kihlajaiset

  • Viestiketjun aloittaja ellu 83
  • Ensimmäinen viesti
ellu 83
miten te olette viettäneet kihlajaisia?onko ollut paljon vieraita?entä ohjelmaa? mentiin isänpäivänä kihloihin ja nyt haluisin pitää jotkut juhlat.
Vinkkejä kaivataan :D
 
Onneksi olkoon! :flower:

Se on varmaan ihan kihlaparista kiinni, miten sitä juhlistaa. Me oltiin ulkomailla kahdestaan kun mies kosi. Juhlittiinkin kahdestaan. Kotiin palattua ei olla kerrottu kenellekään :D Varataan ensin hääjuhlapaikka ja kerrotaan vasta sit. On ollut ihanaa kun meillä on yhteinen salaisuus...

Joskus olen ollut jonkun sukulaisen kihlajaiskahveilla. Olivat tehneet kakkua ja naposteltavaa ja keittäneet kahvit ja teet ja kutsuivat sukulaiset käymään. Siinä sitten onniteltiin ja juhlistettiin tapausta.

Kavereitten kanssa voi varmasti pitää bileet jos haluaa.

Millaisia juhlia sitten mietit?
 
Onneksi olkoon, meilläki tuli 2 vuotta isänpäivänä kun ollaan oltu kihloissa, itse vietettii ihan perheemme kanssa, mun isän ja sisarukset sekä miehen äidin kanssa.
 
Me mentiin kesällä ulkomaanmatkalla kihloihin ja juhlistimme kihlautumista siellä ensin kahdestaan..Kotiin palatessa pidimme sukulaisille omat juhlat vanhempieni luona ja kavereille sit omat juhlat meidän omassa kodissa..Sukulaiset tykkäs juhlista kovasti ja oli mukavaa kun osa sukulaisistamme tapasi eka kertaa meidän juhlissamme..Kavereiden kanssa juhlimme myös oikein mukavissa merkeissä..Siellä kummankin kaverit sitten tapas toisiaan..Oli mukavaa järjestää juhlia ja juhlia kihlautumista sekä maha-asukkiamme läheisten kanssa =)
 
Mentiin 2004 juhannuksena kihloihin RMJ:ssä, pikkuveljeni ja bestikseni oli paikalla (nyttemmin asuvat yhdessä ovat kihloissa ja suunnittelevat häitäkin), ei isommin juhlittu.

Reilun kuukauden päästä käskettiin vanhemmat ja sisarukset kihlajaiskahville ja samalla jo lykättiinkin hääkutsukortit (8.1.2005 oli häät) kouraan ja meinattiin, että avustaa saa =)

Miehen vanhemmat järjesti kotonaan meille päivällisen, minne sitten oli saapunut miehen tätiä ja serkkua yms... en pitänyt tarpeellisena, mutta kivaa oli.

Aiemmin, kun olen mennyt kihloihin (v2000) niin mun vanhemmat järjesti kahvituksen ja me sillosen kanssa käskettiin kavereita illaksi....

Jokaisella on oma tyylinsä juhlia... että suunnittelemaan vaan =)

Ja onnea!!! :flower:
 
Me mentiin 2005 kihloihin, samana päivänä ku oli tuparit. Päivällä oli sukulaiset ja siinä välissä ku siivoilin ennne kavereita ni mies polvistu. :heart:
Illalla sit juhlittii kavereiden kanssa kahta asiaa, tupareita ja kihloja. :D

Soitin myös vanhemmilleni illan aikana ja kerroin.
 
Meillä sulhon äiti järjesti kakkukahvit jonne kutsuttiin alle 10 lähintä sukulaista. Siis lähinnä vanhemmat ja miehen isovanhemmat.

Myöhemmin pidettiin kihlajaisbileet kavereille. :heart:
Vähän tarjoilua... pitsaa, piirakoita, sipsejä jne. Oltiin ilta meillä ja sit lähettiin yhdessä baariin.
 

Yhteistyössä