kierrosta tärppäisi ❤

Menkkojen alkamisesta selvittyä mielen valtaa toivo ja tarmokkuus tämän lapsiprojektin suhteen. Ovikseen asti on hyvä fiilis, mutta kierron lähestyessä loppua epätoivo valtaa mielen. Hormonit kai sen tekee. Alkukierrosta aina sellainen olo, että kyllä me vielä onnistumme. Näin viime yönä unta, että mulla tuli hieman veristä vuotoa vajaa viikko ennen menkkojen alkua ja siitä tiesin, että olen raskaana. Toteutuisivatpa nämä unet.
 
@Zennuli Kuulostaapa jännältä tuo vitamiini, oon kans miettiny että otan kyllä mitä vaan että sais pms oireet pois!!! Siis kunhan sais tämän tokan lapsen alulle.. Mistä keksit alkaa syömään tuota?!

@Töppönen_ no nyt kuulostaa lupaavalta!! Oliko sulla viime kierto sakin sitä kiinnittymisvuotoa??

Ja Äitienpäivä on varmasti rankka päivä monelle Samaa mieltä että kyllä pitäis pitkään yrittäneille jo se plussa tulla<3
Joo just tämmöstä samanlaista oli! Paitsi sitten vielä dpo8 tuli ihan vähän semmosta kananmunalimaa. Tämmöstä tahmeaa, toooosi niukkaa vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa tuli myös kun aloin odottamaan kuopusta. Toisaalta mulla alkaa kuukautisetkin aina näin. Nyt vaan sopis kyllä tuon kiinnittymisen kans niin yksiin, jos osasin tunnistaa ovulaation oikein! Lämmötkin oli nousseet ja viluttaa :love:
 
Onnittelut @Mans115 näkee ihan selkeästi. <3 Jaksamisia kaikille, kenelle huominen tuottaa pahaa mieltä, mä niin toivon, että viimeistään ensi vuonna on kaikilla ainakin matkassa mukana. <3

Sitten omaa napaa ja nyt on tämä nainen ihan sekaisin. Mullahan siis alkoi kuukautiset ke illalla seksin jälkeen. Tai kuvittelin alkaneen, koska vuosi jonkun verran sinä iltana. Sitten se loppui aika lailla seinään ja to- tämä aamu tullut välillä hieman ruskeaa pyyhiessä. Aattelin, että kai km vielä sekoittaa ja vuoto alkoi ajoissa, mutta kuitenkin outoa, ekat menkat oli km:n jälkeen normaalit. Yritin tutkailla mahdollista myöhempää ovista ja kiinnittymistä, mutta ei sekään nyt näyttänyt kovinkaan todennäköiseltä.
Noh mulla oli yksi one stepin puikko kaapissa ja tässä tulos. Oon niin ihmeissäni, eikö tuo nyt kuitenkin aika selvä haamu ole vai antaako noin pahasti viivan paikkaa ja väriä muuten?
https://aijaa.com/tU6RPV

Ja tuo on siis r testi, mutta siinä "korkissa" oli jotain vikaa eikä mennyt kiinni, niin vaihdoin mun ovistestistä. :D
 

Yhteistyössä