Parhaat halpisvaunut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kokemuksia/suosituksia halpisvaunuista/yhdistelmärattaista?
En ole mikään vaunuhifistelijä, tärkeintä olisi että olisivat turvalliset, simppelit ja kestävät kasata, mahtuisivat pikkufarkun perään.
 
aaapp
[QUOTE="Vieras";29196876]Miksi hankkia halpisvaunut kun voi saada samalla hinnalla käytetyt tunnetusti hyvät, laadukkaat vaunut?[/QUOTE]

En toivo keskustelua käytetyistä merkkivaunuista vaan nimenomaan toivon käyttäjäkokemuksia halpisvaunuista.
 
teer
[QUOTE="Vieras";29196876]Miksi hankkia halpisvaunut kun voi saada samalla hinnalla käytetyt tunnetusti hyvät, laadukkaat vaunut?[/QUOTE]

Koska kuluvat osat ovat kuluvia, aiemmasta käytöstä ei tiedä, ei takuuta, ei kuluttajasuojaa kun ostat yksityiseltä, kalliissa vaunuissa myös ne varaosat ovat kalliita.
Ei tiedä mitä saa, kun käytettynä ostaa ja jos halvalla haluaa niin joutuu ostamaan melko paljon käytetyt ja ehkä vielä useamman eri henkilön käyttämät.
 
aaapp
Kiitos tähän astisille vastaajille. Aiemmin ollut ja edelleen varastosta löytyy Carenan matkarattaat jotka olleet toimivat. Nyt hakusessa kärrit iltatähdelle. Aiemmat vaunut ajattelin pitää erikseen sisävaunuina, meillä vauvat aina nukkuneet hyvin vaunuissa sisälläkin. Ja ovat myös hankalat kasata, joten tuo kasauksen helppous olisi tärkeää.
 
Abc pramy luxet löytyy meidänkin perheestä, tyytyväisiä ollaan oltu vaikka vähän painavahkot ovatkin. Ainakin ovat vakaat työntää eivätkä kaadu pienestä tuulesta :) Talvella tosi toimivat, ei jää hankeen kiinni kun on isot tukevat renkaat.
 
"Juudit"
Mä olen tykästynyt Z-linen vaunuihin, niissä on erikseen kova vaunukoppa ja sitten saa vaihdettua rattaiksi erillisellä osalla.. maksoivat reilut 300e uutena ja monesti ovat maksaneet itsensä jo takaisin, ovat meillä nyt toisella käyttäjällä jo :D Ostettiin lastentarvikeliikkeestä, mutta ainakin anttilassa oon nähnyt samoja.
 

Yhteistyössä