joko teillä äideillä on kesävaatteet käytössä ?

  • Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti
Random.
No katot lämpömittarista asteet, siitähän sen hyvin voi päätellä kärsiikö laittaa kesävaatteita vai ei.:p

Muutaman kerran oon nyt käärässy pitkät housut polvimittaan ulkona ollessa. Ja huppari lentäny vaunujen tavarakoriin kun on ollu ihan tarpeeks kuuma.:D
 
Meillä juoksi kersatkin tänään alasti pihalla ampumassa toisiaan vesipyssyillä. Mä nypin rikkaruohoja bikinien alaosa päällä.

Mulla on tapana ollu kattoa lämpömittaria ja tutkailla, tuuleeko paljon/paistaako/sataako...
 
tokan odottaja
Maanantaina olin kaupungilla t-paidalla ja sen päällä oli kevättakki. Olin aivan tukossa ja flunssainen tiistai-päivän. Tämä nuha kun nyt vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Tänään onneksi oli taas parempi päivä. Mutta en kyllä hetkilleen enää liipota pienissä kamppeissa pihalla, vaikka pitkähihaisessa paidassa tuppaakin tulla tuhottoman kuuma.
 
"vieras"
No ei tosiaan. Kevyttoppatakilla ja toppiksilla haravoin pihaa illalla. Tuossa lähiojassa vielä luntakin. Lämmintä vain jotain 7 astetta nyt illalla. Huomiseksi kai lupas tänne pohjoiseenkin lämmintä, joten ehkä toppis lähtee jo pesuun ja kesäunille. Kesävaatteita ei vielä.
 
En mä mitään hellevaatteita oo pitänyt, mut mekkoja ja farkkutakkeja, avokkaita ja verkkopaitoja jakun kanssa on tullut pidettyä.
Eli aika kevyttä pukeutumista. Eiköhän capreillakin jo pärjää, jos takki päällä tai muu pitkähiainen yläosa.
 
huhhuijjakkaa
Olen kuluttanut leikkipuiston penkkiä mekko ja polvipituiset trikoot päällä. Sukat on jo heivattu. Kuljen varvassandaaleissa.

Meidän piha on niin kuuma, että mies on leikellyt nurtsia pelkissä shortseissa.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28477597]Haist viulu! Aina sä olet niin vitun pölkkis että ei mitään hajuu mistään:( Kuole pois![/QUOTE]En, mä ihan heti ku vasta äskettäin näytin kuolemalle persettä ja voitin sen. Jos mä kiusallani eläisin ainakin tämän vuoden loppuun, että näkisin esikoisen eskariin lähdön.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28477602]Jaa että talvipakkasillakin shortsit ja sandaalit jalassa? Mä haluun nähä:D[/QUOTE]mä en käytä sandaaleja kesälläkään ja sortseja/capreja käytän talvellakin paksujen pitkien villasukkien kanssa. Sen kun tuut kattomaan.
 

Yhteistyössä