Henkistä väkivaltaa

mia
Kuulostaako tutulta :headwall: Miehen mielestä kaikki minussa on vastenmielistä, olen ruma, lihava(164cmja55kg)kolmen lapsen äiti ja vaimo. Kaikki mitä teen on mieheni mielestä väärin. Ainoa mikä olen hänen mielestäni olen hyvä äiti. Mieheni on mustasukkainen ja myös joskus väkivaltainen. Ystäviä tapaamaan ei saisi mennä, kenenkään kanssa ei saisi puhua, etenkään miesten ja hymyillä ei saa. Hänen mielestään viisi isoa korstoa voisi raiskata minut. Laittamani ruoka on yleensä syömäkelvotonta ja hän ei kuulemma pidä minusta. Olen surullinen tottakai, mutta avioero on mielessä. Auttakaa, jakakaa kokemuksiani, antakaa vinkkejä ja lohduttakaa. Itsetuntoni on nollassa.
 
Tara-Milana
Miksi sä vielä olet tuossa suhteessa, jossa mies alistaa sinua täydellisesti (siis itsetuntoasi). Miehelläsi taitaa itsellä olla huono itsetunto, on mustasukkainen ja yrittää samalla laskea sinun itsetuntoa haukkumalla sinua. Voih, kumpa voisin auttaa sinua. Mutta en tiedä mitä sanoa, kun teillä on lapsiakin. Toivon kovasti, että tilanne selviää tavalla tai toisella. Paljon voimia ja uskoa itseesi. Älä anna hänen murskata omaa minäkuvaasi.
 
Kuullostaa aivan exältäni. Ainoa keino mikä itselläni auttoi oli laittaa tavarat kasaan ja lähteä. Toipuminen suhteesta ja erosta vaati voimia ja aikaa, mutta näin jälkeenpäin ainoa asia joka harmittaa on, etten tehnyt sitä aiemmin.

Voimia sinulle mitä hyvänsä päätätkin. :flower:
 
Teresa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 14:53 NeitiNasu kirjoitti:
Hoitoon tai ero. Älä jää oottamaan ettei susta itsestäsi ole mitään enää jäljellä.
Kenen tässä pitäsi hoitoon mennä? Minun vai? Ap:n vai hänen miehensä? Sinä Neitinasu voisit mennä hoitoon ja ottaa lääkekuurin kans ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 15:22 Teresa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2004 klo 14:53 NeitiNasu kirjoitti:
Hoitoon tai ero. Älä jää oottamaan ettei susta itsestäsi ole mitään enää jäljellä.
Kenen tässä pitäsi hoitoon mennä? Minun vai? Ap:n vai hänen miehensä? Sinä Neitinasu voisit mennä hoitoon ja ottaa lääkekuurin kans ;)
Äh, taas joku joka huvin vuoksi tykkää naamaansa aukoa. Lapsellista.

Ap:n miestä tarkoitin, miksei ap:n ja miehen yhdessä: luulen että pariskuntana pariskunnan ongelmat on selvitettävä jos pariskuntana meinataan vielä jatkaa. Ei siis ehkä riitä että toinen (tässä tapauksessa mies) menee hoitoon koska todennäköisesti myös henkisen väkivallan uhriksi joutunut kaipaa ja tarvitsee apua koko vyyhdin selvittämiseksi.

Miksiköhän mun tässä hoitoon pitäisi mennä? Ja mistä päättelit että tarkoitin sinua, en edes tunne sua enkä ole sun nikiin ennen mitään huomiota kiinnittänyt. Tähänkään ketjuun et aiemmin osallistunut ennenkö nyt antamaan tärkeän ja oi niin viisaan kommenttisi josta ei mitään hyötyä ap:lle ollut. Fiksua.
 

Yhteistyössä