Hakutulokset

  1. R

    7 kk vauva on alkanut nostaa jalat ylös jos nostaa kainaloista/ ei varaa enää yhtään jaloilleen

    Juu oo onnellinen että ei vielä nouse mihinkään. Meillä alkoivat 8 kuisina nousta seisomaan ja istumaan sekä kontata, muistaakseni vielä peräkkäisinä päivinä.
  2. R

    Mitä tosi vanhaa teillä on huushollissanne?

    Isänisänäidin rukki, edelleen toimintakuntoinen.
  3. R

    Yliopistoon opiskelemaan, valmistuminen kortistoon?

    Täytyyhän sitä elämässä tehdä mikä kiinnostaa. Mulla on ammatti ja työpaikka, ja opiskelen yliopistossa huvikseni arkeologiaa.
  4. R

    Mä en saa nukuttua.

    Mulla oli illalla selkä niin kipeä että ei meinannu nukkumisesta tulla mitään. Hain lapsen jonkun leikkipalikan laitoin sen selän alle kipeimpään kohtaan ja se toimi, nukuin tosin hyvin palikka selän alla. Tosin aamuyöstä heräsin ja ihmettelin että mikä v..ttu mulla on selän alla.
  5. R

    Onko muilla gerbiilejä?

    Löysin pitkän etsimisen jälkeen terraarion ja sain kasan jyrsijätavaraa kaupan päälle. Tänään pitää terraario pestä, sitten pääsee sisustamaan. Niin ja kansi pitää tehdä, kissankestävä. :) Seuraavaksi etsimään sopivia gerbiileitä. En ole vielä päättänut ottaisko tyttöjä vai poikia, ja ottaisiko...
  6. R

    HuOmenta !

    Huomenta! Ihanaa kun sai koko yön nukkua heräämättä. Komia päivä tulossa, täytyy viedä chilintaimet ulos.
  7. R

    Ihanko oikeasti voi käydä näin? EN USKO!

    Usko pois vaan. Mulla sujui esikoisen kohdalla imetys niin hyvin, etten tajunnut pullosta antaa, eikä sitä sitten enää huolinut kun kokeilin. Ei sitä tuoreena äitinä voi kaikkea tajuta.
  8. R

    Koostumus askarruttaa

    Kyllä toisilla välähtää heti aamusta :D
  9. R

    Kumpi parempi valvoa vai levätä riittävästi raskauden viimeisinä viikkoina?

    Levätä tietenkin. Kyllä sitä sitten saa valvoa ja touhuta kun vauva on syntynyt.
  10. R

    joko teillä äideillä on kesävaatteet käytössä ?

    Ei. Meillä on pihalla vielä pieniä lumikasoja.
  11. R

    Kaveri & ystävä pino :)

    :wave:
  12. R

    Iissä syötetään lapsille lasisoppaa.

    Vaarallinen tapahtumasarja: Lasten kouluruoassa lasinsiruja | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Miksi?
  13. R

    Nimiäiset

    Meillä on molemmilla lapsilla pidetty nimijuhlat. Kerrottiin nimi ja juotiin kahvit päälle, siinä se. Ensimmäisellä lapsella on "kummi", toisella ei, koska ei ole enää ketään ketä pyytää.
  14. R

    G: Hyviä suomalaisia sarjoja kautta aikojen?

    Äkkiä anttolassa.
  15. R

    Omakotitalon rakentaneet: 6 kysymystä unelmista ja realiteeteista

    1. Lisännyt. Enemmän neliöitä, enemmän siivottavaa. 2. En ole sen äkäisempi kuin ennenkään, mutta hommaa mitä pitää tehdä on edelleen, eikä se omakotitalossa lopu. 3. Enemmän. 4. Vähemmän sotkua. Tavaroille on säilytystilaa ja kissat viihtyvät ulkona. 5. Samanlaista. 6. Kyllä ne...
  16. R

    Onko sinulla monta mattoa huushollissasi

    11 räsymattoa, yksi lasten leikkimatto ja yksi kuramatto, yhteensä 13 kpl. Ihan sopivasti.
  17. R

    Rähinä-Reetta

    Meillä kasvaa hyvin kasvilamppujen alla. Vähän kun vielä lämpenee niin sitten koko porukka muuttaa kasvihuoneeseen.
  18. R

    Rähinä-Reetta

    Miten scorpioni voi? Onko kasvanut? :)

Yhteistyössä