Hakutulokset

1. M

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Joo.. en ees aloita tosta stressijutusta. Muutenkin ärsyttää kaikki kommentointi, puoleen tai toiseen. Kivalta tuntuu, jos joku kuuntelee ja ei liikaa vaan neuvo! Tilulilu: paljasta jo! Miten aina muistat niin hyvin kommentoinnin? Onko sulla vihko? ;) Ja tsemppiä piinailuun sulle ja...
  2. M

Aikamoisen hiljaista kyllä. :) Lallastiinalle tervetuloa joukkoon! Täällä saa hyvin tietoa ja fiilistelyä :) Oot kyllä tilulilu ihan kunkku, kun uskalsit pistää! Mihin sillä.pistetään? Mahaan? Noista oviskivuista kyllä, että kun oikein kuullostelee niin alkaa olla kipuja ja tuntemuksia ja...
  3. M

Heipsan! Oon seuraillut juttuja, mutta mulla on nyt ekaa kertaa masistanut tää oma tilanne. Oon yrittäny bongailla ovista ja ei vaan tikuilla löydy. Käytiin kaverin vauvaa katsomassa ja toinen sai eilen vauvan. Sit vielä sain kuulla tuttavilta "rohkaisua" että kyllä kannattaa tueta hommiin...
  4. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Testasin vielä varmuudeksi sen r.testinkin, mutta negaa näytti. Ehkäpä mulla näyttää siksi ovistesti niin tummaa, kun on menkkojen ehkä vika päivä/loppumaisillaan? Juoksen vielä apteekkiin hakemaan erilaista ovistestiä! :)
  5. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa himotestaajat!!! Pakko oli tulla tänne kysymään, että onko joku teistä saanu oviksen bongattua jo kp 5?!? Vai onko kroppa vaan sekaisin...Todella vahvan testiviivan sain kontrolliviivan viereen.
  6. M

Heipsan! Piti oikein kirjoittaa pikkulapulle, että osaa oikein kommentoida. Pitää siis selvästi kirjoittaa vähän useammin, ettei tarvii apuvälineitä :D Blackcat: Pahoittelut negatiivisesta. Pitää vielä sulta kysyä, kun oon vähän sekaisin vielä mitä kukakin on tehny ja kokeillu jne. Mutta siis...
  7. M

Kiitos tervetulleeksi toivottamisesta! On kiva tulla mukaan! :) Pioni: Kuullostaa tissikipuilut ja menkkakipuilut tosi lupaavilta. Onko sulla kierrossa yleensä sit ollu kipuilua ollenkaan? Pidän sormet ja varpaat rullalla sun puolesta. Toivottavasti joko tulis plussaa taikka sitten menkat...
  8. M

Kiitos! Itekin oon suunnitellu, että oon sit tipattomalla jos meinaa olla epäilys tärpistä. Meillä ainakin töissä ihmiset on herkkulakoissa ja karkkilakoissa että tipaton menee varppina siinä ohessa. Meniskö teilläkin?
  9. M

:) Niin ja se jäi vielä, et verikokeet on otettu. Kilppari, hormonit ok. Listalle olis: Millimolli85....30v....kp1/kp25-28....yk6...t
  10. M

Ensinnäkin hupikonna: onnea onnea plussasta! :) Haluaisin liittyä mukaan joukkoon! Kirjoittelin äsken pitkät pätkät, mutta netti pätkäisi ja sainpa nyt sit aloittaa alusta. Krhm. Oon siis 30v naimisissa 31v miekkosen kanssa. Jätettiin ehkäisy pois alkuvuodesta muistaakseni helmikuusta. Mulla...

Yhteistyössä