Kanavat hävinneet jo, kuinka kauan teillä meni synnytykseen?

Eli kaikki oli hävinnyt, ei edes pehmennyt tai mitään vaan poissa jo :ashamed: , sekava selostus mutta väsyttää. Kohdun suu vielä kiinni, mutta lääkärin jälkeen taas supistanut sillei ettei puolta tuntia ole mennyt niin ettei supistas.

Kuinka muilla? Sais tuo meidän pikkuinen pysyä vielä kyllä matkassa mukana ihan masussa vielä ainakin kuukauden.
 
Kiva kuulla =)
Painaa kyllä tonne häpyluuhun aika paljon, muistan kun pojasta sanottiin rv 32 että pehmenneet ovat, mutta että ei enää mitään. Ja supistanut on, ja napakoita, jopa voi sanoo että kipeitä ovat ja tämä siis kolmas lapseni.
 
mie
Millon sulla la? Mie kävin makaamassa 3pv sairaalassa supistelujen takia. Nyt siitä 2vko aikaa ja olen viikolla 34+1. Tänään totesin limatulpan irronneen aamun vessakäynnillä.. Eikö lääkäri antanu sulle mitään ohjeita ton suhteen? Käsittääkseni monet makaa tossa tilanteessa vuodelevossa..?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
31+1 on viikkoja ja tays siin pitää mennä jos ei lopu, ja ajattelin että viimestään jos jotain epämäärästä kuten limatulppaa tulee niin ottaan kortisoni piikin ja jos supsitukset ei lopu niin sen esto jutun.
Mulla ol vkot sillon 31+4, kun sairaalaan jouduin. Supisteli yöllä 10 min välein 2h. Sain estopiikkejä ja kortisonipiikit. Eilen kontrolli ja kokoarvio lapsella 2,4kg. Lääkäri sanoi, ettei enää estellä jos alkaa sieltä tulemaan. Kyllä nyt mietityttää se tulpan irtoaminenkin.. Ei taida täysaikasta tulla tästä vaavista.
Mutta toivottavasti sun supistukset tyyntyy tai jos ei..niin sairaalaan vaan!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
voi ku mekin nyt pi nnisteltäs sinne rv 34 asti ainakin. Ei tässä muuta mutta mulla ei ole oikein mitään valmiina ja nyt käytän sitten nettiä tilatakseni vaatteita sun muuta...
Niillä on siel sairaalas onneks aika hyvät konstit pitää vaavi viel masus. Mutta, jos nyt ei siellä kuitenkaan pysy..niin käsittääkseni noillakin viikoilla on jo aika hyvin asiat. Eipä ollut meilläkään silloin ja supistusten keskellä itkin sitä silloin yöllä,,kun matkasimme sairaalaan. Nytkin ois tossa pinollinen pikkuvaatetta silitettävänä ja taidan sen tänään tehdä :)
 

Yhteistyössä