Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Täältä kanssa tsempit marrasmaille! Jospa ne ei vaan vauvan liikkuessa saaneet kaikkia sydämen rakenteita esiin. Toivon, että huominen ultra tuo puhtaat paperit teille ja tytölläon kaikki hyvin. Täytyykin muistaa tuo tens-laite synnytyksessä, kun sellainen meiltä löytyy kotoa. Eikö se...
  2. H

Mavlille tsemppiä tilanteeseen. Toivottavasti olisi vain ohi menevät vähyys lapsivedessä ja se lähtisi siitä lisääntymään. Vielä ei ainakaan ole tullut raskausarpia, tosin niitä on olemassa jo murrosiän ajasta, joten voipi olla, että mahan kasvaessa niitä alkaa rasvauksesta huolimatta tulla...
  3. H

MyMa ostettiin Nord in comfortit, kun halusin isot renkaat, jotka ei kääntyile joka suuntaan edestä, kuten nykytrendi taitaa olla. Tarkoituksena on siis kulkea paljon lenkeillä ja meillä on paljon hiekkateitä, joten kunnon renkaat oli must. Jotekin malli miellytti minua myös ulkonäöllisesti...
  4. H

Antzulle tervetuloa! Tänään tuli käytyä neuvolassa ja nyt on todistus raskaudesta :) Pitääpi alkaa tutustua kelan tukien hakuun lähiaikoina. Ekaa kertaa mitattiin sf-mittaa ja yläkäyrillä mennään tällä hetkellä. Tosin terveydenhoitaja sanoi kyllä, että ei välttämättä tässä vaiheessa kovin...
  5. H

Lullaby me ei haluttu tietää sukupuolta, joten meillä se selviää vasta synnytyksen yhteydessä :) Onnea Siida hyvistä ultrakuulumisista ja yksi molempia ihanaa! OP:lla ei muuten ole ensimmäinen vuosi ilmainen vakuutuksissa. Se tarjous koski vain viime vuotta, ei enää tätä vuotta. Oli kuulemma...
  6. H

Hienoja maha kuvia teillä! Mulla on kasvanu sekä maha että tissit, niin tuntuu, että tasapaksu pötikkä oon vaan... Innostuin menemään kirpparille vauvanvaatteita katsomaan ja kassillinen tarttui mukaan ihania vaatteita :) Tosi hyvä kuntoisia löytyi vaikka kuinka. Täytyykin käydän parilla mulla...
  7. H

Onnea Lullaby!
  8. H

Domille paljon tsemppiä ja toivottavasti seuraavasta siirrosta tulee se nyytti syliin. Onnea muille hyvistä ultrakuulumisista! Eikös ne muuten korota sitä äitiyspakkaus arvoa / korvaussummaa juuri 1.6 alkaen? Ymmärsinn jostain, että niiden arvo nousisi 30 €. Vähänkö harmittaa, kun se...
  9. H

Voi sua lullaby! Älä vielä luovuta toivosta, voihan kaikki olla hyvinkin. Meillä lähti yksi alkio tutkimuskäyttöön, kun sillä oli geenivirhe ja kromosomivikoja. Muuten ollaan vielä säästetty loput kaksi, jos saataisiin toinen lapsi niillä. Tosin meidän taustalla vaatii varmaan kokonaan uuden...
  10. H

Voi Domi! Jos osoittatuu tuulimunaksi, niin ainoa positiivinen asia on se, että sä voit kuitenkin raskautua. Näin mullekin sanottiin viime kevään tuulimunaraskauden jälkeen. Toivon sulle kuitenkin pietä ihmettä sinne maanantain ultraan. Tsemppiä myös Lullabylle vuoteluiden kanssa. Mavli...
  11. H

Hyvältä Domi vaikuttaa! Mulla tuli kanssa vuotoja pari kertaa alkuraskaudessa ja ilmeisesti johtui siitä, että istukka on ollut kohdunsuulla. Nyt saa jännätä rakenneultrassa onko se lähtenyt nousemaan ylöspäin. Niinkuin muut sanoi todella monella tulee jonkinlaista vuotoa, mutta sun HCG on niin...
  12. H

Onnea Lullaby ja tervetuloa joukkoon! Domi vaan kanssa tänne mukaan sieltä hoitoketjusta. Voihan ummetus, kaiken maailman konstit lääkkeistä luumuihin käytössä ja silti vaan on kiusanut viime viikon ajan sitkeä ummetus. Painokin pompasi muutamassa päivässä kilon ylöspäin, kun mitään ei tule...
  13. H

Onnea Marramai hyvistä ultrakuulumisista ja salamaT sokerirasituksen läpäisystä. Meikäläinen kävi tänään neuvolalääkärillä ja kaikki oli hyvin pikkuisella (ja mulla). Päästiiin jopa näkemään ultralla hänet :love: Mulla senkun verenpaineet tippuu, mutta keho on ilmeisesti hieman tottunut...
  14. H

Heh, ollaanpa me nyt Dextralaisia, kun minäkin ja pari muutakin on tainnut käydä samalla klinikalla hoidoissa. Ehkä mun maha on hieman kasvanut, kun neuvolatädin mielestä on kivasti pyöristynyt. Normivaatteet menee kuitenkin hyvin päälle, paitsi saakelin rintsikat. Mä en kaipaisi yhtään isompia...
  15. H

Onnea Evangelina pikkuisesta! Caro ei se välttämättä ole sun syömisestä suoraan kiinni. Jos en nyt ihan väärin muista, niin neuvolassa puhui, että raskauden edetessä sokeriarvot voi huonontua erityisesti se paasto arvo. Sulla alkaa olla viikkoja niin paljon, että olisko vaan niin, että...
  16. H

Joku kyseli oireita radiin, muuten on hyvin vähän, mutta väsymys painaa edelleen ja varsinkin iltaisin ja päivisin janottaa. Ne on toki myös normioireita raskaudessa, joten aika vaikea erottaa radi pelkkien oireiden avulla. Kyllä sä Caro yhden tortun uskalla syödä, varsinkin, jos ei ole edes...
  17. H

Caro87 mulla on ollut metformiini käytössä yhdessä myo-inositolin kanssa käytännössä yksityiselle klinikalle siirtymisen jälkeen (~1,5 v), kun mulla on pcos ja suvussa paljon diabetesta. Oman lääkäri oli sitä mieltä, että oli syytä parantaa sokeritasapainoa, vaikka en ennen raskautta diabeetikko...
  18. H

Onnea kesis prinsessasta sekä muille hyvistä ultra ja labra kuulumisista. Ekaa myös täällä odotellaan, mutta ihan kiva kuulla, miten niissä perheissä sujuu, joissa on jo lapsia ennestää raskausarki ja lapsiarki. Evangelinalle tsemppiä! Mä kävin viime perjantaina sokerirasituksessa ja niinhän...
  19. H

Tervetuloa Zoona! Kiuski: papp-a on istukan tuottama proteiini, jota mitataan Down-riskiseulonnassa yhdessä beta-hcg:n kanssa. Niiden arvojen ja niskaturvotuksen (+ikä+paino jne) saada riskiluku Down syndroomalle sekä trisomia 18. Jos siis haluaa osallistua seulontatutkimukseen. Jennin mekko...
  20. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Zoona, mulla tuli plussapäivänä kanssa vuotoa ja myöhemmin toisenkin kerran ja tähän mennessä on kuitenkin mennyt kaikki hyvin. Onko se ihan kirkasta verta vai rusehtavaa? Se voi olla vaan sun alkio, joka runnoo siellä sun limakalvoja uusiksi -> älä vielä menetä toivoa!

Yhteistyössä