Hakutulokset

  1. P

    Seksinpuute parisuhteessa

    Voisivatkohan miehet ystävällisesti kertoa näkemyksensä tilanteeseeni..? Eli, koko tämä vuosi on ollut todella hiljaista seksin suhteen, kerran korkeintaan kaksi kuukaudessa olen saanut. Tämän vielä olen kestänyt mutta nyt on mennyt kolme kuukautta siitä kun viimeksi olemme rakastelleet. Ja...
  2. P

    Spinaalipuudutus kaikkein paras!!

    Ihan pakko vastata tähän, vaikkei spinaalista olekaan kokemusta. Ekassa synnytyksessä laitettiin epiduraali ja olin sen jälkeen ihan pihalla, en tajunnut tämän maailman menosta mitään. Lisäksi tuli kauhea tärinä joka kesti monta tuntia. Ei ollu kivaa. Plus että synnytyksestä on nyt 5,5vuotta...
  3. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Onpa kyllä hyvä tietää, etten oo ainut jonka unet on kummallisia. Sitte vähän ikävämpi juttu on se että mua on ruvennu supistelemaan ihan huolella... Aiheuttaa painontunnetta alas ja limaista vuotoa liittyy myös supistuksiin. Eivät kyllä ole sinänsä kipeitä, mutta aikalailla samantuntuisia...
  4. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Huh, on ollut "mielenkiintoinen" päivä.. Leikeltiin tuossa miehen kanssa orapihlaja-aitaa nurin, tai siis minä vaan keräsin oksat maasta ja laitoin kärryyn, en siis käytännöllisesti katsoen edes rasittunut ja alle tunnin jälkeen rupesi sitten supistelemaan, oikein huolella.. eivät nyt...
  5. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Eilen oli meilläkin rakenneultra ja kaikki näytti olevan kunnossa. Sikiö vastasi viikkoja 20+4, menkoista laskettuna eilen oli 20+6 eli kaks päivää pienempi, kuten oli NT-ultrassakin, mutta LAta ei muuteta tuon vuoksi. Mutta nyt epäilen että olisi kuitenkin tyttö (mehän ei kysytty), kun miettii...
  6. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Margareta91 Yöllisiin suonenvetoihin kannattaa kokeilla magnesiumia. Kaveri kertoi sen auttavan kun odotin esikoista ja otinkin sitten aina illalla juuri ennen nukkumaan menoa, samoin kuin toista odottaessa, eipä tarvinnut kärsiä tuosta vaivasta!
  7. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Hei pitkästä aikaa taas ! Mää oon monta kertaa yrittäny kirjottaa ja sitte en ookkaan ollu kirjautuneena ja kun koitan kirjautua hävittää tekstin johonki enkä jaksa alottaa alusta... Puoliväli tuli tiistaina täyteen ja maanantaina ois rakenneultra, perjantaina taas sitte neuvolaan. Mies on...
  8. P

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Narsistikin voi itkeä, useimmiten se on tekoitkua tilanteessa kuin tilanteessa ja kuuluu osana esitykseen siitä, että olisi normaalisti tunteva ihminen. Ja ne anteeksi pyynnöt johtuvat siitä, ettei hän halua sinun lähtevän. Sekin on siis osa esitystä, osa sitä "ihanaa,rakastettavaa" persoonaa...
  9. P

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Niin, tiedän ettei lähteminen ole helppoa, mutta mitä muuta tuo on kuin toisen täydellistä alistamista jos eimitään muuta elämää saisi olla kuin koti? Samaa ne kaikki tuon tyyppiset miehet yrittävät, ja naiset myös, alistaa puolisonsa elämään heidän käsikirjoittamaansa elämää ja keksiä aina...
  10. P

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Kuulostaa tasan samalta kuin erään ystäväni (luojalle kiitos jo takana päin oleva) suhde.. Nainen ei saanut tehdä yhtään, mies oli mustasukkainen jopa työkavereista! Eikä kyse ollut siis vain mustasukkaisuudesta, vaan tuollaista samantyyppistä käytöstä, mitä kuvailet. Mies jopa raiskasi naisen...
  11. P

    Miksi olette tehneet lapsia ennen säännöllisiä tuloja/opiskeluita/ammattia?

    No oon pikkutytöstä asti aatellu että lapset on hyvä tehä nuorena. Niinpä esikoinen syntyi kun olin 20 ja ihan suunnitellusti. Toinen sitte 1,5vuoden päästä, suunnitellusti. Sitten olikin hyvä aloittaa työt kun nuorempi oli noin vuoden ikäinen. Noin 1,5vuotta sitä onnea kestikin kunnes jäin...
  12. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Onpa taas aikaa menny ettei oo muka kerenny kirjotteleen.. Lukemassa kyllä käyn useammin. Äitiyspakkausta en ota, ku on tuolla kaapissa tallessa se toppapuku ja kaks muuta vauvan toppista plus ainaki viis sellasta välikausihaalaria, muutenkin pakkauksessa suurin osa tavaroista sellasia etten...
  13. P

    Minkä ikäinen voi ulkoilla yksin? eikai jo 3v?

    Mulla on 5vuotias ja kohta 4vuotias ja ne on nyt kaks vuotta olleet keskenään omakotitalon takapihalla. Toki seuraan välillä että ovat pihassa, mutta molemmat on peloteltu niin hyväksi autotielle menosta etteivät sinne todellakaan mene.
  14. P

    raskauden aikaiset kilot ja synnytykseen kadonneet kilot :)

    Ekasta tuli 18kg ja synnärille jäi 10kg. Loput lähti noin 4kk aikana kun en muistanu syyä... Tokasta tuli 8kg ja 10kg jäi synnärille...
  15. P

    Synnytystraumaan vertaistukea?

    Tähän on nyt ihan pakko vastata. Itselläni on kaksi synnytystä takana ja kolmas odotettavissa helmikuussa. Ensimmäinen synnytys jätti hirveät traumat, lähinnä pitkän ponnistusvaiheen ja kätilöiden kohtelun vuoksi. Lapsi autettiin imukupilla ulos kun sydänäänet olivat laskeneet joka supistuksen...
  16. P

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Jopas on kai taas venähtäny kirjottelu... Noh, nyt on aikaa. Ekana osanotot kaikille surun kohdanneille!! Oon tässä miettiny että onko kellään muulla ollut raskausaikana menkkakipuja niihin aikoihin kun menkat olis jos ei ois raskaana? Mulla oli edellisessä raskaudessa ja näemmä tässäkin...
  17. P

    Pieni ikäero lapsilla ja toisen synnytyksen kesto

    Eka kesti virallisesti 26tuntia, toinen 1,5 vuotta myöhemmin virallisesti 10,5tuntia.
  18. P

    Kumman sukunimi lapselle jos ette ole naimisissa/kihloissa?

    Olin naimisissa kahden ekan lapsen isän kanssa ja silti otettiin yhteen lasten sukunimestä(itse en vaihtanut nimeä). No, isänsä nimellä nyt ovat toistaiseksi. Nykyisen kanssa ei edes asuta vielä yhdessä mutta on selvää että lapsi saa isänsä nimen ja minäkin kunhan tässä alttarille asti päästään..
  19. P

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Eipäs oo hetkeen kerenny kirjotteleen.. Alkuturvotus on kaikonnut ja paino ennallaan :) Onneksi neljä kiloa vähemmän kuin kahden aiemman kohdalla niin pysyn normaalipainoisten joukossa :D Jotta että voin hyvällä omalla tunnolla olla menemättä sokerirasituskokeeseen alkuvaiheessa...
  20. P

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kuulostaa tutulta nuo teidän mainitsemat oireet... Sellaista inhottavaa jomotusta alavatsalla ja -selässä täälläkin. Ja iltapahoinvointi on myös saapunut. Selällään eivoi enää olla pitkiä aikoja, eikä oikealla kyljellä. Tuntuu että nää kaikki -paitsi pahoinvointi- on alkaneet PALJON aiemmin kuin...

Yhteistyössä