Hakutulokset

1. P

Kuinka tärkeänä pidät uskollisuutta parisuhteessa?

Onhan se uskollisuus suhteessa tärkeimpiä asioita. En silti usko, että ainakaan heti tulisi ero, jos mies pettäisi. Vaikeahan sitä on kuvitella, miten reagoisi, kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
  2. P

kesä tulee & kammottavat vaateviritelmät myös

Tuleehan tuolla kaduilla välillä monenlaisia ilmestyksiä vastaan, mutta yleensä ihmiset pukeutuvat ihan tavallisiin vaatteisiin. Ei minua ainakaan liikuta mitä kelläkin on päällään, kunhan itse yritän näyttää siedettävältä :)
  3. P

Onko lapsesi saanut silmälasit ensimmäisillä luokilla?

Meillä tyttö sai eskarissa lasit. Ensimmäinen päivä hänellä meni itkeskellessä, mutta sitten oli jo ihan innoissaan, kun pääsi laseja valitsemaan. Kiusaamista ei ole ollut, jotkut kaverit on kyllä kyselleet, miksi hänelle on lasit laitettu. Itselläkin oli ensin hieman paha mieli lapsen...
  4. P

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Mulla ei nyt ole riittäny tarmoa tähän laihdutusryhmään, mutta olen hetken nyt näin passiivisena mukana. järjestelen ristiäisiä viikonlopuksi ja ajatukset on niissä. Noilla minun isommilla lapsilla on alkanut tulla vähän mustasukkaisuutta, joten niitä pitää nyt huomioida jatkuvasti. Tuntuu...
  5. P

Raskauden keskeytys imurilla.

Melko hullua hommaa! Eiköhän ole parempi turvautua ammattilaisten apuun tämmöisissä(kin) asioissa. En kyllä ite lähtis imurilla aborttia tekemään....
  6. P

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Heikunkeikun kaikille, olen viettäny hiljaiseloa tämän jakson alun. Ei tuntunu tulevan mitään syömisistä eikä liikkumisista. Nyt olen taas ryhdistäytyny, pitää vain jatkaa sinnikkäästi. Paino on noussu varmasti, ko en ole jaksanu viime viikolla syömisiäni miettiä. Jätin nyt sitten ensimmäisen...
  7. P

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Täällä on taas hyvä vauhti päällä. Viikonlopun kyläilyistä huolimatta ei ollu mitään radikaalia painonnousua tullu ja tänään on pidetty tosi tiukkaa linjaa. Ehkä liianki tiukkaa, ko nyt illalla on ollu koko ajan nälkä. Pitää ehkä vielä joku hedelmä syödä ennen nukkumaan menoa. Kävelylenkilläkin...

Yhteistyössä