Hakutulokset

  1. PiXX

    Mitähän opettaja tuumais kun kieltäis lapselta hiihdon?

    Katsoin ensivuoden liikuntatuntisuunnitelmaa ja hiihtoa näkyy olevan neljä viikkoa. Liikuntaa on kahtena päivänä viikossa, eli hiihto kertoja tulee kahdeksan. Viime vuonna hiihto oli peruttu kahdesti pakkasen vuoksi, joten todellinen hiihtomäärä on noin kuusi kertaa kevään aikana. Edellisinä...
  2. PiXX

    Ahdistus/tylsyys/tyytymättömyys/vapaa-ajan vaikeus-häiriö

    Kun olen töissä, menee päivä kivasti. Töissä on mukava olla, just sopivasti tekemistä. Kotona ehtii tehdä välttämättömän ja levätä, sekä ulkoilla vähän lasten kanssa. Mutta nää vapaat, etenkin arkivapaat kun auto on miehellä töissä on niin jotenkin.. En tiedä.. Yleensä siivoon (mistä en...
  3. PiXX

    Tyhmälle pika apu

    Montako tuumaa suunnilleen on 28cm?? Montako senttiä on 12 tuumaa?? Tack! (pyörän koosta..)
  4. PiXX

    Lapsen astma ja lemmikit

    8-vuotiaalla tytölläni alettiin viime vuonna epäillä astmaa hengitysoireiden ja väsymyksen (etenkin liikkuessa hengästyy herkästi ja väsyy nopeasti) vuoksi. Tutkimuksien tulos oli himpun parempi mitä diagnoosi vaatii. Jäimme seuraamaan ja käytimme viime vuoden vain avaavaa lääkettä. Nyt oli...
  5. PiXX

    Nykyisin naiset ja lapset ovat lihavia.

    Käyn joka viikko uimahallissa (mikä mainio paikka kytätä kanssaeläjää!) ja huomaan että naiset, nuoret tytöt ja lapset ovat lihavia tai pulleita. Itse kehittämä hututuntumatilasto on että puolet lapsista on lihavia tai pulleita ja loput hoikkia/normaaleja. Naisista ja nuorista tytöistä...
  6. PiXX

    Lapselle periksiantaminen koska hän on erityislapsi..

    Lapseni saa tämän vuoden puolellla diagnoosin. Ei ole varmaa mikä lopullinen diagnoosi on koska tutkimukset ovat kesken, mutta ongelmat ovat keksittymisen ja hahmottamisen aluella. Mitenkään ylivilkas hän ei ole (eli kyseessä ei ole AD/HD). Säälin lasta koska hän saa avustajan päiväkotiin...
  7. PiXX

    Eskarien ja ekaluokkalaisten vanhemmat joiden lapsella HAHMOTTAMISEN VAIKEUS.

    Poika 5v käynyt psykologin testeissä nyt muutaman kerran ja sai monta aikaa lisää tarkempiin tutkimuksiin, sekä lääkärille lähetteen. Psykologin mukaan jo parista kerrasta huomaa että hahmottamisen ongelma on vaikea ja laaja-alainen. On erityistuen tarvetta. Nyt siis lääkäriä varten tehdään...
  8. PiXX

    Stumppaa tähän!

    Carr Allenin kirja tupakoinnin lopettamisesta. Menetelmä lupaa savuttomuuden 90% lukijoista. Kukaan tämän lukenut? Kommentteja, mielipiteitä?
  9. PiXX

    Mielipide kysymys..

    Voiko sisarukset jakaa huoneen jos heillä on 6-vuotta ikäeroa mutta ovat samaa sukupuolta? (Sain asiasta tappelun aikaiseksi eilen) :D
  10. PiXX

    Rintamamiestalon kustannukset..

    Mietin jos ostais rintamamiestalon kun niitä tästä ihan vierestä vapautuu tiuhaan. Osa lämpiää puulla/sähköllä ja osa öljyllä. Neliöitä noin 120-150. Paljonko lämmitys maksaa? Vesi? Mitä muita maksuja tulee ottaa huomioon ja onko vanhan talon vakuutukset kalliit?? Tontit nuissa näkyy olevan...
  11. PiXX

    Eikö kyläily ole enää muotia vai onko minussa se vika.

    Mulla on pilvin pimein tuttuja ja kavereita, mutta kukaan ei koskaan soita, tule kylään tai kutsu kylään. Facessa muutaman sanan vaihtaa. Olen itse ollut aktiivinen ja kysellyt voitasko nähdä/kahvitella/mennä muksujen kaa puistoon mutta kaikilla on aina kiire. On siivousta, töitä, reissuja, joku...
  12. PiXX

    Kumpi hirveemmän näköistä?

    Huono meikitön iho vai helteessä hionnut ja valunut meikattu. vähän tasoitellumpi iho?? (ulos menossa) :D
  13. PiXX

    Monta lasta pieneen asuntoon?

    Ostimme pari vuotta sitten unelmien rivari kolmion. Remppa on tehty todella tyylikkäästi hyvällä maulla ja kaikki on uutta ja tehty pitkäksi aikaa. Meillä on nyt kaksi lasta jotka jakavat makuuhuoneen. Asunnossa on yksi vessa samassa tilassa kylpyhuoneen kanssa. Olohuone on suuri ja siinä on...
  14. PiXX

    2 vai 3 lasta??

    Minulla on siis kaksi lasta. Vauvakuumetta pukkaa ja mietin js vielä yhden kunhan ensi keväänä valmistun.. Ikäeroa sisaruksiin tulisi noin 6v ja 9v (aika paljon...). Täytän itse kohta 30v (aika vanha siis vastasyntyneen äidiksi..). Kotimme menisi vaihtoon (asutaan kolmiossa). Äitiyspäiväraha...
  15. PiXX

    Kuka on oikea isä?

    Lyhyt katsaus menneeseen: Tunsin miehen 4kk, tulin raskaaksi. Mies sanoi, pidä lapsi jos haluat, hän maksaa elarit, mutta ei hoida lasta. Pidin lapsen. Mies kävi katsomassa lasta noin 2-3kk välein pari tuntia (minun ollessa paikalla). Tapasin nykyisen mieheni vauvan ollessa 10kk. Kun bio-isää ei...
  16. PiXX

    Kertokaa miten kaikin tavoin teidän lapset ei koskaan huijaa eikä valehtele!

    Kun omat lapsethan ei koskaan puhu palturia, ne on ne naapurin kakarat jotka sellasta harrastaa.. Tuli mieleen kun äsken keittiöstä kuului "kräks" ja heti perään "ei mikään mennyt rikki, ei tarvii tulla katsomaan!" :D Mun kynttelikkö siellä makoili kymmenenä osana pitkin lattiaa...
  17. PiXX

    Stailasin mun sohvan vol2 (kuvia)

    No niin, cittarista bongasin pinkkejä huopia. Pinkkiä kodissa muuallakin. Eli parempi ennen vai jälkeen?? Ennen: [/URL][/IMG] Jälkeen: [/URL][/IMG]
  18. PiXX

    Stailasin mun sohvan (kuva)

    Ja se on ehkä kaikkien aikojen rumin tekele koskaan!!!! :D Meinasin tilata meille uuden kun tuossa on niin kauheen kuluneet ja likaset päälliset, mutta piheys iski ja en raskinut tilata uutta. Tällä mennään. Mies varmaan kirkuu kotiin tullessa, on tuo sen verran hauska näky!:whistle: [/URL][/IMG]
  19. PiXX

    Mielipiteitä sohvakalustosta (kuva).

    hyv Uskaltaisko tilata kun talossa on kissa? Mietin et milä valkoinen nahka näyttää kynsien teroituksen jälkeen..:snotty: Ei kissa usein raavi sohvaa, mutta joskus.. Mitä muuten mieltä? minusta jotenkin tyylikäs. Ainakin kun vertaa nykyiseen ihan tavalliseen mustaan kangas divaaniin. Nahkasta...
  20. PiXX

    S-ketju vs. K-ketju (halvin kauppa)

    Ollaan seilattu Prisman ja Cittarin välillä kaupassa jo vuosia. Nyt ajateltiin kokeilla keskittämistä yhteen kauppaan ainakin pääasiallisesti. Mutta kumpaan? s-ketju antaa reilumman bonuksen, samoin rainbow tuotteet ovat todella edullisia verrattuna pirkkaan. Euroshopperin tuotteista en tykkää...

Yhteistyössä