Hakutulokset

  1. demonsprinces

    Mies ei siivoa

    Hei! Siitä on kauhena pitkä aika kun viimeksi ketjua olen seurannut, mutta nyt oli ihan pakko tulla kertomaan terveiset :) Ihme on tapahtunut, pikkuhiljaa mies alkoi olemaan vähemmän koneella kun kerroin tunteistani (on ollut aina kovin tunteellinen ja oppi ottamaan minut huomioon tosi...
  2. demonsprinces

    Isän tehtävät perheessä?

    Aika kamala tilanne :/ Tuntuu tosiaan siltä, että miehesi ei tainnutkaan olla valmis isäksi. Meillä ei vielä lapsia ole (plussaa odotellessa), mutta kotityöt menevät aikalailla niin, että katsotaan kumpi haluaisi tehdä minkäkin työn ja jaetaan, jos minä esim. laitan pyykit, mies tiskaa, minä...
  3. demonsprinces

    Tarvittaisiin viisaampien neuvoja!

    Testi tehty tänään, negaa näytti. Nyt sitten pähkäilemään mihin muuhun oireet viittaisivat, viimeiset rahat kun meni testiin joten huono tehdä uutta tai päästä kokeisiin.
  4. demonsprinces

    Tarvittaisiin viisaampien neuvoja!

    Juu teen niin ja käyn varmaankin sitten juuri verikokeissa jos näyttää negaa koko ajan kun oireet tuntuvat tosi vahvoilta ja ne kuukautisetkin meni ja loppu... Kiitos sinulle!
  5. demonsprinces

    Tarvittaisiin viisaampien neuvoja!

    Hei, olen 19vuotias nuori, ja tarvitsisin hieman vastauksia. Voisiko olla mahdollista, että olen raskaana vaikka syön pillereitä? Minulle ilmaantui nimittäin n.viikko sitten kovasti raskausoireita, oli pahoinvointia jokaisena iltana, joskus myös aamuisin, pahoja mielialanvaihteluita USEITA...
  6. demonsprinces

    15v poika saa vauvan

    Miks nykyään kukaan ei enää osaa puhuu asiallisesti? Jos joku kysyy apua ja on hiukan pihalla siitä et mitä pitäis tehdä, ei tarvi heti mennä nokka pystyssä haukkumaan toista ja olla itse tietävinään paremmin. Mitä jos kyseinen tilanne osuisi omalle kohdalle? Mutta siis joo, toi on mun...
  7. demonsprinces

    Saksanpaimenkoirasta

    Itselläni ollut rotikka kans ja tätä nykyä sakemanni :D aivan ihana tapaus, on kyllä aika jääräpää, ei meinaa totella paitsi tiettyjä ihmisiä eli niitä, jotka touhuavat sen kanssa :D Tarvitsee tosi paljon liikuntaa ja virikkeitä ettei koko ajan juokse kämppää ympäri, aika hankala...
  8. demonsprinces

    Me jotka käsimme paniikki -ja ahistus häiriöistä

    Itse olen kärsinyt hieman molemmistä häiriöistä reilun vuoden. Minulle paikat, joissa on paljon ihmisiä aiheuttavat näitä kohtauksia enkä oikeastaan pysty olemaan tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa. Myös puhelimella soittaminen vieraille ihmisille on ahdistava ajatus ja voi laukaista...
  9. demonsprinces

    vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

    Siis suoraan sanottuna toi on ihan kamalaa. Ei vaan mahdu mun päähäni et miten joku aikuinen ihminen voi käyttäytyä noin. Ja tiiän kyllä että me naiset ollaan vaikeita ja hankalia (suurin osa), mutta että noin kauheeta! Oot kyllä ihme tyyppi kun oot jaksanu tollasta, ite en jaksais :( mutta...
  10. demonsprinces

    Neuvoja tarvitaan

    Voi olla, että on joku vanhan tyttöystävän numero unohtunut tuollaiseen muotoon sinne. Mutta ikinä ei voi olla varma, kannattaa vaan reilusti kysyä siltä poikaystävältä suoraan asiasta niin saat siihenkin varmuuden eikä tarvitse itsekseen sitä asiaa vatvoa ja huonoimmassa tapauksessa tehdä...
  11. demonsprinces

    Kiukutteleva mies, mykkäkoulu jne.

    Stressi ihan varmasti vaikuttaa asiaan aika paljon, mutta ei se silti oikeuta aikuista ihmistä viskomaan tavaroita, siinä käy vielä huonosti joku kerta kun osuu johonkin. Eikä vaan kuulosta kauhean aikuismaiselta käytökseltä...Minullakin on kaksi työtä ja opiskelen ja omat ongelmani vielä päälle...
  12. demonsprinces

    e-pilleri -> raskaana silti

    Ihan pakko nyt kysyä, että miten toi voi olla mahdollista :o koska nyt alkoi pelottaa :/ Syön Gestinyylejä ja olen aina muistanut ottaa pillerin ajallaan, kerran unohdin ensimmäisestä laatasta ottaa ajallaan ja otin seuraavana päivänä. Olen nyt meinaan parina viime päivänä huomannut että on...
  13. demonsprinces

    Olisiko kenelläkään vinkkejä tilanteeseen?

    olen 18 vuotias opiskelija, joka käy opiskelujen lisäksi suoraan koulusta töissä. Olen asunut vähän päälle kuukauden poikaystäväni kanssa, ja olen ihan lopussa. Koulua on joka päivä 8-4, siitä suoraan töihin ja kotona olen illalla 6-7 aikaan. Joka kerta kun pääsen kotiin, kämppä on kuin...
  14. demonsprinces

    Kuinka monen tytär on saanut HPV:n?

    Itse olen saanut ja pitäis vielä joku saada ens vuoden puolella kun täytin 18 ja oon siinä rokotusohjelmassa :)
  15. demonsprinces

    Mies ei siivoa

    Luin juttusi ja aloin ihmettelemään, että joku voi olla noin samassa tilanteessa :o Siis olemme juuri täyttäneet 18 syyskuussa poikaystäväni kanssa ja muutimme lokakuun alussa yhteen. Kaikki meni aluksi ihan hyvin, mutta pikkuhiljaa poikaystävä alkoi olla koneella, ei pitkiä aikoja aluksi ja se...

Yhteistyössä