15v poika saa vauvan

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"hölömö"
Käsket tappaa lapsensa? Ootko ihan idiootti tai no oot, sehän on selvä, ei sun mukulalles olis muuten noin hassusti käynytkään... Tiedoks vaan mut sulla ei ole osaa eikä arpaa siihen mitä raskaana oleva tekee vauvalleen, sori jos et sitä tiennyt.
 
Miks nykyään kukaan ei enää osaa puhuu asiallisesti? Jos joku kysyy apua ja on hiukan pihalla siitä et mitä pitäis tehdä, ei tarvi heti mennä nokka pystyssä haukkumaan toista ja olla itse tietävinään paremmin. Mitä jos kyseinen tilanne osuisi omalle kohdalle?

Mutta siis joo, toi on mun mielestä niin lapsellista ja tyhmää, jos pari ei oo huolehtinu ehkäsystä, en tietenkää tiedä et onko se pettäny vai mitä on tapahtunu. Mut sanoisin et juttelet pojan kanssa ihan rauhassa, teet oman kantasi selväksi ja otatte myös tytön keskusteluun ja tytön vanhemmat.

Eihä hyvä luoja ton ikäset voi hankkii lasta ko ei siitä tuu mitään, ei mullakaa tulis mtn vaik on raha asiat kunnossa ja töitä jne. Olen siis 18-vuotias mut en oo todellakaa kypsä äidiks eikä tosiaa 15-vuotiaat ole, ei ole rahaa, ensi se on hienoo mut sit ei enää ookaa ja vauva jää vanhemmille. Sit on vielä koulut ja kaikki, ei lapsi ikävä kyllä sovi siihen yhtälöön.

Mut tietenki tyttö tekee niin ko tekee eikä siihe kukaan voi vaikuttaa, toivon vaa et olis sen verran järkevä ettei ainakaa pitäis sitä lasta, adoptioon antaminenha on kans yks vaihtoehto.
 
no huh
ei me voida tietää että miten tämä raskaus on saanut alkunsa. tai joo pääpiirteittäin mutta jotkut raskautuu vaikka ois pillerit ja kumit, ihan aikuisenakin ja ei siitä voi kyllä kasvatusta syyttää. vaikka kyllähän se herättää epäilyjä kun sanotaan että pitäiskö lapsenlapsi tapattaa...

no mitä teinivanhemmat tarvii? tukea tukea tukea ja aina vaan tukea, oli se päätös mikä tahansa. vaikka mun henkilökohtanen mielipide on että 15-vuotias ei oo vanhemmuuteen valmis, niin mulla ei oo asian kanssa mitään tekemistä. se riippuu niin paljon lapsesta.

mitä ne ite on mieltäpuolta... sillä on väliä.
 

Yhteistyössä