"pulla"
Minä aion ilmoittaa huomisen tuloksen, oli mitä oli Tämä viikko mennyt jotenkin ok syömisien suhteen, mutta liikunta on ollut nollassa. No, tulos nähdään huomenna...
Mä olen miettinyt sitä kuuluisaa kaalikeittodieettiä Se kun on niin hyvää ja siitä saa helposti tehtyä kevyen version.Kaikille yhteisesti: mä ostin tänään sipulikeittoa. Sillä korvaan yhden aterian päivässä. Muuten syön kuten tähänkin asti. Sipulikeitto on mun mielestä hyvää, mutta sisältää tosi vähän kaloreita.
Hmm..tänä aamuna luku oli taas 91-alkuinen. Tuntuu aikas paljon heittelevän, varmaan normaalia?Loistavaa, F&L :flower: Onko sulla joku salainen tai vähemmän salainen haave esim. että mitä tahdot painaa ennen joulua tms.? Ja onko sulla joku ihminen, jonka tahdot yllättää sun painonlaskulla? Mä nimittäin just äsken mietin, että olisi kyllä tosi mahtavaa painaa ensi jouluna 75kg ja yllättää äitini, joka asuu toisella puolen Suomea, kun mennään käymään siellä vuoden vaihteessa. Äiti ei tiedä, että pudotan painoa, mutta on ollut huolissaan mun painonnoususta, kun meillä on lähisuvussa yksi diabetes-tapaus.