Me mennään sit suunnilleen samoissa! Itellä loppu kans eilen illalla menkat ja nyt ovista odotellessa verigreippien ja greippimehun kanssa
En nyt yhtään muista sun kierronvaiheita, osaatko yhtään arvioida millon vois ovis mahdollisesti olla?
Meillä on kans yks vaate ollut valmiina jo varmaan ~5 vuotta
Jännää, kivaa päästä sit yhdessä piinaileen!
Täällä kans greippimehua litkitty. En osaa vielä sanoo millon ovis, mutta varmaan joskus viikon päästä aikasintaan, veikkaisin. Mä mittaan aamulämmöt mun hedelmällisyystietokoneella (Lady Comp baby), niin sen mukaan ois ovis noin ens viikon la, mutta koska oon nyt pitänyt taukoo lämpöjen mittailuista niin se ei oo ihan täysin kartalla. Luotan nyt noihin ovistesteihin, aikomus ois kohta alkaa testata 2 kertaa päivässä etten vaan missaa sit ovista.
Ja ihanaa kuulla että sielläkin on jo varauduttu pikkuisen tuloon
Kiitos
@Alinna86 tsempeistä
Tuntuu kyllä välillä niin epäreilulta varsinkin tuollaiset "tulin vahingossa raskaaksi, hups, mutta pidetään se nyt sitten"-tyyppiset tapaukset... Miksei ne, jotka sitä vauvaa toivoo enemmän kun mitään voi tulla raskaaks, vaan miks niitä vauvoja jaellaan ihan randomisti?? Mutta toivotaan että se pysyvä plussa pian tulisi sinne ja tännekin, ja kaikille muillekin kuumeilijoille
Ja kiitos
@Pampula3 sullekin tuesta
Miehen ois tarkotus seuraavaks mennä simppatesteihin ja mun pitäs mennä kierron kartotukseen, mutta ne jäi tän koronan takia... Oon nyt noin kuukauden syönyt DHEA:ta, jota lääkäri määräs mulle ennen tätä taukoo, sen pitäs parantaa hormonitoimintaa ja jos joudutaan ivf:ään turvautuun myöhemmin, niin sitä on pitänyt syödä 3 kuukautta ennen hoitoja, joten lääkäri sano et voin jo aloittaa varmuuden vuoks. Mutta muuten siis tällä hetkellä luomuna mennään. Puhuttiin kyllä miehen kans että ehkä ens kierrossa vois sit jatkaa tutkimuksia jos ei nyt tärppää. Kovasti toivotaan luomuonnistumista kun kummiskin se yks plussa tuli yk2, vaikka kkm:ään päättykin... Nyt kyl huomaa et tulee välillä enemmän surullisia fiiliksiä tän toiveikkuuden keskelle, kun heinäkuu lähestyy, heinäkuussa kun ois ollu vauvan laskettu aika jos se ois meille suotu... <3
Ja
@3milia ja
@Hipposka täällä ollaan kans koukussa Lapsi tuntemattoman kanssa ohjelmaan, varsinkin viimeisin jakso oli ihana
Ja muutenkin vauvahaaveilu on sfääreissä, oon kattellu youtubesta ties kuinka monia "vauvavuoden parhaat hankinnat, sairaalakassin sisältö..." videoita, googlaillu yhdistelmävaunuja ja vaihtanut joka viikko omaa vaunusuosikkia, googlaillu hoitolaukkuja, sittereitä, pinnasänkyjä jne.
Ja äitiysvaatteita, ja vauvanvaatteita, ja harsoja... Yritän vähän niin kuin universumille viestiä että HALOO, täällä ois vauvalle hyvin valmistauduttu, antaa tulla vaan