Hakutulokset

  1. mamizuukkeli

    miksi vauvoja pitää "ylisyöttää"

    =)
  2. mamizuukkeli

    Imetykseen apuja..

    Mulla tuli paljon maitoa, mutta koska lapseni äidinmaitokeltainen on ollut kaksi taukoa. Viimesimmän jälkeen maito alkaa jo ehtymään, kuinka lisäilen sitä. Pumpannut olen kyllä jne, mutta silti ei oikein enää tule ja tyttö sitten vain hermostuu kun ei ruokaa niin vaan herukkaan. Nyt mammat...
  3. mamizuukkeli

    jännittää.. iiiiiik...(käynnistys)

    Ylihuomenna käynnistys jos ei nyt sitä enne sitten synny :) . Muita jotka käynnistetty? Kuinka käynnistys sujui/eteni? Entä muita ens viikolla käynnistykseen menijöitä? Eka käynnistys mulla =) , kolmas synnytys.
  4. mamizuukkeli

    Hakusessa olisi...(joululahja asiaa)

    tuo lelulehdessäkin (yhdessä niissä :D ) ollut lastenlääkäri barbie jolla kaksoset mukana jne. mutta en löydä nettikauppaa josta sen saisin enkä ole kotoa mihinkään liikkumassa. Tietääkö joku nettikauppaa josta tuo löytyy?
  5. mamizuukkeli

    kuinka monelle joululahjan ostat?

    Kauhistuin kun laskin kuinka monelle sitä lahjat tuli ostettua eli 37 ydinperheen ulkopuoliselle ihmiselle ja sitten vielä oma mies ja 3 lasta (joskin tämä yksi vielä mahassa mutta muiden lasten vuoksi ostan jotain pientä ettei ne epäile että vauva olisi ollut tuhma :xmas: la siis tässä kuussa )
  6. mamizuukkeli

    Karkki gallup:

    1. Onko teidän lapsilla karkkipäivä? mikä päivä? 2. Pitääkö se kutinsa aina,vai tapahtuuko lipsumisia usein? 3. Kuinka paljon karkkia karkkipäivänä lapsille? 4. Syötkö itse paljon karkkia? 5. Kuinka paljon teillä juodaan limsaa? 6. Ärsyttääkö jos joku tuo teille mukanaan karkkia ja antaa ne...
  7. mamizuukkeli

    Millä helpottaa tätä loppuraskauden olotilaa...kaikki yhress rutisemaan...

    Vaikein raskauteni näistä kolmesta vai tuntuuko vain siltä nyt :saint: . ..eikun oikeasti vaikein. Vähän vajaa kolme viikkoa sitten lääkäri sanoi että pian syntyy, onneksi ei syntynyt.Eikä kai vieläkään tarvis mutta olo on niin heikko jo (nyt siis rv 35+0) Kanavat olivat siis hävinneet...
  8. mamizuukkeli

    "Isokokoiset" vastasyntyneet.. pinotaan!

    Poika oli syntyessään 4950g ja 56 cm Ja mulle kun sanottiin lääkärissä että "et yli 4 kilosta synnytä sen verta pieni olet" , no niin se vain mahtuikin tulemaan =) mutta poika hämäs kaikkia ultralaitteita ja painoarvio oli 3800 :o ja päivää enne ku ultralaite näytti hieman enemmän niin...
  9. mamizuukkeli

    Mies metsällä...kellä kaikilla?

    Täällä hirvimetsällä ukkeli! Ihan tylsää yksin kotona, lapset ei kotona ja ei pysty tän vattan kanssa oikein mitään tekeen ja on niiiiiiiin tylsäää!
  10. mamizuukkeli

    Kuinka monen pixelin kamera vähintään että se on hyvä?

    siinä se kysymys tuli B)
  11. mamizuukkeli

    action man...saako niitä vielä kaupoista?

    Koitin etsiä nettikaupoista ja käytettynäkin eikä oikein tahdo löytyä? Ajattelin tuolle pojalle joulupakettiin niitä ja sitten sellasen elokuvan ku eikös siitä äijästä elokuviakin ole ainakin ollut? :xmas:
  12. mamizuukkeli

    Toisesta ketjusta napattu keskustelunaloitus: "Ihminen ei ole eläin...!!!"

    Olen aivan eri mieltä, entäs sinä. Ei ihminen täällä sen voimallisempi tai arvokkaampi ole kuin esimerkiksi apina tai koira tai kirahvi tai rotta! Se nyt vaan on totuus, loppujen lopuksi ihan samalla viivalla ollaan. Ihminen vain on se eläin joka tämän maapalon tuhosi Ihminen on vielä...
  13. mamizuukkeli

    Supistukset loppukoon, toivotaan.

    Tu nnin sisään kolme napakkaa kipeetä tullut ja aamu päivästä pari. Mutta ei vielä...rv vasta 33+5 ja nyt sitten lepoo taas vaan ja peukut pystyyn että nää taas loppuis.. eilen illalla aika lailla samanlaista... Ja multa tosiaan se synnytyskanava hävinnyt..saas nähdä :ashamed: ... Mutta...
  14. mamizuukkeli

    gallup pyykinpesusta

    Eli tuli tuosta pesukone jutusta mieleen... meillä pieni pesukone tällä hetkellä (täyttömäärä 3.5 ehkä jos ihan täyteen sen lykin niin 4 B) ) . Ja meillä 4 henkee, minä ja mies sekä lapset 3 ja 5 ja vauva tulossa eikä meillä tule kuin 1-3 koneellista viikossa pyykkiä ehkä jos joku mahtatauti...
  15. mamizuukkeli

    mistä perustavarat vauvalle, pulloja tutteja, hyvä nettikauppa...

    eli nyt kun tässä vuodelevossa olen niin vois vaikka tilata jotain pienelle ? mutta mikä ois hyvä kauppa netissä?
  16. mamizuukkeli

    Mä en uskalla sinne tays siin mennä

    eli tämä eilinen kirjotus http://kaksplus.fi/keskustelu/t1522096#m17400266 eikä olo ole parantunut mutta toi tays siin meneminen on niin ylivoimasta kun olen saanut todella tylyä kohtelua tuolla synnytysvastaantotolla, jopa sillon kun menin sinne housut veressä kun olin saanut keskenmenon niin...
  17. mamizuukkeli

    Milloin menisitte sairaalaan?..ennen aikasuuden vaara, kertokaa kokemuksia...

    Koska rv 31+4 supistukset on sitten liikaa ja koska liian vähän. Te ketkä olette käyneet ottamassa supisuksia estävää ja / tai kortisoonia niin mikä oli tilanne? Minulla siis se että kohdunkaulaa/synnytyskanavaa ei ole enää yhtään ja supistaa, mutta jos 5 on tosi kova siis se huippu ja 0...
  18. mamizuukkeli

    Kanavat hävinneet jo, kuinka kauan teillä meni synnytykseen?

    Eli kaikki oli hävinnyt, ei edes pehmennyt tai mitään vaan poissa jo :ashamed: , sekava selostus mutta väsyttää. Kohdun suu vielä kiinni, mutta lääkärin jälkeen taas supistanut sillei ettei puolta tuntia ole mennyt niin ettei supistas. Kuinka muilla? Sais tuo meidän pikkuinen pysyä vielä...
  19. mamizuukkeli

    Kolmen keskenmenon jälkeen...

    huomenna tasan rv 31 tuntuu ihan uskomattomalta :D . Jotenkin sen pelon kanssa on nyt opittu elämään ja pieni on kovin vilkas. Nyt vielä pitäs hetki pysyä kasassa ja oppia pitämään pelkonsa kurissa ja toivoa parasta. Päivän turhin, oli pakko johonkin huokaista :heart:
  20. mamizuukkeli

    Visa kortista

    op:n tili , saanko maksettua visa laskun jotenkin suoraan tuolta op:n sivuiltani vai pitääkö odottaa laskua tulevan, löydänkö siis visa tiedot tosta...piru kun en missään nähny...

Yhteistyössä