Mitä miehelle joululahjaksi

Mitä kummaa sitä voi laittaa lahjaksi, kun kaikkea joko on jo tai sitten halutaan niin kalliita asioita etten raski ostaa (esim.moottorikelkka).

Mitäs muut laitatte miehillenne lahjaksi/mitä miehet haluavat lahjaksi??

Lasten kanssa ollaan samassa huoneessa ja appivanhemmat mukavasti siinä heti seinän takana :D
:D..nooo, sitten tuleekin lapsukaisille pikkuisen erilaisempi yokylaily, paasevatkin isovanhempien huoneeseen leireilemaan.....

No joo, etta tuommoinen astetta haastavampi tilanne sitten...siihen ei ehken kuitenkaan rusettileikki mahdu, pahus sentaan:barefoot:...no mutta sen voi tosi hyvin lanseerata sitten vaikka uudenvuodenlahjaksi (y)

• Tykkää
Reactions: puolimieli
vierailijapii
Joku sarja dvd:llä, musiikkia, lahjakortti kylpylään, kirja, liput jääkiekkomatsiin tai muuhun urheilutapahtumaan, lahjakortti risteilylle, tee itse kortti jolla saa lunastaa yhden toiveen.
Koru, lautapeli, kuntoiluväline, liput leffaan/ teatteriin, lahjakortti seksikauppaan josta saa valita jotain kivaa mitä voitte yhdessä käyttää tai valitse itse sieltä jotain pakettiin, annat sitten illalla lasten mentyä nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: puolimieli
vierailija
Aika mielikuvitukseton saa olla, jos ei omalle miehelle lahjaa keksi ja täältä kysyä vinkkejä. Eihän sen nyt mitään kauhean kallista välttämättä tarvitsekaan olla.

Joku sarja dvd:llä, musiikkia, lahjakortti kylpylään, kirja, liput jääkiekkomatsiin tai muuhun urheilutapahtumaan, lahjakortti risteilylle, tee itse kortti jolla saa lunastaa yhden toiveen.
Koru, lautapeli, kuntoiluväline, liput leffaan/ teatteriin, lahjakortti seksikauppaan josta saa valita jotain kivaa mitä voitte yhdessä käyttää tai valitse itse sieltä jotain pakettiin, annat sitten illalla lasten mentyä nukkumaan.
No nyt löyty oikeasti hyviä ideoita. Taidankin antaa lahjan ensi vuodelle, lapset hoitoon mummolaan ja yhdessä syömään ja sitten katsoon jääkiekkoa (y)

Yhteistyössä