Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Vau Siida tuplaonnea! Ja sinä kun niin epäilit onnistumista :D Mahtaa olla koko perheelle hämmentävää, mutta hyvin iloinen asia.
  2. H

Bridge: mulla kanssa ollut huimausta ja tänään oli neuvolassa yläpaineet mulle tosi matalat 107/69, kun normaalisti pikemminkin 120/69. Sieltä löytyi syyllinen huippaavaan oloon. Varmaan vielä kolme viikkoa nt-ultraan. Apua miten mä jaksan odottaa sinne asti :love: Haluaisin jo niin nähdä...
  3. H

MyMa täällä myös lahjasiittiöt käytössä, kun mieheltä enää kasvaimen takia niitä löytynyt. Kaikkihan eivät välttämättä halua edes tuoda asiaa esille palstalla, jos käyttävät lahjasoluja, kun on kuitenkin aika henkilökohtainen asia. Itseäni ei haittaa kertoa täällä asiasta. Vau Bridge...
  4. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi kun niin monella on nyt vaikeita hetkiä. Domi; nyt sanot klinikalle, että haluat sen ERA:n. Joo se maksaa yhden siirron verran, mutta jos sillä selviää, että pitää siirtää päivää aikaisemmin tai päivää myöhemmin, niin se on kaiken vaivan arvoista. Itse veikkaan, että sulla vois olla päivää...
  5. H

Onnea plussista Kiuskille ja Seawind. Mulla ainakin ilmeisesti erittyi pissaan alussa huonommin hcg, kun osa testeistä näytti aika hailakkaa viivaa, mutta verikokeessa tosi hyvä tulos. Mulla on parhaiten Seawind toiminut predictor early, sillä näkyi heti kunnon viiva puikossa. Kannattaa...
  6. H

Salama, mehän ollaan samalla klinikalla ja samalla lääkärillä hoidossa (ainakin jossain vaiheessa oltu) ja hän sanoi tänään minulle, että tässä vaiheessa (7+1) on todella hankalaa saada oikea luotettava mitta. Monesta suunnasta minunkin sikiötä mittailtiin ja tultiin lopulta siihen tulokseen...
  7. H

Tänään oli ultra ja kohdusta löytyi viikkoihin sopiva sikiö, jonka sydän sykki kovasti :) Nyt varmaan uskallan jo oikeasti siirtyä tälle puolelle. Jos joku päivittelee listaa, niin mut voi lisätä mukaan: Helios... 4. ICSI 7. PAS (lahjasiittiöt) ... ensimmäinen ... 31.5.2018
  8. H

Seawind kauheasti sympatiaa ja lohdutusta sinulle! Ymmärrän kovin sinun tunteesi tässä kohtaa. Olet kuitenkin nuori vielä (joo tiiän, että tämä on ärsyttävää kuulla, kun lapsettomuus ei ikään katso sori :)), joten mielesi saattaa vielä muuttua uusista hoidoista ja rahatilanne ehtii myös vuosien...
  9. H

Siida ota vielä ihan rauhassa. EIhän sulla ole vielä keho ehtinyt kehittää kaikkia oireita, kun plussasit vasta ;) Jos sulla on ne tuplat kyydissä, niin mitä jos siitä aiheutuu sulle erilaiset oireet tällä kertaa? :) Joka tapauksessa raskaus on vielä niin alussa, että ei kannata liikaa...
  10. H

Minä myös odottelen varhaisultraa, joka on vasta perjantaina ennenkuin uskallan "virallisesti" siirtyä tälle puolelle. Kevään tuulimunaraskaus pitää minut vielä varovaisena tässä vaiheessa...
  11. H

Mannerheimintie 96, siellä toinen ya-apteekki, jonka vieressä jonkin verran p-paikkoja (24 h auki). Vantaan tammiston ya-apteekki on auki klo 22.00 ja siellä helppo parkata.
  12. H

Bridge: mä kävin pp13 verikokeessa ja hcg:n tulos 686. Kyseisen päivän viiteväli on (meidän klinikalla) 200-800 ja mun tulosta kehuttiin superhienoksi, joten sun arvo kanssa todella hyvä. Turhaan murehdit sitä siis. Kiitos love! Mä toivon sulle kanssa kovasti plussaa ja hyvältähän tuo...
  13. H

Domi 4. ICSI:n 8.siirto (lahjasiittiöt) Joo en tainnut koskaan laittaa itseäni viralliselle listalle, usko taisi olla sen verran matalalla hoitojen kanssa.
  14. H

Kiitos onnitteluista! Love- mulla aika vähän oireita ollut, mutta tissit on särkenyt viime päivinä ja ne on ollut turvoksissa pp5 asti. pp3 mulla ilmeisesti tuli kiinnittymisvuotoa yhden päivän verran (klinikalle asiasta soittaessa lisättiin terolutien tueksi luget vielä, kun mulla on tahtonut...
  15. H

Bridge, joo kävin siirrossa ti 12.9 ja yksi blasto siirrettiin. Tosiaan sinun ja salamaT:n perässä plussasin, joten muut perään vaan :LOL:
  16. H

Tälläinen ylläri pamahti tänä aamuna tikkuun! Plussa-aalto liikkeelle :)
  17. H

Zoona olet väärässä. Kyllä hoidoista voi tulla tuulimunia nimimerkki yhdestä PGD+PGS testatusta blastosta 3 tuulimunaa kerralla. Jos blastolla on vaikeuksia päästä kuorestaan, niin voi aiheuttaa tuulimunaraskauden.
  18. H

Kiuski, mulla kävi kanssa yhden punktion jälkeen, niin, että mahaa alkoi sattua todella paljon liikkuessa jotain päiviä punktion jälkeen. Välissä olo oli ok, mutta yhtäkkiä alkoi kipu. Liikunta varsinkin ärsytti alavatsaa. Klinikalla arvelivat, että munasarja hankasi sisukaluja vasten, josta...
  19. H

Lullaby: Mulla myo-inositoli jatkuu jopa läpi raskauden (jos sinne päästään), mutta siis ainakin koko ajan kunnes plussaa. Siida Ubikinonia voi syödä raskautumiseen saakka, sitten saisi lopettaa (näin mun klinikalla). Maljakko: Kovin tutun kuuloinen tilanne sinulla. Minulla oli myös keväällä...
  20. H

Onnittelut plussaneille ja tsemppiä piinailijoille. Pahoittelut negoista. Onko sulle Domi koskaan mietitty ERA:a? Sulla on niin paljon epäonnistuneita siirtoja takana, jos oikein muistan (anteeksi saako näin edes sanoa toisella, pahoittelut, jos loukkaa), että minua ainakin pohdituttaa, onko...

Yhteistyössä