Toiveissa vauva 2021

[url=https://aijaa.com/w040DQ][/URL]
En tiedä mitä tää sahailu nyt on mut voinpahan jälkeen kerran todeta ettei tällästä käyrää oo aiemmin nähty :D
Ja lisättäköön uudet havainnot piinalistaan: unettomuus. Ja tänään heräsin nälkään:X3:
Väkisinkin vertailen syyskuun plussa oireisiin, tämän dpo kohdilla alkoi vatsanippailut ja sainkin ekan roskis haamun testiin. Mut siis nyt ei oo vatsassa muutakuin edelleen se ilmapallo..ja ilmavaivat:LOL:
 
@Alinna86 Sieltä on selkeästi tulossa kolmoset :ROFLMAO:
On kyllä todella mielenkiintoinen käyrä sulla :D Mulla ollut eilisestä asti järkyttävästi ilmaa mahassa :eek: Eilen pysyi poissa alaselän polttelut (tai ainakin ne oli niin hennot, et ei enää kiinnittänyt huomiota) ja nyt taas polttaa niin, et säteilee pakaroihin asti :cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
@Vindy onpa kurjaa, että häät siirtyvät, uskon, että harmittaa tosi paljon! Toivottavasti vauva tärppäis pian!❤

Eilen tuli tosiaan postissa mun tilaamat testit, raskaana en ole, mutta ovulaatiotesti yllättäin tänään aamulla kokeillessa plussa :unsure:En kyllä oo siis testannut kahteen viikkoon, kun ei ollut testejä, mutta silti aika yllättävää, että plussa nyt. Jotenkin hiukan skeptinen oon, että kyseessä olis oikea ovisplussa, ei oo meinaan mitään oireita. Mullahan ovistestit näyttää aina jonkinlaista viivaa. Tilasin nyt puikkotestejä, tykkään niistä liuskoja enemmän. Mutta täytyypä seurailla, et miten viivat kehittyy(y)

 
@Alinna86 Sieltä on selkeästi tulossa kolmoset
On kyllä todella mielenkiintoinen käyrä sulla Mulla ollut eilisestä asti järkyttävästi ilmaa mahassa Eilen pysyi poissa alaselän polttelut (tai ainakin ne oli niin hennot, et ei enää kiinnittänyt huomiota) ja nyt taas polttaa niin, et säteilee pakaroihin asti
Katoin ihan samaa mutten uskaltanut mainita "ääneen" :ROFLMAO:
Vielähän tässä on päivää aikaa saada uusia oireita, mulla kans selkä kronaa ihan huolella,on jotenkin äärimmäisen kipee eikä kunnol pysty taivuttaa:unsure:
Mut toisaalta jos 3 alkioo kiinnittyy niin eipä toi ihme et on vähä selkäki kipeenä,heh, niin varmaan :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Katoin ihan samaa mutten uskaltanut mainita "ääneen"
Vielähän tässä on päivää aikaa saada uusia oireita, mulla kans selkä kronaa ihan huolella,on jotenkin äärimmäisen kipee eikä kunnol pysty taivuttaa
Mut toisaalta jos 3 alkioo kiinnittyy niin eipä toi ihme et on vähä selkäki kipeenä,heh, niin varmaan
Mainitsin sun puolesta ;) Taas saa jännätä sun puolesta ja vielä triplasti :ROFLMAO::love:
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Huomenta!

Täällä tehty negatiivinen testi. Menkkoja ei näy, mut ei näy viivaakaan. Sieltä ne varmaan alkaa. Mulla on välillä ollut pitkääkin kiertoa eli vissiin kestää vaan. Puoliso näki muka jotain viivan paikkaa...

Unta näin, että leffaviivat tuli heti näkyviin.

Noh...tästä keräillään ja jatketaan. Ilmoittelen, kun minut voi ottaa pois piinailijoista.
 
@Kasikuus selkeästi ainakin ovuloit!!

@Alinna86 Ompas erilainen lämpökäyrä tällä kertaa, jospa nyt tulis tärppi!!

@Töppönen_ onko vielä kiinnittymis tms oireita?!

Mulla puuttuu tosiaan ne jomot mitä viime kierrossa, yöllä suu oli taas rutikuiva kyllä tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni, kuten oli myös viime kierrossa. Esikoinen vaan valvottaa, pöljä menin kokeileen maitoa maitoallergiselle kun neuvolassa neuvovat välillä kokeilemaan ja oireilee refluksilla, raasu, onneksi saan haettua lääkettä apteekista tänään
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Mutta jos siellä on ollut kuitenkin kiinnittymisyritys niinäkin kertoina, mutta ei ole jaksanut kauaa pitää kiinni? Tyhmäähän tää on, jos kroppa huijaa niin pahasti lämmöilläkin
Voihan se olla! Tosin oon lukenut, että luteaalin puolenvälin tienoilla myös estrogeni tekee pienen nousun ennen kuin lähtee laskuun ja myös tämä voi aiheuttaa lämmöissä dipin. No tämän päivän jälkeen voi ehkä olla viisaampi, jos alkaa tulla jotain oireita :)
 
@Kasikuus joo hei kiitos, olin eilen niin tohkeissani että unohdin koko asian. Eli dpo 0 tänään :) kiitos kiitos ❤

Oliko täällä porukkaa, jotka kokee että ovis tulis nopeastikin plussan jälkeen? Toki tuntemukset voi tuntua missä kohtaa vain, mutta minulla on nyt enemmän ollut kiertoja, joissa kivut tuntuu alle vrk ovisplussasta. Hitsi jos ei nyt tärppää, niin seuraavassa kierrossa sitten ultrattavaksi. Ja jos ei hyvältä näytä oviksen suhteen, niin alkaa ärsyttämään! Nyt ollut 5 kiertoa, että oon saanu tikkuun plussan, niin kyllä toiveet herää, että ovis tapahtuisi.
 
Voihan se olla! Tosin oon lukenut, että luteaalin puolenvälin tienoilla myös estrogeni tekee pienen nousun ennen kuin lähtee laskuun ja myös tämä voi aiheuttaa lämmöissä dipin. No tämän päivän jälkeen voi ehkä olla viisaampi, jos alkaa tulla jotain oireita
Ahaa, mielenkiintoista mutta mitähän mun estrogenit sitten sekoilee :unsure: :LOL: :LOL:
 
@Kasikuus selkeästi ainakin ovuloit!!

@Alinna86 Ompas erilainen lämpökäyrä tällä kertaa, jospa nyt tulis tärppi!!

@Töppönen_ onko vielä kiinnittymis tms oireita?!

Mulla puuttuu tosiaan ne jomot mitä viime kierrossa, yöllä suu oli taas rutikuiva kyllä tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni, kuten oli myös viime kierrossa. Esikoinen vaan valvottaa, pöljä menin kokeileen maitoa maitoallergiselle kun neuvolassa neuvovat välillä kokeilemaan ja oireilee refluksilla, raasu, onneksi saan haettua lääkettä apteekista tänään
Eilen kuvittelin useampaan kertaan, että mahassa nippaili ja onnellisena ajattelin, että nyt hän siellä hakee paikkaa kiinnittymiselle :D Ei oikeestaan muita oireita. Ehkä tän päivän jälkeen vois sitten alkaa jotain tulla, jos siellä kiinnitytään :love:
 
Siis valaiskaa nyt tyhmää! Ennen kiinnittymistä ei voi tulla raskausoireita?
Vai voiko? :cautious: Mä joka kierto odotan, että rinnat kipeytyis, koska se ois ihan varma raskausoire mulla, mutta ei ne kipeydy. Ja tosiaan aina tässä dpo7 vaiheessa heitän hanskat tiskiin, ku rinnat ihan lörppänät. Mutta jos ei ole vielä kiinnittynyt, ni eikai ne kuuluiskaan olla kipeät? :unsure:
 
@Kasikuus mäkin mietin tota rintojen arkuutta, mistä johtuu ja miksi eri ihmisillä kipeytyy eri vaiheessa? Hormoonitasojen vaihtelusta ilmeisesti johtuu, kun rinnat reagoi muihinkin hormooneihin kuin raskaushormooniin. Mulla kipeytyy usein heti oviksen jälkeen ihan kivikoviksi ja aroiksi ja hellittää just ennen menkkoja. Tässä kierrossa kipeytyi hiukan vasta eilen, dpo 8. Mut hyvin vähän. Ja täältä oon lukenut et monilla kipeytyy vasta just ennen menkkoja, ja siitä sit tietää et ei tärpänny. Itsellä se herättäis taas päinvastoin toiveita raskaudesta, jos vasta siinä vaiheessa kipeytyis. Erilaisia ollaan :D
 
Mutta jos siellä on ollut kuitenkin kiinnittymisyritys niinäkin kertoina, mutta ei ole jaksanut kauaa pitää kiinni? Tyhmäähän tää on, jos kroppa huijaa niin pahasti lämmöilläkin
Mä oon lukenut että se notkahdus voi olla keltarauhasen toimintaan liittyvä nega kierroissa. Tulee NS uusi nousu aalto( ensin romuttaa ne alas ja seuraavana päivänä nousee enemmän) ennen surkastumista. Mulla meinaan tulee myös usein dpo4-6 toi ja ei kyl mitään haanulaistakaan oo niissä kierroissa ollut.
 
ANANAS90 himoja ja limoja nauratti niin paljon :) hihi. Peukut että oviskin sieltä pätkähtää esiin.

Täällä niin kovat työkiireet ja stressit, että turhauttaa, tuntuu että miten tästä nyt voi muka plussata kun koko muija on niin kireenä koko ajan. Noh jos ei tässä kierrossa natsaa niin ensi kierrossa ollaan töiden osalta rauhallisemmilla vesillä.

@Vindy ihan tosi kurjaa että noin vauvalla suunnitellut häät jouduttiin perumaan. Monella tutulla sama kohtalo. Jännitän kaverin puolesta kellä olis häät ihan loppukesästä. Eivät vielä ainakaan ole peruneet.
 

Yhteistyössä