Tarvittaisiin viisaampien neuvoja!

Hei, olen 19vuotias nuori, ja tarvitsisin hieman vastauksia.

Voisiko olla mahdollista, että olen raskaana vaikka syön pillereitä?
Minulle ilmaantui nimittäin n.viikko sitten kovasti raskausoireita, oli pahoinvointia jokaisena iltana, joskus myös aamuisin, pahoja mielialanvaihteluita USEITA kertoja päivässä, normaalia enemmän vessassa käymistä, vihlontaa/kirpaisuja välillä alamahassa, tuntuu että maha olisi turvonnut, kova nälkä jatkuvasti? Ja tunnetta vielä lisäsi se, että kun otin aivan pienen hörpyn kahvista, sain siitä useammaksi tunniksi aivan kamalan kuvottavan olon.

Testiä en ole tehnyt, koska kun oireet ilmaantuivat, kuukautisten alkamiseen oli vain n. tuon viikon verran. Kuukautiset alkoivat ajallaan, päivää aikaisemmin kuin yleensä, eli eilen (en ajatellut sen olevan mitään, koska niin käy minulle välillä), mutta vuoto on ollut minusta omituista. Ensin ei täsmännyt vuotomäärä, sitten yhtäkkiä tuntui tulevan aivan liikaa, sen jälkeen on ollut eilen illalla ja tänään väärän väristä.

Eniten nyt alkoi mietityttämään se, että ne ovat loppumassa jo? Alkoivat eilen, ovat tänään loppumassa, normaalisti kestävät minulla 6-7päivää.

Eli voiko olla mahdollista? Minusta kyllä. Mutta koska nyt sitten se testi kannattaisi tehdä? Odottelenko pari päivää jos kuukautiset loppuvat vai teenkö heti huomenna vai miten?

Kiitos kovasti jos jaksoit lukea ja antaa neuvoja! Ovat todella tarpeen!
 
Teetesti
Ja osta testi vaikka jo huomiseksi. Jos oireet jatkuvat ja näyttää negaa, testaile muutaman päivän jälkeen uudestaan. Jos oireet ei lähde, niin käy lääkärissä. Toki myös verikokeessa voisi käydä, josta saa varman tuloksen, jos ei halua itse testiä tehdä.

Toivottavasti tulee haluttu tulos! Tsemppiä! :)
 
Tuota
Oleelllisinta aloituksessa olisi ollut kertoa että oletko ollut yhdynnässä. Jos olet, on raskaana oleminen mahdollista, sillä ainoastaan yhdynnästä pidättäytyminen on varma ehkäisykeino.

No, näköjään jo olet negaillut. Onko sulla vielä jotain oireita ollut? Vai onko ihan normaali olo? Hankalahan se jälkikäteen selvitellä, että mikä sulla mahtoi ehkä olla joskus viikko sitten, jos nyt jo kaikki OK?
 

Yhteistyössä