Hakutulokset

  1. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Terve pitkästä aikaan! Täältä taas pitkästä aikaa ajattelin laittaa hieman kuulumisia. Meidän poju on 5 vk vanha ja kotona ollaan oltu pari viikkoa nyt. Pojan eka viikko meni teholla ja seuraavat kaksi viikkoa Jorvissa osastolla. Hätäsektiosta huolimatta poika vaikuttaa olevan täysin normaali...
  2. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille onnitteluista! Täällä voidaan jo paljon paremmin ja poika saattaa huomenna päästä teholta normiosastolle minun kanssa. Maljakko taisi kysellä vuodosta. Mentiin tosiaan aamulla päivystykseen, kun alkoi verinen lorahteleva vuoto. Varsinaista syytä ei tutkimuksissa oikein löytynyt...
  3. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä syntyi 23.4.18 pieni 2415g poika hätäsektiolla rv 34+4 napanuoran valtimon poksahdettua. Nyt mennään päivä kerralla teholla, mutta toistaiseksi kaikki kohtuullisen hyvin. Suojelusenkelit oli matkassa, kun maanantai aamuna alkoi vuoto ja mentiin vauhdilla päivystykseen seurantaan...
  4. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hienoa Kiuski kuulla, että ajan saa kulumaan äippälomalla :) Zoona, eikö vaan ole hyvä, jos saat jo raskausaikana apua mahdolliseen masennukseen, niin ei pääsisi pahenemaan esimerkiksi synnytyksen jälkeen? Eihän se toki kiva ole lukea kannasta psykologin arviota ja psykiatri ei välttämättä näe...
  5. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa mmmoi, iiris80 ja Ckk, jos päätät täällä vierailla! Tosiaankin kaikki minun puolesta tervetulleita tänne mukaan. Ymmärrän myös Ckk:ta, sen takia itse olen sekä täällä hoitotaustaisten ryhmässä että niin sanotussa normiryhmässä, niin saa molemmin puolin tukea ja kokemuksia :) Kiitos...
  6. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Noranille pahoittelut ja tsemppiä uuteen yritykseen. Mavlille onnea ihanasta pikkupojasta! Toivottavasti hän vahvistuu ja pärjää hyvin hoidossa sekä kasvaa kohisten. :love: Hope jaksamista osasto elämälle. Noista biiseistä Anna Puun Mestaripiirros on minusta jotenkin todella ihana. Kovin on...
  7. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos onnitteluista! Hienoa Choco coco, että vasta-aineet löytyy. Toivotaan lullabylle samaa. Hyvä, jos kiuski sokerit ei kiusaa ja sait vapautuksen toimenpiteistä. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. Itse odottelen tarkempia ohjeita, mutta nyt pitää vaan mittailla tiheämmin sokereita...
  8. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Xienna! Maljakko, sain lähetteen diabeteskätilölle ja tällä hetkellä odottelen polilta yhteydenottoa. Hienoa Mamido, että luomuihmeeltä löytyi syke. Nyt vaan vauvaa kasvattelemaan :) Toivottavasti Zoonan RU meni hyvin ja kaikki on kunnossa. Mavli toivotaan, että tulehdusarvot...
  9. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Mavli! Toivottavasti tihkuttelu loppuu ja vauva viihtyy mahassa vielä pitkään. Olen samaa mieltä kuin muut, älkää nyt vielä manatko sen parvon kanssa piruja seinille. Jos ne riskiuvut on noin pienet kuitenkin, niin on suurempi todennäköisyys että sikiölle ei käy mitään. Täällä on...
  10. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla ei maha oikein näy näissä kuvissa, mutta kyllä mulla ihan kunnon masu jo on. Meillä oli se paino arvio 26+1 melkein 1200g, joten hyvin täällä kasvua riittää. Täällä on tihkunut ternimaito jo rinnoista useamman viikon ajan. G-kupit eivät meinaa enää riittää, vaan vielä isommat pitäis...
  11. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiuski: Saa niitä tyynyjä halvemmallakin. Itse hankin tälläisen: https://teva.fi/kauppa/makuuhuone/vartalotyynyt/vartalotyyny-unite/ Hyvin on toiminut minulla ja auttanut nukkumisessa. Myös Lidlissä myydään samantapaisia tyynyjä ja pussiliinoja, jos erä ei vaan ole loppunut. Ei toki ole...
  12. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Me kerrotaan kyllä hoitotaustasta varsinkin, kun meillä on käytetty lahjasiittiöitä, niin en näe edes vaihtoehtona kertomattomuutta. Meillä lähipiirissä useampikin tietää hoidoista, mutta lahjasoluhoidosta ollaan suppeammin kerrottu. Hienoa Siida, ettei löytynyt radia sulta. Onneksi on...
  13. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Ranau! :love: Tervetuloa Choco coco joukkoon mukaan! Hui, miten mä olen tuolla listalla jo neljänneksi ylimpänä?! Onneksi meitä on monta samoihin aikoihin ja Siidakin saattaa aikaistua lähemmäs alkukuuta tupliensa kanssa. Helios 26+6
  14. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea MyMa pojasta! :love:
  15. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Lullabylle, marrasmaille ja mavlille hyvistä uutisista! Marrasmaille ja mavlille vielä tsempit ja jaksamista seurantoihin. Eiköhän teillä ihan hyvin mene ja marrasmain pikkuinen selviä tarvittavista sydänleikkauksista. Minä olen nautiskellut lomaviikosta ja käytiin vähän kylpylässä...
  16. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    An1z81 pahoittelut ja tsemppiä jatkoon! Helios 25+5
  17. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Caro! :love:
  18. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mun masu ei kasva teidän tahtia. Tuo paita jotenkin pienentää vielä lisää mahaa. Selkä ja tissit sen sijaan leviää näköjään hyvin o_O Ei parane mennä tuo paita päällä salille enää :LOL: Helios 25+0
  19. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hienoa Mavli, että tilanne vaikuttaa jo hieman paremmalta. Samoin marrasmaille tsempit, että teillekin tulisi vahvistus niille paremmille uutisille. Maljakolle onnea hyvistä kuulumisista sekä henrietalle vauvan syntymästä. Ymmärrän Lullaby, että harmittaa ku et saanut tuloksia, mutta ei niillä...
  20. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tsemppiä Marrasmaille! Helios 24+1

Yhteistyössä