Hakutulokset

  1. N

    Paljo rahaa tilillä?

    Omalla tilillä rapiat 1000e, säästötilillä jotain 7000e..miehen tilillä jotain 1200e.Mut laskut viel maksamatta, siis sähkö, vesi, kännykkälaskut, H&M:n lasku jne
  2. N

    Supistus selässä

    Jos kipu on kova tai on esim. verenvuotoa, muistathan ottaa yhteyttä neuvolaan tai synnytyssairaalaan! "Päälle jäänyt" supistus voi iittyä istukan ongelmiin.
  3. N

    kotityö -kartoitusta

    tää on ihan kamala vastaus mutta näin tää vaan meillä menee minä teen ruuat käyn kaupassa pesen pyykit siivoan talon putsaan pihan huollan auton hoidan lasten harrasukset, kamppeineen/kuljetuksineen hankin ja huollan vaatteet, tarvikkeet eloon ja oloon olen nyt vielä kotosalla, nuorin kun on...
  4. N

    kihlajaiset

    Meillä sulhon äiti järjesti kakkukahvit jonne kutsuttiin alle 10 lähintä sukulaista. Siis lähinnä vanhemmat ja miehen isovanhemmat. Myöhemmin pidettiin kihlajaisbileet kavereille. :heart: Vähän tarjoilua... pitsaa, piirakoita, sipsejä jne. Oltiin ilta meillä ja sit lähettiin yhdessä baariin.
  5. N

    Äitiyden ikäenkkoja?

    Entinen työkaverini sain pojat 51v.ja 52v. ja kaikki meni ihan hyvin. Hänellä oli ennestään 21v, 17v.kaksoset ja 8v. Itse sain iltatähteni 42- vuotiaana. kaikki meni loistavasti. Synnytys oli kyllä kivuliaampi kuin parikymppisenä, jolloin sain 3 ekaa lastani. Jaksan ihan hyvin vauvan kanssa...
  6. N

    vanhako?

    Vauvakuume on kuin ripuli....ei auta mikään muu kuin tehdä. Terveys-,elämän- ja rahatilannekin tietty vaikuttaa. Mikä ettei! Menikö sulla edelliset raskaudet hyvin ja oletko perusterve? :) Itse tein just pojan palleroisen ja kaikki meni loistavasti,melkeimpä paremmin kuin silloin" nuorena"...
  7. N

    Milloin lapsi on mielestänne erityislapsi?

    Tätä komppaan ihan täysillä,ihan oikein sanottu!! \
  8. N

    ATKINS

    \ Nyt vasta ostin monivitamiineja. Ja oikeestaan siksi, kun alkoi tulla suonenvetoja jalkoihin.
  9. N

    ATKINS

    Viikon ollut atkinssilla. 3kg lähtenyt. Laihtuu nopeaa ja nälkä ei ole, koska saa syödä aina kun on nälkä. Tulevasta en tiedä, koska nyt ollaan alku pisteessä. Tottakai sitä painoa pitää jäädä tarkkailemaan ja kiinnittää huomiota juuri niihin tyhjiin kaloreihin.
  10. N

    4v.ei söisi mitään aamulla

    Ei meilläkään pakoteta syömään, jos ei maistu. Olen sanonut, että ottaa itse leivän (ilman lisukkeita) tai sanoo, kun haluaa jugurttia tai muuta aamupalaa. Heti herättyä ei maistu, mutta tunnin kuluttua menee murot tai muu naposteltava, ei puuro. Pikkumies herää joka aamu klo 7.30, joten...
  11. N

    4v lahja

    Osta liput teatteriin tai vie johonkin kesätapahtumaan, saat olla kahden kummilapsesi kanssa ja on varmasti erilainen lahja.
  12. N

    kuukautishäiriöt

    Mulla on ongelma kuukautisten kanssa eli tulevat epäsäännöllisesti ja tämänkertainen on kestänyt puolitoista viikkoa, pitäisikö olla huolissaan? Kokemuksia tai neuvoja vastaanotetaan. :wave:
  13. N

    Mitä elämä on hoitojen lopettamisen jälkeen?

    Kuulehan nyt. Teillä on tosiaan vielä paljon aikaa :hug: . Me rampattiin hoidoissa neljä vuotta kunnes vihdoin plussattiin. Välillä pidettiin reilun vuoden verran taukoakin, kun multa meinasi pää levitä, IVF/ICSI hoito oli sekä fyysisesti että henkisesti sen verran rankka kokemus. Itseasiassa...
  14. N

    ....

    \ Näin ikävästi meilläkin :p
  15. N

    Henkistä väkivaltaa

    Kurkkaa tänne http://groups.msn.com/EntisetAlistetut/general.msnw Jaksamista ap:lle :wave:
  16. N

    seksi parisuhteessa

    Niin, lisäys vain: "Silloinen mies meni vaihtoon"-asiaan. Vaihto ei mitenkään liity tähän orgasmiin tai sen puutteeseen. Ero vain tuli ja se on taas ihan eri juttu se. :p
  17. N

    seksi parisuhteessa

    Ap:lle ja muillekin: Olen ollut samassa tilanteessa, seksi ei maistu, ei sitten millään. Kunnes ikää (tai viisautta tai ITSEKKYYTTÄ) tuli tarpeeksi ja luin jostakin "naisten lehdestä" ko. asiasta. Siellä kirjoitettiin naisen orgasmista, toiset ei saa ja toiset saa. Minä kateellisena luin koko...
  18. N

    Turvakaukalosta turvaistuimeen

    \ Jep! Toki turvaistuinten kolaritestejä ja vastaavia kannattaa vilkaista (löytyy myös netistä), mutta tärkeintä on, että valitsette omaan autoonne sopivan istuimen ja tutustutte siihen ennen ostamista kunnolla. Yleensä liikkeissä kyllä neuvotaan ja annetaan rauhassa sovitella. Jos ei...

Yhteistyössä