Hakutulokset

  1. K

    Raskaus ja ripuli

    Oli pakko tulla jo kyselemään onko täällä kohtalotovereita tai tietääkö kukaan mistä tää saattais johtua.. Eli, olen viikolla 24+4 raskaana ja kärsinyt nyt reilun viikon suolistovaivasta. Kaikki alkoi löysävatsaisuutena ja vaihtui ripuliksi tuossa jokunen päivä sitten. Meillä ollut kyllä...
  2. K

    Raskaus ja ripuli

    Oli pakko tulla jo kyselemään onko täällä kohtalotovereita tai tietääkö kukaan mistä tää saattais johtua.. Eli, olen viikolla 24+4 raskaana ja kärsinyt nyt reilun viikon suolistovaivasta. Kaikki alkoi löysävatsaisuutena ja vaihtui ripuliksi tuossa jokunen päivä sitten. Meillä ollut kyllä koko...
  3. K

    2-v tyttö "liian" kiinni äidissään, muita??

    Tuon tämän tekstin tuolta taapero puolelta myös tänne, jos täältä löytyisi myös vastauksia! Elikkä mulla olis tälläinen "ongelma" kun 2-vuotias neitimme on erittäin kiinni minussa, äidissään! Olen paljon lapseni kanssa, kun mies käy päivätyössä ja hänenkin vapaa-aikansa vietämme pääasiassa...
  4. K

    2-v tyttö "liian" kiinni äidissään, muita??

    Elikkä mulla olis tälläinen "ongelma" kun 2-vuotias neitimme on erittäin kiinni minussa, äidissään! Olen paljon lapseni kanssa, kun mies käy päivätyössä ja hänenkin vapaa-aikansa vietämme pääasiassa yhdessä. Käyn kuitenkin n.2krt/viikko kuntosalilla ja eilenkin kun tyttö oli reilu tunnin...
  5. K

    2-v tyttö "liian" kiinni äidissään, muita??

    Elikkä mulla olis tälläinen "ongelma" kun 2-vuotias neitimme on erittäin kiinni minussa, äidissään! Olen paljon lapseni kanssa, kun mies käy päivätyössä ja hänenkin vapaa-aikansa vietämme pääasiassa yhdessä. Käyn kuitenkin n.2krt/viikko kuntosalilla ja eilenkin kun tyttö oli reilu tunnin...
  6. K

    ONKO MUITA PURKKIRUOKAILIJOITA JA IKÄÄ KOHTA 2V!!!!

    Rupee jo rasittamaan kun meidän neiti on niinkin ronkeli, ettei suostu edes tavallista ruokaa maistamaan!!!!! Tosin nyt on mennyt jo muutama viikko ettei ole edes toi purkkiruoka kunnolla maistunu :headwall: Tiedän että on syömättömyyskausia, mutta kauan teillä nämä vaiheet kestäneet? Ja...
  7. K

    MAHDOTON KIUKKUPUSSI, KOKEMUKSIA? (tyttö reilu 1v9kk)

    Haluaisin kommentteja teiltä, joilla ollut samoja ongelmia! Eli meillä neiti, jolla ikää reilu 1v9kk on ollu nyt monta viikkoa normaalia kiukkusempi :headwall: Ja just tietty isännän kesäloman ajan ollu tällästä, eli isukkikin varmaan huokaa helpotuksesta päästessään alkuviikosta takas "sorvin...
  8. K

    MAHDOTON KIUKKUPUSSI, KOKEMUKSIA? (tyttö reilu 1v9kk)

    Haluaisin kommentteja teiltä, joilla ollut samoja ongelmia! Eli meillä neiti, jolla ikää reilu 1v9kk on ollu nyt monta viikkoa normaalia kiukkusempi :headwall: Ja just tietty isännän kesäloman ajan ollu tällästä, eli isukkikin varmaan huokaa helpotuksesta päästessään alkuviikosta takas...
  9. K

    Tyttö 1v7kk ja ollut jo KUUKAUDEN todella kiukkuinen!!

    Alan olla epätoivoinen, kun tyttömme on nyt kuukauden päivät ollut ihan mahdoton ja joka päivä ihan hirveetä raivoomista mm.vaipan vaihdosta,pukemisesta, syömisestäkin välillä!!! Nukkumaan laittokin oli ennen helppoa, senkun vei sänkyynsä ja se siitä. Nyt pitää nukuttaa ja yölläkin yleensä herää...
  10. K

    Tyttö 1v7kk ja ollut jo KUUKAUDEN todella kiukkuinen!!

    Alan olla epätoivoinen, kun tyttömme on nyt kuukauden päivät ollut ihan mahdoton ja joka päivä ihan hirveetä raivoomista mm.vaipan vaihdosta,pukemisesta, syömisestäkin välillä!!! Nukkumaan laittokin oli ennen helppoa, senkun vei sänkyynsä ja se siitä. Nyt pitää nukuttaa ja yölläkin yleensä herää...
  11. K

    1v6kk NUKKUMAAN KÄYMISESTÄ TULLUT HAASTAVAA!!

    Kyselen onko muita kohtalotovereita ja mikä seuraavaan auttaisi parhaiten, vai onko tämä vain jokin vaihe?! Elikkäs.. Tyttömme on AINA nukkunut omassa sängyssään ja omassa huoneessakin n.5kk. Yöunille käyminen on AINA ENNEN sujunut kivuttomasti, on riittänyt kun tytön vie sänkyyn, laulaa...
  12. K

    1v6kk NUKKUMAAN KÄYMISESTÄ TULLUT HAASTAVAA!!

    Kyselen onko muita kohtalotovereita ja mikä seuraavaan auttaisi parhaiten, vai onko tämä vain jokin vaihe?! Elikkäs.. Tyttömme on AINA nukkunut omassa sängyssään ja omassa huoneessakin n.5kk. Yöunille käyminen on AINA ENNEN sujunut kivuttomasti, on riittänyt kun tytön vie sänkyyn, laulaa...
  13. K

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Onko muilla myöhään kävelemään lähteneitä lapsia? Onko mitään, mikä vois kannustaa lasta kävelemään tuetta? Meillähän siis tyttö kyllä kävelee taaperokärryllä tai pitää vanhempaa sormesta tai kädestä kiinni, mutta ei vaan uskalla irrottaa otettaan :o Ollaan yritetty myös houkutella häntä...
  14. K

    Tyttö kohta 1v5kk, EIKÄ VIELÄ KÄVELE!

    Onko muilla myöhään kävelemään lähteneitä lapsia? Onko mitään, mikä vois kannustaa lasta kävelemään tuetta? Meillähän siis tyttö kyllä kävelee taaperokärryllä tai pitää vanhempaa sormesta tai kädestä kiinni, mutta ei vaan uskalla irrottaa otettaan :o Ollaan yritetty myös houkutella häntä...
  15. K

    TAAPERON RUOKAHALUTTOMUUS

    Kyselisin onko teillä muilla taaperoiden vanhemmilla samanlaista. Eli meillä oli tässä välissä suht monta viikkoa, että neiti (1v4kk) söi ruokansa hyvällä ruokahalulla ja mukisematta, mutta nyt taas on ollut viikonlopusta lähtien, ettei lämmin ruoka uppoa sitte millään :o Ei suostu edes...
  16. K

    TAAPERON RUOKAHALUTTOMUUS

    Kyselisin onko teillä muilla taaperoiden vanhemmilla samanlaista. Eli meillä oli tässä välissä suht monta viikkoa, että neiti (1v4kk) söi ruokansa hyvällä ruokahalulla ja mukisematta, mutta nyt taas on ollut viikonlopusta lähtien, ettei lämmin ruoka uppoa sitte millään :o Ei suostu edes...
  17. K

    TAAPERON SITKEÄ TAUTI, ONX MUILLA???

    Ihmettelen tässä suuresti millasta tautia oikee liikkeellä.. Meillä siis eka flunssa sairastettiin tuossa marraskuun puolessa välissä, meni vajaa kuukausi kun tuli jo toinen perään rajumpana ja kuumeiden kera. No onnex jouluksi tervehtyi, mutta eilen sit alkoi taas yskimään ja yölläkin muutaman...
  18. K

    TAAPERON SITKEÄ TAUTI, ONX MUILLA???

    Ihmettelen tässä suuresti millasta tautia oikee liikkeellä.. Meillä siis eka flunssa sairastettiin tuossa marraskuun puolessa välissä, meni vajaa kuukausi kun tuli jo toinen perään rajumpana ja kuumeiden kera. No onnex jouluksi tervehtyi, mutta eilen sit alkoi taas yskimään ja yölläkin muutaman...
  19. K

    TAAPERON KORVIEN PUTSAUKSESTA!!

    Sellaiseen neuvoja/vinkkejä kyselisin, että miten saatte parhaiten pikkuisen korvat putsattua?? Meillä ennen tyttö oikein näytti vanupuikkoja ja että korvat putsattava ja hienosti istui paikallaan kun putsattiin, mutta sitten kun jouduttiin kovan flunssan takia lääkärissä käymään ja siellä...
  20. K

    ONX NORMAALIA KÄYTÖSTÄ 1V3KK???

    Eli mulla tyttönen kohta 1v3kk ja nyt on muutamia päiviä ollu TOSI tuhma! Tekee kaikki kielletyt asiat kai uhallaan (vääntää lieden nappuloita, räpsii valoja, laamii telkkaria, menee kaappeihin/laatikoille joihin ei mitään asiaa jne. jne. jne......)! Yhtään ei omat lelut kiinnosta, vaan...

Yhteistyössä