Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Ihan samat fiilikset itselläkin. Ollaan yritetty jo 1.5 vuotta eikä vauvaa kuulu. Joka kuukausi joutuu kokemaan saman toivon ja pettymyksen. Tsemppiä sinulle yritykseen!
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Mullakin synttärit heinäkuussa, 3pv. Tosin ikää tulee jo 35v.
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Mulla on usko loppunut tähän kiertoon täysin. Eilen kävin tosiaan labroissa ja hcg oli vaan 2 joten raskaana en ole mutta en saanut kyllä selitystä kivuillekkaan koska klamydiaa mulla ei ole. Lämmöt romahtaneet täysin, tänään enää 35.2 joten nyt vaan odotellaan menkkoja. Flo ennustaa...
  4. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla on myös oikea rinta kipeämpi. Mä ajattelin odottaa siihen maanantaihin ja jos siellä näkyy nousua niin viikonloppuna kotitesti.
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla Mulla on nyt ollut myös ton palelun lisäksi ihan kunnon vilunväristyksiä mitä ei muistaakseni ole aikaisemmin ollut. Järkihän tässä lähtee! Toivottavasti plussataan molemmat!
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Iltaa! Ihanaa kun alkaa plussia tulemaan ja minä ainakin tunnun jännittävän myös muiden puolesta. Nyt alkaa jotenkin jo ärsyttämään toi vv kun tuntuu että kokoajan valuu jotain ulos ja kun kävelee niin tuntuu paikat hyvinkin "liukkailta". Ja lämmöt jatkaa nousuaan, nyt on huiput ollut 36.5 ja...
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Oi, paljon onnea! Oon niin onnellinen kun muilla tärppää vaikka itsellä vielä odotuttaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Piti tulla heti herättyään kyttäilemään onko plussia tullut. Eilen illalla tuli huomattua että mulla on häiritsevän paljon vv:tä. Sohvalla makoillessa tunsin kun jotain alko valumaan niin oli pakko käydä tarkistamassa että ei kai mulla menkat vielä ala mutta se oli kuitenkin vain...
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Iltaa! Taas yksi "oireellinen" päivä takana.. Pahoinvointia ollut vaihtelevasti koko päivän ja nyt iltaa kohden alko vihlonta kivut oikealla alavatsalla. Varsinkin jos vetää kunnolla henkeä niin vihlasee. Ärsyttää ihan järkyttävästi nää kaikki ihme kivut ja vihlonnat jotka tuli ihan puskista...
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla tosiaan näytti kuulemma hyvältä kaikki kivuista huolimatta eikä osannut myöskään sanoa mistä noi kohdun supistelut johtuu mutta kyllä vähän pelottaa kun tämmösiä kipuja ei ole aikaisemmin ollut. Tulehdukset on jo poissuljettu mutta kattelin noita maanantain labroja niin siellä tosiaan on...
  11. K

Toiveissa vauva 2021

Korjausta sen verran että neljättä yritän
  12. K

Toiveissa vauva 2021

Oireista kun on ollut puhetta niin mulla tosiaan oli tässä hyvin mielenkiintoiset pari kiertoa.. Oireina mulla oli järkyttävän kipeät tissit ja kasvoi myös selkeästi kuppikoolla sekä nännit oli kokoajan kun lautaset. Pahoinvointia oli myös ja ruokahalu ihan järkyttävä! Kaikkein omituisin oli mun...
  13. K

Toiveissa vauva 2021

Toimii. Minä näen ainakin ihan selvästi kaksi viivaa vaikka haaleampi on. Toivottavasti pysyy mukana ❤️
  14. K

Toiveissa vauva 2021

Ai niin joo eli 10/18 ja dpo5 flon mukaan.
  15. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä yksi taustailija ilmoittautuu vahvuuteen! Luen palstoja joka päivä ja ajattelin nyt ihan vertaistuen vuoksi alkaa itsekin kirjoitella. Yritetty on jo 1.5 vuotta eli melkein koko yhdessäolon ajan. Yhteinen lapsi tuli aika lailla heti puheeksi. Oireita ollut tyyliin joka kierrossa mutta ei...

Yhteistyössä