*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Huh, ihan kaameeta kun ajattelee et ihanaa kun ei oo ainoa jolla on vaikeuksia saaha sitä lasta. Kaikille sen ilon kuitenkin soisi...
Daniela, Merope, Iitukka ja Viljonkka, on tää kovaa. Liian kovaa välillä :(
Meinaa usko loppua aika ajoin. Alkaa jo ajatteleen et on se lapsi sellanen ylellisyys mitä ei itselle saa. Vaikka kuinka toivoisi.

Miksi pelkään mennä tutkimuksiin? Tuntuu et ne kai antaa jonkun lopullisen tuomion, ei sulle...

Tarttis taas löytää se innostus... Mistä se löytyy?

aarghh!
 
Miu,kannustan tutkimuksiin :) Ainahan voi löytyä jokin pikku syy,joka on helpoi paikata.
Itse lähdin ehkä liiankin rinta rottingilla. Olin varma,että kyllä näillä hoidoilla vauva saadaan. Pettymyshän on ollut aivan valtava. Vaikka meillekin sanottiin,että luomustikin pitäisi onnistua.
Tuohon 11vuoteen mahtuu tietysti puolison vaihtuminenkin. Kaikki tämä kävi liian raskaaksi,minulle. Moni sanoi erosta,että onneksi teillä ei ole lapsia. Luulempa ettei eroa olisi tullut,jos olisi niitä lapsia siunaantunut.
Eli opetuksena teille kaikille pidempään yrittäneille,että antakaa aikaa myös toisillenne ja pitäkää huolta toisistanne ettei se lapsen saaminen mene kaiken edelle :)
 
Iitukka81 Voi mahoton on se kyllä pitkä aika tuo 11vuotta ja niinku miu84 sanoi ihan ylellisyys saada lapsi. Kovasti voimia sinne ja kaikille muille pitkään yrittäneille :love:

Tilulilu Oot tainnu hommata sen vihkon siihen läppärin viereen kun noin tarkoin ja henk.kohtasesti osasit kaikille vastata :D Mulla sitä vielä ei ole joten olen jo unohtanut kaikki aiemmin luetut ja ajatellut kommentit kaikille muille :LOL: Siis muistan mutten kuitenkaan muista niin että voiin nimellä kommentoida :ROFLMAO:
Pahh! mitään plussaa saanu tikkuun..ovulaatiolaskuri sanoo et huomenna muka mut nega se oli aamulla. Katotaan taas mitä aamulla näyttää. Taitaa loppua ne tikut ennen kp18-19 :confused:tai no sinne kp18 riittää....:whistle:
 
Tilulilu: Me oltiin yhdessä inssissä ennen kesälomia. Siihen mentiin clomeilla ja munarakkula jäi pieneksi. Kesä mentiin yksityisellä. Koitettiin menopur, mut sit vaihdettiin puregoniin, jota olen nyt pistellyt. Lisänä disperin ja kortisoni ja pregnyl. Jatkettiin siis ovulaation induktiolla, kun kaikki näytti hyvältä, eikä aika oikein riittäis muuhun.

Ootpas ollut reipas pistelijä!

Vilijonkka: ihana kuulla susta <3 ja hurjasti tsemppiä!

Olikoos joku muu ku jtn kyseli.. hmm..
 
6.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis………….…...30v…....kp 4/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 4/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 9/27................ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 12/29...............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 15/27...............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 16/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 17/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 19/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 21/30-34..........yk 11..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 21/25-28..........yk 6...........terolut
Kicumisu............31v......kp 21/26...............yk 3...........luomu
Emilno...............32v......kp 28/28-30..........yk 1...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Tänne on paljon tullut tekstiä. :) Oon kyllä käynyt lukemassa, mutta en oo kirjoitellut, kun ei oikein ole mitään uutta ja tuntuu ettei ole mitään hyvää sanottavaa ylipäätään muutenkaan, niin oon pitäny leipä läpeni ummessa hetken. :LOL: Multa kanssa puuttuu nyt se vihko täältä, et muistaisin vastata kaikille. :LOL: Oon miettinytkin Daniella et mitähän sulle kuuluu, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia ja samoin kaikki muutkin taustailijat, vaikka harmillistahan se on, ettei ole kellään iloisia uutisia kertoa.

On: Viimesen viikon ajan on ollut tyypillisiä ovis nippailuja ja mahan juilimisia, mitä yleensä aina ovulaation aikoihin mulla on. Tikutin muutamana päivänä, kunnes kyllästyin. Eikä mitään tullut tikkuihin. Oksensin eilen aamulla, tuli yhtäkkiä huono olo. :eek:o_OJoka meni ohi, kun söin aamupalan. Jos olisi kierto pitemmällä olisi vähän ihmettelemistä, mutta tässä vaiheessa kiertoa oli varmasti ihan jotain muuta. :LOL: Paneloitu on ja nyt sitten taas piinaillaan. Kyllä menee niin saman kaavan mukaan nämä kierrot nykyään. Samaa odottelua, yrittämistä ja jännäämistä ja pettymistä.
 
Uskomatonta mutta kaippa se pitää alkaa uskomaan, että kyllä se toinenki viiva siihen tikkuun tänä aamuna ilmaantui :love: Vähän tahtoo olla pyörällä päästä nyt :LOL: Pitää varmaan vielä digitestillä myöhemmin varmistella. Onhan tässä nyt toki ollut tuntemuksia jos jonkinlaisia viimeiset lähes pari viikkoa, mutta jotenkin niitä on pistänyt ainakin osin sen piikkiin, että kroppa on vielä vaan niin sekaisin. Ja onhan se ollut, mutta eri asiasta kuin itse ensin aattelin.:) Tämmöinen lauantain aloitus tällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: miu84
Kun keskiviikkoaamuna kirjoittelin tänne, ettei paljon kiinnosta lapsenteko, niin sen jälkeen ovistestissä viiva vahveni ja torstaina kp 16 testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli. Jee, ovis! (y) Ainakin nyt mulla oli niin selkeät ja vahvat oppikirjamaiset oireet, että ei tarvinut arvuutella ja ovistestiplussa tuli odottamatta ja ajoissa. Taas nousi odotukset huonojen, venyneiden kiertojen jälkeen (vaikka eihän se tarkoita mitään mun kohdalla)...

Iitukka81 Olen miettinyt monesti meidänkin parisuhteen kohtaloa, että mitä jos lasta ei tule ja jäädään kahdestaan, niin pysytäänkö yhdessä vai hajottaako se meidät. Mitä me saadaan tilalle, ettei jää tyhjiötä? Lisäksi, kun suvussa on niin paljon lapsia ja me ilman niitä, niin miten jaksetaan suvun juhlat ym kokoontumiset tulevaisuudessa, kun nytkin jo tekee välillä tiukkaa? Saako kysyä, miten te pariskuntana olette sopeutuneet pitkään yritykseen ja lapsettomuuteen (jos ylläriplussaa ei tule)? Oletteko jo ns. sinut asian kanssa?

Merope ja Tilulilu, lähes yhtä pitkä yritys meillä kaikilla ja te olette hoidoissa, mutta mä elän edelleen "sitten kun mennään tutkimuksiin" -vaihetta. Oletko Merope hoidoissa myös julkisella? Sain sen kuvan asiasta. Sanottiinko sulle mitään siitä? Ihan kuin Tilulilu olisi miettinyt samaa, mutta että se ei onnistu samanaikaisesti.

Miu84 Sama pelko myös täällä, että jos selviää, että me ei voidakaan saada lasta. Sekin viivästyttää hoitoon hakeutumista, vaikka sillä tavoinhan tää tietämättömyyden piina loppuisi.

Mustikk4 Olen lukenut, että oviksen oireena voi olla pahoinvointi, oisko tuo ollut sitä? Osuiko oviksen tietämille?

Vilijonkka_ Kertoile vaan kuulumisia täälläkin, jos ehdit/jaksat. Eiköhän kaikilta tähän ketjuun eksyviltä katoa ne vaaleanpunaiset unelmat vauvanteon helppoudesta jo täällä olevien tekstien perusteella. Ja viimeistään siinä vaiheessa, kun täällä pyöriii pidempään...

Huomenna on isänpäivä ja toivottavasti mahdollisimman monen perheessä meistä sitä vietetään ensi vuonna juhlien myös omaa puolisoa isänä :love:.

Lisäys: Onnea Emilno! Teillä onkin sitten ensi vuonna erilainen isänpäivä :).
 
Onnea Emilnolle! :)

Daniella, saattoi olla oviksen tietämillä just tuo paha olo. Oiskohan sitten johtunut siitä. Mähän oon ollut teini-ikäisestä asti herkästi pahoinvoiva aamuisin, mutta harvoin kuitenkaan ihan oksennan. Ei oo yhtään tavatonta, että kuvottaa herätessä ja on sellainen, et tuleekohan ylös vai ei.

Tilulilulle piti kommentoida, että kiva, kun ultrassa oli hyviä uutisia ja munasolut kasvaneet. (y)
 
Emilnolle paljon onnea! :)

Toivotaan, että tulee paljon lisää plussia vielä loppuvuodesta! Eikös me niin päätetä naiset, että tästä alkaa oikea plussa-aalto? :)

Itse otin tässä kierrossa käyttöön greippimehun, en tiedä liekö tuosta apua, mutta moni tuntuu niin uskovan, joten testataan. Tuskin siitä haittaakaan on.
 
Onpa täällä hiljaista! Kaikilla taitaa rullata normaaliin tapaan, niin ei ole mitään päiviteltävää.

Katselin noita mun menneitä kiertoja ja ovisplussia kahdelta vuodelta (mä hullu merkkaan kaikki ylös) ja niistä voisi jo tehdä jonkun hienon taulukon miten ne on vaihdelleet koko ajan. :ROFLMAO: Ja nyt kun listasin ne paperille, niin mun kierrot tuntuu venyneen muutamalla päivällä verrattuna viime vuoden vaihteluihin. Vaihteluhan on ollut muutenkin suurta 27-39. Onkohan tuolla jotain merkitystä raskautumattomuuteen?

Nyt on dpo 4 ja ainakaan tässä kuussa ei oo ollut menkkakramppeja ennen ovista tai heti sen jälkeen, niin kuin joskus venyneessä kierrossa. Olen kallistunut siihen, että limakalvo alkaa rapistumaan tms kun kp:t paukkuu yli 20 ja ne johtuu siitä. Eli ei mitään raskauteen viittaavaa niin kuin joskus luulin :LOL:.

Jaksamisia kaikille näihin harmaisiin marraskuun päiviin ja toivotaan pian pakkasta ja lunta!
 
Hohhoijaa :) Hiljaista on juu. Oon kyllä lueskellut juttujanne, mut nyt vasta maltan kirjoitella.. Kohta alkaa taas juttua tulemaan kun piinailu alkaa! :LOL: Nyt menossa siis DPO3 eikä mitään raportoitavaa. Nännit on kipeät, niinku tässä vaiheessa mulla 'kuuluukin'. Nyt se kipu kyllä alkoi jo pari päivää ennen ovista - yritän järkeillä sen niin, että tuli megaovis :LOL:
En osaa oikein vielä sanoa, elänkö nyt siinä tärppiuskossa vai en. Jotenki melkein ahdistaa, et kohta on taas ne päivät jolloin kaikki pyörii niiden läpivalaistuiden negatestien ympärillä! Jospa jättäis testailun sinne DPO14:ään? Nooooooot... :D

Merope: Kiitti kertauksesta! :) Onks teillä kuitenki suunnitelmissa jatkaa niitä inssejä vielä?

Mites PikkuPöllön oviksen metsästys päättyi? :) Löytyikö se sieltä?

Onnea Emilno! :love: Sehän kävikin sitte nopeasti! :LOL:

Mustikk4: Millähän DPO:lla suunnilleen menet? Että mennäänköhän suunnilleen samoissa? Oot kyl ehkä edellä :LOL:

Danniella: Onnea oviksesta! :) Tuohan oiski hyvä, että tunnistaisi sen niistä oireista. Vois jättää parhaimmassa tapauksessa ne ovistikuttelut tekemättä. Oo onnellinen kun tunnet ne oireet! (y) Mulla muuten oli nyt ekan kerran ne kuukautiskrampit silloin ovispäivänä ja sen jälkeen!

Oon myös miettinyt tuota suhteen kestävyyttä lapsettomuuden vuoksi. Meillä ei onneksi(?) koskaan lapsen hankinta oo ollut se ykkösprioriteetti, joten voisin kuvitella, ettei lapsettomuustuomio meidän suhdetta kaataisi. Tositosi pahalta se varmasti tuntuisi, mut uskon että onnistuttaisiin kyllä hyväksymään asia ja elämään ns. täyttä elämää kahdestaan. Sekin vähän helpottaa, että mies on meistä se vähemmän vauvakuumeinen. En siis osaa pelätä sitä, että hän jättäisi minut siksi etten voi antaa hänelle lasta (jos siis joskus selviää, että munasoluissa on vikaa). Eihän näitä asioita tietenkään voi ennustaa, mut tällä hetkellä oon tosi luottavaiden meidän avioliiton suhteen.

Pari viikkoa sitten muuten mainitsin siitä ystäväpariskunnasta, jonka epäilen kärsivän lapsettomuudesta mutten oo vielä päässyt puheille tän rouvashenkilön kanssa. Eilen saatiin sitten kuulla, että hän on raskaana reilun kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Eli oikeassa olin! Olivat jossain hoidoissakin. Tuntui jotenkin tosi hyvältä heidän puolestaan, mutta tuli myös titenkin se tuttu 'huono olo'. Toisaalta, jos hekin onnistuivat näin pitkällä yrittämisellä, miksei mekin vielä.. o_O

Infinity: Jeesjees, yritetään tässä hypätä sinne plussa-aaltoon mukaan! :LOL:
 
10.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Lennis................30v......kp 8/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 8/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 13/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 16/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 19/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 20/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 21/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 23/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 25/30-34..........yk 11..........luomu
Millimolli85.......30v......kp 25/25-28..........yk 6...........terolut
Kicumisu............31v......kp 25/26...............yk 3...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.10.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Mulle voi laittaa kp 1 /25-26 yk 4
uuteen yritykseen vähänkö ottaa päähän. Mut tosin jo osasin oottaakin ettei tärpännyt.
mä oon sulatellut appiukkoni möläytyksiä muutaman päivän. Olipa mukava isänpäivä. o_O(n) niistä paremmalla ajalla.
 
Tilulilu, mä en yhtään tiedä mikä dpo mulla on, koska en tikutellut kunnolla koko kiertoa enkä nyt osaa oikein sanoa, minä päivänä se mahakipu oli selvintä toisella puolella vatsaa. Noihin raskausuutisiin on kyllä helpompi suhtautua, kun kuulee, että on yritystä pitempään takana. Niin typerää, kun se toisaalta onkin. Minulla kanssa sukulaisnainen oli laittanut facebookkiin ensimmäisen kuvan, jossa näkyi raskausvatsa, Piilotin samantein koko kuvan uutisvirrasta. :LOL:

Kicumisulle tsemppiä noihin kurjiin päiviin.

Vietetään ystävien kanssa perjantaina pikkujouluja, aion vähän juoda ja ihan hyvällä omalla tunnolla. Olen viimeksi juonut alkoholia kuukausi sitten viime kierrossa. Teen testin varmuuden vuoksi aamulla, silloin on kuitenkin kp24 niin voihan silloin jo haamu tulla, jos olisi tärpännyt. Vaikka en kyllä usko.

Miehen äidin kanssa juteltiin tänään ja kerroin, että alkaa yritystä tulla kohta vuosi täyteen. Kerroin miehen hyvästä simppanäytteen tuloksestakin. Hän mietti, että oliskohan se vain täältä kiinni ja osoitti ohiomoaan. Toisaalta ymmärrän miksi ihmiset vetävät sen stressi-kortin esiin tai vähättelevät tilannetta "kyllä se sieltä vielä tulee, kun on oikea aika", ehkä he sillä ajattelevat, että mulle tulisi parempi mieli. Toisaalta eihän sekään kivalta tuntuisi, jos ihmiset aivan kauhistelisivat, että "voi kun on hirveä tilanne" jne. No, mikään sanominenhan ei oikeesti auta mitään. Mua turhauttaa silti, kun ihmiset jauhavat tuosta stressistä. Tulee sellainen olo itselle, että ihan kun se olisi minun vika, että meillä ei ole siksi tärpännyt, kun stressaan. En vaan voi sille mitään, että murehdin ja stressaan asiaa. Lopettaisin kyllä jos voisin. Tässä huomaa kyllä myös sen, että ne joilla lapset on tulleet "tosta noin vaan", eivät ymmärrä ettei sitä stressaamista niin vain lopeteta tai "antakaa vaan olla ja lopettakaa yrittäminen". "Niin se meidän kummin kaiman naapurikin tuli sitten raskaaksi, kun lopettivat yrittämisen!" Niinpä niin. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä Mustikk4 tuon stressikortin vetämisestä.Kyllä se vika on ihan jossain muussa kuin stressissä usein,valitettavasti.Joskus ei vaan ajoitus osu kohdilleen ja joskus vika on jossain oikeesti.

Pahoittelut Kicumisulle uudesta yrityskierrosta. Piinaillaan Tilulilun kanssa :)

Kun katsoo tuota listaa,niin näyttää siltä et yleisimmin ihmiset plussaa yk 2-4. Eli loput voi vaan toivoa sormet ja varpaat ristissä et jos joskus tärppää. Aika masentavaa.
Täällä menkat sentään loppu ajallaan, eikä tiputtelua tässä kierrossa! Lottovoitto.
Itse ollu aika hiljakseen,kun ei tässä kropassa tapahdu mitään. Kuukaus vielä reilusti ennen hoitoja. Tuntuu et aika ei kulu. Mut sit on jo kohta joulu. Kamala ajatella kuinka tää aika menee.
 
Tilulilu: mun käsitys on, että insseillä jatketaan, vaikka gyne kyllä jotenkin mainitsi, että seuraavaksi ivf. Tää gyne siis on aiemmin tehnyt yhteistyötä julkisen kanssa, joten julkinen oli ihan ok tän kans. Tänään oli paha päivä. Sanoin miehellekki et itkin koko matkan töihin. Enkä silti saanut lohdutusta. Blaah.
 
Ehkä mä hyppään vielä tännekin. Elikkäs terve vaan! Ollaan täällä ihan noviiseina liikkeellä, mutta olen syömishäiriötaustan (nyt asiat siis ok (y)) vuoksi vähän jo henkisesti varautunut siihen, että helppoa ei tule olemaan! Olen 30v., nyt menossa yk2 ja kp26/30-40? Luomuna myös mennään ja lisänä foolihappoiset multivitamiinit ja siveyspuutabletit noin niinkuin kokeilumielessä.:whistle:
 
Heippa taas.

Mielenkiinnolla luen teidän jo pidempään yrittäneiden juttuja, toivottavasti kullekin tulee ajallaan se plussa! Itse en ole hoitoja tms. harkinnut jos luomuna ei onnistu, mutta voihan se mieli sen suhteen muuttua.

Täällä meneillään 1. yk:n kp 23/27 ja arvaus-dpo 15. Tissit on tavalliseen tapaan vähän muhkeammat, muttei kovin herkät/kipeät. Mielenkiintoista on, että tavanomaista tiputtelua, joka yleensä alkaa 6-9 pvää ennen menkkoja, ei ainakaan vielä näy. Alavatsa tuntuu... no, ei varsinaisesti kipeältä mutta "joltakin" koko ajan, mitään vihlaisuja ei ole tuntunut paitsi viime viikolla yhtenä iltana, valkovuoto on vähäistä.
Tässä siis odotellaan sunnuntaista menkkojen alkua tai tuhruttelun alkamista...
 
Joo.. en ees aloita tosta stressijutusta. Muutenkin ärsyttää kaikki kommentointi, puoleen tai toiseen. Kivalta tuntuu, jos joku kuuntelee ja ei liikaa vaan neuvo!

Tilulilu: paljasta jo! Miten aina muistat niin hyvin kommentoinnin? Onko sulla vihko? ;)
Ja tsemppiä piinailuun sulle ja Lennikselle ja tiikeriankalle ja Lallastiinalle ja kaikille!

Tervetuloa tiikeriankka! :)

Mulle vois merkata yk7, kp1. En tiiä miten toi väri vaihdetaan tässä kännykällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiikeriankka
Mulla masentaa. Tänään oli töissäkin niin paska fiilis. Tunsin menkkajomotuksen ja nielin itkufiilistä koko päivän. Esimieskin kysyi, et onko kaikki hyvin.
Ja menkathan ne sieltä ryöpsähti. Pitää nyt sit tän terolutin jälkeen kuulemma pitää kk taukoa.

Onko muilla terolutia kokeilleilla pidetty taukoa? Ja miksi? Ei mulla tuu kiertoa ilman niitä! Blaah. Meen shoppailemaan ja yritän koota itteni, harmitukseni ja työstressin ja keksiä iloisia asioita. Onneks viikonloppuna on ihan tosi kivaa ohjelmaa :)

Kivaa viikkoa kaikille! Yritän ryhdistäytyä kirjoittelussa kans.
 
Mustikk4: Joo vaikea oikeesti sanoa, miten haluaisi lapsettomuusuutisiin reagoitavan. Kun en halua kuulla, että "kyllä se siitä", enkä "voi teitä raukkoja" tms. :D Et mitä siihen sitte enää oikein väliin jää.. Ehkä nuo neuvot, mut niitä en tosiaankaan halua kuulla :LOL: Siis noita stressijuttuja ym... Stressittömyys my ass..

Mut ihana, että teillä on anopin kanssa noin hyvät välit ja voitte asiasta puhua! :love: On mullakin ko. henkilön kanssa hyvät välit, mut ei meidän keskustelut koskaan noin syvällisiksi oo menneet.. Kun nyt saisin ensin avattua tän asian suhteen sanaisen arkkuni omille vanhemmilleni. En oo vaan pystynyt :eek:

Lennis: Niinpä. Plussanneiden lista on aika rankkaa katseltavaa noiden yrityskertojen osalta. Mut kuten oon ennenki pähkäillyt, se johtuu vaan siitä, et monet innostuu palstailemaan yrityksen alussa, mut kyllästyy nopeasti. Me jotkut vanhat jyyrät täällä vaan jatketaan :D Luvatkaa kaikki, että vaikka palstailuinto joskus yrityksen venyessä hiipuu, tulkaa silti kertomaan mahdollinen raskautumisenne niin saadaan plussalista realistisemmaksi! :)(y)

Ja hienoa Lennis et tiputtelut jäi puuttumaan! :) Niin ne kierrot voi olla aina erilaisia..

Merope: Hienoa jos yksityisen ja julkisen yhteistyö toimii! Toihan oiskin just se optimitilanne. Enkä ymmärrä miten se voi olla ongelma?! Ollaan kuitenki koko ajan pois julkisen puolen ruuhkista. Pitäis olla heille vain hyvä juttu..?
Mulla ei vielä oo kokemusta ku yksityisestä, mut kovasti tuo lääkäri jo antoi neuvoja kuinka kannattaa eri asioissa toimia jotta julkinen puoli ei torppaa minua samantien ku sinne ehkä joskus pääsen :D
Olisitteko itse jo valmiit siihen IVF:ään vai haluaisitteko vielä paukuttaa inssejä?
Toivottavasti sulla on ollut nyt parempia päiviä :)

Kicumisulle pahoittelut menkoista! :(

Lallastiinallahan on oireita jos jonkinlaisia! :LOL: Mut jos sulla tosiaaan on tänään DPO16, niin suosittelen raskaustestiä.. Menkkojen kun pitäis alkaa siinä DPO14! Joskus jo aiemminkin, mut ei ehkä hirveen paljo myöhemmin kuitenkaan? Testiääääää! :)

Millimolli85: Voi p**keleen menkat :(:poop: Kyllä se mieliala siitä taas kohenee, vaikkei tällä hetkellä siltä tuntuiskaan! Shop 'til you drop! (y)
Ei oo vihkoa täällä! :ROFLMAO::ROFLMAO: Skrollailen vaa tässä kirjoituksen lomassa ylös alas ;) Joskus jos on paljo tekstiä, joutuu valitettavasti avaamaan myös toisen välilehden josta luen edellistä sivua. Melkoista kikkailua o_O

Mulla oli Terolutit viime vuonna ja söin niitä muistaakseni ainakin 4kk putkeen. En kyllä oo ihan satavarma. Tauko kuullostaa tutulta, mut en tiedä mihin sen mielessäni yhdistän..

Tiikeriankalle tervetuloa! Hyvä että oot kunnossa ja ilmeisesti kiertokin on käynnistynyt kun on jo yk2 menossa :) Voiko se syömishäiriötausta vaikuttaa muutenkin kuin niin, että kuukautiset jää pois?
Laitan sinutkin nyt sen kummemmin kysymättä listoille, kun annoit kiltisti kaikki tietosi :LOL:

Oma napa. No ei mitään muuta kuin se, että ahdistaa tää oma heikkous tuon herkuttelun suhteen :mad: Oon täälläkin jo pariin otteeseen kertonut, kuinka aloitan uuden elämän ja nyt lähtee ne takaisin hiipineet kilot jnejne. No katsokaas kun niitä kiloja on tullut vain lisää ja tästä ei tuu yhtään mitään! :cry: Tänään taas menin kauppaan salaattiostoksille kiloista ahdistuneena. Ja kas, salaatin lisäksi ostin keksipaketin!! Oon ihan toivoton... Pitäis kokeilla jotain hypnoosia varmaan seuraavaksi.
Ja melkein eniten ahdistaa se, että jos nyt raskautuisi (joopajoo), olisi kiva että se lähtöpaino olis se mahdollisimman alhainen. Eli se mikä mulla oli vielä vuosi sitten :cry: Nyt jos tähän tulee vielä 15 raskauskiloa lisää niin huhhuh..
Nojoo, nää on näitä ahdistuspäiviä. Mut jotenkin pitäis päästä tästä herkkuongelmasta eroon :(
 
11.11.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Millimolli85.......30v......kp 1/25-28..........yk 7...........terolut
Kicumisu............31v......kp 2/25-26...........yk 4...........luomu
Lennis................30v......kp 9/25................yk 10..........luomu
Infinity...............36v......kp 9/25-29...........yk 3...........luomu
Miu84................31v......kp 14/27..............ya 11/2013....luomu
Tilulilu...............34v......kp 17/29..............yk 20..........mp+pr+l
PikkuPöllö..........32v......kp 20/27..............yk 5...........luomu
BlackCat............29v......kp 21/24-28..........yk 16.........luomu
Mustikk4............28v......kp 22/26-29..........yk 11.........luomu
Lallastiina..........34v......kp 24/27................yk 1............luomu
Keinuilija............31v......kp 26/30-34..........yk 11..........luomu
Tiikeriankka........30v.....kp 27/30-40..........yk 2...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.10.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä