Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Kovasti voimia n93! Oon niin pahoillani sun puolesta ja vielä kun yritystä alla. Olisko mahista pitää pieni tauko? Kiva, että teillä pahoinvoivilla(ainakin yhdellä) on paha olo alkanut helpottaa! Ja ultrissa on tullut myös hyviä uutisia. Meillä oli myös np-ultra tänään. Jännitti, koska viime...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille! Kovasti voimia! Oon lueskellut jonkin verran lapsettomuuskirjallisuutta, ja outoa kyllä, ollut vähän alakuloinen nyt vaikka raskaus on ainakin nyt todistettavasti alkanut. Oon kelaillut ajatuksia ja niitä keskusteluja mitä on miehen kanssa käyty. On puhuttu...
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @suselii @evekin No niin! Olittehan te just laittanu, et on mahakipua. Tuntuuko koko ajan? Mulla on tänään jomotellu enemmän kuin aikaisemmin. Aiemmin on ollu enemmän sellaista tuikkimista.
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hih! Onpa tullut taas lisää porukkaa! Onnea kaikille plussasta! Se tunne oli niiiiin uskomaton, että tuliko tuo mulle tuo plussa ja nytkö se tosiaan tapahtuu. @BlackCat Kiitos! Muistin sut kans haaveilijoista! Kävinkin eilen vähän lukee vanhoja tekstejä. Kivaa, et mennään ihan samoissa! Missä...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Karkille tsemppiä tosi paljon! Onko tehnyt kipeetä? Evekin ja muut pahoinvoivat, nostan kyllä hattua! Mulla on ihan vaan tän totaalisen väsymyksenkin kans oleminen. Tänään töiden jälkeen vetäisin kolmen tunnin päiväunet. Huh! Onks muilla ollu mahakipuja? Mulla pistelee ja aavistuksen...
  6. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heips! Pakko tulla päivittämään tänne, jos joku sattuu muistamaan. Kirjoittelin tänne silloin, kun hoidot olivat aika alussa. Itsestä ainakin tuntui lohduttavalta kuulla, että jotkut tuli raskaaksi vaikka vähän pidemmän kaavan kautta. Aloitettiin yritys 1/2015 ja hoidot 2016 alussa. Mulla...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heips! Varovaisesti ilmoittautuisin mukaan, kun loppuviikosta ar-ultrassa löytyi syke. Mini oli 9,5mm pitkä ja ilmeisimmin viikot 7+0 eli kaksi päivää vähemmän, mitä inseminaation ajankohdasta saattoi päätellä. Mutta olipa siinä jotain äksöniä ennen inssiäkin :) Raskautta ollaan toivottu kaksi...
  8. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Sonara ai että kuullostaa hyvältä että mieli on jo parempi ja oot toiveikkaalla mielin taas :) Kiitos, kun kerroit raskauden keskeytymisestä. Vaikea on kuvitella niitä fiiliksiä, kun on jo ehtinyt nähdä plussan testissä ja sit se keskeytyykin. Onneksi oot tosiaan jo katse tulevaisuudessa. Ei...
  9. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Sonara : oliko raskausmateriaalian poistuminen samantyyppistä kuin menkat ja ottiko kipeää? Mitä se amh:n matalapitoisuus tarkoittaa tai mihin se vaikuttaa? En oo ollenkaam perehtynyt noihin hormonitasoihin ja niiden merkitsevyyteen. Oliko sulla pistoshoidot vai tabletit ovulaation tukemiseen...
  10. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Danniella ikävä kuulla, että jonotusaika on niin pitkä. Millaisissa fiiliksissä itse oot tällä hetkellä? Sonaralle pahoittelut kemiallisesta! Ja Lallastiinalle tsemppiä menkkapäiviin. En tiiä teistä , mut itellä kp 1-3 on pahimmat ja sit alkaa helpottaa et uutta kohti. Mustikalle tsemppiä...
  11. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa hei! Lallastiinalle pahoittelut uudesta kierrosta. Mustikk4 on tosi kiva kun kerroit vähän siitä polikäynnistä! Kiinnostaa kovasti nuo hoitokuviot, kun itekin suuntaan sinne. Inssi ei siis koskenut tai sattunutko? Oon lueskellut kovasti, mutta on vähän into poissa. En ees tiedä mikä...
  12. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Pikaisesti käyn täällä vaan päivittämässä, että kp 1 ja yk 10. Oli kivaa lukea lääkärikäynnistä, kun jännäilen omaa. Mulla siis julkiselta laitettiin nyt lähete lapsettomuustutkimuksiin. Ei jahkailua eikä mitään! Viikon sisään pitäis tulla aika, ja sit siitä näkee milloi keväällä on sit eka...
  13. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mustikk4: hauskaa, mekin päätettiin että syys-lokakuussa, jos en oo raskaana, ostetaan joku kaukomatka jouluksi. Oltiin vuosi sitten Aasiassa, ja siitä jäi hyvät muistot. Et jos ei oo raskaana, niin ainakin pääsee ihanalle lomalle! Päätittekö jo tarkempaa aikataulua tai kohdetta? :) Mulla on...
  14. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Pahoittelut uutee kiertoon menneille! Mulla kans kp3 ja yk9 alkoi. Fiilikset ihan ok, koska tää kuukausi duunailtiin vaan silloin kun huvitti. Ja ei huvittanu montaa kertaa Palaan koneella kirjoittamaan myöhemmin. Nyt töitä kohti!
  15. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Oon tilulilu niiiiiiiiin iloinen sun puolesta!!! <3 Ihan sairaan ihanaa!!!!
  16. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Heipsan kaikki! :) Kirjoitan ihan pikaisen päivityksen, kun oon kännykällä ja en jaksa avata konetta. Elossa siis, ja seuraan keskustelua! Kp:t jatkuu vaan, menkkoja ei kuulu. Negoja oon testaillu, viimeks keskiviikkona. Todennäköisesti siis johtuu vaan terokuuritauosta, ettei menkat itsekseen...
  17. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei Lennis! Mullahan oli ennen teroluteja parissa kierrossa primolutit. Mulla ei tullu menkat kun noin 11 päivää viimeisestä tabletista, ja meinasin jo että hittoon ne tabletit. Gyne sit tuplas annostuksen. Ehdin ottaa kahtena päivänä ja sain ihan järkyttävän päänsäryn! Juuri koskaan ei koske...
  18. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Vielä korjauspyyntö: Kp 1, yk 7
  19. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Meropelle haleja! :)
  20. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mulla masentaa. Tänään oli töissäkin niin paska fiilis. Tunsin menkkajomotuksen ja nielin itkufiilistä koko päivän. Esimieskin kysyi, et onko kaikki hyvin. Ja menkathan ne sieltä ryöpsähti. Pitää nyt sit tän terolutin jälkeen kuulemma pitää kk taukoa. Onko muilla terolutia kokeilleilla...

Yhteistyössä