3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Voi kurjuus Mustikk4... :( Oon tosi pahoillani. Ei siihen totu, tiedän. Tai itse en ainakaan. Sit vielä tuo flunssa siihen päälle, niin kurjuus on maksimoitu. Yritähän jaksella siellä!

Mulla myös flunssa, ei mikään voittajaolo.. :confused:

Heii, Lallastiinalla ilmeisesti tänään hääpäivä: Onnea!! :love:

Kicumisulle ja BlackCatille pahoittelut siitä vanhasta tutusta negasta.. :(

Ainiin ja Mustikk4 kirjoitteli myös tuosta, että tän kaiken jälkeen osaa ottaa muut paremmin huomioon raskausasioista puhuttaessa. Totta, en uskaltaisi tietyssä seurassa raskaudestani sen kummemmin jutella, jos joukossa on mukana lapsettomia. Koskaan ei voi tietää mitä tunteita muilla on.. Vaikka olisi sinkkujakin, voihan sinkullakin ollia hirveä lapsen kaipuu! Ei siinä paljon kannattaisi omalla onnellaan mässäillä..

Oon myös miettiny, et mulla ei tulis mieleenkään kysyä keneltäkään, että "eikös olisi jo aika teidänkin tehdä niitä lapsia". Siis mulle tuollainen olis ihan no-no. Kuulostaa hirveän törpöltä! Mut toisaalta ymmärrän kyllä, että ihmiset jotka on raskautuneet aina pyhästä hengestä eikä lähipiirissäkään ole ollut ongelmia, eivät toki osaa edes ajatella että tuolla voisi jotenkin loukata. Sinäänsä nuo mun/meidän korvaan törpöltä kuulostavat kommentit on ihan viattomia, eikä niistä kuuluisi hermostua. Mutta kun se osuu meillä asian kanssa painineilla niiiiiiiin herkkään kohtaan..
 
Mulle saa päivittää tälle päivälle 2/25-28, yk:n kohdalle vois laittaa ya 2014 ettei masenna kerrat niin paljoa :poop:

Mustik4lle pahoittelut negasta (n)

Eipä tässä nyt oikean muuta...

Eiku niin noista ihmisten kommenteista! Äitini kysyi n.puoli vuotta sitten yhdestä kaveristani jolla on 3.v. lapsi että "eivät ne sitten toista meinaa hommata" tai jotain yhtä typerää. Vastasin, että ne hommasivat tuota ensimmäistäkin 4 vuotta ja onnistuivat koeputkihedelmöityksellä, että eivätpä he niin vaan niitä hommaa... Äiti oli järkyttyneen näköinen ja sanoi "ai en mä tiennytkään.." Sanoin sillon että niin etpä tiennyt ja siksi ei kannata tollasia udella keneltäkään kun koskaan ei voi tietää.. Eipä mennyt ihan tajuntaan niin kuin toivoin, kun on se senkin jälleen meille vihjannut että lapsen teko kannattais alottaa.. grrr! :devil:
 
Pahoittelut negasta mustikk4 ja blackcat uudesta kierrosta :(

Mä olen vastannut kaikkiin vauvakyselyihin vaan et ei se oo aina niin helppoa. Se on riittänyt. Kyl muutamat tietääkin ja oon yllättynyt kuinka moni tietävä on kertonut omista vaikeuksistaan samalla saralla. Mitä kuunnellu tuttuja niin vaikeus on melkeen yleisempää kuin helppous!
Kirpaseehan se kun jossain facessa aina vähintään yksi on raskaana ja monella vauvaperheen onnellisia julkasuja. Tulee aika tyhjä olo jo nykyään kun niitä katselee.

Luulen et jäi ovis tulematta. En ainakaan sitä bongannut. Jos ens kiertoon varais paremman tikkukasan...
 
Taitaa kaikkien piinailijoiden testit näyttää negaa tai olla uusi kierto aluillaan... masentavaa :notworthy:. Ehkä tätä masentavaa fiilistä nostatti myös käynti tuolla kolmekymppisten odottajien ketjussa lukemassa, ei siis tosiaan olisi kannattanut.

Täällä ajatukset pyörii miehen tulevassa simppatestissä meillä molemmilla. Mulla on tosin levollinen mieli sen suhteen, vaikka voihan sieltä tulla esille vaikka mitä. Lueskelin tänään myös hoitoketjuja, lapsettomuusblogeja ym ja huomasin, että monilla oli otettu ekojen testien yhteydessä jo lh, FSH, progesteroni ym. Onko teillä muilla otettu? Tai mitä teiltä otettiin? Mulla otettiin vaan jotain ihan perujuttuja, kuten hemoglobiini (o_O) kilppari ja prolaktiini. Ja klamydia.

Olo on edelleen ihan maansa myyneellä ja musta tuntuu, ettei musta oo enää luomuilijaksi. Mä niin haluaisin päästä lääkäriin ja saada selville, että mistä kiikastaa. Niin kuin te muutkin lääkäriä odottavat. Ens viikolla olisi oviksen aika. Muutama tikku on jäljellä ja uusia piti jo tilata, mutta tuli noi paukkupakkaset :mad:. En vaan usko että ne testit säilyisi käyttökelpoisina, jos ne on koko päivän postilaatikossa -25 astetta. Pitää siis tikuttaa noilla säästeliäästi.

Että ei mulla mitään järkevää sanottavaa taaskaan ollut, kunhan vellon täällä näissä ajatuksissa. Mietin jo viitsinkö edes lähettää näin masentavaa viestiä. Viime kuukausi meni hyvin ajatusten suhteen, kun pidettiin taukoa...
 
11.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Mustikk4............28v......kp 1/26-29..........yk 14.........luomu
BlackCat............30v......kp 3/25-28..........ya 2014.........luomu
Kicumisu............31v......kp 10/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 18/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 22/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 26/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 27/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 27/25-28..........yk 8...........terolut


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Kiitti kaikille! :love: Täällä alkoi kanssa uusi kierto tänään. Eipä tässä taas löydy oikein muuta sanottavaa, niin kuin Blackcatkin tuossa totesi. :(Sairaalan käyntiin on aikaa reilut 3 viikkoa, toivottavasti se menis nopeesti. Vaikka toisaalta mulla on nyt viime aikoina tullut sellainen ihan totaali kyllästyminen koko tähän juttuun, ettei jaksaisi edes mennä koko tutkimuksiin. :eek: Mikä on kyllä tosi kummallista, koska ajattelin ettei mulla tulis kyllä tämmösiä ajatuksia koskaan. o_O Mutta kai nämäkin asiaan kuuluu. Tietysti me sinne tutkimuksiin mennään ja pakkohan ne on läpikäydä, en mä osaisi luomustikaan enää yrittää. En jaksaisi. Surettaa vaan, että on joutunut tähän tilanteeseen. Aikalailla samoja ajatuksia, kuin sullakin Daniella.

Ilmeisesti noissa on eri käytäntöjä mitä verikokeita otetaan ennen sitä ensimmäistä käyntiä. Musta otettiin nuo samat mitä sustakin Daniella. Lääkäri sanoi, että sieltä sairaalasta määrätään sitten tarkempiin verikokeisiin. Kilpparia multa ei otettu, koska se tutkittiin multa juuri aiemmin ja tulokset oli normaalit.
 
Moikka kaikki, voisin tulla kevyesti takaisin eli vaikka taustalle.

Ehdin kirjoittaa yhden viestin kesällä (olin Mirassa tms.) ja silloin oli yk1 mutta jättäydyin vain pois, kun aloin yht äkkiä kärsimään alavatsa- ja selkäkivuista, joita ei ennen ollut. Endometrioosiepäily lätkähti ja siitä seurasi joka kuukausi pahenevat kivut, kunnes todettiin että mun on mentävä leikkaukseen.

Eipä ole siis plussaa näkynyt, enkä ole yllättynyt, vaikkakin aina pettynyt. Viime kuussa yrityskin oli jäissä kipujen vuoksi, että taustailu voisi olla hyvä juttu, kun jotain vertaishommaa kuitenkin kaipaan.

Kävi niin "onnekkaasti", että laparoskopia voi olla jo ensi kuun alussa.
Onkin, jos raskaustesti näyttää negaa/kierto ei veny. En tiennyt leikkausajasta, kun harrastettiin seksiä, joten onhan tässä kai mahdollisuus plussaan (vaikken siihen enää usko). Leikkaus, jonka lopputulosta en tiedä yhtään, jännittää...

Käsittämätön "tuuri", että endo iskee, kun pääsen vihdoin ja viimein yrittämään raskautta (enkä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ennen yritystä).

Taustalle siis ja perehdyn tässä teidän juttuihin, niitä sitten kommentoiden :)
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. :poop:

Suurin osa ketjun aktiiveista taitaa odottaa hoitoihin pääsemistä, mikä on ikävää. Tai helpotuskin.
Tohon kyselyihin lapsien teon aloittamisesta ym. Nykyään vastaan että totta tosiaan aloitettu on ja kovasti harjoiteltu sekä yritetty....aika moni menee hiljaiseksi tai kysyy oliko leikkiä. :LOL::ROFLMAO:

Omanapa: ekan kerran nähty kaksi viivaa tikussa..tosin toinen tosi haalea ja piruvie oli ovulaatiotesti. :LOL:Tikutan siis ekaa kertaa tässä kierrossa. Edellinen kierto heitteli, piti aloittaa ajoissa. Onneksi tilasin vain 42 liuskaa näin aluksi. :ROFLMAO::ROFLMAO: uittelu jatkukoon...
 
Pahoittelut uutee kiertoon menneille!

Mulla kans kp3 ja yk9 alkoi.

Fiilikset ihan ok, koska tää kuukausi duunailtiin vaan silloin kun huvitti. Ja ei huvittanu montaa kertaa

Palaan koneella kirjoittamaan myöhemmin. Nyt töitä kohti!
 
Kirjoitan, vaikken ole vielä virallisesti hyväksytty tänne ;)

Olen todella pahoillani kaikkien negoista yms. ja nyt sitten vaan toivon, että kaikilla onnistaa viimeistään hoidoissa (jos niihin lähtee) ja tietysti mahdollisimman pian. Käsittämätöntä, että ketjusta niin montaa kohtasi ongelma/ongelmat raskautta yrittäessä (n) Väärältä tuntuu.

Rinnat kipeät, kuten joka kuukausi ovulaation jälkeen, joten kierto ei veny ja laparoskopia odottaa. Olen kauhuissani ja tyyliin rukoilen plussaa testiin, koska se olis paras tilanne (eikä tarvitsisi leikatakaan).
Veikkaan kuitenkin, että testi tulee olemaan nega, jos tarvitsee edes testata.

Hyvää keskiviikkoa kaikille ja jaksamista, kohta v-loppu (y)
 
Pahoittelut uudesta kierrosta mustikk4, blackcat ja millimolli85.

Täällä vielä piinaillaan... Eilen ja edellispäivänä tuli ihan vähän tuhrua, tänään ei vielä mitään, ja viimeiset muutama päivä on välillä tuntunut jotain lievää menkkamaista jomotusta alavatsassa. Aiemmin muistan sellaista olleen ehkä vain kerran tai pari ennen menkkoja, vaikka tää tuntuu taas muka vähän erilaiselta. Mutta eiköhän tässä kohta hanat aukea...
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp19 (jos laskin oikein:)) ja testi näyttää niiiin plussaa ainakin omasta mielestä että tänään on pakko peiton heilua;) ja sitten alkaa se pitkääkin pidempi piina ja odotus. Joka ei sovi ihmiselle joka haluaa kaikenhetinyt...
Miten teillä muilla,jos ja kun raskautuu niin haluatteko tietää vauvan sukupuolen?
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Sekopuolinen tervetuloa takaisin. Toivottavasti nyt tärppäis niin välttäisit operaation!

Vauvan sukupuolesta... kyllä mä sen haluisin tietää. Ensisijaisesti toivon tyttöä, joten pojan sattuessa tarvitsisin hetken sopeutua ajatukseen :D
Ja varmana sopeutuisinkin!

Otin nyt sen askeleen minkä moni muukin. Varasin ajan lääkärille. Ens viikon perjantaina alkaa mun osalta selvittely missä mättää. Olen tyytyväinen et lopulta sain aikaiseksi. En tiedä miksi otti niin kauan.

Saahan sitä silti toivoa että asiat ratkeisi itsestään :)
 
Tervehdys! Olen tässä miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että minut voi poistaa listoilta ja laittaa vaikka taustailemaan. Meillä tuli simppatesteistä sen vertaa huonoja uutisia, että luomuihmettä on turha odotella, lottovoitto olis varmaan yhtä todennäköinen :unsure: Meillä on kanssa lähete nyt vetämässä, joten nyt ei voi kuin odotella :(
En - ihme kyllä, ole heittänyt pyyhettä kehään, vissiin koeputkihoidolla on ihan ok mahkut saada raskaus alkamaan. En vaan näe järkeä piinailla täällä kun tulosta ei kuitenkaan tule. Seurailen ihan varmasti teidän kuulumisia, saatan kommentoidakin ja viimeistään lääkärikäyntien jälkeen tuun kertomaan kuulumiset ja toivottavasti taas piinailen listoilla teidän kanssa... Tai itseasiassa toivottavasti nähdään odottavien puolella, se olis se paras vaihtoehto :)

Hyvä Miu84 että uskalsit lähteä tutkimuksiin. Nyt ainakin kun oma tilanne selvis tuli sellainen tietyllä tavalla helpottunut olo, on syy miks ei oo tärpänny.. Toki jälkiviisaus nostaa myös päätään, herää ajatus miks ei menty jo aiemmin tutkituttamaan itseämme...
 
15.1

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Millimolli85.........30v......kp 6/25-28..........yk 9...........terolut
Mustikk4............28v......kp 5/26-29..........yk 14.........luomu
Kicumisu............31v......kp 14/25-29........yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 26/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 26/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 30/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 31/30-34.........yk 13..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Tervetuloa takaisin Sekopuolinen. Lisäsin sut taustailijoihin. :) Kävipä sulla ikävästi, kun endo tässä vaiheessa puhkesi. Toivotaan parasta, et jospa pääsisit nyt välttämään vielä sen leikkauksen. Eihän sitä kuitenkaan ikinä tiedä. ;) Jos nyt kuitenkin leikkaukseen joudut niin varmaan sen jälkeen voitte saada lähetettä hoitoihin?Jos haluatte miehesi kanssa mennä.

Kicumisu tuo on kyl hyvin sanottu noille lastenteosta kyselijöille. :LOL: Hienoa kun tuli kumminkin kaksi viivaa tikkuun, vaikka ovistesti vain olikin. :) Onnea tikutteluihin. ;)

Kiitos Lallastiina! :) Miten sulla kävi, alkoiko uusi kierto?

Minmar83:lle tsemppiä piinailuun. :) Varmasti meidän tulee sukupuoli kyllä kysyttyä sitten, kun viimein vauva meille suodaan. En usko, että malttaisin olla kysymättä sitä, mies voisi ehkä malttaa, mutta minä kyllä en. :ROFLMAO: Olishan se tosi hauska yllätys kuulla vasta synnytyksessä jos vaan pystyisi olemaan kysymättä. :)

Hyvä, kun varasit ajan Miu84! Kertoilehan sitten miten teillä asiat etenee. Se kyllä helpottaa, kun tietää, et asialle tehdään jotain.

Blackcat, tosi ikävää kuulla, että saitte niin ikäviä uutisia. :( Hyvä, kun et heittänyt kirvestä kaivoon kuitenkaan. Toivotaan, että saisitte ajan pian ja tuu kertoileen kuulumisia sitten. Hyvä ettet täältä kuitenkaan häviä kokonaan. Sovitaan niin, että odottavien puolella tavataan. Kyllä meidän aika vielä tulee, niin on pakko uskoa! :love::)

Täällä alkaa menkat luojan kiitos loppumaan. :LOL: Kyllä tuntuu niin pimeen säkin sisässä elämiseltä tuo menkkojen aika aina. Huh. :ninja:
 
Harmi kaikille taas uusista kierroista ja BlackCatille erityisesti voimia!

Käytiin eilen ultrassa, siellä syke sytkytti reippaasti ja alkio vastasi viikkoja. :love: Kaikki hyvin siis ja nyt vain yritystä onnelliseen odotukseen, koska ei voi enää itse vaikuttaa mihinkään.

Siirryn tuonne odottajien puolelle.
Kaikille toivon jaksamista tämän projektin kohdalla! Ja kuten nähty, voi olla ettei toivoa anneta ja hyvin käy kuitenkin :barefoot:

Lennis ja Pirkka 7+0
 
Tänne saa päivittää kp1 / yk4.

Jos tässä nyt joskus tärppää, niin en haluaisi tietää sukupuolta ennakkoon. En tykkää yhtään tästä nykyajan vaaleansini-vaaleanpunavouhotuksesta tai hempeilystä yleensäkään, ja jos nyt ylipäätään pääsen esim. lastenhuoneen väreistä päättämään (vuokra-asunnossa vähän vaikeaa...), niin laittaisin jotain neutraalia mutta iloisen värikästä. Joskus vitsailen miehelle että aion sitten pukea jälkikasvuni johonkin Batman-paitaan ja vaaleanpunaiseen tutuun, olipa se kumpaa sukupuolta hyvänsä. Tai sitten ihan vain kyseljöiden kiusaksi pistää just sen "kielletyn" värisen potkarin.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Lennis, että syke kuului. Onnellista odotusta sulle! :love:

Miu84, hyvä kun sait varattua ajan :). Varasitko kunnalliselta vai yksityiseltä? Ainakin sait tosi nopeesti sen. Mulla oli yli 3 vkon jono ennen ekaa vapaata aikaa kunnallisella.

BlackCat, voi ei noista tuloksista. Miten sun mies otti ne? Täällä odotellaan yhä miehen tulosta ja aika hermona hän on ollut koko ajan, vaikka olen yrittänyt asiallisesti rauhoitella. En hirveesti uskalla jauhaa asiaa, ettei hermostu enempää, vaikka mä olen suht ok asian suhteen, että tuli mikä tulos tahansa. Noin mäkin ajattelen, et jos on jotain eloa miehen tuotoksessa, niin sitten vaan rankempiin hoitoihin. Tsemppiä teille! Ja tule päivittämään kuulumisia tänne!

Taisi olla myös jotain puhetta mahdollisen lapsen sukupuolesta. Mulle on aivan sama kumpi tulee, kunhan olisi terve, mutta haluaisin tietää kumpaa sukupuolta on, että voisi varautua sopivin varustein. En tykkää perinteisestä väripolitiikasta, mutten mitenkään haluaisi provosoidakaan. Luultavasti melko neutraalit värit.

Täällä eletään toista yrityksetöntä kiertoa perään... Miehen testi sotki tän kierron, mut samapa tuo. On näitä kiertoja jyystetty jo niin kauan, ettei tauko tunnu missään :whistle:. Ens kierrossa sit jatketaan, toivottavasti.
 
Mullekin on ihan sama kumpi tulisi kunhan on terve:) mutta oon niin malttamaton että haluaisin periaatteessa tietää kumpi olisi,mutta oon päättänyt että ei selvitetä etukäteen. Miehelle ei oo väliä tiedetäänkö mutta mä saan kuulemma päättää Ja joitain neutraalin värisiä vaatteita kaapin perällä jo on odottamassa.

Nytkin oon kuin tulisilla hiilillä kun keskiviikkona oli ovis ja jonkin verran touhuiltu. Nyt on parina päivänä ollu tuntemuksia joita en mielestäni ennen ole tuntenut oviksen jälkeen. Jonkin verran varma olo että nyt tärppäsi,Todennäköisesti kohta tullaan niin kovaa rytinällä alas pilvilinnoista ja kaikki alkaa alusta:(
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Blackcat
lähetän paljon tsemppiä. Muille myös.

Tosiaan vasta leikkauksen jälkeen tiedän ns. missään mennään. Jos anatomia OK, saadaan paikkoja putsailtua ja torvet auki, yleensä neuvo on yrittää luomusti maksimissaan 6 kk ja sitten hoitoihin. Jos käy esim. niin, että paikat täysin tukossa, ei saada putsattua, niin vaikeimmat hoidot kutsuu suoraan. Mies varmaan tutkituttaa itseään sitten, kun on kuultu laparon "tulos".

Tänään ollut huono mieliala, pelkään kipuja etukäteen ja surkea olo, kun tuntuu ettei seksillä lapsia saada. Noh, jos jotain hyötyä pitää sietämättömistä kivuista etsiä, niin en pelkää enää synnytystä yhtään, jota ennen kammosin, vaikkei kokemusta olekaan.

Huonoa oloa lisäsi se, että pitkän miettimisen päätteeksi kerroin endosta/lapsiasiasta ystävälle, enkä saanut mitään vastausta. Kyseli, kerroin, hiljaisuus. Ymmärrän, että voi olla vaikea sanoa mitään mutta tuli todella typerä olo.

Minmar83 toivotaan, että nyt olisi sinun vuoro.
Lallastiina pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.
Mustikk4 kaikki usko tuleviin viikkoihin (y)
Danniella tsemppiä odotteluun.
Miu yksi askel otettu, toivottavasti asiat etenee pian.

Jos jonkun unohdin tässä romaanissa, niin (y)
 
Moikka!

Mulle saa päivittää kp1/28-33 yk14

Meillä tosiaan aika Tyksiin 4.2 ja siellä sit kuullaan miten edetään. En tiedä mitä ajatella. Jotenkin toivoin, että olisi luomusti tärpännyt ja pelottaa mikä meissä on vikana. Tuntuu, että kyseessä ei voi olla mikään pikku "vika", koska bongaan ovulaation ja miehestä ei löytynyt vikaa. Olen ajatellut käydä vyöhyketerapeutin luona. Onko jollain kokemusta vyöhyketerapiasta? Olen lukenut, että vyöhyketerapia on auttanut lapsettomuuteen joillakin pareilla.

Miu84 tsemppiä sullekin. On tää kyllä kuukaudesta toiseen melko raastavaa. Onneksi jo parin päivän päästä yleensä fiilis on hieman parempi.

Blackcat kurjia uutisia olette saaneet. Hienoa, ettet kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon! Ainakin nyt tiedätte, missä tarvitsette apua ja lääkärit tietävät kyllä mitä tehdä. Tule kertomaan kuulumisia, kun tiedät miten hommat etenee. Tsemppiä!

Lennis ihanaa! <3

Tervetuloa uudet kirjoittelijat!
 
17.1

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84................31v......kp 1/28.............ya 11/2013......luomu
Keinuilija............31v......kp 1/28-33.........yk 14..........luomu
Lallastiina..........34v......kp 2/27...............yk 4............luomu
Mustikk4............28v......kp 7/26-29..........yk 14.........luomu
Millimolli85.........30v......kp 8/25-28..........yk 9...........terolut
Kicumisu............31v......kp 16/25-29........yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 28/27-34........yk 7...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu, Blackcat, Sekopuolinen

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Kaikille uuteen kiertoon nousuneille tsemppiä niihin ikäviin päiviin! Se on ihan totta, että onneksi muutaman päivän päästä helpottaa vähän. :)

Keinuilija, me ollaan sitten aikalailla samanlaisessa tilanteessa, kun mä oon myös oviksen bongannut ja mies on tutkittu ja kaikki pitäis olla kunnossa. Ei vaan silti ole tärpännyt. Meillä on samana päivänä ensimmäinen käynti tutkimuksiin. Samoja ajatuksia on muutenkin sulla. Mä kävin viime kesällä muutamia kertoja vyöhiksessä ja silloin mun terapeutti sanoi, että silloin ei voi käydä vyöhyketerapiassa jos joutuu hoitoihin. Niitä ei voi samaan aikaan tehdä kuulemma, kun se vyöhyketerapia voi kumota niiden lääkkeiden vaikutust. Jotenkin niin se oli muistaakseni: Jos menet niin kysy siitä sun terapeutilta.

Eilen kuulin taas yhdet raskausuutiset, ei noihin uutisiinkaan kyllä koskaan totu. :unsure::( Miehen kanssa sovittiin eilen, että aletaan säästämään lomamatkaan rahaa, jos loppuvuonna lähdettäisiin ulkomaille. Onpahan ainakin jotakin piristystä ja odotettavaa tässä surkeudessa. :LOL::D
 

Yhteistyössä