*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Lennis, joo samaa olen joskus katsellut, että suurin osa plussista on tullut noilla ensimmäisellä neljällä yristyskierrolla. Sitä sitten vaan miettii, et onkohan itse se ihme-tapaus, joka plussaisi vielä näillä yrityskierroilla ennen hoitoja, vai ei. :LOL:Joskushan niinkin käy, että voi vielä pitkän ajan jälkeenkin tärpätä. Ja hullulta kyllä tosiaan tuntuu, että on kohta jo joulu ja alkuvuodesta, kun aloitettiin yritys, ajatteli, että kyllä varmaan kesällä viimeistään on raskaana. Joopa joo, eipä oo plussaa näkynyt eikä kuulunut! :confused:

Tiikeriankalle tervetuloa mukaan kirjottelemaan! :)

Millimolli85, oot varmaan ihan oikeessa, että ehkä olis paras, kun vain kuuntelisi ja yrittäisi ymmärtää. Jokainen raskautta kovasti toivova, on kyllä varmasti yrittänyt kaikki mahdolliset kikkakolmoset ilman kenenkään hyväntahtosia neuvoja. Niitä on kuitenkin netti pullollaan.

Tilulilu, mulla on kyllä tosi kiva anoppi. Tullaan tosi hyvin juttuun ja mulla on aina ollut siellä käydessä sellanen tervetullut ja kuulun tänne-fiilis. :love: Se on tosi kiva. Ja kun tosiaan anopilla on itsellä endo todettu ja lasten saanti ei oo ollut aikanaan helppoa, niin on ollut kiva sen kanssa puhella. :) Tuntui silloin ihan luontevalta kertoa, kun se kesällä kysyi suoraa, et ollaanko yritetty. Sen jälkeen ei ole kysellyt mitään ja nytkin aloin asiasta ihan itse puhumaan ensimmäistä kertaa kesän jälkeen. :)

Tänään oli mullakin aika :poop: päivä ja oon ihan varma, että menkat tekee tuloaan, ärsyttänyt vähän niinkun kaikki ja se on mulla aina ensimmäinen merkki menkkojen alkamisesta, Huoh. Harmittaa kyllä nyt enemmän, kuin pitkään aikaan jos ne alkaa. Olisin niin halunnut antaa ne varhaisultrakuvat joululahjaksi tuleville isovanhemmille. :(
 
Tilulilulle, joo toi mun dpo-arvaus nyt on mitä on... :whistle: Siis menkkojen pitäis alkaa kalenterin mukaan sunnuntaina, ja ne yleensä tulee säännöllisesti (niin kuin n. viikkoa ennen alkava tiputtelukin, jota nyt ei näy)... Ovisoireita ei ole aiemmin tullut seurattua, ja heitin tuon "arvatun" dpon sen perusteella, mitä gyne pari kk takaperin sanoi, siis silloinhan oli tasan viikko menkkojen alkamisesta ja gyne väitti ultratessaan, että ovuloin parhaillaan. Tuohan on tietty ihan liian aikaisin, tai sitten mulla on suuuperpitkä lt-vaihe... :cautious: Ehkä tuo gynevisiitin kierto oli jotenkin poikkeava vaikkei se menkoista näkynyt. Arvaisin "todellisen" dpon olevan nyt jotakin 9 ja 16 pvän väliltä, ainakin kp:n 14 jälkeen on tuolla alapäässä ollut ihan "kuiva keli". Oli miten oli, luulisin miehen pikku sotilaiden olleen taistelukentällä suhteellisen oikeaan aikaan...

No joo, mä luulen että mun "oireet" on silkkaa kuvittelua johtuen siitä, että oon täältä lukenut muiden oirelistoja :D.
 
Kiitti Tilulilu! Mäkin veikkaan että sulla on joku vihko jemmassa kun muistit kaikkiin kommentoida. :)

Noista syömishäröjutuista vaan että tosiaan tuollaiset häiriöt voivat vaikuttaa (pysyvästikin) hedelmällisyyteen kun niillä on tapana pistää kuukautiset sekaisin. Itsellä nuorempana tuli menkat joskus kerran vuoteen jos sitäkään, ja tuo vähän hirvitti. Nyt jo pari vuotta olleet sinällään säännölliset eli tulleet suurinpiirtein kerran kuussa (tai siis onkopa nää 40:n päivän kierrot kerran kuussa :p) ja ajattelinkin aloitella ihan vaan siitä että sais tuota kiertoa vähän tasoitettua.

Ihme kyllä oireita ei ole tässä kierrossa ollut juuri mitään. :cautious: Viime kerralla olin niin innoissani ekasta yrityskerrasta että kuvittelin odottavani vähintäänkin nelosia. :ROFLMAO:
 
Mä en taaskaan muista kommentoida joka suuntaan, kun ei ole muistiinpanoja, mutta yleisesti tuosta hmisten ajattelemattomuudesta lapsettomia kohtaan. Mun hyvä ystävä kyseli multa joskus, että ollaanko me kokeiltu ovistestejä... No joo, ei tätä enää voi kokeiluksi sanoa, ennemminkin pakkomielteinen testaaja. Ja nuo stressaamattomuusjutut on kanssa turhaa höpinää. Meidän ongelmista ei ystävän lisäksi muut tiedä ja tökeröiden kommenttien vuoksi en edes uskalla tällä hetkellä.

Merope halaus sinulle. Tämän tilanteen vuoksi mustakin on tullut äärettömän herkkä itkupilli vime kuukausina :cry:. Välillä itkeskelen lapsettomuutta, omaa surkeutta ja koko elämäntilannetta, vaikkei mulla tässä mitään hätää olekaan. Saatan itkeskellä aamulla ennen töihin lähtöä tai työmatkalla. Välillä kyyneleet silmissä töissä tuijotan konetta. Yritän pitää itseni touhukkaana, etten miettisi ikäviä ja surisi turhaan. Tuntuu, että muhun on jo jäänyt lapsettomuuden leima.

Kiva olla taas samassa piinailuvaiheessa muiden kanssa Tilulilu ja Lennis. Vasta kesällä olin ihan eri vaiheessa ja oli yksinäistä (!) piinailla itsekseen, kun ei voinut jakaa muiden kanssa tuntemuksia. Mulla tuntui tänään dpo5 ekat menkkajomot...
 
Danniella,ei täällä vielä piinailla. Kp 10 vasta menossa :LOL:
Tosin taidan jättää tässä kierrossa piinailut sikseen,koska tärppiä tuskin kuuluu näin luomuna ja pikkujouluristeily tulossa :ROFLMAO:
Täytyy kyllä varmaan testeta kuitenkin ennen risteilyä varmuudeksi. Mutta vaan sen yhden kerran. :rolleyes:
Kumma juttu kuinka itsevarma on aina tuon kanssa "en varmaan testaa ollenkaan/testaa ennen dpo14" ja totuus on toinen :D

Onko Mustikk4 testaillut? Merkkiä menkoista? :barefoot:
 
12.11.


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Millimolli85.......30v......kp 2/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 3/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 10/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 10/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 15/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 18/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 21/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 22/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 23/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 25/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 27/30-34..........yk 11..........luomu
Tiikeriankka........30v.....kp 28/30-40..........yk 2...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.10.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lennis se on niin huvittavaa, miten se ennenkin täällä mainittu entäs jos mieli aina iskee jossain vaiheessa, vaikka olis kierron alussa ja ihan yleisestikin aivan toivonsa menettänyt. :LOL:

Mä huomaan itsestäni aina näinä kierron viimesinä päivinä, että haaveilen siitä millasta se olis jos tuliskin raskaaksi ja tikussa olis ne kauan kaivatut kaks viivaa. Kenelle kertoisin ensimmäisenä ja mitenhän ne reagoisi. :rolleyes: Nopeasti sitä vaan palaa karuun todellisuuteen aina, kun ne menkat sieltä yllättää. :LOL: Tällä hetkellä tuntuu siltä, että se olis niin suuri yllätys, että plussa tulis, oon 95%:sesti sillä mielellä että ei ole taaskaan tärpännyt. Lainasin kirjastosta Kerttu Lähteenmäen kirjan Lapsettomuus-30 tositarinaa ja siinä tosi osuvasti yksi kertoja sanoi, että lasta yrittäessä, hänestä tuntui, kun olisi ollut jossain pimeässä pussissa eikä ulospääsyä ole. Musta tuntuu just samalta. :cry:

Huomenna aion testata Lennis, ostin juuri kaupasta pregcheck liuskat. Ei oo kyllä oikeen oireita suuntaan eikä toiseen, ehkä vähän maha turvoksissa mikä sekin kyllä menkkoja enteilee. Pidä hauskaa pikkujouluristeilyllä! Mulla on kanssa pikkujoulut huomenna ja siksi nyt testaankin. :) Toivottavasti tulis kiva ilta huomenna ja osais nauttia ja olla ajattelematta liikaa näitä juttuja.

Hyvää viikonloppua kaikille meille! :love:
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Olen lukenut päivittäin kirjoitukset, mutta muutamastakin syystä vastaaminen on jäänyt. Töissä on ollut aika kiireistä ja sitten on jotenkin ollut niin huonot fiilikset etten ole viitsinyt niistä edes kirjoittaa :poop:... Tämä kiertokin jäi kunnolla hyödyntämättä ja sekin vaan lisäsi negatiivista fiilistä tottakai..
Harmi ettette te (voiko noin edes kirjottaa :ROFLMAO:) muutkaan tunnu kovin hyvällä mielellä olevan... Ehkä se johtuu tästä syksystä ja pimeydestä :confused:

Täällä odotellaan siis vaan kuukautisia ja uutta kiertoa ja parempaa fiilistä :)

Tervetuloa Tiikeriankka ja Onnea Emilno :love:

Kaikille tsemppiä ja voimia tasapuolisesti, kyllä meille pidempään yrittäneillekin vielä se nyytti joskus tulee :love: Ihan pakko...
 
Mitä ihmettä? Kp28 ja ovistestiin tuli haamu. Mitenkäs tämä näin? Oon nyt tikuttanut kp11:sta lähtien metsästääkseni ovista ja sainkin viivat (tosin ehkä vähän vaaleat) kp17 hujilla ja vahvat oireet myös. Mistähän tämä johtuu? Tein nyt sit raskaustestinkin kun noita sattui lojumaan laatikossa ja oli nega (pitkä kierto joten muutenkin aikaista testailla). o_O

Muuten sinällään oireeton olo, mutta tuntuu että olisin tulossa kipeäksi kun väsyttää ja on kylmä ja kuuma. Ja vatuttaa myös. oon tosi hyvää seuraa tänään!
 
14.11.


Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Millimolli85.......30v......kp 4/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 5/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 12/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 12/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 17/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 20/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 23/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 24/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 25/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 27/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 29/30-34..........yk 11..........luomu
Tiikeriankka........30v.....kp 30/30-40..........yk 2...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Miten tässä näin pääsi käymään? Mä plussasin tänään ihan yllättäen! Noi ovistestit vähän hämmensi joten ajattelin testata ja plussahan siellä. :giggle: Heti alkoi pelottaa ja kun mahaakin kramppaa niin sitä tietty ajattelee että jotain on vialla. kunnon pessimisti!
 
Huomentaaa!

Onnea Tiikeriankka! :) Sullakin kävi nopsaan tää homma.. (y)

Mites Lallastiinan jännäilyn kävi? :)

BlackCat: Joo ngatiivisuutta on ollut liikkeellä, eikä tää syksy tosiaan asiaa helpota :D Ainakaan mulla! Jos ajatellaan positiivisesti, niin monethan raskautuu silloin kun sitä vähiten odottaa, et ehkä teilläkin on vielä tässä kuussa mahdollisuus..? (y)

Mustikk4: Pahoittelut negasta! Toivottavasti pikkujoulut meni kuitenkin mukavissa merkeissä. :) Sullahan kun ei ollu varmaa tietoa oviksen ajankohdasta, niin kaikki on vielä mahdollista.. (y)
Laitoin sulle muuten eilen yksityisviestiä! :)


Minä: "Säästän testit DPO14:ään.." I wish! Tänään DPO8 ja ensimmäinen nega jo saatu :D Tyhmää, mut minkäs teet. Voisin perustella sen sillä, että halusin nähdä joko Pregnyl on häipynyt elimistöstä (joka kierrossa sama selitys). No voin sanoa, että oli. :ninja:
 
Tiikeriankalle onnea plussasta! Kauaa et ehtinyt palstailemaan, mutta mikäs sen mukavampaa :).
Mustikk4 pahoittelut negasta :(.
BlackCat niin niitä menkkoja täälläkin jo odotellaan, vaikka niihin on vielä nelisen päivää. Niin turhauttavaa!
Lennis niinpä olikin, että sä vasta hyödyntelet ovista. Jostain piinailulauseesta ymmärsin, että säkin alat piinailemaan :D.

Täälläkin on jo ehditty testata eilen yks nega DPO9, niin että samassa negojen veneessä ollaan Tilulilu. Ei munkaan pitänyt testailla mitään, mutta taas oli niin paljon "raskausoireita", et tuhlasin yhden testin.

Voisko nää mun "oireet" olla pms:ää? Taas parissa päivässä liivit alkoi kiristämään järkyttävästi ja on tosi turpea olo. Myös menkkakipujen tapaista oli koko eilisen, mut ilman särkylääkettä selviää ja alavatsaa turvottaa pahasti. Olen aina luullut, et pms on vain mielialoihin vaikuttava juttu ennen kuin luin, että voi olla muitakin oireita. Mulla näitä on ollut vasta vuoden ajan. Onko kellään pms-oireita ja millaisia?
 
Danniella: Joo, tsemppiä meille malttamattomille! :D Mulla ei oo edes mitään oireita! Silti pitää testejä tuhlailla :eek:
Äsken laitoin aamu-Lugesteronit paikoilleen ja ihan pelästyin, kun kohdunnapukka oli niin alhaalla! Pystyin kevyesti pyörittelemään sormea sen ympärillä, kun ihmettelin et mikäs patti se on. Näin alhaalla ja kova oon sen huomannu olevan ehkä kerran aiemmin jossain toisessa kierrossa. Nooh, google laulamaan ja alkuraskaudessa sen kuuluisi olla kova ja ihan ylhäällä. Että blaahblaah. o_O

En oo koskaan oppinu tunnistamaan mitään PMS-oireita itsessäni. Ehkä joskus oli yleistä turvotusta ja sillon pillereitä syödessä rinnat kipeytyi ennen menkkoja. Mut enää en tunnista näitä o_O Tosin vetelenkin jos jonkinlaista hormonia, et jos jotain oliskin niin saattais mennä lääkkeidenkin piikkiin.

Hämäävää kyllä kun oireet sopii menkkoihin tai raskauteen (n) Ei ihme jos 'joutuu' tuhlaamaan testejä. Nooh, mut sulla DPO10, vielä se voi iloksi muuttua.. :) Ja toivottavasti muuttuukin!
 
Kiitoksia tyypit. Saattaa tosin olla että palailen tänne Vauvakuume-osastolle piakkoin kun esim. tämän aamun testi oli jo vähän haaleampi. :( Mulle iski yhtäkkiä hirveä paranoia että en ole raskaana tai sitten tämä on kemiallinen. Aika näyttää.
 
Tiikeriankka mä en ole paras mahdollinen kommentoija positiivisiin raskaustesteihin... mut eikö se viivan vahvuus voi just vaihdella riippuen virtsan vahvuudesta, vuorokauden ajasta ym? Nää mun tiedot perustuu siihen himotestaajien ketjuun, jota oon lueskellut. Tsemppiä! Älä vielä lannistu!

Tilulilu, jos nää mun oireet olisi raskaudesta johtuvia, niin olisin ollut aika monta kertaa jo raskaana tämän vuoden aikana :ROFLMAO:. Joten luotan pms:sään enemmän ;). Mut ainahan on toivoa niin kauan kuin ei ole menkkoja (y), niin me täällä uskotellaan toisillemme (vaikka omalla kohdalla en usko siihen) :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiikeriankka
Kiitti Danniella. Mä olen just tällainen stressi-Erkki että heti lähdetään pelkäämään pahinta. Kummastuttaa myös kun esim paine vatsalla on lieventynyt ja ihan kuin rintojakin nippaisi vähemmän. Mutta ihan turhaan sitä tässä vaiheessa lähtee spekuloimaan kun mitä tahansa voi tapahtua. Mies oli sentään sitä mieltä että jos tämä ei mene putkeen niin heti vaan yrittämään uudestaan!
 
Tilulilu No eihän siinä ole kun 6 päivää eroa aloittaako testaamiseen DPO 14 vai 8 :D Toivoa onneks on vielä vaikka nega tulikin! En kyllä nyt pysty elättelemään "what if" toiveita, meni kyllä ovisaika ihan ohi :confused:

Daniella Eiköhän nuo PMS oireitakin voi olla. Itselläni on millon mitäkin, kaikkia kuvittelen raskausoireiksi ja aina on ollut PMS oireita tai ihan mielikuvituksen tuotetta :ROFLMAO: Mutta toivottavasti sulla ne olisivat tulevia pluusauutisia ja niiden oireita :love:

Tiikeriankka Varovaiset onnittelut, toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana :love:

Juteltiin miehen kanssa tästä tilanteestamme ja sovittiin, että mä soitan terveyskeskukseen maanantaina (y) Luomuihmeen odottelu saa nyt jäädä ja lähdetään kattoon missä mättää kun vauvaa ei kuulu... Täytyy sanoa, että olo on jotenkin todella helpottunut :)
 
Terve vaan!

Tiikeriankalle onnittelut ja onnea matkaan! Ja muille tsemppiä.

Täällä ei ainakaan vielä kuulu menkkoja, eikä sitä tiputteluakaan, tosin eilen illalla kuvittelin vt:n olevan ihan aavistuksen rusehtavaa. Muut oireet on pitkälti ennallaan. Käyntiin eilen ravintolassa ja siellä mua palelsi ja meni kylmiä väreitä, mies taas valitteli että on kuuma... Ja ruoan jälkeen maha turposi vähäksi aikaa ihan ilmapalloksi.
Jos ei mitään kuulu huomiseen mennessä, niin pakko kai se on mennä testi ostamaan... :eek:
 
15.11



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Millimolli85.......30v......kp 5/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 6/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 13/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 13/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 18/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 21/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 24/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 25/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 26/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 28/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 30/30-34..........yk 11..........luomu
Tiikeriankka........30v.....kp 31/30-40..........yk 2...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Onnittelut Tiikeriankka! :) Siirretäänkö sut plussanneisiin? :)

Kiitos kaikki! Kyllä niin ärsytti sen negan testaaminen taas. Nyt tuntuu siltä, että jos ei tässäkään kierrossa onnistuta, niin en jaksa enää uskoa, että tärppiä kävisi ilman hoitoja. Pikkujoulut meni ihan kivasti Tilulilu ja oli kyllä ihan hauskaa. :) Vastasin juuri sun viestiisi. :) Aikasin oot kyllä aloittanut testaamaan, että eihän sitä tiedä. Näihin toitotteluihinhan ei itse ikinä usko omalla kohdalla, mutta onhan se mahdollista. :LOL:

Daniella, mulla on pms-oireina kyllä ihan selvä mahan turvotus, alkaa pari päivää ennen menkkoja.

Blackcat, on varmaan helpottavaa mennä sinne lääkäriin ja saada asiaa eteenpäin. Ootte kuitenkin jo pitkään yrittäneet. Ei tarvitse pähkäillä, että miksei onnistu, kun aletaan tutkimaan asiaa. Tsemppiä!
 
Tiiketiankalle onnea!

Black cat samaa tässä suunnitellut. Pääsis tietämättömyydestä eroon.

Daniela en o havainnut koskaan mitään PMS oireita. Paitsi et mies tuntuu olevan kiukkusempi :D

Olen tässä alkanut pohtiin et kärsinköhän ovulaatio ongelmista. En oo bongannu sitä ny kolmeen kuukauteen. Viime kuussa en kyl testannu, mut nytkin alotin ajoista tikuttelun. Eikä mitään. Haalee viiva parina päivänä hajallaan, mut ei kyl kunnollista. Kerran päivässä yleensä testaillu...
 
Tiikeriankka,onnittelut! Toivottavasti viiva vahvistuu :barefoot:

Danniella, täällä ainakin mieliala muuttuu happamaksi sitruunaksi ennen menkkoja. Fyysisiä oireita en osaa yhdistää mitä tulis joka kierrossa. Välillä turvottaa,välillä ei (n)

BlackCat onnea päätöksestä! Ja hyvä et olo tuntuu helpottuneelta. Ainakin asiat menee eteenpäin jollain tavalla. Tiedä vaikka plussakin tulisi aikaa odotellessa!

Lallastiinan oireet kuulostaa hyvälle! Miuta kans palelsi kamalasti alkuraskaudessa. Ja siis et oo vielä testannut vaikka kiertopäivät paukkuu yli?!?! o_O Wou! Itse en pystys tuollaiseen rauhallisuuteen :LOL:

Täällä ei mitään. Turvotusta, kausi tuntuu harvinaisen kuivalta. Eli tuskin ovuloin. Ei mitään nippailuja edelleenkään.
Sillon heti km:n jälkeisissä kierroissa tuntemukset oli tosi vahvat. Kyllä sitä taas tulee kroppaansa kytättyä :D
 

Yhteistyössä