kesä tulee & kammottavat vaateviritelmät myös

• Viestiketjun aloittaja munakokkeli
  • Ensimmäinen viesti
V1eras
Onko mielessäsi ikinä käynyt että kaikki eivät pukeudu ainostaan "näyttääkseen seksikkäältä"
josko kuvailemasi vaatetus vain tuntui hyvälle päällä... ja jotkut pukeutuu jopa käytönnöllisesti olosuhteisiin nähden eikä aina tähtäimessä ole seksikkyys, kuviteltu tai todellinen :D

nipottajat hiljaa!
[ulr]http://lh4.ggpht.com/-_YJE1gkIJU4/T73CsRYdUsI/AAAAAAAAB8E/UqFA8byd5O0/s1600-h/535164_403399393011202_173570305994113_1511706_2052750027_n%25255B6%25255D.jpg[/url]

-.-.-
Nää on ihania jotka kirjottaa että "no mitäs sit saa käyttää??!".
Ihan kuin ei olisi yhtään muita vaihtoehtoja kuin leggingsit, narutoppi ja crocsit :D

Ei sitte oo kuultu esim. sortseista, hameesta, mekosta jne. Ja paidaksi varmaan voi käydä myös hihaton tai t-paita tms. Puhumattakaan kengistä, niitä vaihtoehtoja taitaa olla tuhansia.

Käyttäkää mun puolesta mitä vain tai vaikka ei mitään. Alkoi vain hymyilyttää nuo hyökkäykset ap:ta kohti =)

Olen aapeen kanssa samaa mieltä niistä narutopeista ja rintsikoista, mitään rumempaa on vaikea keksiä. En ole mikään tyylikäs itsekään (kaukana siittä) mutta osaan sentään pitää kulahtaneet tissiliivit paidan sisällä.
Voi kunpa niiden narutoppien valmistus lopetettaisiin kokonaan maailmassa.

Crocsit on todella mukavat tossut, muita en kesällä käytäkään.

Viimeksi muokattu:
Legginssejä en laittais julkisesti päälleni mistään hinnasta ja narutoppejakaan en oo käyttänyt moneen vuoteen, muuta kuin aluspaitana. Mut crocseissa on tullut kuljeksittua ihan ihmisten ilmoillakin. Yleensä jos ollaan menossa mökille tai sieltä tulossa. Oon mä crocsien kanssa ihan talvipakkasellakin ollut liikenteessä :D Tosin vahingossa, kun unohdin töistä lähtiessä ne jalkaani :D

kröhöm
Leggareita aion pitää, noista narutopeista en välitä. Itse en halua esitellä tissejäni, tulee niin alaston olo noissa narutopeissa. Pidän tunikoista ja mekoista, niiden leggareiden kanssa tai ilman. Mut ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee, kroksitkin sujahtaa jalkaan joskus kauppareissulle :D

Tuleehan tuolla kaduilla välillä monenlaisia ilmestyksiä vastaan, mutta yleensä ihmiset pukeutuvat ihan tavallisiin vaatteisiin. Ei minua ainakaan liikuta mitä kelläkin on päällään, kunhan itse yritän näyttää siedettävältä :)

"Lis"
Pitaa kylla sanoa etta ap:n kuvailemia ihmisia kylla Suomessa nakyy... Pitaa myontaa etta kauhistelin kylla eraassakin huvipuistossa viime kesana kun seka vanhemmilla etta lapsilla oli crocksit jalassa, en ole ikina tormannyt missaan pain maailmaa niihin kaupunkioloissa, nehan ovat ns. puutarhakengat :D.

"Heidi"
Narutopeissa ei ole mitään vikaa. Ymmärrän kyllä, ettei jonkun valtavan siiderivalaan sellaista kannata käyttää, jos ei halua narujen syöpyvän lihojensa sisään, mutta kyllä ne muuten ovat oikein toimivia kesähelteillä. Sen peittävämpiä vaatteita on tukala käyttää.

Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani ja laitan tasan tarkkaan päälle juuri sellaiset vaatteet, joista itse tykkään ja joissa viihdyn. Leggingsit ja narutopit ovat suosikkejani. Ikää minulla on 43 v.

eijuma
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29767406:
Olen aapeen kanssa samaa mieltä niistä narutopeista ja rintsikoista, mitään rumempaa on vaikea keksiä. En ole mikään tyylikäs itsekään (kaukana siittä) mutta osaan sentään pitää kulahtaneet tissiliivit paidan sisällä.
Voi kunpa niiden narutoppien valmistus lopetettaisiin kokonaan maailmassa.

Crocsit on todella mukavat tossut, muita en kesällä käytäkään.
Sinäkin muka niin tietävänä tykkäilet ap:n aloituksesta, ja sitten tunnustat käyttäväsi crocseja! :LOL:

• Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Spencer Hastings
Mutta pakko kyllä myöntää, että hirvittää sandaalikauden alkaminen ja ihmisten silsaiset, kellertävät visvaa valuvat kantapäät. Ne on vähän niitä "cannot unsee"-juttuja.
Vielä on hetki aikaa treenata sitä, ettei katselisi ollenkaan sinne kenkätasolle.

Yhteistyössä