Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hauskaa, että teillä on kaikkilla niin selvät sävelet sukupuolen selvittämisestä :D No voi olla, että me sorrutaan vielä kysymään sukupuolta ;) Helios 13+4
  2. H

Hei kanssa odottelijat meinaatteko selvitää lapsen (lapsien) sukupuolen rakenneultrassa vai jätättekö yllätykseksi synnytykseen? Me täällä sitä kovasti pohditaan ja olisihan se kiva odottaa viime hetkeen asti kumpi tulee. Meikäläisestä ei kyllä näe, että raskaana ollaan, kun mahaa ei ole tullut...
  3. H

Onnea Roxanne ihanasta pikku pojasta! Helios 12+5
  4. H

Toivottavasti kaikki menee hyvin Evangelina ja lapsivesi ei enää vähenisi. Tosi ikävää, että raskautta on varjostanut useammat huolet. Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin! Niskaturvotusta oli vain 1,3 mm ja kasvu on pari päivää edellä päiviin nähden. Vihdoin ultrassa vauva näytti oikeasti...
  5. H

No eiköhän sitten ole parempi mennä tyhjällä rakolla, jos tampereella sitä ohjetta käytetään. Tuskin eri paikoissa eroa on ultrakäytännöissä, mutta itseä ihmetyttää, että miksi ne laittanut ohjeeseen mitään siitä. Kiitos avusta leidit! Helios 11+6
  6. H

Voi ei Molly3. Jatkuuko teillä hoidot vielä? Hei leidit mennäänkö nt-ultraan tyhjällä vai täydellä rakolla? HUSin alueella olen, mutta missään ohjeissa ei tietenkään lue pitääkö käydä vessa juuri ennen ultraa (n) Helios 11+6
  7. H

Onnea Blob pikkuisesta! Siida sinä ihmettelit sitä keltaista valkovuotoa. Mulla on myös sitä ja neuvolasta sanoivat, että ihan normaalia. Jos mukana on kokkareita tai haisee pahalta, niin silloin pitää huolestua infektiosta. Mä en ollut ajatellut hankkia doppleria, kun ainakin jossain maissa...
  8. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minä myös liputan Dextran puolesta. Ottavat hyvin yksilöllisen hoitolinjan ja kuuntelevat paljon omia toiveita. Aina ovat järjestäneet sopivat ajat ja niin lääkärit kuin labrakin tuntuvat joustavan tarvittaessa. Itse tykkään omasta lääkäristäni tosi paljon, mutta myös muut ovat todella hyviä...
  9. H

Sain vihdoin nt-ultra ajan ensi viikon torstaille. Siellä pääsen sitten ihmettelemään noita S-papp-a ja hCGBV/D arvoja, jotka ei paljoa avaudu ilmeisesti ilman sitä laskuria. HIeman näyttäisi papp-a olevan matalahko ja tuo toinen koholla, mutta toivon sen laskurin kertovan yhdessä ultran kanssa...
  10. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ei se viivan vahvuus välttämättä kerro totuutta Marrasmai. Veriarvot voi olla paljon korkeammat kuin mitä pissatestin viiva antaa olettaa. Onko Seawind käynyt päivittämässä omaa tilannettaan? Tosin kaipa ne iloiset uutiset olisivat jo tänne ilmaantuneet. :unsure:

Yhteistyössä