joko teillä äideillä on kesävaatteet käytössä ?

  • Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut maanantaista asti caprit käytössä. Nyt viime yönä ja toissa yönä myöskin töissä jalassa. Oli ihan vilpoisaa. Päivällä tarkenee hyvin hengailla ulkona.
Sukkia en riisu edes kesällä jalasta, joten siinä mielessä teen tyylirikkomuksen. En vaan kykene olemaan ilman sukkia, koskaan. Useimmiten yölläkin sukat jaloissa. :O
 
jepulis jee
Juu, laita vaan kesävermeet!

Täällä Etelä-Karjalassa olen pyörinyt pari päivää bikinit yllä tuossa omalla pihalla. Lapsoset nakupelleinä uima-altaassa :eek:) Aamulla on toki vähän holakampaa, jolloin vähän enemmän pukinetta yllä.
 
"xXx"
No periaatteessa joo, jos sillä tarkoitetaan lyhythihaisia paitoja ja esim tennareita/ballerinoja. Caprit ollut jo monena päivänä ulkona kun lapsen kanssa touhuillaan, kaupungille en ole vielä niillä lähtenyt. Aamupäivällä ollut pitkähihaista/takkia, iltapäivällä lyhythihaista. Mekkoja en ole vielä kaivanut esiin, ihan toi +18-20 ei siihen riitä.. Ja keski-suomessa asutaan.
 
Mä viikonloppuna vaihdoin vasta kumpparit tennareihin, kevyet toppakamat perus ulkoilutakkiin yms. Että kesävaatteet saa odottaa vielä. Kahtena päivänä on tarjettu ilman takkia tossa pihassa hetken verran. Eilen oltiin rohkeita ja syötiin pihalla jäätelöt ilman takkeja tossa pihakeinussa istuen :D

Muokkaus: Keskisellä Pohjanmaalla näin. Ai, ja viimeiset lumet suli pihasta viikonloppuna.
 

Yhteistyössä