Hakutulokset

1. P

Mitä tää on?? Ihottumaa, mut mitä...

Kokeilehan sitä kortisonikuuria ensin. Päänahkaankin on oma hydrocortison-liuos olemassa, en kyllä tiedä saako sitä ilman reseptiä. Reseptejä saa tietty jos viitsii sinne lääkäriin vaivautua :)
  2. P

Uupumustako??

Kiitos kaikille vastauksista. Luin niitä ja itkeä pillitin täällä. Jotenkin helpottavaa saada toisiltakin vahvistusta omaan ajatukseen. Taidan tosiaan ottaa heti huomenna yhteyttä lääkäriin. Tilanteeni ei kuitenkaan vielä ole aivan toivottomaksi mennyt, on paljon hyviä hetkiä ja saan pakolliset...
  3. P

Uupumustako??

Selkäkipu on selvitetty jo syksyllä, välilevynpullistuma siellä temppuilee. Onneksi ei reuma sentään. Pullistumaa pitäisi hoitaa liikunnalla, jota taas ei jaksa kun väsyttää :confused:
  4. P

Uupumustako??

Kiitos vastauksestasi! Olen tätä pyöritellyt jo jonkin aikaa mielessäni, mutta mietin aina ylireagoinko. Ehkä on kuitenki parempi vaikka sitten varmuuden vuoksi jututtaa lääkäriä kuin jäädä katselemaan miten tässä käy...
  5. P

Uupumustako??

Auttakaahan te viisaat minua, kun en itse enää tiedä missä mennään. Tilanne on siis se, että minua väsyttää aina työpäivän jälkeen niin etten jaksa tehdä iltaisin juuri mitään. Minulla on nyt yli puoli vuotta jatkunut selkäkipu, joka on jotenkuten saatu hallintaan lääkkeillä. Päivisin kipu ei...
  6. P

Otetaanpa nyt varaslähtö uuden vuoden lupauksiin!

Pitää varmaan tänäkin vuonna luvata laihduttaa se kymmenen kiloa... ei tarvi joka vuosi keksiä uusia lupauksia, kun ei koskaan toteuta niitä :LOL:
  7. P

Päiväkodissa työskentelevät, hoi!

Eipä mitään isompia mokia ole tullut. Muutaman kerran olen sekoittanut vanhemmat ja kertonut väärän lapsen kuulumisia. Puhelimeen olen vastannut väärän päiväkodin nimellä ja kerran vastasin puhelimeen sen lapsen nimellä, jonka äiti soitti. Ihan tämmöisiä hassuja pikkumokia siis :D
  8. P

Esikoulu

Riippuu kunnasta. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä oman kuntasi varhaiskasvatusjohtajaan ja kysyä sieltä ensin. Tietysti myös sieltä toisesta kunnasta pitää varmistaa, sopiiko heille. Usein ongelmia saattaa aiheuttaa kaikenlainen viranomaisten yhteistyö ja varsinkin jos tulee jotain tuen...
  9. P

tulevan poika vauvan nimi!

Nimet sekoittuu muutenkin jatkuvasti, aina huutelee lapsia väärillä nimillä. Luulisin, että vielä enemmän menee sekaisin samantyyliset nimet. Muutenhan nämä on ihan makuasioita. Itse en tykkää liian samanlaisista nimistä, mutta voivat ne silti jotenkin sointua yhteen. Meillä esimerkiksi...
  10. P

Kuuluuko tämä kulttuuriin?

Kyllä meilläkin tarjotaan aina ruokaa vieraille lapsille, paitsi jos tiedetään, etä ovat menossa kohta omaan kotiinsa syömään. Ja suoraan koulusta tuleville tietysti tarjotaan välipalaa. Hyvin harva kyllä alkaa päivällistä syömään, vissiin ujostelevat koko perheen kanssa pöytään tuloa monet...
  11. P

Joululahjaksi varhaiskasvattajalle diplomi -idea, jota saa hyödyntää

Ei ksi sitä itselleen yleensä anneta diplomeja?? Tämän pitäisi olla niin päin, että joko vanhemmat antavat diplomin hoitotädille (jolloin tuon sisältöisenä itseä ainakin suututtaisi enemmän kuin ilahduttaisi) tai sitten niin, että hoitohenkilökunta antaisi lapsille diplomin kuluneesta syksystä...
  12. P

Ystäväni halveksii ammattiani

Voisiko sille ystävälle sanoa ihan suoraan, että sinusta on ikävää kun hän puhuu noin sinun työstäsi ja että itse olet työhösi tyytyväinen ja pidät siitä. Kaikkeen työhön tarvitaan tekijöitä kuitenkin, eikä mikään työ ole huonompi toista.
  13. P

Mitä miehelle joululahjaksi

No nyt löyty oikeasti hyviä ideoita. Taidankin antaa lahjan ensi vuodelle, lapset hoitoon mummolaan ja yhdessä syömään ja sitten katsoon jääkiekkoa (y)
  14. P

Jotenki mieheni tuntien, sanoisin että hetki on aina sopiva :D
  15. P

Villasukat on ihana ajatus, mutta kun ei ole oikein lahjakkuutta tuohon kutomishommaan...
  16. P

Lasten kanssa ollaan samassa huoneessa ja appivanhemmat mukavasti siinä heti seinän takana :D
  17. P

Me mennään jouluksi anoppilaan, ei varamaan ketään häiritsisi tämmönen pieni jouluyllätys :LOL:
  18. P

Miten tämän sitten laittaisi pakettiin :oops:
  19. P

Mitä kummaa sitä voi laittaa lahjaksi, kun kaikkea joko on jo tai sitten halutaan niin kalliita asioita etten raski ostaa (esim.moottorikelkka). Mitäs muut laitatte miehillenne lahjaksi/mitä miehet haluavat lahjaksi??
  20. P

mitä tehdä.. ehdotuksia?

Eikö mies innostu, jos sinä teet selkeän aloitteen. Niin ettei jää mitään tulkinnan varaan, että halusiko se nyt vain halailla. Laitat jotain pikkutuhmaa päälle ja käyt käsiksi...

Yhteistyössä