4v lahja

Hei, vinkkejä kaipaan, mitä ostaisi 4v ikäiselle kummipojalle synttärilahjaksi? Olen kummi, eli jollaiset paineet on. Leluja vanhemmat ei toivo.
Perhe on juuri muuttanut uuteen kotiin ja poika on saanut oman huoneen. Olisiko huoneeseen jotain? Vai vaatteita?
 
Bonbonaa
Noi vaatelahjat on aikuisten mielestä kai kivoja, mutta luulen että varsinkaan poikalapsi ei oikein innostu vaatelahjasta, ehkä pojan äiti, mutta luulen että poika haluaa mielummin jotain muuta.

Huone taitaisi olla pojalle nyt huippujuttu kun on muuttanut, eli jotain kivaa voisi keksiä huoneeseen. Joku taulu jossa on poikaa kiinnostava kuva, spidermanit, ja mitä niitä nyt onkaan tätä nykyä? Seinäkello?
 
itse olen ostanut jonkun verran kirjoja ja äänisatuja.
nyt siskon tyttö täytti neljä, niin ostin hänen uuteen pyörään korin ja soittokellon. neolivat kyllä mieleiset lahjat. tähän lahjaan kyllä sain vinkkiä vanhemmilta.
itse tykkään et meidän tenaville annetaan lahjoja, joia tarvitaan. siksi on hyvä kysyä vanhemmilta.
 
Rh-neg
Meidän 4-v poika sai kesäkuussa kolmet shortsi ja t-paita setin ja ajattelin, voi ei! Mutta poikapa oli NIIIIIIIIIIN iloinen ja vaihtoi vaatteitaan 3 kertaa synttäreiden aikaan ja vieläkin on vaatimassa, että haluaa pitää vain niitä paitoja. No, se oli minullekin yllätys.

Oma huone, se on hieno juttu pojalle, joten veisin jotain sinne henk.kohtaista kuuluvaa. Karttapallo, oma lukulamppu pöydälle, yölamppu (niitähän löytyy vaikka kuinka paljon erilaisia), liitutaulu, piirustusteline + paperia + hyvät kynät tai vastaavasti vesivärit (kunnon) ja kunnon pensselit (jos on taiteilijatyyppiä), jokin mielenkiintoinen juliste......

kerro, mitä ostit ja mitä piti?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 09:09 Rh-neg kirjoitti:
Meidän 4-v poika sai kesäkuussa kolmet shortsi ja t-paita setin ja ajattelin, voi ei! Mutta poikapa oli NIIIIIIIIIIN iloinen ja vaihtoi vaatteitaan 3 kertaa synttäreiden aikaan ja vieläkin on vaatimassa, että haluaa pitää vain niitä paitoja. No, se oli minullekin yllätys.

Oma huone, se on hieno juttu pojalle, joten veisin jotain sinne henk.kohtaista kuuluvaa. Karttapallo, oma lukulamppu pöydälle, yölamppu (niitähän löytyy vaikka kuinka paljon erilaisia), liitutaulu, piirustusteline + paperia + hyvät kynät tai vastaavasti vesivärit (kunnon) ja kunnon pensselit (jos on taiteilijatyyppiä), jokin mielenkiintoinen juliste......

kerro, mitä ostit ja mitä piti?
Ostin pojalle lukulampun ja kirjan ja sitten myös pikeepaidan tyyppisen paidan, jossa spiderman.
 
Marre
Hirmu hyviä vinkkejä sait! Oisin lisännyt vielä dinosaurukset joita saa muovisina elukoina, tarroina, kirjoina yms. meillä tykätään kovasti.
Ja muut ötökkä-jutut ja esim. lintukirja on ollut kovassa käytössä.
 

Yhteistyössä