Hakutulokset

  1. R

    Mistä te köyhät tilaatte vaatteita itsellenne?

    Kirppikseltä aika paljon.
  2. R

    mökkiviemiset

    Eiköhän nuo kelpaa.
  3. R

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Kohta kauppaan, kun vielä tietäis mitä sieltä ostaisi.
  4. R

    Mitäs muiden yöhön?

    Nukkuminen :laugh: yksi iso vitsi meillä. Menin kahdeksalta nukkumaan, heräsin sen sata kertaa yskimisiin ja tuttia laittamaan. Yhden kerran tuli kissa huoneeseen, jonka mies lennätti pois.
  5. R

    Salainen palstatapaaminen Koitelin koskilla!

    Pitääpä tulla :)
  6. R

    huOmenta !!!

    Huomenta! Tänään joulutorille katsomaan joulupukkia. Sitten ruuanlaittoa ja jos sen piparitaikinankin väsäis.
  7. R

    Tämä viikko meni taas pilalle lapsen takia.

    No voi helvata taas!
  8. R

    Voiko profiilinsa poistaa täältä?

    Profiilin poistopyynnön voit lähettää sähköpostina: modemamma(at)otavamedia.fi, laita viestiin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Etkai sinä ole täältä lähdössä? :(
  9. R

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Tenttipäivä. Saas nähä miten menee, kovasti oon päntännyt.
  10. R

    G: Oletko tyytyväinen elämääsi?

    En. Haluan talon VALMIIKSI viimeistä saakelin listaa myöten. Haluan pihalta roinat pois ja tilalle nurmikon, jossa lapset voi juosta.
  11. R

    G: Mitä näistä kauneuskeinoista käytät

    En mitään. Ei jaksa nykyään edes meikata.
  12. R

    Onko mulla sepelvaltimotauti???

    Mulla on samanlaisia vasemman rinnan vihlomista ollut jo pari vuotta, ja edelleen hengissä ollaan. Se on varmaan joku kylkivälilihaksien jumitus ym. kun paljon joutuu nosteleen päivien aikana.
  13. R

    Parhaat halpisvaunut?

    Meillä on carena yhdistelmät. Ihan hyvät perusvaunut.
  14. R

    Haamuviivoja?! Sanokaa että näette näissä jotain!

    Ihan selvät viivat! Onnea!
  15. R

    Missä kfkfkf? Ei oo hetkeen näkynyt

    Synnyttämässä.
  16. R

    Lauantai-illan musapino

    http://m.youtube.com/watch?v=ozwQNOZ8AxE Tyyne ja Martta jenkkakahvat
  17. R

    miten paljon univelkaa äidin täytyy kestää? miksi pitäisi kestää?

    Täälläkin yks zombi. Aina väsyttää. Aamut alkaa liian aikaisin, päivät yhtä hulinaa, öisin pomppaat milloin minkäkin asian vuoksi. Lapset 4v ja 1v. Toisaalta olen jo tottunut tähän väsymykseen, mutta olis se ihanaa joskus esim. nukkua aamulla pitkään.
  18. R

    Onko kellään kokemusta hyvin nukkumista vauvoista

    Meillä vauva nukku hyvin, päivisin. Saatto ottaa 6 tunnin "päikkärit". Joo, oli vähän rytmit sekasin.
  19. R

    HUOmenta !!!

    Huomenta! Tänään lapset mukaan ja yliopistolle pakolliseen turhanpäiväiseen tapaamiseen: opettaja kysyy miten tehtävän kanssa menee, vastaan hyvin, sitten se kysyy onko kysyttävää, vastaan ei ole. Sitten ajellaan takaisin kotiin. Eikö näitä asioita voisi sähköpostin välityksellä hoitaa :headwall:
  20. R

    Miten KELA katsoo,jos EI ole kihloissa

    No avoliittohan se on.

Yhteistyössä