Hakutulokset

  1. D

    Teini-iän typeryydet julki!

    Kännäsin kunnolla poikaporukan kanssa jonkun x-tyypin tuttavan mökillä ja oksensin valkoiselle matolle. Pidin itseäni rumana ja tyhmänä, joten annoin kiusata itseäni ja annoin muiden kävellä ylitseni. Olin korviani myöten rakastunut itseäni reilusti vanhempaan mieheen, ja lopulta jutusta...
  2. D

    kyllä ottaa päähän erään pojan puolesta

    Sama :| karmaisevaa luettavaa.
  3. D

    Lapsiperheeseen koira

    Pakko koiraihmisenä työntää lusikka tähänki soppaan. :) nyt en taas ymmärrä joitain kommentteja, eikö se nimenomaan ole tarkoituskin kartoittaa millaista koiraa hakee ja millanen koira sopii perheeseen? Eli kriteerit "ei tarvitsisi monen tunnin lenkkejä joka päivä" tai "ei riistaviettiä...
  4. D

    Koira murisee minulle.. Mikä mättää?

    Oho.. :D mitäköhän koiralle kuuluu nykyään, onkohan jo kuopassa?
  5. D

    Koira murisee minulle.. Mikä mättää?

    EI EI! Älä missään nimessä toimi näin. Tilanteessa missä koira murisee, sinä yrität ottaa niskasta kiinni, ei onnistukkaan ja koira kiepsahtaa irti; viestit vielä enemmän koiralle ettet pysty sille minkään eikä se pidä sua minään. Eli teet vaan hallaa. Ja jos yhtään pelkäät tai jännität, parempi...
  6. D

    Kuka ei stressaa joulua?

    Mä en stressaa! Jouluruokia en tee enkä hanki kotiin, koska joulua vietetään sukulaisilla. Myöskään mitään joulukrääsää ei ole hankittu eikä laitettu. Me ei kaivata ja lapsi on vielä niin pieni ettei hänenkään takia tarvi vielä joulua laittaa. Joulusiivous on sellanen, mikä on jääny väliin...
  7. D

    Minkä ajan tapailun/monensienko treffien jälkeen "saa" mielestäsi mennä sänkyyn?

    Oikeestaa tarkemmin aateltuna... Vaikka kuinka olis jännitettä ja tekis mieli ekoilla treffeillä, niin kyl mä oottasin parin tai kolmenkin tapaamiskerran verran. Näin oon siis toiminu niillä kahdella kerralla kun pitkäaikaisen poikaystävän oon tavannu. Hyvin toimi! :)
  8. D

    Voi kökkö, olisin voinu tänään kuolla, ja mies vain seisoi ja ihmetteli.

    Kyllä mun mies olis viivana tullut paikalle! Nähtyään mut vielä maassa makaamassa! Kantaa musta muutenkin huolta, jos en oo sen puheluihin vastannut, enkä oo töissä niin lähettelee jo huolestuneita viestejä ja soittelee niin kauan että saa mut kiinni. Ja sanoo olleensa huolesta soikeena. Ja aina...
  9. D

    Pieni äiti - tunne, kun tuntee kutistuvansa

    Huomaan myös ajattelevani samoin. En kyllä mieti vanhuuden päiviäni muuten, mutta pelkään että ihanasta tyttärestäni tulee kapinoiva teini joka ajautuu vääriin porukoihin, rupeaa nistiksi, kuolee ennen aikojaan tapaturmaisesti yms. Lisäksi koen huonommuuttajoitakin äitejä kohtaan, jotka jaksaa...
  10. D

    Vautsi! Nyt on pongattu 1000 euron seropi.

    Sillä perusteella, että ottaessasi koiran, voit nähdä pennun vanhempien, isovanhempien ja iso-isovanhempien terveystulokset. Pevisa-tutkimukset ovat myös saaneet todella hyvin kartotettua kunkin tutkimuksen piiriin kuuluvan rodun terveystilanteen. Rekisteröidyn rotukoiran silmät, korvat, polvet...
  11. D

    Vautsi! Nyt on pongattu 1000 euron seropi.

    Just niin!! Mä tuomitsen niin jyrkästi kun olla voi, noi sekarotusten pentujen tehtailijat! Koira tulee steriloida/kastroida ettei mitään vahinkoja satu. Uskomatonta että kehtaakin myydä ja mainostaa tonnilla "rakkauslapsia", vittu ne koirat tajua rakkaudesta mitään kun lisääntymisvaisto niitä...
  12. D

    Mitä tekisit jos..?

    En varmaan muuttaisi yhteen, vaan kaivaisin miehestä irti että minkä helvetin takia meni pettämään!? Rupesko sitä "pelottamaan" kaikki suuret muutokset ja tulevaisuus? Sitten mietiskelisin, kelpuutanko äijän vastaukset vai lataanko kengänkuvan perseeseen.
  13. D

    Koiran takavarikointi ja lopetus ilman omistajan suostumusta :'(

    Ei ei ei ei ja ei..... Mulla alkaa sappi kiehuu tässä. Nyt otat opikses! 45 minuuttia -ohjelmassakin oli juttua näistä venäläisistä pentutehtaista. Sun koiras emä mitä todennäköisimmin kituu jossain talossa, kohtu loppuunkuluneena. Niinkuin joku hyvin fiksusti kirjoitti, koiranostajan sääntö nro...
  14. D

    Palstalaiset pääsivät taas Iltapuluun!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1878261-miten-saan-kuumeen-nousemaan/

Yhteistyössä