Hakutulokset

  1. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    nuttille sain laitettua viestiä, jos toimis paremmin :-)
  2. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voimia menetyksen kohdanneille <3 Mä itse yrjösin toiselta rv 30 asti, ekalta loppui puoliväliin, nyt ei mitään. Migreenin pidin js sillon kesti normaalia pidempään toi pöntön halailu.. Yritin vastatakin pecanpie?
  3. U

    Onnistuu :-). o.manninen@luukku.com sinne voi laittaa, kiitos <3

    Onnistuu :-). o.manninen@luukku.com sinne voi laittaa, kiitos <3
  4. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Pecanpie en saa laitettua viestiä, laitako mulle eka?
  5. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Meillä oli joskus vuosia sit kun esikoista odotin, kaverilta lainassa. Angelsound merkkinen ja kyllä sillä ihan kuului :-)
  6. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    kuusamalle pistin viestiä tuosta face ryhmästä :-)
  7. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voimia epätietoisuuden tai vuotojen kanssa tahkoaville sekä menetyksen kohdanneille, onpa vähän liian pitkä rimpsu teitä :heart: Mä voisin taas muistutella, meillä täällä kotona kaksivuotias "keskenmeno" verta ja isoja hyytymiä tuli holinalla ja niin vaan sujui kaikki hyvin loppuun asti :-)...
  8. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    s4nna :heart: Mä kävin tänään ekan neuvolan, 7.8. Ois ultra :-) ei oikein mitään ihmeitä, perus mittaukset ja verikokeita ja nippu papereita :-) Mulle vois muokata laskettuaika hyppäs pari päivää eteenpäin eli 11.3. U-H ja Yrmy 6+0
  9. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    eveneve täällä bingo, lähes oireeton raskaus !! Aiemmilta oon yrjönny jo näillä viikoilla ihan huoletta !!! alppis kaksoset ? Tervetuloa uudet <3 Unto-Helmiina ja Yrmy 6+2 (ehkä)
  10. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Moikka vaan pitkästä aikaa, me oltiin kesälomareissussa niin en oo kirjotellu, lukenu kylläkin. Nyt on arkeen palattu :-) Meillä on tunnin ajomatka synnyttämään, mutta ei onneks hätää oon ollu niin hidas joka kerta et ois keritty ajaa tuo väli monta kertaa ;) Omaa napaa, olo edelleen mitä...
  11. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mukavia uutisia täällä, sykkeetkin jo <3 omia ja muiden odotellessa. millipilli voimia tiedän niin tuon tunteen, älä vaivu epätoivoon nimim. Lääkärin diagnosoima keskenmeno nukkuu seinän toisella puolella. Isoja hyytymiä ja kirkasta verta. Nyt tää maha on turvoksissa 24/7, tuskin voi...
  12. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    ...pakko oli lähettää tuo viesti noin, kun olin lukemassa 5 sivua, ja aloin vastata ettei kiikki katoa. Mulle on kans tullu tuota outoa heräilyä, tunnin välein hyppään tarkistamassa kelloa. kuusaman ajatukset kuullostaa niin tutulta. Toisaalta on siinä varmasti sitäkin ettei vielä haluais...
  13. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Taas uusia, ei kun tervetuloa minunkin puolestani ja sylintäydeltä onnea :-) Meillä allergiaa vähän vaikka mille, joten kaikenkarvaiset elukat on kiellettyjä tässä huushollissa. Vaunuista ja sisarusrattaista täällä ollu puhetta, voisin kertoa omia kokemuksiani. Meillä oli ensimmäisinä...
  14. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mä unohdinkin äsken kirjottaa yhdestä jutusta, nimestä. Aiemmin ollut jäätävää vääntöä ristiäisiin asti. Nyt kuin salaman iskusta jo näin aikaisin nimiehdotus tytölle valmiinaa :0 miten muilla tämän nimi asian kanssa edetty nyt/aiemmin? Niin ja noista vuodoista, unohdin aiemmin jo laittaa...
  15. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    kuusama mä olin kans oviksen jälkeen 100 varma tärpistä ja odottelin just kans millon voi rueta testaa ja sieltähän se nasahti :-) mimii <3 tuisku83 meillä miehellä hurja hätä tän auto asian kans, vaihtaminen kestää aina vähintään puolivuotta. Kuten sanoit vaihtoehdot vähissä. Ollaan...
  16. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tervetuloa taas uusille, hienoa kun porukka vaan lisii ! Lillityksen viestistä tulikin mieleen. Te, joilla kolme istuinta/kaukaloa autossa, millainen auto? Meillä ei nimittäin tule mahtumaan yksi selkänojallinen "koroke", selkämenosuuntaan istuin ja jalustallinen kaukalo. Kun nyt ei enää mahdu...
  17. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tervetuloa uudet :-) Itellä kans semmonen olo et la vielä vaihtuu, mutta katsellaan nyt kun se neuvola sit parin vkn päästä on. Miten ne sillon loppuraskaudesta oikein ärsytti ja nyt näin kovasti odottaa :-)
  18. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    nelHM mielestäni ei epäselvää<3 onnea! HooKoo :hug: Ite tein tänään digin: raskaana 2-3, eli nyt on varmaan uskottava. Toki vasta kahta eri merkkiä kokeiltu ;) rfsun x3 ja toi digi. Nyt ei muuta kun odotetaan neuvolaa ja vsrhaisultraa, ja tietenkin toivotaan että kaikki hyvin omassa...
  19. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    heikku88 mä oon kans niin utelias etten malta aina olla kysymättä, on tiedetty molemmista etukäteen, mut pidetty lähes omana tietonamme. Isovanhemmille kerrottu. Nytkin tekis mieli kysyä, kun tuntuu että kaikki vaatteet esim on niin joko tytöille tai pojille, tosi vähän on unisex juttuja. Ja nyt...
  20. U

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    alppis mulla oli toisen kohdalla verenvuotoa,kirkasta verta viikolla 8 ja viikolla 10 samanmoista kera ISOJEN hyytymien, keskenmenosta puhui lääkäri mutta niin vaan on keskenmeno hyvinvoiva pari vuotias :-) kyllä se vaan aina säikyttää <3 mimii mä oon uumoillu ihan samaa, onko muilla...

Yhteistyössä