*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Hei vaihteeksi.
Danniella: mun pms oireita on ihan järjetön salmiakin himo. Muutoin en syö. alavatsa turpoaa aika reilusti. Josta johtuen ilmavaivat. Yleinen ketutus. Kierukan kanssa tissit kipeyty näin luomuna ei.

Sit tuosta kestääkö parisuhde/avioliitto lapsettomuuden. Mä uskon vahvasti ettei meillä aiheuta ongelmia jos vauvaa ei tulekaan. Mieheni on mennyt naimisiin kanssani tietäen etten välttämättä halua lasta. Silloin keskustelimme asiasta vakavasti.Mieleni muuttuikin. Josta myös keskustelimme paljonkin. Tulimme tulokseen että saa tulla jos on tullakseen .viimevuosina tukostaipumuksen hoito raskauden aikana on kehittynyt.

Joku mietti pahoinvointia ovulaation oireena. Mulla on on ollut ovulaation aikoihin. limojen jälkeisenä päivänä.

Sit tuosta ihmisten suhtautumisesta ja ns.kyselyistä joko yritätte lasta ja jopa neuvojen satelusta. Mun lähipiirissäni on yksi joka ei ymmärrä et asia on henkilökohtainen. Hän on appiukkoni,olen täysin kyllästynyt vihjailuihin ja uteluihin milloin lapsi tulee. Kaikista pahin hetki oli isänpäivänä ravintolassa. naapuri pöydässä oli pieni lapsi. appiukko pukkasi kylkeeni ja sanoi noh..eikö tommoinen olisi kiva. Jo olisi aika perustaa teidänkin perhe. Menin ihan vaikeeksi nieleskelin itkua melkein. Mies tokaisi vain että mistäs tiedät että ollaanko yritetty mut ei kuulu. Ja et et kyllä tietäisi vaik oltais jo hoidoissa. Koska asia ei sinulle kuulu. utelut ärsyttää nykyään vielä enemmän kun ennen. Ei oikein tiedä mitä vastaisi..o_O
olipa miuten elämäni karmeimmat menkat...samaan aikaan hiivainfektion vielä sain. :oops:
 
Mies tuli kotiin testin kera (pyytämättä!), ja nyt on sit testattu pikaisesti jollain kiinalaisella halpistestillä, ei näkynyt sitten minkäänlaista viivaa (n). Ei näy menkkojakaan. Eilen illalla tuli yhdellä vessakäynnillä punertavaa paperiin, sitten välillä ei mitään ja tänä aamuna taas punertavaa/rusehtavaa ja (ällöjä yksityiskohtia, sori vaan...) vähän kaivamalla tuli vielä sellainen muutaman millin mittainen tumma limakalvonriekale??? mikä varmaan sen värjäytymisen aiheutti. Sittemmin taas vain vaaleaa rusehtavaa. Koitin googletella mutten löytänyt oikein mitään tällaisesta... Kaipa se on sitten minullakin jostain syystä ruvennut yleensä niin säännöllinen kierto kenkkuilemaan :devil:. Tiedä nyt sitten pitäiskö sitä miestä kuitenkin pyytää kuntosalilta tullessaan hakemaan kunnon cb:n testi ja testata huomenna aamupissasta uudestaan...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas naiset!

Ihan pikapika omanapa ennen kuin lähden taas liitämään ulos ovesta... Tehty negatesti tänään aamulla DPO11, pöh. Nyt jään odotteleman menkkoja. Aiemmat menkkakrampit muuttui tänään pysyväksi menkkakivuksi (siedettävälle tasolle), joten eiköhän ne hanat aukea parin päivän päästä. Näin muistaakseni on ollut ainakin kerran :(. Oi voi niitä aikoja ennen muinoin; kivut alkoi vasta hanojen auetessa...

Toivottavasti Lallastiinan testit alkaa näyttämään jotain tai muuten selkenee tilanne (y). Ja onkos Tilulilu testaillut lisää?
 
Mustikk4 eeeeeiiiiiiiiii!! :cry::cry: Oon niin pahoillani... :( Kyllä olisin jo toivonut sullekin toisenlaista lopputulosta :(

Kicumisu: Auts auts.. Tuo appiukkosi tapaus kuulostaa kyllä just sellaiselta, jossa en itse varmasti vois olla hermostumatta ja laukomatta päin naamaa kaikkia hoitoja joissa olemme käyneet ja euroja joita niihin on kulutettu.. :eek: Vaikuttiko hän miehesi kommenttin jälkeen katuvalta? Et menikö viesti perille?
Ja hiiva :poop: Mullakin oli kerran menkkojen kanssa samaan aikaan! Olipahan kokemus :eek:

Lallastiina: Ihanaa kun mies tuo oma-alotteisesti sulle testejä! :LOL::love: Meillä ollaan jo siinä vaiheessa, et mies kommentoi, että "et kyllä tilaa enää yhtään lisää" kun varastossa on enää 8kpl :D
Toivottavasti sun tuhruilujen aiheuttaja selviää. Ei kun vaan testejätestejä niin kauan ku ei oo menkkoja :geek:

Danniella: Voi, tiedän niin ton tunteen, kun niistä kivuista vaan tietää mitä tuleman pitää! ..kunnes toisin todistetaan :D Eli eihän sitä koskaan voi tietää, jos johtuisikin tällä kertaa jostain muusta ;)
..just niinku sanoit: toisille täällä toitotetaan, että toivoa on jne., mut omalla kohdalla siihen ei kyllä usko :LOL: Noh, tää on tätä :whistle:

BlackCat: Heiii, hienoa! Soititko tänään sinne terkkariin? Varmasti tulee helpottunut olo jo pelkästään siitä, että saa asian eteenpäin :)

Miu84: Ovulaation metsästäminen on kyllä oma lajinsa.. o_O Mut jos oikeesti ei saa sitä kiinni useampana perättäisenä kuukautena, vois gynekin siitä jo kiinnostua?

Lennis: Jatka vaan kroppasi kyttäilyä :LOL: Nythän sulla on hyvä tilanne tulla täysin sinuiksi kaikkien mahdollisten oireiden kanssa, niin tunnistat sitte jatkossa eri vaiheet pelkkien tuntemusten perusteella :) Toki ois kiva, että se ovulaatiokin olis mukana noissa tarkkailuissa.. :)

Oma napa: Jaaaaaaa negatiivinen testi, DPO9. Eilen olin hetkittäin taas niiiiiin raskaana, oli kuukautiskivut ja ihmeelliset pistokset. Nyt ei niin mitään ja oon taas luovuttanut. Ei sais luovuttaa, pitäis pysyä positiivisena! Mut kun ei pysty :eek:

Ja kyllä viime viikolla ketutti maksaa visa-laskua, jossa oli edellisen kierron ultrat + inssi sekä tämän kierron ultrat + lääkkeet. Ja se lasku oli satojasatoja euroja!! o_O Meinasin lentää persiilleen.. Et sillee, tosi jees maksaa hoidosta jonka epäonnistuminen selvisi jo melkein kuukausi sitten :mad: Ens kierrossa ajattelin kysellä, josko riittäis pienempi määrä seurantaultria. Kohta ei nimittäin oikeesti pystytä näitä hoitoja enää maksamaan :eek: Prkl.
 
16.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Mustikk4............28v......kp 1/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.......30v......kp 6/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 7/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 14/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 14/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 19/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 22/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 25/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 26/24-28..........yk 16.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 29/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 31/30-34..........yk 11..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Tilulilu: katuvuutta en huomannut. Hieman vain aiheen vierestä jatkoi. Kuinka kivoja ne toisten lapsenlapset on. Mut seuraavan kerran kysyn vinkkejä miten tärppäis jos ottaa asian puheeksi. :whistle:
Kyllä muuten kuulostaa kalliilta noi hoidot. :poop:
täällä sitä jos yrittäisi ovulaatiota bongailla. Näinä päivinä pitäisi olla,jos edellisinä kuukausina olen osannut bongata oireet. Testejä en vielä ole hankkinut.
 
Ajattelin ilmoittaa että olen edelleen hengissä :D Olen käynyt ´lukemassa viestit mut en oo jaksanu kirjoittaa.
Onnea plussanneille :love:
Kicumisu tosi ärsyttävä' tuommonen et tungetaan nenä asioihin mitkä ei sille kuulu.
Tilulilu ´Paskamaista nuo laskut ku tulee jälkikäteen kun jo tietää tuloksen. Tsemppiä.
Mustikk4 Pahoittelut menkoista. Eikhän tällä kans torstaina...

Vastaan nyt yleisesti siihen Tilulilun ovisbongailu kysymykseen sillon pari kolmisen sivua taaksepäin :ROFLMAO: Eli meillähän tuli helvetillinen riita sillon mun testailujen lomassa joten jäi pe ja lau testaamatta enkä sit saanu enään kiinni. Epäilen ettei tullu lainkaan koko ovista. Riita kesti 5päivää mut joka tai jokatoinen päivä silti panelointihommat. Eli jos tuli niin on mahis mut en usko kun mitään tuntemuksia ei ollu ja yleensä mulla on aina maha kipee noihin aikoihin. No torstaina pitäis kait hanat aueta..
Ja syy siis myös siihen etten oo jaksanu kirjoitella ku niin vitutti kaikki :eek::LOL:
 
Toivottavasti PikkuPöllön vitutus on laantunut :LOL:

Täällä rupes nyt taas ahdistaa. Luin netistä,ette verikokeet ja sperma-analyysi pitäisi olla tehtynä ennen lapsettomuuspolin käyntiä. No hemmetti! Ei miulle mitään tästä sanottu. Soitinki sit e-neuvolaan josta lähete ollaan saatu ja sano et lääkäri vähän oikas tässä asiassa,että ei teiltä näitä tarvi. Jos sit sieltä haluavat niin tehdään. Siis hitto? Jos tässä sen eka käynnin jälkeen mennään viel verikokeisiin ja runkkuanalyysiin ni joha nää hoidot venyy hiton pitkälle ku lääkkeetkin pitää ajoittaa kiertoon! Ja jos kerran normaalisti nää otetaan. Nyt sapettaa.:devil:
 
Kiitos kaikille! Joo kyllä sitä niin toivoi, että jospa nyt, mutta sitten kun ensimmäinen veriviiru näkyi housuissa niin siinähän se usko sitten meni. Eilen illalla meni viimesetkin toivon rippeet tästä raskaaksi tulosta, olen nyt ihan varma ettei tässä enää ilman hoitoja onnistuta ja siitä syystä varasin meille kanssa lääkäriajan, että saadaan myös se lähete tutkimuksiin. Vuoden alusta ollaan kuitenkin yritetty ja viime vuoden lopullakin oli pätkä ettei käytetty ehkäsyä, niin on tässä jo tarpeeksi kauan yritetty. Kohta 11 kuukautta ja 12 menkat. Alkaa olla mitta täynnä. Ei oo enää aikoihin tuntunut siltä, että tässä lasta yritetään, kun tulosta ei vaan tule.

Tsemppiä nyt kaikille ja parempaa onnea teille tähän kiertoon!

Lennis, en osaa kommentoida mitään, kun mulla ei oo vielä mitään tietoa miten noi tutkimukset etenee.
 
PikkuPöllö: Että sellanen riita sitte :LOL: Hienosti hoiditte kuitenki paneloinnit riidasta huolimatta, hyvähyvähyvähyvä.. :D Jäämme odottelemaan lopputulosta.. (y)

Kicumisu: Joo! Pyydä siltä vinkkejä! :LOL: Menisköhän hiljaiseksi.. :ninja:

Lennis: Minäkin oon muuten nähnyt monien kirjoittelevan, että nuo spermatestit yms. pitäis olla tehtynä. Voihan sitä varmasti olla poikkeuksiakin? Mut melkein kyllä luulen, et noista tutkimuksista aina aloitetaan. On kuitenki niin helpot tutkimukset ja samalla tosi informatiiviset. Tietäisivät sitten heti ekalla käynnillä, että mihin asioihin jatkossa keskitytään. Voisko olla niin, että kun se teidän aika sinne polille lähenee, lähettää ne sieltä teille ohjeet noihin kokeisiin..? Villiä arvailua vaan :eek: Soittaisin ehkä suoraan sinne polille ja kysyisin et onks tää nyt ihan ok.

Mustikk4: Hienoa kun varasit(te) myös ajan. Ei sillä, ettettekö voisi onnistua ilman lääkäriä! Mutta auttaa varmasti henkisesti sinuakin saada asia eteenpäin. Onhan se aina yks askel lähemmäs lopputulosta :love:

Minä itse: ..DPO 10 ja negaaaaaa... On se kumma, kun sitä kuivaa testiä katsoo, on se ihan blanko. Hetken tuijoteltuaan siinä näkee selvän viivan. Sen vaan näkee missä sattuu siinä testin valkoisessa osassa, ei siis tartte olla ees sen testiviivan kohdalla. Eli toisin sanoen, kun laittaa silmät sopivasti ristiin tms. niin jo viivoja löytyy! :geek: Raskaustestejä on varastossa nyt niin surkean vähän, niin uitin äsken testailuhimoissani ovistestin: ei mitään, ei niin mitään! Pitäishän siinä kai jo jotain viivan alkua edes olla jos tässä tiineenä oltaisiin..
Kyllä tässä nyt taas aletaan romahtaa sieltä Menopur-pilvilinnoista kovaa vauhtia kohti sitä todellisuutta, jossa tuijottaa hölmönä joka aamu niitä negatestejä ja miettii, että miksi edes kuvittelin siihen tulevan kaksi viivaa!? V***u mitä p**kaa. (Anteeks, en harrasta kiroilua mut tuo kuvaa hyvin tätä fiilistä. Ei edes masenna, suututtaa.)
 
Kicumisu, hyvä kun sun mies sanoi isälleen takaisin! Ilmeisesti ne ihmiset jotka laukovat tuommoisia kommentteja on saaneet lapset ihan enempiä yrittämättä, kun laukovat tommosia kommentteja eivätkä tajua, ettei se kaikilla ole niin yksinkertaista ja miten pahalta tuollaiset sanomiset tuntuu.

Tilulilu, mä oon niin monet raskausoireet kuvitellut itselleni tai ts. kuvitellut niiden olevan raskausoireita, niin en yhtään ylläty, vaikka joku sen haamunkin voi siihen testiin kuvitella. Tehdäänkö teille nyt se kolmas inssi seuraavassa kierrossa? Toivottavasti se onnistuisi, eikä tarvisi niitä "rankempia" hoitoja miettiä. On kyllä varmaan ärsyttävää niitä laskuja jälkikäteen maksella. :confused:
Toivon kanssa sitä, että osaisin paremmin antaa tämän koko asian olla, kun lähete on tehty. Et sitten ei voi muuta tehdä, kun vaan odottaa.
 
Tilulilu,se on just nuo viivalasit päässä kun testejä tutkii :rolleyes: Itsekin sanoin miehelle viime kierrossa et näkisin siinä vaikka tähtikuvion jos sellanen pitäis nähdä :LOL:
No,toivo ei menetetty ennen ku hanat aukeaa!

Voimia Mustikk4,kyllä se kaksi viivaa sieltä vielä tulee! Tiedän kyllä,että kärsivällisyys on välillä loppu ja pohjalla käydään.

Täällä oli kamala viime yö. Illalla alkoi jo kamala hedari, otin särkylääkettä eikä auta mitään. Sit tuli huono olo. Ja sitä kesti. Klo23 lähtien laatoitin sit vessanpönttöä uusiksi muutaman tunnin. Siis kuulostais migreeniltä,mutta ei ole ikinä ollut. Kuulostais vatsataudilta, mutta kun viime kierrossa oli kans samanlaista,päänsärkyä yhä useammin niin taitaapi vaan olla noista primoluteista haittavaikutuksena.
Tässä nyt sit mietin,et lopetanko ne vaan. Olo ei nytkään ole hyvä,vaikka ei suoranaisesti okseta. Ehkä ne on vaan liian tujuja miulle. Kuinkas sitä sit kestää ne mahdollisesti aloitettavat clomit-hammasta purren. :sick:

Aijoo ja soitin perusterveydenhuollon puolelle niistä verikokeista ja spermanäytteistä,kun sieltä sen lähetteen sain. Yleensä ne kuulema otetaan,mut nyt oli suoraan konsultoitu erikoislääkäriä niin ei tarvitse ottaa.Pyytävät sit lapsettomuuspolilta jo tarve on. Eli en tullut asian suhteen yhtään viisaammaksi,mutta mennään näillä. :confused:

Kp 16 ja alavatsaa nipistelee. Vai nipisteleekö? Keksin varmaan näitä oireita itselleni. Pääsis jo testaan!! :geek:
 
Hei Lennis!
Mullahan oli ennen teroluteja parissa kierrossa primolutit. Mulla ei tullu menkat kun noin 11 päivää viimeisestä tabletista, ja meinasin jo että hittoon ne tabletit. Gyne sit tuplas annostuksen. Ehdin ottaa kahtena päivänä ja sain ihan järkyttävän päänsäryn! Juuri koskaan ei koske päätä, mutta oli ihan hirveä jomotus. Lopetin lääkkeet siihen ja teroluteista ei oo tullu kun pientä tykytystä ekassa kierrossa. Oliko sulla teroja kokeiltu? Kuullostaa nimittäin hiukan liian tujulta sulle! :/ kamala mikä yrjöilykohtaus vielä!
 
Tälle sais päivittää kp1:n. Eilen jo vähän painoi vatsaa, tiputteli aina vaan enempi, ja myöhäisillalla sitten alkoi jo kunnon vuoto.

Käyntiin pyörähtää siis yk 2. Tällä kierroksella pitää koittaa bongata ovisoireita ja ripotella niitä, mitä ne oli... panelointeja :D vähän pidemmälle aikavälille (viime "maratoonin" jälkeen olin melkeen kaksi viikkoa "ei nappaa sit yhtään", ei ehkä olis pitänyt jos se ovis sittenkin oli kuviteltua myöhemmin...)
 
Täällä alkoi menkat eilen eli mulle saa päivittää kp2/30-34 yk12

Olin pari viikkoa sitten verikokeissa, joihin gyne mut lähetti. Arvot olivat normaalit. Mies oli tänään antamassa spermanäytteen, joten mielenkiinnolla odotetaan tuloksia siittiöiden määrästä ja kunnosta.

En oikein tiedä mitä ajatella. En usko, että vauvaa saadaan luomuna. Toisaalta on ihan epätodellinen olo, että kohta on kulunut vuosi, eikä mitään ole tapahtunut. Kävikö meille oikeesti näin?!

Lennis kuulostaa hurjalta noi sun olot! Tsemppiä!

Mustikk4 me taidetaan olla melko samassa tilanteessa. Toivotaan, että kun vuosi nyt tulee täyteen ja saadaan lähete, niin päästään toivottuun tilaan. Eihän tässä auta kuin odottaa ja olla malttavainen, vaikka ei yhtään huvittaisi.
 
Täällä tuli kp 1 ja kierto vol. 1000. Samalla tuli mitta täyteen tätä tuloksetonta tuhertamista ja soitin samantien (miettimättä se enempää) lääkäriin ja nyt mulla on aika joulukuulle, jos sais lähetteen. Alunperin mun piti soittaa jo kesän jälkeen, mutta luulin vähän laihduttavani syksyn aikana, niin päätin siirtää alkuvuoteen.

Mustikk4
milloin sulla on se lääkäri? Sun ajanvaraus sai muhun vauhtia, että otin itsekin härkää sarvista ja jätän nyt kaiken lääkärin haltuun. Pelkään vaan että lääkäri sanoo jotain mun painosta, kun ainakin 10 kg vois pudottaa.

Tilulilu mikäs tilanne siellä on? Näkyykö testissä jo jotain? On se hullun hommaa tuijotella niitä blankoja testejä ja itsekin otin taas askeleen lähemmäs hulluutta, kun eilen yritin tuijotella testiä taskulampun kanssa ekaa kertaa. No enpä nähnyt silti mitään, eikä ihme :ninja:.

Keinuilija tiedän tunteen, yk:t kuluu, mitään ei tapahdu... Ai säkin oot jo mennyt lääkärin puheille? Mulla on nyt mennyt se jotenkin ihan ohi. Kohta me kaikki kolmekymppiset tässä ketjussa rampataan lääkärillä ;).

Lallastiina harmi et menkat alkoi. Nyt vaan ovistestejä kehiin uudessa kierrossa, niin löytyy panelointiajat helpommin eikä tule totaalikyllästymistä :D.

PikkuPöllö se on paha, kun tulee kunnon riiita oviksen aikoihin, niin sitä vaan yrittää saada velvollisuudet hoidettua, vaikka on ne täällä jäänyt väliin joskus sen takia...

Lennis jopa oli hurjat sivuvaikutukset. Toivottavasti jo helpottanut kokonaan!

Kicumisu kylläpä on törkeää juttua appiukoltasi. Paras olisi vaan iskeä takaisin, jos vaan keksit hyvän tavan.
 
Hyvä tietää Millimolli, et en oo ainut näitten sivuvaikutusten kanssa. Taidan yrittää sitkuttaa näillä myt tän viikon, iha en oo päässy tänää pönttöä halaileen mut oloa on ollut. Soitan ens kiertoon ne terot kun en haluais et on menkat ens viikon risteilyllä.

Pahoittelut Lallastiina ja Keinuilija uudesta kierrosta! Se on vaan niin :poop:

Hienoa et moni on saanut vertaistukea ja tsemppiä hoitoihin hakeutumisessa! Voihan se Danniella olla,et painolla ei oiskaan mitään merkitystä siun tapauksessa raskaaksi tuloon. Katsotaan mitä lääkäri sanoo :)

Täällä siis edelleen podetaan huonoa oloa. Nippailee myös alavatsaa jo parina päivänä. Ei tiiä onko sekin nyt noista primoluteista.
Ens viikolla odotettu pikkujouluristeily,jee! Jotain mitä odottaa :p
 
Mulle voisi päivittää KP 2, yk tuhat (16) :eek:
Itseasiassa ei edes juurikaan harmita kun tiesin ettei kiertoa tullut hyödynnettyä ja osasin kuukautisia odottaa.. Nyt kun lääkäriaika on varattuna niin sekin varmasti pitää mielialan ylhäällä. Päästään lääkärin puheille jo joulukuun alussa, olisin kuvitellut että menee pidempään, en toki valita :)

Kicumisu Voi helkutti kun ihmiset on niin ajattelemattomia.. Meillä kans äiti pari viikkoa sitten täräytti että voisitte tekin alkaa hommailee pikkuhiljaa niitä lapsia :mad: Niin ottaa aivoon ja tulee hirveen paha mieli noista kommenteista..

Tilulilu No onpa perseestä toi kun joutuu maksamaan pieleen menneistä hoidoista jälkikäteen.. Käännetään veistä oikein haavassa (n) Toi on niin totta mitä Lenniskin sanoi, että voisi nähdä vaikka tähtikuviota jos se tarkottaisi raskautta :ROFLMAO:

Mustikk4 ja Keinuilija Samoja ajatuksia kun teilläkin, kävikö meillä nyt todella niin että hoitoihin joudutaan.. Mutta toisaalta hyvä että kuitenkin nyt varmaan saadaan apuja asiaan (y)

Pikkupöllö Mulla oli kans tossa muutama viikko niin pahaa vaihetta ettei edes viitsinyt muille kertoa ketutuksestakaan :oops:

Lennis Apua mitä sivuoireita!

Daniella Hyvä että tilasit ajan(y) Mulla ainakin jo ajan tilaaminen toi fiilistä paremmaksi. Mua kyllä kans harmittaa toi painoasia, kun tosiaan olen vetänyt kesästä +5 kiloa :notworthy: ja alkupainokin oli lievän ylipainon puolella niin varmaan tulee sanomista...
 
Viimeksi muokattu:
Olen jotenkin tottunut appiukkoni huonoihin kommentteihin asiaan kun asiaan. Yleensä sanon takaisin pahastikin. Nyt vaan osui arkaan ja ajankohtaiseen asiaan. Menin lukkoon. Jatkossa täräytän täydeltä laidalta. :LOL::ROFLMAO: äitini ei utele,taitaa jo olla riittävästi lapsenlapsia..:LOL:

Hyvä te jotka olette hoitoihin hakeutuneet. Stemppiä kaikille. Niin monta nimeä etten muista kaikkia. :ROFLMAO::rolleyes:
mä bongasin ovulaation keskiviikolle oireiden perusteella. :whistle: ja hyödynnetty on..:whistle:
Lallastiina: asialla on monta nimeä. Mm.se panelointi, peittojen heiluttelu. Tarkka-ammunta jne. :LOL::LOL:
 
Mua toi panelointi jaksaa naurattaa! Opin sen tältä foorumilta ja varmasti käytän jatkossakin. :LOL: En kyllä kestä sanaa pupuilu. Englanninkielisillä foorumeilla usein näkee myös sanan baby dance. Kukin toki tavallaan mutta nuo kaksi särähtävät erityisesti korvaan. :confused:
 
20.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lallastiina..........34v......kp 2/27................yk 2............luomu
Keinuilija............31v......kp 3/30-34..........yk 12..........luomu
BlackCat............29v......kp 3/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 5/26-29..........yk 12.........luomu
Millimolli85.......30v......kp 10/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 11/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 18/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 18/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 23/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 26/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 29/27..............yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty! Valituksia otetaan vastaan :D (Höhö, päivämäärä on ainaki pielessä :LOL: --> muoks) BlackCat, sulla oli jo ennestään yk 16. Oliko aiemmin väärin? Eipä tuolla nyt kyllä väliä oo, mut sano jos jotain on väärin :unsure:

Kovin moni taas päätyi uudelle kierrokselle.. :( :poop: Pahoittelut teille kaikille! Pitäis ehkä vaa lopettaa yrityskertojen laskeminen ja keskittyä sen hetkiseen kieroon. Ei ahdistaisi niin paljon o_O Mut tää on just näitä "lopeta stressaaminen" -tyylisiä juttuja - niin helppo sanoa, NIIN vaikea toteuttaa.. Tsemppiä!!

Ja tosiaan hieno, kuinka niin moni otti härkää sarvista ja varasi sen lääkäriajan! (y) Tietenki ois aina kivempi onnistua luomuna (ja vielähän sekin on mahdollista), mut on hyvä uskaltaa pyytää apua jos joku asia yhtään huolettaa. Apu voi löytyä samantien ja tuloksia tulla yhtä nopeasti! :)

Lenniksellä hurjat sivuvaikutukset!! :eek: Helpottaako jo? Primolutia en ookaan koskaan käyttänyt - mihin aikaan kierrosta sitä siis syödään? Onks se niinku Terolutitkin, että oviksesta (tai kp15) eteenpäin vai miten? Hurjalta kuulostaa kuitenki, ei ehkä hirveesti tee mieli niitä nauttia jos tuollaisia oloja saa :eek:

..täällä samat kuluneet viivalasit päässä edelleen. Eilen ehdin jo innostua, kun ovistestiin tuli ihan selvä viiva! Raskaustestissä se sama vanha "viivalasiviiva". No mut se ovistestin hailura oli tän aamuisessa enää muisto vain.. Puolitin jo Lugesteron-annoksenkin ja lopetan sen varmasti tänään. Huomenna siis DPO14 ja se on se virallinen testipäivä. Mut ei tässä kyllä toiveita enää elätellä, tänään tuli jo tuhruakin! o_O Ja oireita ei niin minkäänlaisia.. Se nännikipukin, joka kesti yhteensä 2 viikkoa, loppui just silloin kun sen ois 'pitänyt' vaa voimistua! (Jostain syystä oon päättäny, että tuun tunnistamaan raskauden kipeistä nänneistä/rinnoista :ROFLMAO:)
 
Blackcat mietinki et mis luuraat sillon ku mustakaan ei kuulunu..vissiin omassa v*****ksen kehässä niinku ruukaan omaa oloani kuvailla :ROFLMAO:
Menkkoja ei oo vieläkään kuulunu. Uskon et huomenna alkaa. 2päivää edellisiä myöhässä mut eilen aamulla täys nega.
Tilulilu jos sun tuhru muuttuu menkoiksi ja mulla alkas huomenna niin oltas taas samoissa päivissä. En jaksa uskoa tärppiin ku niin jomottaa menkkamaisesti eikä muita oireita oo. Oon aamusin laukkonu vessassa enempi mut sen oon pannu edellisen illan juomisen piikkiin. Ja pierut :D oon pannu huonon ruokavalion piikkiin. Vois tietty huomenna testata mut kun en yhtään usko tärppiin ku ei ollu ovistuntemuksiakaan vaik tarkka-ammuntaa v*****ksen kehässä harrastettiinkin kunnolla :LOL:
Tosi hyvä et niin moni otti härkää sarvista ja soitti lääkärille (y)
Tiikeriankka ennemmin minäkin paneloin ku pupuilen. Ihan karvat nousee pystyyn siitä sanasta:eek:
En millään haluais lopettaa tätä kirjoitusta mut ku ei oo asiaa. Katoin äsken Toisenlaiset äidit. Ihania vauvoja synty.. Kirjoittakaa äkkiä jotain et on taas mulla iltaluettavaa.
 

Yhteistyössä